Vulturul Cu Dinti Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 @Big_Boy Ce ai domle' cu cei de la Carpatica? Atata timp cat inca nu s-a dat legea aia in care imi refac motoreta/masina pe propia asigurarea nu o sa vada cineva, altceva de la mine...decat daca apar altii cu asigurari mai ieftine ca la ei atunci roaga-te sa nu te loveasca cineva cu asigurare la ei miarul pote sa iasa la cat vrea el. eu oricum daca e sa il cumpar il iau la minim un an dupa ce iese si sh. tva-ul sa il plateasca altii. Da, corect! Sa te fereasca sfantul. Carpatica si Euroins... care sunt bulgari defapt. L-am auzit pe unul dintre directori laudandu-se ce de bani fac ei si ce de tzepe trag ! Boicotez... nu va mai asigurati de la ei. In alta ordine, am descoperit o revista interesanta... ca deh, la americani a trecut criza si ei pot tiparii reviste de nisha! Mi-am facut un abonament online de 6 numere, 32 de lei si vreau sa le impart cu voi pe Vstromania. http://www.adventuremotorcycle.com/ Am sa-i dau lui Bozoro materialul sa-l puna la download unde stie el sa ne anunte. E bilunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 eu imi tot pun intrebarea daca am nevoie de o mobra de 100cp...si nu reusesc sa gasesc raspunsul potrivit am adunat si scazut pe bucati, avantajele si minusurile la fiecare model in parte si tot nu ma dumiresc care mi-ar fi mie mai potrivita ,asa ca murgul ramine sa ma duca mai departe ca se descurca foarte bine,mai mult nu stiu daca fac eu fata sau am nevoie,nu sint deloc convins singura smecherie ar fi ca e mobra noua si ar avea suspensia mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Ce ma atragea la modelul nou de 650 sunt suspensiile, seaua mai buna, motorul mai jucaus (si franele sunt faine comparativ cu cele vechi dar sunt mult sub cele de pe v-stromul meu) dar daca din diferenta de pret de 4500-5000 de euro care trebuie sa o pun peste al meu cred ca ar fi mai intelept sa bag 1500 in niste suspensii de top de la hyperpro/ wilbers/ohlins si il duc mult peste ce are v-stromul 2012 si ar mai ramane si de plimbari sau de alta motocicleta (ex: busa, sau orice alt ss sau chiar si un cross cu tot cu platforma ) De 1000 nu ai nevoie decat daca vine intr-un pachet complet cu niste suspensii de top si frane serioase, alta dinamica si stabilitate. Poate nu stiu eu sa merg dar la actuala mobra nu simt nevoia de putere mai mare, cel putin nu in configuratia actuala. Motocicleta reprezinta un pachet complet nu doar motorul si puterea lui 1000-le 2014 pare din alt film sa speram ca asa va fi Editat Februarie 27, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Da! Pentru 2014 este anuntat noul v-strom 1000, aka "ciocata" Hai ca mai este putin Editat Februarie 27, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 se potriveste suspensia fata de la noul vstrom pe vechiul model ?? stie cineva ? si cam costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Poate nu stiu eu sa merg dar la actuala mobra nu simt nevoia de putere mai mare, cel putin nu in configuratia actuala. Motocicleta reprezinta un pachet complet nu doar motorul si puterea lui Asta pt ca probabil mergi singur. Ia mai adauga un pasager si fa depasiri pe serpentine in urcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 (editat) Bogdan majoritatea timpului am pasager, iar atunci cand o incarc imi este greu sa o urc si pe cricul central. Nu ma deranjeaza sa schimb la 9-10000rpm daca am nevoie de mai mult putere. Daca pe aceeasi motoreta as avea 100+ de cai ar conta nu zic nu dar tot s-ar salta de fata la aceleratii mai puternice tot ar valsa din cauza curentului la 190km/h si peste, asta este motivul pentru care din 2004 au inceput sa limiteze suratele mai mari. Iarasi pe curbe cu scaritele in aceeasi pozitie tot le voi poliza. In afara asfaltului uneori patineaza roata spate la stroama mica doar cand eliberez ambreiajul cu siguranta mai multa putere doar incurca. Si astea cu un cost pe masura in carburant si cu scaderea autonomiei. Pentru ce a fost gandita mobra asta motorizarea este aproape perfecta, spun aproape pentru ca perfect era 80 de cai cu 70-75 nm fara o crestere in greutate poate se va ajunge acolo candva. La ciocata din 2014 am vazut furca USD, alt cadru (probabil mai solid) alta carena pe fata sa nu mai aiba portanta la viteze mari (lucrul care este vizibil si la 650-ul 2012, mult mai ok sta pe sosea la viteze mari) frane serioase radiale, ai ce face si cu mai multa putere. Merg frecvent pe supersporturile prietenilor si vad diferentele pe piele mea, un motor conceput pentru multi cai si viteza astronomica are cu totul alte caracteristici. Ideal e cate una din fiecare dar cum nu sunt bani de atatea si nici de avioane cu ai tu supertenerele, sau cum este crosstourerul, multistrada 1200 etc folosim ce avem si strict pentru ce a fost proiectat, v-stromul este totusi o motocicleta de compromis si de buget, si nu cred ca au luat altceva performanta ca prim reper in proiectarea ei. Pt mine ca si multi altii e compromisul ideal 90000km si inca nu m-am plictisit de ea Editat Februarie 27, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Pana la Supertenere eram speriat de puteri peste 100 CP. Dupa ce am luat-o m-am convins ca puterea venita la pachet cu suspensii si frane mai bune, completata cu controlul tractiunii, setari sport/turing si ABS nu este periculoasa deloc, ba din contra. Ma simt mult mai in siguranta cand fac o depasire instant sau ma departez de un convoi de camioane alegand usor segmente de sosea unde sunt singur, fara parteneri de trafic incomozi. 100 CP acum 10 -15 ani era poate prea mult acum este exct ce trebuie, cand mergi cu pasager, in rest vechiul sau actualul 650 este perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Bogdan majoritatea timpului am pasager, iar atunci cand o incarc imi este greu sa o urc si pe cricul central. Nu ma deranjeaza sa schimb la 9-10000rpm daca am nevoie de mai mult putere. Daca pe aceeasi motoreta as avea 100+ de cai ar conta nu zic nu dar tot s-ar salta de fata la aceleratii mai puternice tot ar valsa din cauza curentului la 190km/h si peste, asta este motivul pentru care din 2004 au inceput sa limiteze suratele mai mari. Iarasi pe curbe cu scaritele in aceeasi pozitie tot le voi poliza. In afara asfaltului uneori patineaza roata spate la stroama mica doar cand eliberez ambreiajul cu siguranta mai multa putere doar incurca. Si astea cu un cost pe masura in carburant si cu scaderea autonomiei. Pentru ce a fost gandita mobra asta motorizarea este aproape perfecta, spun aproape pentru ca perfect era 80 de cai cu 70-75 nm fara o crestere in greutate poate se va ajunge acolo candva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Sunt perfect de acord cu ce ai spus si sunt convins ca S10 si 150 de cai daca are tot o poti utiliza in siguranta are electronica aia multa si avansata care ajuta. Nu ma sperie puterea din contra chiar imi place si din motivul asta imi voi cumpara si o hayabusa, nu stiu in cat timp dar cu siguranta voi avea asa ceva pe la mine prin ograda, e foarte buna la ce a fost gandita sa fie. Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 nu ma sperie 100-150 de cai putere,ma sperie ce pot face cu ei cind ma apuca nebuneala , daia nici n-am cumparat vitezana. si n-am uitat ca acum 32 de ani ma dadeam cu "super mobra 50" si tot era bine citi din cei ce detin dl mic au dus-o la limita ( doar viteza maxima in linie dreapta) ? doar pentru o depasire mai in forta fata de ce am acum nu se prea merita sa dau 12 ooo de euro pe o alta mobra, mai repede as da 8 500 si tot pe ala mic l-as cumpara sau... in ciuda suspensiei fata nu renunt la "murgul" ,are prea multe calitati . controlul tractiunii,ABS si mai stiu eu ce in curind vor fi obligatorii pe toate mobrele ( ca la masini ) ,toate pentru siguranta motociclistului...ne convine sau nu asta va fi evolutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 o sa incerc sa vad ce se poate face la suspensia veche sa fie la fel ca asta noua. mai interesant e la ce pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 deocamdata ma multumesc cu ce am si balesc la astea mai noi, dar sincer nu cred ca as vrea sa schib v-strom1000 tot pe v-strom 1000.. e ca si cum te-ai duce la aceiasi prostituata doar ca a doua zi are alti chiloti Daca vrei prostituata ia-ti o italianca la mana a 2-a, km multi, fara carte de service.. te phoote aia de iti sar ochii cand ti lumea mai draga In jur de 10-11k, best buy motor nou pentru mine probabil ar fi V-Stromul 650 asta nou cu upgrade la suspensii fata/spate si frane. Am iesit si eu ieri si am avut o revelatie.. in februarie nu e tocmai ok sa mergi seara cu manusi de vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Vreau sa multumesc colegului Vstromist care m-a ajutat azi in trafic pe la piata unirii. Eu am un vstrom gri, geaca textil neagra si casca cross negra Am uitat sa ma prezint spre rusinea mea... Dami un semn, dau o bere sa spal rusinea! Da chiar, poate ne strangem mai multi la o bere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 o trantisi bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 ) nu! Omul mi-a dat prioritate cand ieseam de pe o strada secundara. Merg ca si o babuta la inceput special sa nu o trantesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 se potriveste suspensia fata de la noul vstrom pe vechiul model ?? stie cineva ? si cam costa ? Daca ai cont aici explica tipul asta cum si-a modificat suspensiile pe v-strom: http://www.stromtrooper.com/dl650-2004-2011-%5B-wee-strom-%5D/63567-project-weestrom-7-5-a.html Pe spate si-a luat un amortizor mai lung si care permite cursa de aprox 200mm si pe fata a "birjarit-o" ca sa obtina tot cam aceeasi cursa. In functie de cum ma plictisesc pe acasa e posibil sa fac si eu cam acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Pana la Supertenere eram speriat de puteri peste 100 CP. Dupa ce am luat-o m-am convins ca puterea venita la pachet cu suspensii si frane mai bune, completata cu controlul tractiunii, setari sport/turing si ABS nu este periculoasa deloc, ba din contra. Ma simt mult mai in siguranta cand fac o depasire instant sau ma departez de un convoi de camioane alegand usor segmente de sosea unde sunt singur, fara parteneri de trafic incomozi. 100 CP acum 10 -15 ani era poate prea mult acum este exct ce trebuie, cand mergi cu pasager, in rest vechiul sau actualul 650 este perfect. la fel gandesc si eu. . ce-i drept daca eram pe un ij nu luam ultima tranta, dar aia 100 de cai sunt la mana noastra pana la urma. daca esti cu capul pe umeri sunt excelenti. deja am trecut de varsta teribilismului. cred ca 100 de cai sunt cam exact cat ai nevoie la o motocicleta de genul asta. copii cand ziceam de curve ma refeream ca la un moment dat vrei sa mai schimbi ...deh cu motoreta nu te insori . si daca tot aveam libertatea de ce nu sa mai incercam si altceva. V-stromul e compromisul perfect dar nu purtam 5ani aceiasi pantofi chiar daca sunt buni bunuti in alta ordine de idei ma gandeam sa colantez plasticele pe care le ating cu genuncherele (cele 2 laterale dintre sea si rezervor ). stiti cumva daca exista folie transparenta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 in alta ordine de idei ma gandeam sa colantez plasticele pe care le ating cu genuncherele (cele 2 laterale dintre sea si rezervor ). stiti cumva daca exista folie transparenta ? Si eu ma gandeam la aceeasi modificare. Trebuie sa existe. Eventual le putem face negre daca nu gasim transparent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 merg si negre dar as vrea transparent ca se vada la culoare lor mai sunt alea gen carbon dar nu-mi pun eu asa ceva pe motoreta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 am vazut ca-ti place sa mesteresti,sa ne tii la curent cu realizarile Daca ai cont aici explica tipul asta cum si-a modificat suspensiile pe v-strom: http://www.stromtrooper.com/dl650-2004-2011-%5B-wee-strom-%5D/63567-project-weestrom-7-5-a.html Pe spate si-a luat un amortizor mai lung si care permite cursa de aprox 200mm si pe fata a "birjarit-o" ca sa obtina tot cam aceeasi cursa. In functie de cum ma plictisesc pe acasa e posibil sa fac si eu cam acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 sambata iesim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 stie cineva codurile corecte pentru stickerele de pe carene si pentru sigla aia cromata (S-ul de la suzuki)? mi-am vopsit carenele si rezervorul si nu stiu cum naiba a facut vopsitorul ca mi-a scos si siglele de pe carene si acum ma gandesc ca cine naiba mai stie daca le pot pune la loc pe alea vechi (asta daca mi le mai gaseste ala prin atelier ) ...cum mi-am facut eu de lucru... unde mergeti sambata? trag tare si eu maine sa o ansamblez si daca termin vin si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Stickere poti sa-ti faci oriunde, si cred ca e mai ieftin decat sa le comanzi de la Suzuki. Cu "S"ul ala in relief e mai greu (daca e in relief, ca nu stiu cum era la tine). Unde ai vopsit rezervorul, si cu cat? Si mai ales, cat a durat, ca asta ma doare pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 l-am vopsit la un tip care are vopsitorie auto. cu cateva mici exceptii sesizabile doar daca esti carcotas , a iesit super ok. vopseaua putin perlata , cod suzuki. toate au durat 3 zile. eu am avut si o mica spartura in carena pe care o reparasem . au chituit tot calumea si nu se cunoaste absolut deloc , sincer nici nu reuseam sa gasesc care sin carene a fost cea ciobita faza e ca nu prea fac ei motorete si cand aud de lipit stickere se cam sperie ) rezervor+ aripa fata+ carenele cu vopsea negru perlat. eu am mai vopsit si cateva elemente negru mat si in total am ajuns la 800 ron.nu am dat putin dar ala de la motosoft imi ceruse 300e anul trecut . un rezervor ar trebui sa fie vreo 300. da cu doua randuri de vopsea si doua de lac din ce stiu eu. faza e ca acum imi e frica sa mai pun mana pe ele la cum arata ) am gasit si codurile . http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/49/Year/2008/ModelID/8735/Model/DL1000/GroupID/421772/Group/SIDE_COWLING nu stiu cum naiba...ori le-au pierdut ei ...ori eu la transport, dar imi lipseste o bucata de cauciuc de sub rezervor (piesa 4 din linkul de mai jos) asa ca e bine sa scoti tu toate chestiile inainte de a le duce la vopsit. eu am scos pompa si bushonul de benzina http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/49/Year/2008/ModelID/8735/Model/DL1000/GroupID/421785/Group/FUEL_TANK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.