Doru1900 Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 releul de incarcare mai are un plus si un minus si toate contactele din mufe trebuie sa fie perfecte sau cositorite dar si statorul poate sa crape asa pur si simplu . releul se incalzeste destul de tare primeste mult curent alternativ din alternator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Cat au fost cu redurcere si de DOT au? 1037 lei cu tot cu transport, dot 4814 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 nu se poate monta un ventilator de calculator pe releul ala pentru o racire mai buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 nu se poate monta un ventilator de calculator? ba da. dar racirea regulatorului il ajuta doar pe el ... statorul in continuare este solicitat la maxim tot timpul, indiferent de cati consumator alimentezi pe mobra. veriga slaba este statorul care incet incet se carbonizeaza in zona in care nu ajunge uleiul. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 pai desfa capacul filetat unde vezi semnele pentru aprindere si porneste motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 nu se poate monta un ventilator de calculator pe releul ala pentru o racire mai buna ? Daca e la fel pozitionat ca la modelul pre 2012 diagonal, peste el vine semicarena dreapta. Cea mai buna solutie ar fi fost sa se monteze regulatorul direct pe cadrul motocicletei, nu s-ar fi incalzit deloc. » Post actualizat in 14 Aug 2015 08:28 mersi de info! 1037 lei cu tot cu transport, dot 4814 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Salutare Vstromisti, Daca intereseaza pe cineva o camera GoXtreme WiFi View Full HD noua (cutie sigilata) sa ma contacteze pe privat. Specificatiile si accesoriile le gasiti aici: http://www.goxtreme-action-cams.com/goxtreme-wifi-view-fhd…/ . Pret: 100 euro. Toate cele bune, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 la motorul de cbr e problema clasica de intinzator. La dl as zice ca mai degraba lanturile intinse - desi ciudat la nr acesta de km. nu cred ca are legatura cu statul. Eventual desfa intinzatorul de la cilindrul din fata si vezi daca se vede uzura pe dintii aceia care nu il lasa sa reintre in carcasa. vezi un pret la userul mexykanu parca - si pentru lanturi si pentru intinzatoare. imi mai amintesc ca am vazut un anunt de vanzare la pret mic lanturi intinzatoare pentru vstrom luate din greseala - daca il regasesc ti-l trimit. Mai poti trece si pana la Bozoro/Fabio sa iti auda si el sunetul si sa isi dea o parere ... numai bine, paul Merci frumos pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 doar zic si io ceva, cauciucurile de care sunt foarte incantat si anume metzeler tourance next nu par a fi prea durabile. Spun asta deoarece fata a ajuns la vreo 14 mii de km si a ajuns la limita. Cel de spate are vreo 12 mii si pare sa mai aibe ceva. Ma asteptam conform legendelor de pe internet fata sa tina vreo 18 20 si spatele 15, respectiv sa ajung cu ele inapoi acasa. Sa vedem daca le schimb prin germania sau daca le fac lubenita pana in ro aaa si sa va mai spun una, suportu de la garmin e de toata hula. a zburat nenorocitu la 98 la ora direct intr-un sant de pe ghidon. A trebuit sa pierd vreo 45 de minute sa il gasesc. Acu e tot zgariat si nu stiu cine il mai cumpara in caz ca ma hotarasc sa imi iau altu ... si inca una, incepe sa ma enerveze la culme piulita de la surubul manetei de ambreaj, se tot desface singura si capata un joc maneta de zici cai joystick in rest consumu 6 la 6 mii de ture pe autostrada, vreo 5 la 120 si ceva acolo pe bord si 5 mii de rot, si vroe 4,5 in mers normal pe drumuri cu pasageri si extrabagaj. Astea cu pinionu ala cu un dinte mai mare pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Merci frumos pentru sfaturi. anuntul acesta il aveam in cap despre lanturi: /index.php?/topic/724807-lant-de-distributie-original-pentru-motociclete-suzuki-dl-650-v-strom;sv-650-s;sfv-650-gladius/ stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) SH775 gasesti la polaris mai ieftin si mai aproape de romania - product number 4012941 Maestre, fi un domn si da-mi te rog link-ul unde pot sa comand, ca nu gasesc deloc SH775.... Merci mult! Editat August 18, 2015 de zece d rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Maestre, cum ma'sa nu am pus link in primul post? http://roadstercycle.com - de aici e de comandat din US eu am comandat produsul Crimp & Go cand comanzi sa le specifici in note ca vrei SH775 (se mai intampla sa trimita FH020 care nu e ok) ce e fain ca de aici poti sa comanzi si cele 2 mufe care merg pe noul regulator si mufele vin lipite cu 15 cm de cablu lungime. tai mufele de pe moto si le lipesti prin cositorire pe astea noi. de la polaris romania - trebuie vazut cine e dealer polaris in ro, pe un site apar ei: http://www.polarisdealers.ro/dealeri/?judet=B eventual da-le un telefon si vezi daca aduc la un pret mai ok (si daca da, ramane sa rezolvi problema cu conectorii). scuze ca ai mai pierdut un pic de timp. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Stai ca m-ai bagat in ceata....tu ai montat pe Vstrom-ul tau produsul Crimp & Go, care-i diferenta intre asta si SH775, pe care mi l-ai recomandat? SH775 vine cu mufele bune, ca sa nu mai fie nevoie de ajustari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 (editat) Stai ca m-ai bagat in ceata....crimp and go contine sh775 sau sh020 si cele 2 mufe pentru regulatoarele mentionate - mufele sunt identice. Mufele vin cu cabluri lipite intr-o parte de mufe cam de 15 cm.o mufa are 3 cabluri galbene pentru fazele statorului si una are 2 cabluri - plus si minus. !tu daca comanzi de acolo sa specifici in note ca vrei SH775. Mufele de pe mobra de la regulatorul OEM nu se potrivesc cu cele pentru regulatoarele shindengen/SH dar tu vei taia mufele OEM si lipesti cele 5 bucati de cablurile taiate. 3 galbene la mufa de la stator - 3 la 3 2 merg la mufa de incarcare/alimentare - 2 la 4 - (in mufa oem ai 2 cabluri negre cu dunga alba - ambele sunt minus si inca 2 cabluri care sunt +) La lipire eu am folosit conectorii aceia tubulari ce vin in kit - se vad chiar si in poza pe site si apoi cositorire pentru un contact cat mai bun. E mult mai simplu decat am descris eu mai sus. (evident ca ne putem auzi oricand la un telefon - 0730713875) stima, paul Editat August 18, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salut. Are cineva un ungator de lant de vanzare, varianta veche cu modul de comanda pe ghidon gen B.Harea & prietenii? Macar partea electronica de comanda. Sau macar o schema electronica... Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dintica1977 Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 are careva de vanzare un electromotor sau macar platoul cu carbuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 are careva de vanzare un electromotor sau macar platoul cu carbuni salut, vezi eventual aici: http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-v-strom-dl-650-IDJ4GF.html#359529ad9c cred ca merita investigat si daca merge cel de sv650: http://olx.ro/oferte/q-dezmembrez-sv-650/ bafta, paul » Post actualizat in 19 Aug 2015 11:46 PS - merge si cel de SV650. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dintica1977 Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 multumesc chiar la ei am dat comanda si am cumparat . Multumesc mult ! » Post actualizat in 21 Aug 2015 13:19am luat de SV650 » Post actualizat in 21 Aug 2015 13:22stie careva daca grila de la vstrom 650 este aceiasi cu cea de la 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 21, 2015 Share Postat August 21, 2015 stie careva daca grila de la vstrom 650 este aceiasi cu cea de la 1000 nu cred. radiatoarele sunt diferite si lateralele au prinderi diferite. poate doar cu ceva modificari dar cred ca te complici. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dintica1977 Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 ok multumesc » Post actualizat in 22 Aug 2015 09:51merge cel de pe sv650 dar spre surprindrea mea nu a fost din electromotor ci din butonul de pornire asa ca m-am facut cu un electromotor de rezerva X-( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 ok multumesc » Post actualizat in 22 Aug 2015 09:51 ... spre surprindrea mea nu a fost din electromotor ci din butonul de pornire asa ca m-am facut cu un electromotor de rezerva - nu pot sa nu zambesc. am fost tentat sa te intreb pentru ce iti trebuie electromotor dar in general evit sa iau oamenii la intrebari pe principiul ca "fiecare cu pasarica lui". te trecusem ca fiind primul cu probleme de electromotor la dl650 apoi la profil am vazut ca ai honda si te-am lasat a doua oara in pace . pana la urma e important ca s-a rezolvat problema. daca s-a manifestat problema cu butonul de pornire - cand dai cutia filtrului jos sa verifici si mufa aceea galben/verde ce e prinsa pe plasticul din fata cilindrului - mari sanse sa gasesti urme de oxidare. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dintica1977 Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 corect acum detin un vstrom650 » Post actualizat in 22 Aug 2015 12:13asa am gasit urme de oxidare si la butonul de pornire.Acum cand merge cand nu.in principiu enervanta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 corect acum detin un vstrom650 » Post actualizat in 22 Aug 2015 12:13 asa am gasit urme de oxidare si la butonul de pornire.Acum cand merge cand nu.in principiu enervanta problema. sa-ti traiasca! daca ai dat jos mizeria de acolo cu ce ai la indemana si dat cu un pic de vaselina (dielectrica) ar trebuie sa fie ok. daca contactele sunt ok dar tot mai face cand da cand nu - vezi sa nu fie depusa o mizerie "mica" la microintrerupatorul de la maneta de ambreiaj. poti verifica asta scurtcircuitand cele 2 contacte cu o sarma subtire in mufa mama. (acel intrerupator inchide un circuit cu maneta trasa - daca nu este inchis circuitul resp ECU nu iti va da curent spre demaror cand dai la bumb) bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dintica1977 Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 acum am fost la o tura si la prima pornire am efectuat vreo 5 apasari apna a pornit dar pe urma din prima. m-am gandit si la asta. am dat insa doar cu spray de la exterior gindindu-ma sa nu fii intrat apa si sa apara oxid. multam pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Si am plecat intr-o plimbare cu motoru pana prin norvegia. Cauciucu fata Tourance Next a rezistat de cand l-am pus 16700 km. Ar trebui schimbat dar mai tre sa merg pana acas vreo 2 mii de km. Cauciucu spate a rezistat 13800 km, inca nu a ajuns la limita si ajunge fara probleme la 15 mii de km. Uleiul Bel Ray 10 40 a rezistat de la un schimb la altu, mai exact 5554 km. Am plecat cu el la linia de full si l-am schimbat la linia de low. Ar fi fost deasupra de linia de low dar in una din zile am avut de gonit dupa barca care m-a dus in danemarca si efectiv s-a terminat pe 300 de km intre 3 sfer si linia de low. Apoi nu a scazut sub linia de low cand am traversat danemarca si am gonit cata pe autostrazile germane. Concluzia care o trag, cum treci de 7-8 mii de ture cu turatiile si il ti in ture incepe sa mance ulei. Concluzia a 2 a. Asfaltu norvegian mananca cauciucurile. Vedeam in fiecare zi cum se duce din ele. Nu mai pot spune asta dupa ce am parasit norvegia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.