Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salut,

 

Imi puteti spune, va rog, ce probleme de fiabilitate pot aparea la VStromurile de 650 ? Spre exemplu, probleme de ungere, electrica, piese ce trebuiesc inlocuite constant. Bineinteles, nu ma refer la consumabile.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca in curand va fi disponibil un kit cu adevarat offroad pt v-strom cu suspensii zdravene si o cura de slabire semnificativa :)acum sa vedem pretul ...

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=913007

Strutzo-camila! :P

Rotile spitate din kitul de enduro sunt tubeless, nu sunt tot cu camere?

V-ştromul e un touring fff ok, si nu cred ca va putea deveni un enduro mai bun decat un KTM LC4 de exemplu. Oricum, pentru pasionatii de mecanica, modificarea asta poate fi o chestie super distractiva :).

Parerea mea personala e ca lista de probleme la un V-strom modificat in halul ala va fi mult mai mare decat la un KTM, cum ar fi: rezervorul de tabla, plastice care probabil se vor desprinde la prima cazatura, radiatorul cred ca nu e protejat suficient, samd. Daca eram mecanic cred ca gaseam si mai multe probleme. Poti sa studiezi si ceva enduro japoneze daca ti-e teama de fiabilitatea KTM, desi mi se pare ca in general la enduro e la ordinea zilei sa schimbi un kit de lant, sau discurile de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Imi puteti spune, va rog, ce probleme de fiabilitate pot aparea la VStromurile de 650 ? Spre exemplu, probleme de ungere, electrica, piese ce trebuiesc inlocuite constant. Bineinteles, nu ma refer la consumabile.

 

Multumesc.

Nimic. Eu am peste 90000 km si nu am schimbat nici o piesa uzata si nu sunt singurul. Una din marile calitati ele Vstromului este uniformitatea. Nu are puncte slabe dpdv al fiabilitatii. Majoritatea trec bine de 100-150 mii km fara nicio interventie. Daca vezi cate problem mecanice au motoare din aceeasi clasa, de doua ori mai scumpe si cu nasul pe sus, ramai mut, obisnuit fiind ca un motor de 7000 euro de nou, sa merga atat de bine, atat de mult, fara probleme.

 

Strutzo-camila! :P

Rotile spitate din kitul de enduro sunt tubeless, nu sunt tot cu camere?

Orice roata cu spite se poate face tubeles. Am la activ cateva zeci cu vechime de 2-3 ani care merg fara probleme. 150 roni /pereche si doua valve. Cand ai deja Vstromul si te-ai plictisit de prestatia standard, merita, cu o cheltuiala minima sa-i schimbi fata si potenta. Am un prieten care a detinut un SV650 modificat enduro si care intra pe unde multe KTM-uri nu aveau curaj.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigilarea spitelor se face cu un adeziv care vara se intareste complet in cam 3zile avand in vedere ca functie de forma jantei stratul poate fi in unele zone 8 mm. Pt transformarea tubeles imi trebuie rotile chele, fara cauciucuri. Singura precizare noile cauciucuri trebuie sa fi si ele tubeles. Lucrarea este sigura 100%. Valvele, functie de pretentii pot costa 3-5 roni buc de scuter, micute dar cam moi, trebuie imobilizata la umflare pt ca se misca usor. Auto, din cauciuc, tapene, destul de mari si necesita majorarea gaurii in janta 2-3 mm , tot cativa roni/buc. Mai exista unele mecanice din aluminiu la 90 grade, solide, usor de umflat, micute, pe diverse culori, dar de ex la Mototeam costa 68 roni perechea. Se mai gasesc si pe Louis similare cam la acelasi pret sau doar putin mai ieftine. Jantele din aluminiu doar se curata de mizerie si se degreseaza, cele din otel nichelat sau cromat se curata de rugina pe interior , se fosfateaza chimic tot la interior daca este cazul, pt a nu avansa rugina pe sub sigilant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de multumiti sunteti de lanturile de la Louis? Tocmai am observat o bucata de oring iesita dintr-o za la al meu.

Cam 10.000km facuti pana acum. Originalul a dus 40.000km.

exact asa patesc eu cu unu DID ,5000 km are . nu o garnitura s-a pierdut cred ca vreo 5-6 faza este ca inca nu a trebuit sa il intind deloc ,nu stiu de acum incolo cat va tine si pe viitor sant in dilema ce sa iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot DID e si al meu, DID VX (cred ca vine de la vax). Altfel se comporta bine, nu a fost nevoie sa-l intind pana acum, sa vedem de acum incolo.

Daca 10.000km e tot ce-mi poate oferi un lant, atunci o transmisie finala la R1200 la fiecare 80.000 km nu mai pare strigator la cer...

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte probabil ca daca lantul este tot timpul cu ulei pe el nici nu cred ca ar avea ceva bai daca iar cade toate 0 ringurile. :)

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa. Fara Oring-uri uleiul dipare repede din zaua respectiva si frecarea se face pe uscat, rezultand in scurt timp o za blocata prin gripare. Doar daca lantul, prin absurd, ar funtiona intr-o baie de ulei, nu ar avea importanta Oring-urile. Sau daca ai ungere permanenta cu ulei si faci exces.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire legata de functionarea motorului.

Am un V-Strom DL1000 din 2007 si am urmatoarea faza:

- pornesc motorul.. porneste normal... turatie 1500... 1600 dupa care scade in cateva secunde la 1300.

- in neutru accelerez peste 3000 de ture

- la decelerare... acul turometrului se opreste la 2000-2500 de ture pentru o perioada de cateva secunde.. si in final scade la 1300.

Mentionez ca acest lucru se intampla si in mers in orice treapta. (cateodata ramane peste 15 secunde)

 

e normal?

 

Multumesc

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O-ringurile tin captiv un ulei pus din fabrica sau, de fiecare data cand ungem lantul, intra ulei si sub o-ringuri, ramanand captiv acolo o perioada ?

O-Ring-urile lantului de transmisie au rolul de racire si lubrifiere indelungata a lantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire legata de functionarea motorului.

Am un V-Strom DL1000 din 2007 si am urmatoarea faza:

- pornesc motorul.. porneste normal... turatie 1500... 1600 dupa care scade in cateva secunde la 1300.

- in neutru accelerez peste 3000 de ture

- la decelerare... acul turometrului se opreste la 2000-2500 de ture pentru o perioada de cateva secunde.. si in final scade la 1300.

Mentionez ca acest lucru se intampla si in mers in orice treapta. (cateodata ramane peste 15 secunde)

 

e normal?

 

Multumesc

 

dupa ce se incalzeste motorul la cit sta relantiul? daca e la 1300 rpm atunci scade-l la 1150-1200 din surub si nu ar trebui sa se mai agate la 2500 de ture. si mie imi face la fel daca reglez relantiul peste 1250 rpm.

Editat de adrian cristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O-Ring-urile lantului de transmisie au rolul de racire si lubrifiere indelungata a lantului.

 

Foarte destepte o-ringurile astea, dar intrebam cum fac treaba asta - retin un ulei pus din fabrica sau retin un pic din uleiul cu care le ungem de fiecare data ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte destepte o-ringurile astea, dar intrebam cum fac treaba asta - retin un ulei pus din fabrica sau retin un pic din uleiul cu care le ungem de fiecare data ?

Salut,

 

Da, acestea retin lubrifiant in spatiul dintre ele si lant - pe suprafata de lucru. De aceea nu este recomandata folosirea solventilor puternici sau a jetului de apa pentru curatarea lantului.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic. Eu am peste 90000 km si nu am schimbat nici o piesa uzata si nu sunt singurul. Una din marile calitati ele Vstromului este uniformitatea. Nu are puncte slabe dpdv al fiabilitatii. Majoritatea trec bine de 100-150 mii km fara nicio interventie.

 

Ce fel de Strom? Ala mic sau ala mare?

Tot aud in stanga si in dreapta "fara nici o interventie", dar as vrea sa stiu daca urmatoarele se considera "interventii":

- joc supape

- rulment jug

- servisare amortizor spate

- discuri ambreiaj

- distributie

- segmenti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de Strom? Ala mic sau ala mare?

Tot aud in stanga si in dreapta "fara nici o interventie", dar as vrea sa stiu daca urmatoarele se considera "interventii":

- joc supape

- rulment jug

- servisare amortizor spate

- discuri ambreiaj

- distributie

- segmenti

Salut,

 

Jocul supapelor, rulmentii de jug, rulmentii de roata, ambreiajul si distributia sunt consumabile si se inspecteaza periodic.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de Strom? Ala mic sau ala mare?

Tot aud in stanga si in dreapta "fara nici o interventie", dar as vrea sa stiu daca urmatoarele se considera "interventii":

- joc supape

- rulment jug

- servisare amortizor spate

- discuri ambreiaj

- distributie

- segmenti

 

dl1000, 82.000 km

 

- joc supape - verificat cam la intervalele din carte (24.000 km), pastile schimbate

- rulment jug - schimbat pe la 55 - 60.000 km, nu avea probleme mari dar nu era nici 100% ok

- servisare amortizor spate - inca nu dar trebuie in viitorul apropiat, comportamentul amortizorului spate e din ce in ce mai prost, e prea moale; din pacate nu e servisabil din fabrica, ori il schimb ori il dau la mesteri din italia sau canada sa-l modifice, repare, etc. sigur schimb arcul. am abuzat de vreo 3 ori de suspensia spate cind am carat sute de km un prieten MARE. amindoi faceam cam 210 kg, in talon scrie ca nu ar trebui depasita masa de 200 kg ...

 

- discuri ambreiaj - fara probleme

- distributie - fara probleme

- segmenti - fara probleme

 

am mai avut si alte probleme dar am raspuns doar la intrebarile tale.

Editat de adrian cristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atunci eu nu inteleg ce face o mobra mai fiabila ca alta. Cu putine exceptii, orice mobra e fiabila daca o intretii ca la carte. In plus, orice mobra intretinuta ca la carte si plimbata batraneste e mai fiabila ca o mobra echivalenta exploatata la maxim.

In final, considerand definitia extinsa (dar oarecum justificata) a consumabilelor, nu prea mai raman chestii care sa se strice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o nelamurire legata de functionarea motorului.

Am un V-Strom DL1000 din 2007 si am urmatoarea faza:

- pornesc motorul.. porneste normal... turatie 1500... 1600 dupa care scade in cateva secunde la 1300.

- in neutru accelerez peste 3000 de ture

- la decelerare... acul turometrului se opreste la 2000-2500 de ture pentru o perioada de cateva secunde.. si in final scade la 1300.

Mentionez ca acest lucru se intampla si in mers in orice treapta. (cateodata ramane peste 15 secunde)

 

e normal?

 

Multumesc

Al meu facea la fel.E miar din 2008.Am schimbat TPS,reglare STP si sincronizare.Merge brici acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am rezolvat :) am observat ca relantiul statea undeva la 1450... l-am reglat la 1200 si acum la prima impresie(nu am apucat sa merg cu ea... doar ce am turat-o pe loc) nu mai stagneaza intre 2000-2500.

Revin mai pe seara cu feedback despre cum merge.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...