Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Aceasi problema si la mine cu liniutele.

 

Legat de ultima liniuta cu chenar rosu, la un moment dat incepe sa palpaie intermitent, apoi nu stiu daca dispare de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La plin, liniuta cea mai de sus ar trebui sa se duca cel mai greu, sau cel putin asa e la mine, dupa ce se duce prima, celelalte dispar relativ repede.

Cand incepe sa clipeasca cea de jos ar trebui sa mai fie 4L in rezervor; liniuta nu dispare complet, si fara rezervor conectat ea tot clipseste pentru a vedea ca partea de afisare functioneaza.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Am tot cautat discutia despre indicatorul de nivel combustibil, nu am gasit.

 

Multumesc anticipat!

la mine prima liniuta de sus de tot - cred ca am vazut-o de vre-o 4 ori in tot cei 4 ani :D.

Acolo plutitorul are atasat ca un ac care apasa cu presiune usoara pe o rezistenta variabila.

Teoria zice ca apar probleme cu "ultima" liniuta pentru ca toata lumea isi tine rezervorul mai mult plin (a se avea in vederea si perioada de peste iarna cand rezervorul e plin). Din acest motiv de plutitor in aceeasi pozitie mult timp se uzeaza rezistenta in zona unde sta actuatorul de la plutitor.

Tot teoria zice ca se da cu smirglu fin fin bine bine, spray de contact apoi din nou cu shmirglu fin si tot asa.

Nu am testat desi am scos pompa de cateva ori ca m-am obisnuit fara liniutza si ma bazez pe distanta aia intermediara 1 afisata de display (distanta intermediara 2 folosesc pentru schimb ulei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam! Adevarat e ca nici eu nu o vad prea des pe prima, credeam ca nu stiu eu sa alimentez.

Sambata am umplut rezervorul pana a dat pe-afara si tot a disparut repede.

Oricum si eu tot pe trip 2 ma bazez, fac orientativ un calcul la 5% consum.

Am un record personal de 512 km cu un plin, dar nu am reusit sa-l mai repet niciodata desi are filtru si bujii noi.

 

Hai noroc!

Nu mai demontez nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine prima se duce dupa 200 km, ma intereseaza daca la ultima, cand e chenarul rosu cu negru plin, se face si rosu gol ? Cati km merg cu ultima linie cu negru plin ?

atasat interpretarea la indicatorul de benzina.

teoretic:

4.5 litri cand blinkaie doar pompa

3l cand blink si pompa si ultima liniuta

 

practic - cand sunt pe asfalt in zone pierdute si blinkaie ambele - bagi a sasea si mergi cu 90 la ora si incepi sa exersezi stransul din buci (poate poate ajuta sa devii mai usor pentru mobra :D).

 

post-18136-0-02057000-1441020945_thumb.jpg

 

 

stima,

paul

» Post actualizat in 31 Aug 2015 11:44

... asa arata rezistenta pe care culiseaza actuatorul legat de plutitor:

post-18136-0-91212100-1441021424_thumb.jpg

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine prima liniuta de sus de tot - cred ca am vazut-o de vre-o 4 ori in tot cei 4 ani :D.

Acolo plutitorul are atasat ca un ac care apasa cu presiune usoara pe o rezistenta variabila.

Teoria zice ca apar probleme cu "ultima" liniuta pentru ca toata lumea isi tine rezervorul mai mult plin (a se avea in vederea si perioada de peste iarna cand rezervorul e plin).

Atunci se explica de ce eu nu am problema asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoria zice ca apar probleme cu "ultima" liniuta pentru ca toata lumea isi tine rezervorul mai mult plin (a se avea in vederea si perioada de peste iarna cand rezervorul e plin). 

Asa se intampla cand motorul consuma putin :) Il umpli si plin ramane :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei cu dubii.

 

Am aflat cu surprindere ca are acelasi ambreiaj cu probleme ca si predecesorul.

Cred ca nu au investit deloc in motorul ala, doar i-au pus catalizator mai mare si alte setari la injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel si a mea....nu consuma deloc. vreau eu ca din 300 in 300 de kilometri sa-i aerisesc rezervorul. mai beau eu cate un pahar de vin din cand in cand...dar liniutele nu ma intereseaza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, din acelasi motiv de curent MARE trecut prin stator - este recomcandat sa se mearga cu uleiul in motor plin MAX - statorul se raceste prin acest ulei.

Tot din acelasi motiv - daca se merge in zone foarte calduroase este recomandat un ulei cu vascozitate mai mare la caldura - xW50 sau chiar xW60 - ajuta foarte foarte mult la o racire mai buna a motorului/statorului.

 

l-am rugat pe prietenul la care a ramas statorul meu ars acum un an sa se uite sa vada daca s-a ars in partea superioara dar nu s-a ars acolo, e ars in partea de mijloc. probabil ca uneori ajuta un nivel al uleiului la maxim dar nu e o garantie ca nu se arde statorul. iar mie nu prea imi maninca ulei motorul, chiar eram cu nivelul la maxim sau putin sub cind s-a ars statorul.

 

ambele statoare mi s-au ars in august pe/dupa mers pe canicula, vad ca si la zece de rosu a fost tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca io sunt singuru de pe aici care baga 21 de litri in rezervor dupa 400 si un pic de km.22 parca e maxim. Auzi la voi : ) 500 si de km cu un plin... va pot explica pe larg cum e cu stransu din buci cand se duc liniutele alea nenorocite. La mine prima pica undeva intre 150 si 200 de km depinde de consum : ) Celelate urmeaza intr-un ritm galopant ca cateodata pica mai repede decat pauzele : )

 

In alta ordine de idei, m-am suparat un pic pe WeeWee. Pe autostrada, coborare in curba la dreapta, vreo 160 pe bord, eu pe ultima banda, vant nu tocmai tare din lateral dreapta, si incepe idiotenia sa vobleze intr-un hal de era sa fac febra musculara contracarand voblaju, iar cand am reusit sa il potolesc toate masinile din spate de pe 3 benzi erau la vreo 200 de metri in spate. Primul gand, pana pe vreo roata, verificat gpsu si nimic, aerul in parametri. am tinuto mai departe cu 120. Mai venea o coborare mai incercam sa trec de 140 aceasi si aceasi senzatie ca acum incepe si da cu mine de pamant. Pasager si extra bagaje pe el se intelege. Toate rele si urate, pe drum seara vad io ca cam danseaza faru si usor bordu, ii dau ignor. Azi in oras la primu calmator, zdrong tot plasticu de la bord. ma uit atent la bord/parbliz prin magnificele drumuri din oras, dansau ceasurile parblizu totu. Pun mana si misc parbliz, se clatina tot. Ce sa vezi, un rahat de surub de 0,26 de lei s-a gandit sa nu mai stea insurubat la locu lui.post-69607-0-96934500-1441055617_thumb.jpg

 

Nu stiu daca vina apartine vantului sau a combinatiei vant si lipsa surub, dar senzatia a fost oribila si oarecum am rasuflat usurat cand am gasit posibila problema.
Exclus cauciucuri, erau noi de cateva sute de km. Exclus bagajele sau pasagera, deoarece facusem pana in acel moment peste 6mii de km in aceasi configuratie si viteze am avut si mai mari pe portiuni scurte de drum.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

l-am rugat pe prietenul la care a ramas statorul meu ars acum un an sa se uite sa vada daca s-a ars in partea superioara dar nu s-a ars acolo, e ars in partea de mijloc. probabil ca uneori ajuta un nivel al uleiului la maxim dar nu e o garantie ca nu se arde statorul. iar mie nu prea imi maninca ulei motorul, chiar eram cu nivelul la maxim sau putin sub cind s-a ars statorul.

 

ambele statoare mi s-au ars in august pe/dupa mers pe canicula, vad ca si la zece de rosu a fost tot asa.

Pai bine mai Adi, sa nu dai tu o avertizare, nimic?

Si eu care credeam ca sunt primul si singurul care a patit asa ceva la mult "iubitul" si "indestructibilul" Vstrom...

 

Ai facut ceva in sensul asta, adica ce masuri ai luat, sau poti lua ca sa nu se mai intample iar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambele statoare mi s-au ars in august pe/dupa mers pe canicula, vad ca si la zece de rosu a fost tot asa.

cu siguranta ulei spre max nu garanteaza ca nu se va arde statorul.

insistam pe factorii pe care ii putem influenta usor - ulei nivel max si ulei cu indice de vascozitate la cald ridicat gen w50 sau w60 pe durata caldurilor - pot sa asigure o racire mult mai ok a zonei "sensibile" (stator).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bine mai Adi, sa nu dai tu o avertizare, nimic?

Si eu care credeam ca sunt primul si singurul care a patit asa ceva la mult "iubitul" si "indestructibilul" Vstrom...

 

Ai facut ceva in sensul asta, adica ce masuri ai luat, sau poti lua ca sa nu se mai intample iar?

salut,

 

uite aici discutia de fix acum un an: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-609&do=findComment&comment=3826294

 

citeste citeva pagini pina pe 10 septembrie 2014 dupa aceasta postare. pe scurt ar fi bine sa schimbam r/r-ul (regulator/rectificator) cu unul in serie nu de tip shunt cum e cel oem. vstrom-ul nou de 1000 are r/r-ul serial dar nu poate fi inlocuit 1 la 1 din cauze de fire diferite dar in principiu se poate adapta asa cum se poate si la r/r-urile pe care ti le-a recomandat deja ivanp.

 

eu inca nu am inlocuit r/r-ul din motive de bani dar sper sa o fac iarna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inca nu am inlocuit r/r-ul din motive de bani dar sper sa o fac iarna asta.

 

OK, da-mi te rog de stire cand o faci, ca sa comandam impreuna produsul CRIMP & GO - SH775 (impartim costul de transport). Cred ca mai sunt si alti doritori (vrajitoru de exemplu sigur vrea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu, daca o faceti iarna asta, pana atunci sunt cam in plop cu banii. O pun pe lista, alaturi de releurile de far. Better safe than sorry.

 

OK, da-mi te rog de stire cand o faci, ca sa comandam impreuna produsul CRIMP & GO - SH775 (impartim costul de transport). Cred ca mai sunt si alti doritori (vrajitoru de exemplu sigur vrea).

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va anunt inainte sa dau comanda. in ianuarie sau februarie va fi.

 

@cooldeep: mersi de info, bine de stiut ca un voblaj poate fi cauzat si de un parbriz care nu e fixat bine sau prea moale.

 

@ivanp: eu credeam ca un w50 sau w60 se incalzeste la fel de tare ca un w40 doar ca nu se subtiaza la fel de mult. ma insel eu sau altul e motivul pentru care ar ajuta statorul un w50 vara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Revin cu info despre drumul 129A (Azuga - Sacele). Este f practicabil daca nu te abati de la el, poti merge fara griji ridicat in scarite cu 70.

 

 

 

Tovarasul cu KTM avea momente cand nu se putea tine dupa mine. Nu i-a venit sa creada ce poate Stroama. Mie nu mi-a venit sa cred ce pot eu :D

 

 

Daca te abati de la drum dai de asa ceva:

 

 

 

Dar se descurca Stroama

 

 

 


» Post actualizat in 01 Sep 2015 19:55


______

 

In alta ordine de idei, m-am trezit mai liber decat ma asteptam in Septembrie.

 

Se baga careva la un Thassos sau o Lefkada, 5 zile de stat acolo?

 

Trebuie sa profit de moment si sa fac ceva 7-10 zile. Sfaturile sunt bine venite.

(Prefer mare si plaja multumita sinusurilor)

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...