bocosb Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Sa vinzi motocicleta ca s-a dereglat e ca si cum ai divorta ca a racit nevasta, parerea mea. Sigur nu sunt problemele de la power commander? Parca am citit pe undeva pe forumurile de dincolo de cineva care avea probleme de relantiu cu un vstrom 1000 si a dat jos PC, a scos si bateria 5 min ca sa se reseteze si nu a mai avut probleme dupa. Cred ca as putea gasi topicul daca crezi ca te ajuta Editat Mai 30, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Sa vinzi motocicleta ca s-a dereglat e ca si cum ai divorta ca a racit nevasta, parerea mea. Mai ales ca a fost Miss Alpi doi ani la rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Mai ales ca a fost Miss Alpi doi ani la rand. miss alpi a fost sora mai mica, aia care te zgiltiie mai mult pe aceiasi bani (de benzina) si nici nu se plinge de dureri de cap cind vrei sa o fu... calaresti asa cum face asta mai mare care cica are personalitate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Sigur nu sunt problemele de la power commander? Parca am citit pe undeva pe forumurile de dincolo de cineva care avea probleme de relantiu cu un vstrom 1000 si a dat jos PC, a scos si bateria 5 min ca sa se reseteze si nu a mai avut probleme dupa. Cred ca as putea gasi topicul daca crezi ca te ajuta ? Daca setezi PCIII manual nu nimeresti mapingul corect si multi butoneaza de-ampulea dupa care se plang ca nu le iese pasenta.Butoanele sunt doar cand nu ai accces la dyno test iar fabricantul recomanda strong tuning pe stand.Eu am fost in Ungaria la Dyno si a fost tunat profi.Daca era de la PCIII facea figuri pe loc nu dupa o jumatate de an....Totusi cred ca e ceva ce trebuie reglat sau vreun senzor,ceva....Ciudat e ca nu apar erori...nici macar in modul service....De dat jos nu mai pot da nimic fiindca a fost taiat firul de la senzorul lambda,fir din ECM iar sonda am stricat-o iremediabil.Ma rog.firul se poate lipi,dar tre sa iau o sonda noua.Cine are habar cam cat e si de unde o pot lua?Sau merge si cea de la 650?Fabio,ai vreo idee? Tare sunt curios ce-ti vei lua daca o vinzi. Cred ca o sa-mi iau o Diversion 900S daca la astalalta nu-i dau de capat...Carburatoare,cardan,4 in linie,un lant de distributie,motor aerisit,electronica mai nimic,etc.Cu 4000-4500 gasesc la nici 10K km.E urata,dar am vazut cu ochii mei Diversion cu 220K km. din 2001 si neamtul s-a jurat cu mana pe inima ca nu i-a schimbat decat lantul de distributie si decalaminat cu aceeasi ocazie supape si nu mai stiu ce.Cu motorul meu deja mi-e si frica sa ma duc pana in Bucuresti,daramite in lume... Editat Mai 30, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 uni chiar nu are bafta. eu am vazut cu ochii mei fo 10-15 dl-uri trecute binisor de 150.000km fara sa se fi facut nimic la ele. si erau si miare printre ele. o sonda noua e vreo 200 de euri. ar trebui sa am eu una aproape noua de la miarul pe care il dezmembrez. o sa ma uit maine sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 De mers la Bucuresti din BN la service e cam departe si nici nu stii cat dureaza si cat trebuie sa stai dupa el.. daca Fabio crede ca il poate face, nu ai putea sa trimiti motorul cu ceva(platforma, curier) si sa mergi dupa el cand e gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Ia vezi,te rog!A mea e din 2008(K8).Nu cred sa fie mare lucru,fiindca am luat-o in cutie si am ingrijit-o cum am stiut mai bine.Dar cand nu te stii si nici nu are cine....ce poti sa faci? Curier?Suna riscant!.Mai bine il duc eu si vin cu trenu.... uni chiar nu are bafta. eu am vazut cu ochii mei fo 10-15 dl-uri trecute binisor de 150.000km fara sa se fi facut nimic la ele. si erau si miare printre ele. o sonda noua e vreo 200 de euri. ar trebui sa am eu una aproape noua de la miarul pe care il dezmembrez. o sa ma uit maine sa vad. Ia vezi,te rog!A mea e din 2008(K8).Nu cred sa fie mare lucru,fiindca am luat-o in cutie si am ingrijit-o cum am stiut mai bine.Dar cand ti-e tarsa sa iti bagi manutele ca nu cumva sa faci vreo prostie si nici nu are cine sa te ajute....ce pot sa fac? De mers la Bucuresti din BN la service e cam departe si nici nu stii cat dureaza si cat trebuie sa stai dupa el.. daca Fabio crede ca il poate face, nu ai putea sa trimiti motorul cu ceva(platforma, curier) si sa mergi dupa el cand e gata? Curier?Suna riscant!.Mai bine il duc eu si vin cu trenu.... Editat Mai 30, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Cred ca o sa-mi iau o Diversion 900S daca la astalalta nu-i dau de capat...Carburatoare,cardan,4 in linie,un lant de distributie,motor aerisit,electronica mai nimic,etc.Cu 4000-4500 gasesc la nici 10K km.E urata,dar am vazut cu ochii mei Diversion cu 220K km. din 2001 si neamtul s-a jurat cu mana pe inima ca nu i-a schimbat decat lantul de distributie si decalaminat cu aceeasi ocazie supape si nu mai stiu ce.Cu motorul meu deja mi-e si frica sa ma duc pana in Bucuresti,daramite in lume... Lectura placuta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749 tipul are acum vreo 280.000 de mile asta inseamna 450.000km si inca merge cu ea are si istoricul de service postat Editat Mai 31, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Lectura placuta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749 tipul are acum vreo 280.000 de mile asta inseamna 450.000km si inca merge cu ea are si istoricul de service postat Nu cred ca se da jos dupa ea, in orice caz la kilometraje de genul asta pretul motocicletei paleste in comparatie cu pretul combustibilului. In Europa actuala kilometrii astia se fac cu peste 25.000 de euro cheltuiti pe combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Care ar fi un pret corect pentru motocicleta aciidentata din pozele de aici: https://plus.google.com/photos/104398669006941805965/albums/5884030963203583521 E din 2006 (model k7 cu 2 bujii pe cilintru) are aprox. 25000 de km si toate consumabilele schimbate. Am cazut cu ea la aprox. 80 de km/h agatat de o masina in spate. Nu a fost lovita frontal, dar nu mai are roata fata si unul din telescoape e stramb (posibil si al doilea). A cazut si alunecat pe asfalt pe dreapta, dar in afara de belly pan nu are nici un plastic spart doar zgariate. In poze nu are seaua si parbrizul, dar ele exista si sunt in regula. Motocicleta e in Iasi. Ma intereseaza un pret realist de vanzare in asa fel incat si eventualul cumparator sa iasa pe plus si sa stiu si eu in ce directie o iau dupa ce definitivez cu firma de asigurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Sa zicem din 4000 pretul ei scazi: - min 150 discurile de frana - min 150 roata de fata - tuburile la furca 200 (posibil si arcuri dc este stramb rau, deci inca 100) - jug min 80 - semnalizare 30 - scarita 30 - pedala frana 30 - handguarduri 70 - oglinzi 70 - revopsire 100 Ar veni un cost de vreo 900 de euro cu piese sh (cu piese noi e deja dauna totala) + mana de lucru in caz ca le monteaza la un service. Parerea mea este ca merita sa o refaci si eventual daca vrei sa o vinzi o dai intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) 2006 cu 4000? in filme. e undeva la 3500 daca ai noroc. discurile daca le gasesti la 200 bucata sa te bucuri. jugu e 400 nou. tuburile sunt 300, mai pune ulei, placute frana, rulmenti jug, etc.... dupa parerea mea cu noroc mult o sa fie in jur de 1200. vezi cat iti dau astia de la asigurare si suna-ma sa vedem ce e mai convenabil. Editat Mai 31, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Am fost inteles gresit. Nu cat ma costa sa o repar, pentru asta discut cu mecanicii de aici. Intradevar, devizul pentru reparatie cu piese noi e de peste 4000 de euro, deci voi primi dauna totala. Ma intereseaza insa care ar fi pretul rezonabil la care s-ar da epava pentru a fi dezmembrata, in asa fel incat si cel ce doreste sa o dezmembreze sa aiba de castigat. Am nevoie de o cifra aproximativa dar cat de cat realista pentru a putea face un calcul si a sti in ce directie sa o iau. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 in italia gasesti cu 800 euro lovita tot in fata. un r6 din 2007 lovit in fata cu avarii mai mici ca la tine 1450 euro, vandut alaltaieri. probabil tu o poti da undeva la 1200-1300 asa cum e. asta sa iti faci o idee. in fond si la urma urmei pretul il faci tu. poate gasesti pe cineva dispus sa o repare si sigur iti da mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green motors Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Vand far Suzuki V-Strom, farul are o urma de matuire pe partea dreapta jos si doua zgarieturi dar este in stare foarte buna, nu are rupturi iar oglinda este in stare foate buna. Farul este foarte bun, a fost schimbat deoarece mobra de pe care provine avea asigurare Casco. Nu stiu ce an de fabricatie este si nici daca este de pe V-Strom 650 sau 1000.Pret 400 lei. Telefon 0761 989 497 Editat Mai 31, 2013 de green motors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 in italia gasesti cu 800 euro lovita tot in fata. un r6 din 2007 lovit in fata cu avarii mai mici ca la tine 1450 euro, vandut alaltaieri. probabil tu o poti da undeva la 1200-1300 asa cum e. asta sa iti faci o idee. in fond si la urma urmei pretul il faci tu. poate gasesti pe cineva dispus sa o repare si sigur iti da mai mult. Pretul il fac eu, dar vreau sa fiu realist atunci cand il stabilesc. De aceea iti multumesc pentru informatii. Pentru mine o fi valorand mai mult, dar acest lucru nu e relievant in situatia data. Sa vad ce fac cu asigurarea si dupa ma hotarasc ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Apropos de solutii de intretinere pt plasticele de pe moto, la ce magazin le gasesc la pret mai convenabil? Ma gandeam asta iarna sa dau jos toate plasticele de pe mobra, si sa le fac cu polish. Am renuntat in lipsa de materialele necesare Cred totusi ca ar fi o idee buna de intretinere peste iarna. (acum 4 ani cand mi-am vopsit Dominatoarea, cu Spray-uri de Grund, Vopsea si Lac, la Hornbach erau preturi la jumatate fata de Brico Store) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) Cu polisatul plasticelor vopsite e mai greu. Fara produse profesionale, perii speciale si scule (un fel de polizor cu turatie mica si reglabila) pierzi timpul. Nu este o operatie pe care sa o faci pt prima data acasa. Mai bine demonteaza-le si mergi la un service dupa orele de program. Intr-o ora pot fi gata. Asta daca sunt matuite, sau zgariate superficial. Editat Iunie 1, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) Eram sigur ca imi trebuie un polizor care sa aiba turatie mica... Sa vedem pana la iarna, mai e destul, daca am finante de alocat pt asa ceva, poate incerc chiar la un service auto. Asta in cazul in care nu isi face Fabio la el ( ca si asa iarna se freaca menta si stagneaza productia ) Si pana la iarna, suna bine Armorol-ul. De unde l-ai achizitionat d-le? (pt solutile similare e destul sa frec plasticul cu o carpa imbibata in lotiune?) Editat Iunie 1, 2013 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 sa inteleg ca v-ati saturat de plimbat si aveti chef de frecat plasticele ? eu stau pe bara de vreo 3 saptamani ca nu am timp de plimbare. abia astept sa termin cu toate cacaturile care le a pe cap sa pot s-o iau iar de coarne. plasticele...la iarna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Eram sigur ca imi trebuie un polizor care sa aiba turatie mica... Sa vedem pana la iarna, mai e destul, daca am finante de alocat pt asa ceva, poate incerc chiar la un service auto. Asta in cazul in care nu isi face Fabio la el ( ca si asa iarna se freaca menta si stagneaza productia ) Si pana la iarna, suna bine Armorol-ul. De unde l-ai achizitionat d-le? (pt solutile similare e destul sa frec plasticul cu o carpa imbibata in lotiune?) ba nu auzi sa dai cu WD40??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 am auzit de cand ai scris prima data, ca doar nu-s orb am facut asta in trecut, dar parca ramanea "lipicioasa" suprafata, magnet pt praf... sau poate era proasta solutia mea. o sa mai incerc odata, si scriu feed-back legat de plimbari, sa sti ca si eu vreau sa ma plimb. scrieti mai des care si pe unde mergeti, poate ma alatur. era acum vreo 2 sapt cineva care zicea ca vrea sa mearga la Cascada Bigar? a mai fost? ma tenteaza sa merg la Cheile Nerei, insa vreau sa iau la pas tot ce se poate pe acolo, ajung 3 zile cu tot cu drumul sau imi trebuie 4? stie cineva in ce perioade e bine de vizitat (sa nu fie prea secate apele)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Bogdan vroia sa se duca pana acolo. dar daca nu ma insel a fost deja. dupa ce dai cu WD40 stergi si tu cu o carpa nu lasi asa. si nu se lipeste nimic. eu asa fac de vreo 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 Da d-le, mereu am sters cu carpa, sti ca sunt tipicar cand ma apuc de ceva... as cauta totusi o solutie-crema, ceara de masina o fi buna? cred ca o sa astept sa prind o oferta la LIDL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 ideea este ca si ceara de masina se duce la un momentdat. si tot mai trebuie data odata. in unele lidl-uri mai este ceara din aia de a fost in oferta. cred ca si prin asta de pe fizicienilor se mai gaseste ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.