RobertAmbrozie Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 tu vrei sa bagi in boala bemveistii si o dai cu mantinela. ca si cum nu s-ar sti pe ce mobra a murit. Intr-o anumita masura ai dreptate, recunosc, insa n-am vrut sa accentuez pe asta . Pentru ca poate s-ar fi inflamat foarte rau discutia. Sincer, cred ca asa i-a fost destinul , sa moara pe mobra . Ca a fost BMW intamplator sau nu ... e o discutie prea grea si prea rea pentru acest topic . In curand se va implini un an . Dar am vrut sa aduc aminte ca avea o parere foarte buna de Stroamele noastre , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 :cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Intr-o anumita masura ai dreptate, recunosc, insa n-am vrut sa accentuez pe asta . Pentru ca poate s-ar fi inflamat foarte rau discutia. Sincer, cred ca asa i-a fost destinul , sa moara pe mobra . Ca a fost BMW intamplator sau nu ... e o discutie prea grea si prea rea pentru acest topic . In curand se va implini un an . Dar am vrut sa aduc aminte ca avea o parere foarte buna de Stroamele noastre , Este mai mult ca evident, privind si la "intamplarile" similare din trecut, ca BMW nu o sa recunoasca niciodata ca GS-ul LC, nu era gata si incomplet l-a lansat pe piata, "poate merge si asa". Cert este: jurnalistul a cazut si ulterior decedat facand test pe GS si cu totul intamplator in anul urmator atat ADV-ul, dar si GS-ul sunt completate cu amortizor de ghidon tocmai pt a evita instabilitatea mobrei in situatiile care au dus la regretabilul incident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Harea...Desteptul cedeaza intotdeauna....!Da-i incolo cu BMW-ul lor cu tot,ca si asa nu ai cu cine!Astia si-au tras motor smecher(in viziunea lor) fiindca il considera must have.Nu ca ar fi motoristi puri si duri.Eu spun ca n-are rost sa te strofoci.N-ai cu cine,dom'le...N-ai cu cine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Harea...Desteptul cedeaza intotdeauna....!Da-i incolo cu BMW-ul lor cu tot,ca si asa nu ai cu cine!Astia si-au tras motor smecher(in viziunea lor) fiindca il considera must have.Nu ca ar fi motoristi puri si duri.Eu spun ca n-are rost sa te strofoci.N-ai cu cine,dom'le...N-ai cu cine! asa le spui, de parca ne cunosti pe toti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) Nu va cunosc,dar intuiesc....Din pacate observ ca voua,daca cineva va aduce cel mai mic contraargument,bashca documentat si obiectiv il luati ca pe o ofensa..Ce zic eu,ofensa...Un adevarat les-majeste.Despre motorul meu poti sa indrugi orice,ca nu mai voi obosi sa-ti spun ca nu e chiar asa.Pentru mine cazul BMW e inchis,dupa cum bine ai observat.Hai noroc si sa nu o mai labarim cu cine ce motor are.Vorba aia:cea mai buna bere este cea din halba mea!!!Incerc sa va respect pe toti,dar pana la un punct. Editat Decembrie 20, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Ieri am cumparat cartea : O poveste frumoasa , o calatorie de 57.000 km care a durat 9 luni si a fost parcursa de 2 incepatori , pe o Stroama obisnuita , cu cauciucuri stock ! Deci , totul e posibil , trebuie doar...... SA VREI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 @Robert: azi iesi cu mobra? cum e vremea pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Unde se poate gasi cartea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 @Robert: azi iesi cu mobra? cum e vremea pe acolo? Salut, ies eu astazi : Sibiu , -2°C. Scurt, prin oras, o duc la montat led-urile suplimentare Durite 0-420-51. Vrand nebrand, maine circul din nou: o aduc acasa la hibernat. O zi buna. http://www.agmpartscomponents.co.uk/product_info.php?products_id=683 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Vrand nebrand, maine circul din nou: o aduc acasa la hibernat. Pai la voi se anunta 9-10C pe sfarsitul saptamanii viitoare, eu zic sa mai astepti cu hibernatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Pai la voi se anunta 9-10C pe sfarsitul saptamanii viitoare, eu zic sa mai astepti cu hibernatul Gata , m-am intors .Am lasat-o. Daca vor fi 9°C aman hibernatul. Apropo: joia trecuta eram cu job-ul in Atena , 12°C si ma uitam cu ciuda la mobristii greci. N-au nici o retinere........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Ieri am cumparat cartea : O poveste frumoasa , o calatorie de 57.000 km care a durat 9 luni si a fost parcursa de 2 incepatori , pe o Stroama obisnuita , cu cauciucuri stock ! Deci , totul e posibil , trebuie doar...... SA VREI ! Nu pe orice Stroama, pe Stroama lu' Banu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) @Robert: azi iesi cu mobra? cum e vremea pe acolo? Am prins o fereastra de circa 2 ore de temperaturi pozitive si soare . Am mai adunat kilometri pe drumuri de pamant printre sate izolate , vii sau livezi . . Am constatat ca cea mai mare pasiune a caucicurilor mele este sa piarda aderenta . Pe pietris fug un pic , pe drum de pamant acoperit cu pietricele fine , la fel , pe asfalt cam la fel . Insa totul la viteze mici si cand dozajul puterii motorului e o chestiune fina . Insa n-au nici o problema la peste 30-40 km /ora cand inertia dinamica a motocicletei pe traiectorie le reduce rolul si nevoia de aderenta ferma . Atunci se transforma in tren de aterizare/decolare pentru zborul Stroamei peste denivelari . Unde se poate gasi cartea? O poti gasi pe www.micadu.ro. Recomand . A incercat cineva Metzeler Karoo 3 pe V-Strom ? Editat Decembrie 22, 2013 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 da. sunt marfa pe off dar pe strada o sa te cam chinuie daca esti obisnuit sa te dai la ea. vibreaza si nu au aceeasi tinuta de drum ca celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Nu sunt alea cu caramele mari? Am mers cu 1000-le lui Raul si putin desunflate tineau destul de bine, pe Cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea : Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ... E mai bine , e mai rau ? De ce ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Photoshop de decembrie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea : Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ... E mai bine , e mai rau ? De ce ? Nu cred ca are rost si in cazul asta mai mult poate insemna mai prost. Photoshop de decembrie: Fantasia Painting(8).jpgFantasia Painting(9).jpgFantasia Painting(10).jpgFantasia Painting(14).jpg A iesit super coadita. Le-ai vopsit deja? Cea mai eficienta metoda de a scapa de semnale rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 O stiti pe-asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 O stiti pe-asta ? nu-i buna!!! dac nu este BMW este degeaba fara valoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 nu-i buna!!! dac nu este BMW este degeaba fara valoare Ma scuzati ! Cu permisiunea dvs., avem si cu BMW : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) Da , cred ca au caramele mari , e vorba despre acestea : Si mai am o intrebare , deh , de incepator deocamdata : ce influenta poate avea montarea unor dimensiuni non-standard , respectiv mai late ? Cum ar fi 170 pe spate ( in loc de 150 ) si 120 pe fata ( in loc de 110 ... E mai bine , e mai rau ? De ce ? Din experienta mea,uneori mai mult inseamna defapt mai putin...Vei modifica maniabilitatea sau ma rog,handling-ul.Ai vazut vreun chopper cu balonaj baban,etalon de manevrabilitate?Eu cred ca mai subtiri sunt mai ok! Editat Decembrie 22, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Un tip , grec, care pare ca stie ce zice, spune ca, probabil Suzuki V-Strom DL 650 poate fi considerata cea mai buna motocicleta din lume, a tuturor timpurilor. Si asta in ciuda faptului ca lui personal, subiectiv vorbind, nu ii place . Dar are toate argumentele cu care sa isi sustina acest punct de vedere, de maxima admiratie pentru Stroamele noastre . Chiar daca o bate , o loveste cu picioarele, la propriu ! , omul e convins si convingator . Pentru mine, e clar ca are dreptate . Iata : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.