strom75 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 pentru cine e interesat cu asta se poate delimita: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Februarie 15, 2009 Autor Share Postat Februarie 15, 2009 atw modifica si tu poza din avantar pentru ca nu te reprezinta, parca esti nou posesor de vreo 9 luni de Vstrom sau nu? pentru cine e interesat cu asta se poate delimita: Ce caracteristici are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Chestia cu limitarea la DL650 este ceva nou pt mine. Din ce an s-a introdus sau asa a fost de la inceput. Pana in 2006 erau euro 2, iar dupa euro 3, parca. Poate numai cele mai noi au limitarea asta. Oricum poate se intrezaresc cativa cai in plus, care mi-ar fi de folos. Trebuie studiata problema si cat mai repede ca vine caldura. Care stie ceva concret si documentat sa bage detalii. Cred ca este o rezistenta si un electronist din codul de culori poate afla valoarea. Si unde se pune? Editat Februarie 15, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 atw modifica si tu poza din avantar pentru ca nu te reprezinta, parca esti nou posesor de vreo 9 luni de Vstrom sau nu? Da, il am de aproape 9 luni (si 8200km... hmm, cam putin, trebuie sa recuperez anul asta), dar inca n-am vandut Savage-ul. Cred ca pastrez poza pana il dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 o secunda si va dau toate detaliile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Bai umblati cu cioara vopsita! M-am uitat in Biblia V-Strom, respectiv vstrom.info, la motor si chiar unul dintre administratori afirma ca DL650 nu este limitat in nici o treapta de viteza. Doar DL 1000 este si numai in 5 si 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 se ia una bucata rezistenta 2,7 KOhm se demonteaza carena stanga(optional) se poate face si fara sa demontati carena da e mai incomod se gaseste cablul care pleaca de la schimbator(aici e conectat pe afara ca sa vedeti despre ce este vorba) se scot din mufa MAMA firele de culoare roz/alb si negru/ alb la care se va interpune rezistenta. mufa se va remonta..izolati totul si asta e tot. PS:nu am rabdare pt a explica si stiintific!!! PS2: in biblia v-strommers.it zice ca da!! si eu am incredere in ea. pana acum nu a gresit PS3:pt cine vrea aici e explicat pe larg http://www.v-strommers.it/forum/index.php?topic=10078.0 PS4: @bogdan vezi ca nu te-ai uitat bine in biblia ta:http://vstrom.info/faq/index.php?action=artikel&cat=5&id=61&artlang=en&highlight=restrictor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Bai umblati cu cioara vopsita! M-am uitat in Biblia V-Strom, respectiv vstrom.info, la motor si chiar unul dintre administratori afirma ca DL650 nu este limitat in nici o treapta de viteza. Doar DL 1000 este si numai in 5 si 6. Foarte posibil, dar asta nu-i impiedica pe unii sa vanda device-uri de de-restrictionare si pt DL650! Si daca iti cumperi si montezi unul, s-ar putea chiar sa "simti" o diferenta. Se cheama efectul placebo! Probabil ca sunt unele diferente de mapare a injectiei si avansului intre trepte, altfel n-ar avea rost senzorul ala conectat la unitatea de control, dar nu cred ca se castiga mare lucru daca umbli la el. PS4: @bogdan vezi ca nu te-ai uitat bine in biblia ta:http://vstrom.info/faq/index.php?action=artikel&cat=5&id=61&artlang=en&highlight=restrictor Daca te uiti bine, articolul ala se refera doar la DL1000. Oricum, in manualul de service pt DL650 scrie ca modul "fail-safe" pt senzorul de treapta de viteza este "gear position signal fixed to 4th gear", deci teoretic poti sa tai pur si simplu firul roz sau sa-l legi la masa, si gata. Nu trebuie sa "simulezi" semnalul corespunzator treptei a 4-a folosind rezistenta aia, computerul aplica automat setarile pt viteza a 4-a daca n-are semnal de la senzor. Editat Februarie 15, 2009 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) daca faci asa cum zici tu se aprinde beculetul rosu FI !!!!!! si asa tot se poate aprinde. ca sa fii sigur ca nu se aprinde trebuiesc puse un tranzistor si doua rezistente. da nu ma intreba care ca nu stiu. nu sunt electronic, sunt mecanic .!! intre timp mergi mai repede Editat Februarie 15, 2009 de strom75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 daca faci asa cum zici tu se aprinde beculetul rosu FI !!!!!! Aha, corect. Deci tot cu rezistenta e mai bine. Totusi, a constatat cineva vreo schimbare notabila (*in bine* ) dupa chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 OK. Daca e vorba de 2 rezistente si un tranzistor deja e teza de doctorat pt mine. Nu ma bag. Electronistii au cuvantul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) da ,schimbarea se simte. mai ales in 1-a si a 2-a!!o sa vezi cum pleci de la semafor ! e clar ca la 1000 diferenta se simte mai bine pt ca sunt mai multi cai blocati pe cand la 650 e vorba doar de vreo 4-7 cai. da dupa parerea mea se simte. si nu e vorba de nenea placebo !! nici eu nu ma bag la electronica da il cumpar:http://www.elesi.it/motori/index.html. ar trebui sa coste in jur de 40 euro. displayul pentru viteze cu delimitator incorporat!! Editat Februarie 15, 2009 de strom75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Februarie 15, 2009 Autor Share Postat Februarie 15, 2009 Deci pina la urma ce face rezistenta asta, scoate limitarea electronica sau si schimba putin procesul de injectie. E ca si remaparea softului la o masina sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 da ,schimbarea se simte. mai ales in 1-a si a 2-a!!o sa vezi cum pleci de la semafor ! Pai eu tocmai ziceam ca in viteza 1, daca dau mai tare in gaz, ori ma ridic pe o roata, ori imi las cauciucul pe asfalt! Asta chiar si cu pasager. Ce sa fac cu mai multa putere? Nu apar si efecte negative dupa asta, cum ar fi consum crescut, sau zmucituri la viteza mica, cand incerci sa te joci fin cu acceleratia? Deci pina la urma ce face rezistenta asta, scoate limitarea electronica sau si schimba putin procesul de injectie. E ca si remaparea softului la o masina sau nu? Nu e o remapare, ci convinge computerul a foloseasca maparea pt treapta a 4-a, care cica e nerestrictionata, in toate treptele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin das Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 da ,schimbarea se simte. mai ales in 1-a si a 2-a!!o sa vezi cum pleci de la semafor ! e clar ca la 1000 diferenta se simte mai bine pt ca sunt mai multi cai blocati pe cand la 650 e vorba doar de vreo 4-7 cai. da dupa parerea mea se simte. si nu e vorba de nenea placebo !! nici eu nu ma bag la electronica da il cumpar:http://www.elesi.it/motori/index.html. ar trebui sa coste in jur de 40 euro. displayul pentru viteze cu delimitator incorporat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 displayul pentru viteze cu delimitator incorporat Pai si ce nu-ti convine? De-limitatorul ala se poate dezactiva, din cate vad eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin das Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 salut! sunt posesor de v-strom de doi ani .din pacate nu prea am stat de vorba cu alti posesori de v-strom.as fi bucuros sa stam de vorba.Eu intentionez sa plec in grecia de 1mai.mi-ar face placere sa plecam mai multi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) 1: din greseala am pus alt emoticon!!! 2: din greseala e bine asa pt ca mi-au raspuns aia de la ELESI si m-au linistit vor acum 80 EURO pt rahatul ala!!!!!! 3: mai bine o las balta..... @ sorin_das PS:12-13-14 iunie adunarea v-strom italia. sunt deja 467 participanti si peste 300 moto!!!! Editat Februarie 15, 2009 de strom75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Vrei neaparat pe 1 mai? Eu am de gand sa plec pe 15 mai, pana in sudul Greciei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin das Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Vrei neaparat pe 1 mai?Eu am de gand sa plec pe 15 mai, pana in sudul Greciei. nu neaparat.dar atunci pot pleca mai multi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin das Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 1: din greseala am pus alt emoticon!!!2: din greseala e bine asa pt ca mi-au raspuns aia de la ELESI si m-au linistit vor acum 80 EURO pt rahatul ala!!!!!! 3: mai bine o las balta..... @ sorin_das PS:12-13-14 iunie adunarea v-strom italia. sunt deja 467 participanti si peste 300 moto!!!! merge cineva ?eu as merge...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 2: din greseala e bine asa pt ca mi-au raspuns aia de la ELESI si m-au linistit vor acum 80 EURO pt rahatul ala!!!!!! Pretul e bun. de pe un site nemtesc (nu l-am mai gasit) pretul era de 120 - 130 EURO. 80 e OK. O sa in minte site-ul. Poate la vara imi iau unu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Pretul e bun. de pe un site nemtesc (nu l-am mai gasit) pretul era de 120 - 130 EURO. 80 e OK.O sa in minte site-ul. Poate la vara imi iau unu'. nemtii astia mereu exagerati !!! daca ne adunam mai multi poate ne mai fac putina reducere!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 nemtii astia mereu exagerati !!! daca ne adunam mai multi poate ne mai fac putina reducere!!! Pai deja suntem 3.Sa se anunte cine mai vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Februarie 16, 2009 Autor Share Postat Februarie 16, 2009 Despre ce vorbiti voi exact? Strom da-mi niste lamuriri, e vorba de delimitator sau de indicatorul de trepte de viteze. Poate ma bag si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.