Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

releul de incarcare mai are un plus si un minus si toate contactele din mufe trebuie sa fie perfecte sau cositorite dar si statorul poate sa crape asa pur si simplu . releul se incalzeste destul de tare primeste mult curent alternativ din alternator .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se poate monta un ventilator de calculator?

ba da. dar racirea regulatorului il ajuta doar pe el ... statorul in continuare este solicitat la maxim tot timpul, indiferent de cati consumator alimentezi pe mobra.

veriga slaba este statorul care incet incet se carbonizeaza in zona in care nu ajunge uleiul.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se poate monta un ventilator de calculator pe releul ala pentru o racire mai buna ?

 

Daca e la fel pozitionat ca la modelul pre 2012 diagonal, peste el vine semicarena dreapta.

Cea mai buna solutie ar fi fost sa se monteze regulatorul direct pe cadrul motocicletei, nu s-ar fi incalzit deloc.

» Post actualizat in 14 Aug 2015 08:28

mersi de info!

1037 lei cu tot cu transport, dot 4814

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motorul de cbr e problema clasica de intinzator.

La dl as zice ca mai degraba lanturile intinse - desi ciudat la nr acesta de km.

nu cred ca are legatura cu statul.

Eventual desfa intinzatorul de la cilindrul din fata si vezi daca se vede uzura pe dintii aceia care nu il lasa sa reintre in carcasa.

vezi un pret la userul mexykanu parca - si pentru lanturi si pentru intinzatoare.

imi mai amintesc ca am vazut un anunt de vanzare la pret mic lanturi intinzatoare pentru vstrom luate din greseala - daca il regasesc ti-l trimit.

Mai poti trece si pana la Bozoro/Fabio sa iti auda si el sunetul si sa isi dea o parere ...

 

numai bine,

paul

 

Merci frumos pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar zic si io ceva, cauciucurile de care sunt foarte incantat si anume metzeler tourance next nu par a fi prea durabile. Spun asta deoarece fata a ajuns la vreo 14 mii de km si a ajuns la limita. Cel de spate are vreo 12 mii si pare sa mai aibe ceva. Ma asteptam conform legendelor de pe internet fata sa tina vreo 18 20 si spatele 15, respectiv sa ajung cu ele inapoi acasa. Sa vedem daca le schimb prin germania sau daca le fac lubenita pana in ro :)

 

aaa si sa va mai spun una, suportu de la garmin e de toata hula. a zburat nenorocitu la 98 la ora direct intr-un sant de pe ghidon. A trebuit sa pierd vreo 45 de minute sa il gasesc. Acu e tot zgariat si nu stiu cine il mai cumpara in caz ca ma hotarasc sa imi iau altu ... :)

 

si inca una, incepe sa ma enerveze la culme piulita de la surubul manetei de ambreaj, se tot desface singura si capata un joc maneta de zici cai joystick :)

 

in rest consumu 6 la 6 mii de ture pe autostrada, vreo 5 la 120 si ceva acolo pe bord si 5 mii de rot, si vroe 4,5 in mers normal pe drumuri cu pasageri si extrabagaj. Astea cu pinionu ala cu un dinte mai mare pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SH775 gasesti la polaris mai ieftin si mai aproape de romania - product number 4012941

 

Maestre,

fi un domn si da-mi te rog link-ul unde pot sa comand, ca nu gasesc deloc SH775....

Merci mult!

Editat de zece d rosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre,

cum ma'sa nu am pus link in primul post?

http://roadstercycle.com - de aici e de comandat din US

eu am comandat produsul Crimp & Go

cand comanzi sa le specifici in note ca vrei SH775 (se mai intampla sa trimita FH020 care nu e ok)

ce e fain ca de aici poti sa comanzi si cele 2 mufe care merg pe noul regulator si mufele vin lipite cu 15 cm de cablu lungime.

tai mufele de pe moto si le lipesti prin cositorire pe astea noi.

 

 

 

de la polaris romania - trebuie vazut cine e dealer polaris in ro, pe un site apar ei:

http://www.polarisdealers.ro/dealeri/?judet=B

eventual da-le un telefon si vezi daca aduc la un pret mai ok (si daca da, ramane sa rezolvi problema cu conectorii).

 

scuze ca ai mai pierdut un pic de timp.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca m-ai bagat in ceata....tu ai montat pe Vstrom-ul tau produsul Crimp & Go, care-i diferenta intre asta si SH775, pe care mi l-ai recomandat?

SH775 vine cu mufele bune, ca sa nu mai fie nevoie de ajustari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai ca m-ai bagat in ceata....

crimp and go contine sh775 sau sh020 si cele 2 mufe pentru regulatoarele mentionate - mufele sunt identice. Mufele vin cu cabluri lipite intr-o parte de mufe cam de 15 cm.

o mufa are 3 cabluri galbene pentru fazele statorului si una are 2 cabluri - plus si minus.

!tu daca comanzi de acolo sa specifici in note ca vrei SH775.

Mufele de pe mobra de la regulatorul OEM nu se potrivesc cu cele pentru regulatoarele shindengen/SH dar tu vei taia mufele OEM si lipesti cele 5 bucati de cablurile taiate.

3 galbene la mufa de la stator - 3 la 3

2 merg la mufa de incarcare/alimentare - 2 la 4 - (in mufa oem ai 2 cabluri negre cu dunga alba - ambele sunt minus si inca 2 cabluri care sunt +)

 

La lipire eu am folosit conectorii aceia tubulari ce vin in kit - se vad chiar si in poza pe site si apoi cositorire pentru un contact cat mai bun.

 

E mult mai simplu decat am descris eu mai sus.

(evident ca ne putem auzi oricand la un telefon - 0730713875)

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva de vanzare un electromotor sau macar platoul cu carbuni

salut,

vezi eventual aici:

http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-v-strom-dl-650-IDJ4GF.html#359529ad9c

cred ca merita investigat si daca merge cel de sv650:

http://olx.ro/oferte/q-dezmembrez-sv-650/

 

bafta,

paul

» Post actualizat in 19 Aug 2015 11:46

PS - merge si cel de SV650.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc chiar la ei am dat comanda si am cumparat . Multumesc mult !


» Post actualizat in 21 Aug 2015 13:19

am luat de SV650


» Post actualizat in 21 Aug 2015 13:22

stie careva daca grila de la vstrom 650 este aceiasi cu cea de la 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva daca grila de la vstrom 650 este aceiasi cu cea de la 1000

nu cred. radiatoarele sunt diferite si lateralele au prinderi diferite. poate doar cu ceva modificari dar cred ca te complici.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok multumesc

» Post actualizat in 22 Aug 2015 09:51

... spre surprindrea mea nu a fost din electromotor ci din butonul de pornire asa ca m-am facut cu un electromotor de rezerva

:) - nu pot sa nu zambesc.

am fost tentat sa te intreb pentru ce iti trebuie electromotor dar in general evit sa iau oamenii la intrebari pe principiul ca "fiecare cu pasarica lui".

te trecusem ca fiind primul cu probleme de electromotor la dl650 apoi la profil am vazut ca ai honda si te-am lasat a doua oara in pace :).

pana la urma e important ca s-a rezolvat problema.

daca s-a manifestat problema cu butonul de pornire - cand dai cutia filtrului jos sa verifici si mufa aceea galben/verde ce e prinsa pe plasticul din fata cilindrului - mari sanse sa gasesti urme de oxidare.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect acum detin un vstrom650

» Post actualizat in 22 Aug 2015 12:13

asa am gasit urme de oxidare si la butonul de pornire.Acum cand merge cand nu.in principiu enervanta problema.

sa-ti traiasca!

daca ai dat jos mizeria de acolo cu ce ai la indemana si dat cu un pic de vaselina (dielectrica) ar trebuie sa fie ok.

daca contactele sunt ok dar tot mai face cand da cand nu - vezi sa nu fie depusa o mizerie "mica" la microintrerupatorul de la maneta de ambreiaj.

poti verifica asta scurtcircuitand cele 2 contacte cu o sarma subtire in mufa mama. (acel intrerupator inchide un circuit cu maneta trasa - daca nu este inchis circuitul resp ECU nu iti va da curent spre demaror cand dai la bumb)

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am fost la o tura si la prima pornire am efectuat vreo 5 apasari apna a pornit dar pe urma din prima.

m-am gandit si la asta. am dat insa doar cu spray de la exterior gindindu-ma sa nu fii intrat apa si sa apara oxid.

multam pentru sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am plecat intr-o plimbare cu motoru pana prin norvegia. Cauciucu fata Tourance Next a rezistat de cand l-am pus 16700 km. Ar trebui schimbat dar mai tre sa merg pana acas vreo 2 mii de km. Cauciucu spate a rezistat 13800 km, inca nu a ajuns la limita si ajunge fara probleme la 15 mii de km.

Uleiul Bel Ray 10 40 a rezistat de la un schimb la altu, mai exact 5554 km. Am plecat cu el la linia de full si l-am schimbat la linia de low. Ar fi fost deasupra de linia de low dar in una din zile am avut de gonit dupa barca care m-a dus in danemarca si efectiv s-a terminat pe 300 de km intre 3 sfer si linia de low. Apoi nu a scazut sub linia de low cand am traversat danemarca si am gonit cata pe autostrazile germane. Concluzia care o trag, cum treci de 7-8 mii de ture cu turatiile si il ti in ture incepe sa mance ulei.

Concluzia a 2 a. Asfaltu norvegian mananca cauciucurile. Vedeam in fiecare zi cum se duce din ele. Nu mai pot spune asta dupa ce am parasit norvegia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...