Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

 

Perfect de acord,nu mai vorbim ca nu poarta nici un fel de echipament de protectie.

 

In alta ordine de idei,ieri am facut o tura scurta pana la Sibiu iar la dus am facut schimb cu un prieten care de curand si-a cumprat un Gladius. Ma lasat masca motorasul ala!

Felul cum trage in orice treapta,cum dezvolta puterea,n-ai zice ca are doar 650 cmc,mi-a placut foarte mult.Foarte diferit de ce am eu pe V-strom 2007.

Intrebarea este: noul V-strom are acelasi motor? Ca daca da,ma bate un gand!

Pot confirma. Am mers cu Gladius si am noul Vstrom mic. Motoarele in sine sunt foarte asemanatoare.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de Gladius are in acte 72 cp iar V-strom-ul,si cel nou,67 cp. Deci ceva diferente sunt,probabil din electronica. Si cutia mi s-a parut altfel,mult mai finuta si exacta.

Poate reusesc sa fac o tura cu asta nou ( V-strom) tare-s curios!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mic off...Mestereala de iarna.Ca la Strom nu prea ai ce mesteri...

Frumoasa n-am ce zice, da' n-as iesi pe strada cu asa o mobra decat deghizat cu mustati si barba, sa nu ma recunoasca vechinii, ca s-ar prapadi de ras. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa n-am ce zice, da' n-as iesi pe strada cu asa o mobra decat deghizat cu mustati si barba, sa nu ma recunoasca vechinii, ca s-ar prapadi de ras. :)

Dece zici asta?E toy for old boy....Care e problema?Si eu am vecini ciudati(romani),dar culmea!Nu au ridicat nici macar o spranceana.....Din contra!E foarte haios sa mergi cu dracovenia asta!Mai ales cand o auzi cum bombane in mers....

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dece zici asta?

bogdan nu vrea sa recunoasca dar este invidios ... se "vede" de aici!

:D

 

stima,

paul

 

Daca are cineva nevoie de o sea retapitata , esapament OEM, parbriz PUIG, arcuri furca originale toate pentru V-strom 04-11 , sa imi dea PM

aaa ... tu luashi mobra lui yamoco ... stima si sa va purtati de grija!

ps - te-as fi scapat de sa dar este un pic prea inalta pentru mine acum si e pacat sa o duc la modificat.

 

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bate un gand pt. o toba .... ce parare aveti?

 

attachicon.gifREMUS.jpg

 

Pret: 499 eur

daca e cu evacuare cu tot - e foarte oki pretul.

daca nu - un pic cam scump.

leovince sbk2 - 510eu, arrow - 740eu, mai faceau si takkoni - 400 eu dar nu stiu daca cu evacuare cu tot (poti sa vb cu Lucian/yamoco).

cu o toba aftermarket si cu snorkelul scos de la airbox - zici ca ai turbo la sunet - o placere.

 

2 din accesoriile montate in iarna asta - faruri de ceata pe led ...

foarte fain gandit suportul si solid.

de cine e facut?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de Gladius are in acte 72 cp iar V-strom-ul,si cel nou,67 cp. Deci ceva diferente sunt,probabil din electronica. Si cutia mi s-a parut altfel,mult mai finuta si exacta.

Poate reusesc sa fac o tura cu asta nou ( V-strom) tare-s curios!

72cp are noul v-strom

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e cu evacuare cu tot - e foarte oki pretul.

daca nu - un pic cam scump.

leovince sbk2 - 510eu, arrow - 740eu, mai faceau si takkoni - 400 eu dar nu stiu daca cu evacuare cu tot (poti sa vb cu Lucian/yamoco).

cu o toba aftermarket si cu snorkelul scos de la airbox - zici ca ai turbo la sunet - o placere.

Ce inseamna cu evacuare cu tot? Adica impreuna cu tevile de sub motor?

De ce e mai bine asa, ca mie mi se pare ca daca e fara (numai toba in sine) e mai usor de montat si nu am emotii ca nu s-ar potrivi pe sub scutul deja montat?!?!

 

 

foarte fain gandit suportul si solid.

de cine e facut?

Sw-Motech.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa

 

Ce inseamna cu evacuare cu tot? Adica impreuna cu tevile de sub motor?

da - cu tevile alea cu tot de la iesire pana la toba.

acum vad ca tu ai modelul nou dar cred ca si la asta nu au facut toba separata de tevile de evacuare - poti sa confirmi?

probabil gasesti si doar toba si o adaptezi pe galeriile existente (taind intre toba standard si sonda lambda - parearea mea e ca e pacat sa faci asta) dar in principiu firmele serioase iti vor vinde si evacuarea - alte diametre si alte coturi la imbinari spre iesire.

tot firmele serioase zic in specificatii daca galeriile lor merg cu scut sau cric central (la cric e cea mai mare problema) - de exemplu la k-uri arrow nu merge cu cricul central dar stiam de la inceput in ce ma bag.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa ... tu luashi mobra lui yamoco ... stima si sa va purtati de grija!

ps - te-as fi scapat de sa dar este un pic prea inalta pentru mine acum si e pacat sa o duc la modificat.

 

paul

 

Da , eu sunt , multumesc :peace: , deja e rezervata saua colegului kr3ator .Parbrizul la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da - cu tevile alea cu tot de la iesire pana la toba.

acum vad ca tu ai modelul nou dar cred ca si la asta nu au facut toba separata de tevile de evacuare - poti sa confirmi?

probabil gasesti si doar toba si o adaptezi pe galeriile existente (taind intre toba standard si sonda lambda - parearea mea e ca e pacat sa faci asta) dar in principiu firmele serioase iti vor vinde si evacuarea - alte diametre si alte coturi la imbinari spre iesire.

tot firmele serioase zic in specificatii daca galeriile lor merg cu scut sau cric central (la cric e cea mai mare problema) - de exemplu la k-uri arrow nu merge cu cricul central dar stiam de la inceput in ce ma bag.

 

stima,

paul

Da, asa cred si eu, toba nu este separate de tevile de evacuare.

Intrebarea mea este cum naiba imi dau seama daca se potriveste impreuna cu scutul/cricul central, ca nu am gasit nici o specificatie tehnica.....

 

Mai sus ziceai ceva de un "snorkel"....oare si la toba asta se poate scoate, respective monta la loc, fara nici o interventie?

Multumesc de info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea este cum naiba imi dau seama daca se potriveste impreuna cu scutul/cricul central, ca nu am gasit nici o specificatie tehnica.....

 

Mai sus ziceai ceva de un "snorkel"....oare si la toba asta se poate scoate, respective monta la loc, fara nici o interventie?

Multumesc de info!

daca nu gasesti la producator pe site si nici pe net info fix despre modelul respectiv - doar incercand iti poti da seama.

da-le eventual un mail si intreaba-i - probabil or mai vandut si la altii cu L2.

 

snorkelul este conducta aceea de cauciuc curbata de la intrarea in cutia filtrului de aer - se poate da jos si pune inapoi fara stres (trebuie dat jos rezervorul ca sa ajungi la el).

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ungator. Uzura lantului este insesizabila si are peste 35000km o singura data a fost nevoie sa-l intind in toamna. Am patit cu DID VX treaba asta de doua ori si intre ele un lant REGINA care s-a uzat mai repede dar avea "O"-ringurile intregi

Uleiul din ungator este ulei de uns lantul la drujba Dolmar, Makita, Divinol acelasi cu care ung lanturile dintotdeauna.

Sa aiba treaba cu mersul iarna pe cacao-ul ala de material antiderapant si din cauza ca a atacat lantul si a ruginit sa fi fortat garniturile din lant. Eu alta explicatie nu gasesc de se intampla numai primavara.

Nu se pune problema sa fie fake-uri ca sunt luate de pe motonetro.ro

 

Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti? Sau, cat ar trebui sa tina un lant? Eu traiam cu impresia ca undeva la 25.000 km e gata...

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti?

cu ungator ajungi sa te plictisesti de el. si este si silentios indiferent de vreme. al meu cred ca se apropie de 40k tot did vx (2- cred) a fost intins de doua ori cred - a doua oara a trebuit sa il slabesc inapoi. :D

ce ti-ai putea dori mai mult?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti? Sau, cat ar trebui sa tina un lant? Eu traiam cu impresia ca undeva la 25.000 km e gata...

Ba sunt destui... am schimbat lant la 20000 folosind ungator si nu m-am plans, asta era calitatea era vizibil uzat zornaia foarte tare, avea zale blocate, etc.

problema mea este alta, de ce la un lant care nu are uzura mare, nu are zale blocate, nu este intins decat foarte putin, nu zornaie absolut deloc sar o-ringurile din el. La cel original dupa 41000 erau perfecte dar prezenta alte semne.

Ma gandesc sa nu fie ceva din uleiul folosit, adica Dolmar, Makita, Divinol toate pentru uns lantul la drujba si bineinteles biodegradabile.

Voi ce ulei folositi la ungatoare?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc sa nu fie ceva din uleiul folosit, adica Dolmar, Makita, Divinol toate pentru uns lantul la drujba si bineinteles biodegradabile.

Voi ce ulei folositi la ungatoare?

acum am vazut ca te intereseaza si producatorul de ulei - eu (25% ) ulei drujba mol ( :D nu stiu daca e biodegradabil) in rest ulei de motor 5100, 7100 si 300v cateodata :D

 

stima,

paul

 

PS - finalizat asta seara si cu strans axul bascula la cuplu:

post-18136-0-21003200-1395080351_thumb.jpg

 

stima,

paul

 

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...