zece d rosu Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Perfect de acord,nu mai vorbim ca nu poarta nici un fel de echipament de protectie. In alta ordine de idei,ieri am facut o tura scurta pana la Sibiu iar la dus am facut schimb cu un prieten care de curand si-a cumprat un Gladius. Ma lasat masca motorasul ala! Felul cum trage in orice treapta,cum dezvolta puterea,n-ai zice ca are doar 650 cmc,mi-a placut foarte mult.Foarte diferit de ce am eu pe V-strom 2007. Intrebarea este: noul V-strom are acelasi motor? Ca daca da,ma bate un gand! Pot confirma. Am mers cu Gladius si am noul Vstrom mic. Motoarele in sine sunt foarte asemanatoare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Motorul de Gladius are in acte 72 cp iar V-strom-ul,si cel nou,67 cp. Deci ceva diferente sunt,probabil din electronica. Si cutia mi s-a parut altfel,mult mai finuta si exacta. Poate reusesc sa fac o tura cu asta nou ( V-strom) tare-s curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Un mic off...Mestereala de iarna.Ca la Strom nu prea ai ce mesteri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Daca are cineva nevoie de o sea retapitata , esapament OEM, parbriz PUIG, arcuri furca originale toate pentru V-strom 04-11 , sa imi dea PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Un mic off...Mestereala de iarna.Ca la Strom nu prea ai ce mesteri...Frumoasa n-am ce zice, da' n-as iesi pe strada cu asa o mobra decat deghizat cu mustati si barba, sa nu ma recunoasca vechinii, ca s-ar prapadi de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Frumoasa n-am ce zice, da' n-as iesi pe strada cu asa o mobra decat deghizat cu mustati si barba, sa nu ma recunoasca vechinii, ca s-ar prapadi de ras. Dece zici asta?E toy for old boy....Care e problema?Si eu am vecini ciudati(romani),dar culmea!Nu au ridicat nici macar o spranceana.....Din contra!E foarte haios sa mergi cu dracovenia asta!Mai ales cand o auzi cum bombane in mers.... Editat Martie 16, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Dece zici asta? bogdan nu vrea sa recunoasca dar este invidios ... se "vede" de aici! stima, paul Daca are cineva nevoie de o sea retapitata , esapament OEM, parbriz PUIG, arcuri furca originale toate pentru V-strom 04-11 , sa imi dea PM aaa ... tu luashi mobra lui yamoco ... stima si sa va purtati de grija! ps - te-as fi scapat de sa dar este un pic prea inalta pentru mine acum si e pacat sa o duc la modificat. paul Editat Martie 16, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 2 din accesoriile montate in iarna asta - faruri de ceata pe led si schimbator Sw-Motech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 2 din accesoriile montate in iarna asta - faruri de ceata pe led si schimbator Sw-Motech. 1a.jpg 2a.jpg 3a.jpg foarte misto sistemul de prindere pt proiectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ma bate un gand pt. o toba .... ce parare aveti? Pret: 499 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ma bate un gand pt. o toba .... ce parare aveti? REMUS.jpg Pret: 499 eur daca e cu evacuare cu tot - e foarte oki pretul. daca nu - un pic cam scump. leovince sbk2 - 510eu, arrow - 740eu, mai faceau si takkoni - 400 eu dar nu stiu daca cu evacuare cu tot (poti sa vb cu Lucian/yamoco). cu o toba aftermarket si cu snorkelul scos de la airbox - zici ca ai turbo la sunet - o placere. 2 din accesoriile montate in iarna asta - faruri de ceata pe led ... foarte fain gandit suportul si solid. de cine e facut? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Motorul de Gladius are in acte 72 cp iar V-strom-ul,si cel nou,67 cp. Deci ceva diferente sunt,probabil din electronica. Si cutia mi s-a parut altfel,mult mai finuta si exacta. Poate reusesc sa fac o tura cu asta nou ( V-strom) tare-s curios! 72cp are noul v-strom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 daca e cu evacuare cu tot - e foarte oki pretul. daca nu - un pic cam scump. leovince sbk2 - 510eu, arrow - 740eu, mai faceau si takkoni - 400 eu dar nu stiu daca cu evacuare cu tot (poti sa vb cu Lucian/yamoco). cu o toba aftermarket si cu snorkelul scos de la airbox - zici ca ai turbo la sunet - o placere. Ce inseamna cu evacuare cu tot? Adica impreuna cu tevile de sub motor? De ce e mai bine asa, ca mie mi se pare ca daca e fara (numai toba in sine) e mai usor de montat si nu am emotii ca nu s-ar potrivi pe sub scutul deja montat?!?! foarte fain gandit suportul si solid. de cine e facut? Sw-Motech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 sa Ce inseamna cu evacuare cu tot? Adica impreuna cu tevile de sub motor? da - cu tevile alea cu tot de la iesire pana la toba. acum vad ca tu ai modelul nou dar cred ca si la asta nu au facut toba separata de tevile de evacuare - poti sa confirmi? probabil gasesti si doar toba si o adaptezi pe galeriile existente (taind intre toba standard si sonda lambda - parearea mea e ca e pacat sa faci asta) dar in principiu firmele serioase iti vor vinde si evacuarea - alte diametre si alte coturi la imbinari spre iesire. tot firmele serioase zic in specificatii daca galeriile lor merg cu scut sau cric central (la cric e cea mai mare problema) - de exemplu la k-uri arrow nu merge cu cricul central dar stiam de la inceput in ce ma bag. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 aaa ... tu luashi mobra lui yamoco ... stima si sa va purtati de grija! ps - te-as fi scapat de sa dar este un pic prea inalta pentru mine acum si e pacat sa o duc la modificat. paul Da , eu sunt , multumesc , deja e rezervata saua colegului kr3ator .Parbrizul la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 da - cu tevile alea cu tot de la iesire pana la toba. acum vad ca tu ai modelul nou dar cred ca si la asta nu au facut toba separata de tevile de evacuare - poti sa confirmi? probabil gasesti si doar toba si o adaptezi pe galeriile existente (taind intre toba standard si sonda lambda - parearea mea e ca e pacat sa faci asta) dar in principiu firmele serioase iti vor vinde si evacuarea - alte diametre si alte coturi la imbinari spre iesire. tot firmele serioase zic in specificatii daca galeriile lor merg cu scut sau cric central (la cric e cea mai mare problema) - de exemplu la k-uri arrow nu merge cu cricul central dar stiam de la inceput in ce ma bag. stima, paul Da, asa cred si eu, toba nu este separate de tevile de evacuare. Intrebarea mea este cum naiba imi dau seama daca se potriveste impreuna cu scutul/cricul central, ca nu am gasit nici o specificatie tehnica..... Mai sus ziceai ceva de un "snorkel"....oare si la toba asta se poate scoate, respective monta la loc, fara nici o interventie? Multumesc de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Intrebarea mea este cum naiba imi dau seama daca se potriveste impreuna cu scutul/cricul central, ca nu am gasit nici o specificatie tehnica..... Mai sus ziceai ceva de un "snorkel"....oare si la toba asta se poate scoate, respective monta la loc, fara nici o interventie? Multumesc de info! daca nu gasesti la producator pe site si nici pe net info fix despre modelul respectiv - doar incercand iti poti da seama. da-le eventual un mail si intreaba-i - probabil or mai vandut si la altii cu L2. snorkelul este conducta aceea de cauciuc curbata de la intrarea in cutia filtrului de aer - se poate da jos si pune inapoi fara stres (trebuie dat jos rezervorul ca sa ajungi la el). stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Un mic off...Mestereala de iarna.Ca la Strom nu prea ai ce mesteri... Meserie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ma bate un gand pt. o toba .... ce parare aveti? REMUS.jpg Pret: 499 eur La ce foloseste? De banii astia te plimbi ceva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 (editat) Am ungator. Uzura lantului este insesizabila si are peste 35000km o singura data a fost nevoie sa-l intind in toamna. Am patit cu DID VX treaba asta de doua ori si intre ele un lant REGINA care s-a uzat mai repede dar avea "O"-ringurile intregi Uleiul din ungator este ulei de uns lantul la drujba Dolmar, Makita, Divinol acelasi cu care ung lanturile dintotdeauna. Sa aiba treaba cu mersul iarna pe cacao-ul ala de material antiderapant si din cauza ca a atacat lantul si a ruginit sa fi fortat garniturile din lant. Eu alta explicatie nu gasesc de se intampla numai primavara. Nu se pune problema sa fie fake-uri ca sunt luate de pe motonetro.ro Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti? Sau, cat ar trebui sa tina un lant? Eu traiam cu impresia ca undeva la 25.000 km e gata... Editat Martie 17, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti? cu ungator ajungi sa te plictisesti de el. si este si silentios indiferent de vreme. al meu cred ca se apropie de 40k tot did vx (2- cred) a fost intins de doua ori cred - a doua oara a trebuit sa il slabesc inapoi. ce ti-ai putea dori mai mult? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Cu ungator tre sa duca minim 50ooo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 (editat) Pura curiozitate... 35.000 km nu sunt suficienti? Sau, cat ar trebui sa tina un lant? Eu traiam cu impresia ca undeva la 25.000 km e gata... Ba sunt destui... am schimbat lant la 20000 folosind ungator si nu m-am plans, asta era calitatea era vizibil uzat zornaia foarte tare, avea zale blocate, etc. problema mea este alta, de ce la un lant care nu are uzura mare, nu are zale blocate, nu este intins decat foarte putin, nu zornaie absolut deloc sar o-ringurile din el. La cel original dupa 41000 erau perfecte dar prezenta alte semne. Ma gandesc sa nu fie ceva din uleiul folosit, adica Dolmar, Makita, Divinol toate pentru uns lantul la drujba si bineinteles biodegradabile. Voi ce ulei folositi la ungatoare? Editat Martie 17, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Divinol de ceva vreme, inainte am pus ulei Mol de lant drujba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 (editat) Ma gandesc sa nu fie ceva din uleiul folosit, adica Dolmar, Makita, Divinol toate pentru uns lantul la drujba si bineinteles biodegradabile. Voi ce ulei folositi la ungatoare? acum am vazut ca te intereseaza si producatorul de ulei - eu (25% ) ulei drujba mol ( nu stiu daca e biodegradabil) in rest ulei de motor 5100, 7100 si 300v cateodata stima, paul PS - finalizat asta seara si cu strans axul bascula la cuplu: stima, paul Editat Martie 17, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.