Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Eu am tot auzit 12-13000, din mai multe surse. Probabil cheala. Daca mai pui si accesoriile 1000€... cam trist. Eu speram sa fie cam cat un Versys 1000, 11500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putere "moderata", cuplu "tractoristic", cred ca va fi pe placul mobristilor de cursa lunga.

Bordul arata bine, la exterior nu prea (cel putin nu curata, poate cu muste si namol o sa fie mai secsi)

Daca o sa aiba si un pret bun (10-11.000euro) cred ca o sa vedem cateva pe strazi.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putere "moderata", cuplu "tractoristic", cred ca va fi pe placul mobristilor de cursa lunga.

Bordul arata bine, la exterior nu prea (cel putin nu curata, poate cu muste si namol o sa fie mai secsi)

Daca o sa aiba si un pret bun (10-11.000euro) cred ca o sa vedem cateva pe strazi.

Conteaza mult si cum e protectia la vant, din poze pare mai ingusta partea din fata, parbrizul standard e mic, iar ala "touring" nu e nici el foarte mare, si mai arata si oribil.

Madstad, MRA, etc or sa aiba de lucru :D

In rest imi place, desi as avea multe de carcotit, mai ales la detalii. Au ridicat scaritele pasagerului cu 31mm (scria pe un site italienesc), ceea ce sigur nu ajuta la confort. Topcase-ul original e ridicol de mic - 36l, intra fix o casca si o pereche de manusi, gentile laterale sunt si ele destul de mici (29+26l, parca), si in pozele reale nici nu sunt chiar asa inguste cum aratau in pozele "concept". Or sa apara sigur si unele after-market, dar ma indoiesc ca or sa fie mai inguste, si nici n-or sa mearga cu cheia de contact ca alea originale.

Au miscorat rezervorul cu 2l - chiar daca a mai scazut si consumul, e totusi un motor de 1000, sigur nu mai vedem noi 400km cu un rezervor, ca la 650.

Pretul care se vehiculeaza e 12-13000 de euro chel, 10-11000 o sa fie peste vreun an-doi, cand or sa bage reduceri ca nu se vinde :))

 

Oricum, chiar si in conditiile astea, eu m-am apucat sa strang bani pt la primavara :)

 

P.S. Cineva a pus pe advrider un document de la Suzuki Austria in care apar si cateva detalii pe care nu le-am vazut in alte parti.

Nu inteleg eu prea multa germana, dar se pare ca treapta a sasea are raport de transmisie 1 in loc de 0.913, deci nu mai e "overdrive". O fi bine, o fi rau...

Va exista si un topcase optional de 55l.

Exista si o sa mai joasa (nu scrie cu cat), si una mai inalta decat cea standard cu 40mm si mai lata cu 20mm.

Scaritele sunt cu 15mm mai in spate, iar scaritele pasagerului cu 31.1mm mai sus si 7.7mm mai in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia astept sa-ti fac parbriz si cutii. Privit de sus este destul de lat in zona rezervorului, arata a motocicleta serioasa nu bicla. Chiar daca nu este 100% conform asteptarilor fanilor, pare reusit si complet. Vinde naibi cele doua fiare pe care le ai in curte, indifferent cu cat, numai sa scapi de ele si ai deja jumatate din bani.

Parbrizul vad ca are din start un sistem de reglare a unghiului de inclinare. Nu-i mai trebuie decat glisare pt reglaj pe inaltime.

Bordul si comenzile sunt super.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia astept sa-ti fac parbriz si cutii. Privit de sus este destul de lat in zona rezervorului, arata a motocicleta serioasa nu bicla. Chiar daca nu este 100% conform asteptarilor fanilor, pare reusit si complet. Vinde naibi cele doua fiare pe care le ai in curte, indifferent cu cat, numai sa scapi de ele si ai deja jumatate din bani.

Parbrizul vad ca are din start un sistem de reglare a unghiului de inclinare. Nu-i mai trebuie decat glisare pt reglaj pe inaltime.

Bordul si comenzile sunt super.

 

 

Abia astept sa-ti fac parbriz si cutii. Privit de sus este destul de lat in zona rezervorului, arata a motocicleta serioasa nu bicla. Chiar daca nu este 100% conform asteptarilor fanilor, pare reusit si complet. Vinde naibi cele doua fiare pe care le ai in curte, indifferent cu cat, numai sa scapi de ele si ai deja jumatate din bani.

Parbrizul vad ca are din start un sistem de reglare a unghiului de inclinare. Nu-i mai trebuie decat glisare pt reglaj pe inaltime.

Bordul si comenzile sunt super.

Salut, ce pret ai pentru un parbriz de tipodimensiunea lui GIVI D260ST, construit de tine ?

Am avut pe V Strom DL 650 ABS K9 un Puig(la cumparare) si MRA Vario Screen cu deflector, insa tot nu sunt multumit, chit ca am si Madstad.

As vrea sa functioneze impreuna cu Madstad-ul.

Multumesc, 0744365425

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza mult si cum e protectia la vant, din poze pare mai ingusta partea din fata, parbrizul standard e mic, iar ala "touring" nu e nici el foarte mare, si mai arata si oribil.

Madstad, MRA, etc or sa aiba de lucru :D

In rest imi place, desi as avea multe de carcotit, mai ales la detalii. Au ridicat scaritele pasagerului cu 31mm (scria pe un site italienesc), ceea ce sigur nu ajuta la confort. Topcase-ul original e ridicol de mic - 36l, intra fix o casca si o pereche de manusi, gentile laterale sunt si ele destul de mici (29+26l, parca), si in pozele reale nici nu sunt chiar asa inguste cum aratau in pozele "concept". Or sa apara sigur si unele after-market, dar ma indoiesc ca or sa fie mai inguste, si nici n-or sa mearga cu cheia de contact ca alea originale.

Au miscorat rezervorul cu 2l - chiar daca a mai scazut si consumul, e totusi un motor de 1000, sigur nu mai vedem noi 400km cu un rezervor, ca la 650.

Pretul care se vehiculeaza e 12-13000 de euro chel, 10-11000 o sa fie peste vreun an-doi, cand or sa bage reduceri ca nu se vinde

 

Oricum, chiar si in conditiile astea, eu m-am apucat sa strang bani pt la primavara

 

P.S. Cineva a pus pe advrider un document de la Suzuki Austria in care apar si cateva detalii pe care nu le-am vazut in alte parti.

Nu inteleg eu prea multa germana, dar se pare ca treapta a sasea are raport de transmisie 1 in loc de 0.913, deci nu mai e "overdrive". O fi bine, o fi rau...

Va exista si un topcase optional de 55l.

Exista si o sa mai joasa (nu scrie cu cat), si una mai inalta decat cea standard cu 40mm si mai lata cu 20mm.

Scaritele sunt cu 15mm mai in spate, iar scaritele pasagerului cu 31.1mm mai sus si 7.7mm mai in fata.

macar avem la ce visa iarna asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat antigelul in weekend la DL si am ramas cu niste nelamururi in ceea ce priveste reusita operatiunii.

Am cumparat antigel Procycle, albastru.

Am desfacut surubul de golire de pe pompa, apoi busonul de pe radiator si l-am lasat sa se scurga. Cand s-a oprit din scurs, am inclinat motorul mult pe dreapta, si a mai curs in felul asta inca destul. Interesant, dar lichidul anterior era verde si continea destul de multe reziduuri - ca niste coji mici, negre. Cred ca nu a fost schimbat niciodata in 5 ani de existenta.

Am scos si rezervorul de plastic, l-am golit, l-am spalat cu apa distilata si l-am pus la loc.

Am vazut ca sunt doua conducte care intra in rezervor:

- una pe sus, care probabil este de supraplin, ca se duce sub motocicleta;

- una pe jos, care se duce la intrarea in radiator, in zona busonului;

 

Am pus la loc surubul de golire de pe pompa si am inceput sa torn lichidul nou incet, pana s-a umplut radiatorul. Am turnat si in rezervor pana la linia de full.

Am pornit motorul cu surubul strans doar la mana si cu busonul de la radiator scos, cateva secunde, apoi am strans surubul la cuplu si busonul la mana.

Am facut o tura de vreo 5 km si am revenit. Am lasat motorul sa se raceasca vreo 20 min si am verificat nivelurile. Conform unor tutoriale, ar fi trebuit sa scada nivelul lichidului din vas. Si de aici vine si nedumirirea mea, ca in vas a ramas la acelasi nivel, in schimb scazuse mult in radiator.

Am completat in radiator vreo 150ml, am mai facut o tura mai lunga, am revenit, am lasat sa se raceasca, am verificat - la fel in vas, mai scazuse un pic in radiator, dar nu cred ca au mai intrat 50 ml. Am batut usor si in radiator, si in corpul termostatului, sa eliberez aerul ramas pe-acolo.

Am scris mai sus ca una din conductele care ies din vas comunica direct cu gura radiatorului, deci daca ar fi scazut lichidul in radiator, ar fi trebuit sa se completeze cu lichid din vas ? Sau nu inteleg eu principiul de functionare ?

Am colectat mare parte din lichidul vechi si mi-a iesit aproape o sticla plina de 2L, deci undeva la 1,9 L, cat intra maxim in tot sistemul. Din lichidul nou, mi-au mai ramas 300ml, deci au intrat doar 1700ml. Ar fi trebuit sa-mi ramana in jur de 100ml, sau maxim 200, consierand ca nu am reusit sa golesc tot circuitul. Desi am reusit sa scot aproape 1900ml din circuit ...

Poate ca trebuie sa fac o tura mai lunga, sa se recircule complet circuitul si apoi sa mai verific ?

Am mai observat acum ca daca las motorul pornit si stau cu el pe loc, dupa ce se incalzeste bine, porneste electroventilatorul des, la 2-3 minute. Inainte pornea mult mai rar. Poate ca acum isi face treaba lichidul, transferand mai repede caldura ?

Oricum, faptul ca nu mi-au intrat 1900ml imi da de gandit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

farul l-au facut sa semene cat de cat cu cel de la gixer insa ciocul ala aduce mai mult a bmw .. overall arata tare bine .. pacat ca e cam grea ca altfel ..

Nu nu nuuu... ei zic ca s-au inspirat de la DR750, si acum doar "continua traditia" Suzuki cu ciocul ala. Nici nu stiau ei ca exista niste motociclete in Europa cu cioc, e pura coincidenta :D

 

Cu 228kg la plin, e destul de usurica pt categoria asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu nuuu... ei zic ca s-au inspirat de la DR750, si acum doar "continua traditia" Suzuki cu ciocul ala. Nici nu stiau ei ca exista niste motociclete in Europa cu cioc, e pura coincidenta :D

 

Cu 228kg la plin, e destul de usurica pt categoria asta.

 

arata fain oricum doar ca vazuta din lateral parca iti vine sa intrebi dar ce bmw e asta? :)

o fi usurica pt categoria asta dar pentru vreascurile mele nu prea .. plus ca e si centrul de greutate altfel decat la a mea ...oricum, aveai dreptate..merita sa strangi bani pt asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat antigelul in weekend la DL si am ramas cu niste nelamururi in ceea ce priveste reusita operatiunii.

Apa, paie si bataie. Operatia reusita. Nu ai scos tot antigelul din maruntaiele motorului. Nu este nicio problema.

 

Salut, ce pret ai pentru un parbriz de tipodimensiunea lui GIVI D260ST, construit de tine ?

Am avut pe V Strom DL 650 ABS K9 un Puig(la cumparare) si MRA Vario Screen cu deflector, insa tot nu sunt multumit, chit ca am si Madstad.

As vrea sa functioneze impreuna cu Madstad-ul.

Multumesc, 0744365425

Imi place ca esti pretentios. Dupa cum miros eu iti trebuie un parbriz mare si o leaca de glisare pe verticala. Cu Madstand-ul parbrizul mare inclinat spre spate arata ca porcu. Inclinarea te scoate putin daca ai parbrizul standard, mic deci, la mare e cam inutila.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pentru mine sunt un tip nerabdator si in absenta unui raspuns mai rapid de la tine, m-am grabit si am comandat un GIVI D260 ST pe fcmoto.de ( total cu transport inclus 108 "iepuroi"). Stiam de la VRAJITORUL ca faci "marfa buna" si de aceea te-am intrebat initial pe tine.

Acuma, ca l-oi folosi cu sau fara Madstad, om vedea..........oricum mai am si prinderea originala.

Concluzia: intr-o saptamana am de vanzare un Puig si un MRA Vario Screen cu deflector : 90 eur amandoua sau 50 eur/Puig si 60 eur/MRA.

 

O zi faina si multumesc.



PS : revin si transmit ca totusi sunt interesat de top case aluminiu, side case-uri aluminiu si sistem de prindere aferent.

Acum am GIVI V46 + GIVI E 41 dar ... ma bate gandul schimbarii.

 

In caz de oferta si descriere multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu noul V-strom1000, vad ca aveti numai cuvinte de lauda si asteptari pe masura laudelor. Poate ca e normal sa fie asa, intrucat majoritatea sunteti posesori ai marcii si atasati emotional de orice produs nou.

DIn punctul meu de vedere, noul V-strom de 1000 inglobeaza/copiaza cam tot ce a dezvoltat competitia in materie de design si tehnica in ultimii ani. Nu prea-i gasesc nimic particular, unic sau extraordinar. Farurile alea suprapuse vertical le-am vazut la toti producatorii, despre cioc s-a mai discutat, sasiul este cam acelasi, suspensiile sunt si mai orientate catre strada. Oricum, niciodata un V-strom, de 650 sau 1000, nu si-a dorit sa iasa din tipare, iar cu acesta au mers pe aceeasi idee. Poate s-a pastrat si fiabilitatea.

Poate ca scurta mea experienta in domeniul moto nu-mi permit sa dau verdicte si nici macar pareri, dar ma asteptam sa vina si cu o versiune "adventure", cu roti spitate si ceva scuturi, si cu ceva mai multe setari pe partea de suspensie.

Ca design, ma asteptam sa regasesc, cumva stilizat, ascuns pe-acolo, designul vechiului V-strom. Trebuia creata o continuitate, cu plecare de la modelul anterior, nu o intoarcere la modelul '90, care e doar o intoarcere a atentiei spre competitie.

In mare, este un model corect, aliniat la tehnologia actuala, dar nimic spectaculos. Se pare ca in domeniul Adventure-touring Suzuki isi face in continuare doar datoria, nedorindu-si sa experimenteze nici aplauzele, dar nici blamul comunitatii moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu noul V-strom1000, vad ca aveti numai cuvinte de lauda si asteptari pe masura laudelor. Poate ca e normal sa fie asa, intrucat majoritatea sunteti posesori ai marcii si atasati emotional de orice produs nou.

DIn punctul meu de vedere, noul V-strom de 1000 inglobeaza/copiaza cam tot ce a dezvoltat competitia in materie de design si tehnica in ultimii ani. Nu prea-i gasesc nimic particular, unic sau extraordinar. Farurile alea suprapuse vertical le-am vazut la toti producatorii, despre cioc s-a mai discutat, sasiul este cam acelasi, suspensiile sunt si mai orientate catre strada. Oricum, niciodata un V-strom, de 650 sau 1000, nu si-a dorit sa iasa din tipare, iar cu acesta au mers pe aceeasi idee. Poate s-a pastrat si fiabilitatea.

Poate ca scurta mea experienta in domeniul moto nu-mi permit sa dau verdicte si nici macar pareri, dar ma asteptam sa vina si cu o versiune "adventure", cu roti spitate si ceva scuturi, si cu ceva mai multe setari pe partea de suspensie.

Ca design, ma asteptam sa regasesc, cumva stilizat, ascuns pe-acolo, designul vechiului V-strom. Trebuia creata o continuitate, cu plecare de la modelul anterior, nu o intoarcere la modelul '90, care e doar o intoarcere a atentiei spre competitie.

In mare, este un model corect, aliniat la tehnologia actuala, dar nimic spectaculos. Se pare ca in domeniul Adventure-touring Suzuki isi face in continuare doar datoria, nedorindu-si sa experimenteze nici aplauzele, dar nici blamul comunitatii moto.

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pertinenta observatia, dar iubitorii Vstromului nu vor fite sau experimente. Vor o motocicleta corecta, fiabila, performanta la un pret bun. Daca vroiau altceva alegeau BMW, Ducati, sau mai stiu ce alta marca. Motocicleta este fara greseala dpdv tehnic, iar la capitolul aspect mai putem lucra si noi. Ca iarna-i lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pertinenta observatia, dar iubitorii Vstromului nu vor fite sau experimente. Vor o motocicleta corecta, fiabila, performanta la un pret bun. Daca vroiau altceva alegeau BMW, Ducati, sau mai stiu ce alta marca. Motocicleta este fara greseala dpdv tehnic, iar la capitolul aspect mai putem lucra si noi. Ca iarna-i lunga.

SUBSCRIU 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pauza s-a terminat. Capul la fund, treci la munca, ca la anu sa te vad cu una noua!

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/September/sep2313-Suzuki-reveals-new-V-Strom-1000-tech-details/

Aici se vorbeste de cca 10000 &, ceeace ar insemna la noi 10000 euro. Preturile in Anglia din comparatiile mele auto moto cam asa pica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ttp://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2013/September/sep2313-Suzuki-reveals-new-V-Strom-1000-tech-details/

Aici se vorbeste de cca 10000 &, ceeace ar insemna la noi 10000 euro. Preturile in Anglia din comparatiile mele auto moto cam asa pica.

De obicei asa e, dar uite ca DL650 nou in UK e 6900GBP, chel, adica 8200EUR.

La noi e 8400EUR.

 

10000GBP ar veni cam 11900EUR.

 

P.S. Pardon, am mintit - DL650 e 6900 cu reducerea de 800 de lire, pretul intreg ar fi 7700GBP, adica 9150EUR, deci mai scump ca la noi.

https://www.suzuki-gb.co.uk/motorcycles/motorcycles/adventure-sports-touring/

 

In fine... sa speram ca se anunta pretul cat mai repede si ca o sa fie rezonabil, mai ales la noi :)

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu noul V-strom1000, vad ca aveti numai cuvinte de lauda si asteptari pe masura laudelor. Poate ca e normal sa fie asa, intrucat majoritatea sunteti posesori ai marcii si atasati emotional de orice produs nou.

DIn punctul meu de vedere, noul V-strom de 1000 inglobeaza/copiaza cam tot ce a dezvoltat competitia in materie de design si tehnica in ultimii ani. Nu prea-i gasesc nimic particular, unic sau extraordinar. Farurile alea suprapuse vertical le-am vazut la toti producatorii, despre cioc s-a mai discutat, sasiul este cam acelasi, suspensiile sunt si mai orientate catre strada. Oricum, niciodata un V-strom, de 650 sau 1000, nu si-a dorit sa iasa din tipare, iar cu acesta au mers pe aceeasi idee. Poate s-a pastrat si fiabilitatea.

Poate ca scurta mea experienta in domeniul moto nu-mi permit sa dau verdicte si nici macar pareri, dar ma asteptam sa vina si cu o versiune "adventure", cu roti spitate si ceva scuturi, si cu ceva mai multe setari pe partea de suspensie.

Ca design, ma asteptam sa regasesc, cumva stilizat, ascuns pe-acolo, designul vechiului V-strom. Trebuia creata o continuitate, cu plecare de la modelul anterior, nu o intoarcere la modelul '90, care e doar o intoarcere a atentiei spre competitie.

In mare, este un model corect, aliniat la tehnologia actuala, dar nimic spectaculos. Se pare ca in domeniul Adventure-touring Suzuki isi face in continuare doar datoria, nedorindu-si sa experimenteze nici aplauzele, dar nici blamul comunitatii moto.

 

Ai exprimat o parere pertinenta, aici vorbim de evolutie in sensul alinierii modelului la cerintele pietei dau in niciun caz nu poate fi vorba de rupt gura targului.

Nu stiu daca cei care au un DL650 cu ABS viseaza deja sa ia un DL1000 din asta de coarne si daca vizeaza calculele financiare in mod sigur le vor taia avantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12000 deja se apropie mult de alea de 1200 (st, ktm, crosstourer, etc) si nu vad unde mai este afacerea.

100 de cai da sunt suficienti cuplul este nesimtit pentru 4000 rpm dar competitia o bate pe foaie in absolut toate capitolele. Speram la 125 de cai cum avea sv1000 sau tl 1000s daca 135 de pe TL1000R par multi dupa mai bine de 10 ani. Mai pui 2000 peste astia si sari in ograda yamaha cu jante spitate, suspensii pixda, cardan, mape selectabile la buton, faruri duble primesti destul de banii aia in plus. Oricat de tare mi-ar placea stromul ca mobra nu pot sa nu vad ca pretul ala marit nu justifica ceea ce primesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...