bozoro Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 daca e sa curga pompa se serviseaza relativ usor. doi rulmenti un o-ring si un semerig. presetupa ar fi tot organul mecanic complet. dar se poate si cumpara totul de la magazine de rulmenti si semeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Sarbatori cum vreti voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Adevarat a-Inviat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Hristos a Inviat! Ce ulei de motor folositi, si ce filtru? Cam la cati km faceti schimbul? Multumesc anticipat! La dl650 PS: unde pot sa gasesc semnalizari spate(din acelea mai mici), daca nu sunt din buc? Site sau ceva? Editat Mai 6, 2013 de k4r4m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Adevarat a Inviat! Baga motul 5100 sau ipone 10.4 . normal se schimba la 6000 dar eu il schimb la 5000 ca o chinui mult in oras. filtru poti sa pui ce vrei. acu 3 zile eram la seini, daca ziceai mai devreme iti aduceam eu si semnal si ulei. asa pot sa ti le trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Hristos a Inviat! Ce ulei de motor folositi, si ce filtru? Cam la cati km faceti schimbul? Multumesc anticipat! La dl650 PS: unde pot sa gasesc semnalizari spate(din acelea mai mici), daca nu sunt din buc? Site sau ceva? eu sunt fan mobil mobil extra 4t maxim 30 de lei 10w40 schimba foarte bine treptele l-am dat jos la 5000km mobil 1 racing 4t 15w50 cand temperaturile sunt pozitive. Este ceva mai scump dar merge brici cu el Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Azi am mesterit la stroama (ca un mare mester care sunt) - pregatire de tura prin tara. Schimbat bujii (pus cr8eix), filtru de aer (k&n), lichid racice (g12 romanesc - roz ). Maine dimineata urmeaza schimb ulei (motul 5100 10w40) + filtru (k&n). In urma operatiunilor de azi am reusit sa rup un clips de plastic (sau cum melcii lui se numeste) de la plasticul din fata (cel de sub far care uneste cele 2 carene laterale). Sunt 2 clipsuri mai mari si mai multe mai micute - unu' d'ala mare s-a dus la mine. Sincer, ma asteptam sa stric mai multe insa se pare ca am scapat ieftin. ^^ Unde gasesc de cumparat un clipsulete d'ala mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 cred ca santeti 10 in toata europa care folositi mobil1 la mobre :laugh: @diles: de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Fabio, super.. pastreaza un clipsulete, lipste-l de gumele alea pe care le depozitezi - multumesc! Vin saptamana viitoare. Sper ca merge o tura de tara si cu un d'ala lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 cred ca santeti 10 in toata europa care folositi mobil1 la mobre :laugh: bai sa sti da eu de motul am oroare de cand m-au obligat sa-l folosesc la garantie. Ultimul schimb de mobil 1 extra 4t 10w40 l-am facut cu 22 lei litrul ... ma rog chestie de preferinte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 data viitore incearca ipone. o sa fii surprins cat de bine merge. eu am fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Mersi de ajutor:-) vreau sa ma pun sa schimb uleiul ca mu l-am schimbat de anul trecut(+filtru), si nu mai stiam ce sa pun...ms de ajutor:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 cred ca santeti 10 in toata europa care folositi mobil1 la mobre :laugh: @diles: de la mine +1 ...tot Mobil1 pe malul Bistritei : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Nu facem o iesire pe vreme buna, candva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 +1 ...tot Mobil1 pe malul Bistritei : misto rau mobra, nu am vazut-o prin Buc observ o deosebita atentie la detalii ce sunt chestiile alea inferior de faruri? (ma referer si la ce este in loc de sita de aerisire, si la "chestia" aia mai lunguiatza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) 3L de ulei intra in total, cu tot cu filtru, sau mai mult? In dl650... Editat Mai 8, 2013 de k4r4m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 maxim 2800 cu tot cu filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Ms:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 misto rau mobra, nu am vazut-o prin Buc observ o deosebita atentie la detalii ce sunt chestiile alea inferior de faruri? (ma referer si la ce este in loc de sita de aerisire, si la "chestia" aia mai lunguiatza) semnalizatoare si DRL (led-uri), dar cel mai tare e parbriz reglabil electric !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Salutare. Sunt posesor de DR 650, dar ma tenteaza un DL650. Daca nu va deranjez, as pune si eu vreo doua intrebari, care poate ca s-au mai ridicat pe aici, dar nu am gasit eu raspunsurile. Inca nu am urcat pe niciunul din ele, astept sa se organizeze vreun teste drive la dealeri. Credeti ca DL650 este un pas mic de la DR650 ? Eu am aproape 1,90 si 100kg. As vrea sa pun si sotia in spate, cu bagaje. Sa ma gandesc mai bine la DL1000 ? Ati urcat pe modelul nou, cel din 2012 ? Este diferenta mare ? Exista pe undeva pe net vreo comparatie obiectiva intre cel nou si cel vechi ? Eu nu m-as grabi cu DL-ul, inca mai vreau sa merg cu DR-ul si anul asta, sa mai capat experienta si poate sa mai strang si ceva bani. Asa ca as mai astepta sa se ieftineasca modelul nou la revanzare. Asta daca intr-adevar merita cumparat cel nou, altfel ma orientez catre unul de prin 2008-2009. Care ar fi sursele principale de procurare a unui DL650 sh ? Vad ca nemtii au preturi mai mari, dar probabil sunt mai ingrijite. Ce probleme ar putea avea si ce ar trebui inspectat inainte de cumparare ? Ce operatiuni de intretinere se fac des, in afara de ulei si filtre? Cat de usor este accesul la diverse componente, gen buji, filtrul de aer, etc ? Filtrul de ulei vad ca este jos, la indemana. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 vad ca esti din bucuresti, da o fuga pe la noi pe la garaj si o ai parte de toate explicatiile posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Despre ce garaj este vorba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 garajul vstromistilor. aici te poti urca pe ea, o poti vedea bine si stabili daca ti se potriveste. 0733546951. suntem la timpuri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 semnalizatoare si DRL (led-uri), dar cel mai tare e parbriz reglabil electric !! e de Pimp my Strom @ Dogaru Florin George: Am avut ceva asemanator cu DR 650, un Honda Dominator 650. Din primele minute de mers pe Strom mi-am dat seama ca diferenta este URIASA. Ca de la Dacia 1310 (una "buna") la Mercedes ML. Merita fiecare ron, si pt mine chiar a fost un sacrificiu sa mi-o permit. Daca esti fan off asta e singurul capitol la care pierde in fata DR, insa astia cu cracu lung am vazut ca se descurca bine si pe teren nasol cu Stroamele. Daca vrei sa iti iei mai repede mergi la Fabio (la garajul VStromistilor),suie-te pe una, si nu o sa mai poti sa dormi noaptea pana iti iei, la mine cam asa ceva a fost In alta ordine de idei, am nevoie de aceste 3 suruburi: Cel de la carena fata dreapta a fugit, cele de la etrieri sunt ruginite si de Opel. Spune Fabio te rog cand pot trece (vreau si semnalele spate, am vazut puse pe una pe ADVrider si odata ce te obisnuiesti cu ideea nu mai par asa nasoale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 bogdan se mai aude ceva cu adaptoarele de etrieri nissin / tokico pt v-strom? Ai reusit sa faci vreo replica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.