ivanp Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Mai am si eu o intrebare legata de servisarea furcii: Voi schimbati doar simeringurile sau si capacele de praf? Multumesc anticipat! salut, eu in general schimb doar simeringurile de ulei. de data asta am vazut ca alea de praf au ceva crapaturi si vre-au sa le schimb. au 1000 de ani. si ma gandesc ca alea fara crapaturi curata de praf mai bine decat alea cu crapaturi si ajunge mai putina mizerie la alea de ulei => viata mai lunga (in mintea mea cel putin!). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 ma rog, ma refeream la crapaturi micute de suprafata, nu la crapaturi mari pe unde poate patrunde praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Multumesc de raspunsuri! Eu am schimbat la primul meu moto - un Kawa ER5 - doar simeringurile de ulei, si capcele le-am pastrat pe cele originale - ca aratau destul de bine. Asta se intampla in Sept 2008, si ieri am verificat la noul proprietar si nu curg - chiar daca au trecut 5 ani si mai bine de 25.ooo km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Stiti cumva unde e montat senzorul de la kilometraj/vitezometru? Adica faptul ca ai un kit de lant cu pinioane de marime ne-standard poate modifica eroarea vitezometrului? Merci, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Cum aduc un motor de pe linga londra.cam 100km northolt ar fi zzona.problema este k tb si verificat tehnic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Stiti cumva unde e montat senzorul de la kilometraj/vitezometru? Adica faptul ca ai un kit de lant cu pinioane de marime ne-standard poate modifica eroarea vitezometrului? Merci, Numai daca schimbi roata fata se strica kilomerajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Numai daca schimbi roata fata se strica kilomerajul. daci poti pune linistit pinion de 16. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 daci poti pune linistit pinion de 16. stima M-am scos atunci , dar nu prea is fan de modificari dinastea. Doar ca ieri imi trecea prin cap faptul ca in primavara am pus kit de lant nou si omu' de la care l-am comandat mi-a adus pinionul spate cu 1 sau 2 dinti mai mare, cu greu l-am acceptat asa doar pentru ca era super complicat de returnat, oricum diferenta de diametru e extrem de mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 M-am scos atunci , dar nu prea is fan de modificari dinastea. Doar ca ieri imi trecea prin cap faptul ca in primavara am pus kit de lant nou si omu' de la care l-am comandat mi-a adus pinionul spate cu 1 sau 2 dinti mai mare, cu greu l-am acceptat asa doar pentru ca era super complicat de returnat, oricum diferenta de diametru e extrem de mica. Ca sa vezi cum se modifica distanta intre axul pinionului din cutie si axul rotii spate cu diferite configuratii de pinioane uite aici: http://gearingcommander.com/ Cauiti motorul tau, si apoi te joci cu pinioanele si te uiti la tabelul: Chain geometry changes due to sprocket & chain changes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 he he ... am operat si eu filtrul ala de inalta presiune din rezervor. am mers pe mana lui bozoro si am pus filtru de model mai nou ("facelift"), fara filtru exterior ca parca imi sta in gat sa mai atarn pe acolo un filtru si doua furtune. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) M-am scos atunci , dar nu prea is fan de modificari dinastea. Doar ca ieri imi trecea prin cap faptul ca in primavara am pus kit de lant nou si omu' de la care l-am comandat mi-a adus pinionul spate cu 1 sau 2 dinti mai mare, cu greu l-am acceptat asa doar pentru ca era super complicat de returnat, oricum diferenta de diametru e extrem de mica. Daca ai foaie de 49 da prima tura scurta pe langa casa musai fara casca si roaga un prieten sa-ti faca poze sa-ti vezi si zambetul tamp A mea era turbata cu 14 pe fata (echivalentul a 50 pe spate) Editat Octombrie 16, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Intreb pe topicul vostru, vad ca sunt mai multi oameni cu inclinatii, capacitate si posibilitate de mecanica pe aici. Etrierii de Sv650 sunt semiflotanti (din ce am citit) daca gresesc sa ma corectati. Bumbii pe care "plutesc" discurile au ruginit si arata nasol + ca discurile acum nu mai au acel joc in ele (de asta erau semiflotante) aproape deloc. Am citit undeva ca se pot schimba, insa nu mai gasesc link-ul. O solutie ar mai fi curatarea lor direct pe motor insa as vrea sa le inlocuiesc (desigur, daca merita). A inlocuit cineva pe aici bumbii buclucasi? Daca da, cat au costat si in cazul in care e un pret acceptabil pentru bumbi in sine, cam care ar fi manopera pentru inlocuirea lor. Maestre lasa niturile acolo si curatale periodic cu brake cleaner la fel ca in filmulet: Etrierele sunt flotante iar pinii pe care culiseaza trebuie sa fie fara rugina, si sa aiba vaselina in canale eventual o vaselina mai rezistenta la temperatura daca garniturile nu etanseaza corect sa nu ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Salut, goodkat zice ca i-au ruginit bucsile de la discurile de frana. nu alea de la etriere - cel putin eu asta am inteles din postul lui si pe el il ingrijoreaza ca discurile nu mai au acel joc stanga/dreapta. goodkat - la un moment dat mi-am batut si eu capul cu bucsele alea - dar din cautarile mele la dl650 nu se pot inlocui fara lucru manual (adica nu gasesti unele omologate - care din punctul meu de vedere e riscant). nu stiu la sv650 - din cate stiu parca sunt un pic diferite discurile (mai multe bucsi ca la dl). la mine unul dintre discuri avea joc mai mare fata/spate - 1-2 mm si s-a finalizat cu achizitionarea unor discuri noi suzuki (alea vechi ajunsesera si la limita de uzura) dar si acum sunt tot cu alea vechi ca mi-a fost lene sa le schimb. dar cum zice si Florin - daca etrierii sunt in regula - nu cred ca tre sa iti bati capul ca discurile sunt mai fixe (fara joc lateral). ... si dupa ce m-am uitat la filmuletz - daca cureti asa - sigur iese rugina de acolo. numai bine, paul Maestre lasa niturile acolo si curatale periodic cu brake cleaner la fel ca in filmulet: Etrierele sunt flotante iar pinii pe care culiseaza trebuie sa fie fara rugina, si sa aiba vaselina in canale eventual o vaselina mai rezistenta la temperatura daca garniturile nu etanseaza corect sa nu ai probleme. Editat Octombrie 17, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) asta era una din probleme in filmulet arata exact cum se deblocheaza niturile alea de inox de pe discuri eu le curat periodic joc nu trebuie sa aiba inainte-inapoi (atunci se inlocuiesc) ci doar stanga dreapta Editat Octombrie 17, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 asta era una din probleme in filmulet arata exact cum se deblocheaza niturile alea de inox de pe discuri eu le curat periodic asa-i. m-am uitat la filmuletz DUPA ce am postat si intr-adevar acopera problema lui goodkat. scuze ca am sugerat cum ca ai inteles gresit ce zice omul. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 ce ai bre de-ti ceri scuze? ca doar nu ai dat cu paru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 OFETRA CAZARE IARNA: PACHET 4 LUNI: 400lei Cuprinde: husa moto CADOU, verificarea completa a motocicletei la sfarsitul perioadei si GRATIS manopera la schimbul de ulei. zona: Eroii revolutiei-Viilor. la 5 minute de statia de metrou. 0733546951 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Caut semnalizare stanga fata V Strom K9 ( plastic alb-transparent, bec portocaliu). 0744365425, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Un dl 650 cu abs nu vinde nimeni? Negru sa nu fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Un dl 650 cu abs nu vinde nimeni? Negru sa nu fie. pai de ce vrei negru? ... ca am auzit ca alea se strica mai des. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 pai de ce vrei negru? ... ca am auzit ca alea se strica mai des. stima, paul Din contra, eu zic ca alea negre merg cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Un dl 650 cu abs nu vinde nimeni? Negru sa nu fie. Ce suma maxima iti propui sa investesti ? Poate imi face cu ochiul noul DL 1000, cine stie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 vezi ca alea negre merg mai repede si nu se strica niciodata!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Un dl 650 cu abs nu vinde nimeni? Negru sa nu fie. Alege din astea daca vrei : http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/v-strom-650/v-strom-650-traveller-abs--2008-11/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 am de miar. nu stiu daca sunt la fel, vino cu ale tale sa le masuram.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.