vrajitoru Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Nu aveti senile, dar nici VStrom!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 N-avem Vestrom uri, dar avem mot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Poate vrea cineva sa ia un anakee 2 spate sa iau si eu fata.deci sa facem un set .astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Trebuie sa schimb kitul de lant si bateria.. intre DID si Regina ce sunt p louis care e mai ok? baterie am avut ceva Varta care m-a tinut vreo 4 ani, alte recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Trebuie sa schimb kitul de lant si bateria.. intre DID si Regina ce sunt p louis care e mai ok? baterie am avut ceva Varta care m-a tinut vreo 4 ani, alte recomandari? DID x ring. poti gasi pret bun la magazinele locale la EK SRX - nu te va dezamagi. Eu la baterii folosesc LP (lanport cred) - divizia europeana varta - eftin si bun. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 pretul la jucaria asta e foarte bun http://bateriiyuasa.ro/baterii-moto/agm-high-performace-mf/baterie-moto-yuasa-maintenance-free-12v-10ah-ytx12-bs.html nu cred ca am gasit undeva mai ieftin. Nu exista nici o alta baterie care sa poate debita in teorie atata curent cat poate yuasa, cea ce tot in teorie se traduce intr-o uzura mult mai mica in timp. La kituri de lant Xring, Zring, Tring, Oring, Regina, DID, EK, sigur gasesti ceva bun la un magazin local. Daca nu existe oferte tot timpul online Lantul, dar mai ales pinioanele sunt consumabile, oricum trebuie schimbate la un numar de km, respectiv un nr de ierni mai ales daca circuli iarna. Unii accelereaza mai des, altii franeaza cu motoru mai des. Unii ung in exces lantu, altii deloc. Unii merg 7-14 mii altii 30 40 de mii de km. Unii nu merg mai repede de 100 la ora iar altii nu merg mai incet de 140. Sunt atatea variabile, dar in teorie cam toate piesele astea cu nume consacrate ce se gasesc de cumparat sunt bune. Daca cauti pareri pe net, unii zic ca Xring e mai tare ca Oring, iar altii zic ca totusi Oringurile sunt tata lor in combinatie cu pinioane de otel. Orice forum ai citii vei vedea ca unii zic ca regina altii zic ca did, unii zic ca Z altii ca O. Eu merg pe mana magazinului local si a mecanicului. Nu face ceva bine, ma pot certa cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrysed Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Salutare, Ma intereseaza un scut pentru motor, v-strom 650 din 2009. Din ce am citit pe aici, cred ca http://www.cosmo-accessories.com/ ar fi cea mai buna varianta. Mai e cineva interesat de ceva sa ne grupam la costurile de livrare? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Salutare, Ma intereseaza un scut pentru motor, v-strom 650 din 2009. Din ce am citit pe aici, cred ca http://www.cosmo-accessories.com/ ar fi cea mai buna varianta. Mai e cineva interesat de ceva sa ne grupam la costurile de livrare? merci salut, cred ca ma bag si eu la ceva de pe acolo, cand vrei sa faci comanda? ai intrebat de costurile de transport la scut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Dar vestromisti ie mai cu mot la anvelope. eu? Noi ceilalti ce avem? Sau noi avem senile. Nu suntem mai cu mot, pur si simplu a fost o intelegere facuta intre comunitatea Vstromania si respectivul furnizor, pentru membrii comunitatii, Intelegere ce e frumos sa fie respectata de ambele parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrysed Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Nu am intrebat, mi-am facut cont si am pus in cos scutul + selectat livrare in cluj - romania. Cost - 30 eur De fapt, ei livreaza cu UPS, si e 30 EUR pana in 7 Kg. Mai este o solutie, au si cont pe eBay, si eventual putem de acolo lua. Vreau sa fac comanda pana la sfarsitul lunii, pentru ca vin in cam 2 saptamani, si de prin 15 martie sper sa pot umbla cu motorul. Alege-ti eventual ce vrei de pe acolo, si facem comanda. Poate peste un anumit pret va fi si mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Azi mi-am facut nitel de lucru, O improvizatie a protectiei de radiator. As vrea sa stiu daca am muncit degeaba sau nu, adica daca partea plina a protectiei impiedica ventilarea corecta radiatorului. Deja cei de pe la spalatorie mi-au stricat putin din lamelele radiatorului ( de si le-am spus sa spele de la distanta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 ... adica daca partea plina a protectiei impiedica ventilarea corecta radiatorului. da, mie mi se pare mult prea mare partea acoperita versus zona gaurita. pe calduri cred vor fi probleme cu aerisirea. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Dezamagitor Cred ca o sa incerc sa fac un skid plate daca tot e asa groasa tabla de alu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Dezamagitor Cred ca o sa incerc sa fac un skid plate daca tot e asa groasa tabla de alu. nu e chiar asa dezamagitor in sensul ca daca dai mai multe gauri cred ca va fi ok. Ochiometric tu ai acoperit cam 60% din suprafata radiatorului. Este adevarat ca vstromul are si racire pe ulei si tu folosesti ulei full sintetic care ajuta la racire dar totusi 60% este cam mult. bafta, paul » Post actualizat in 17 Feb 2016 13:55 PS - aripioarele respective se pot indepta cu cu rabdare cu o surubelnita lata si subtire. Cu multa rabdare .... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Ok, o sa ii mai dau gauri, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 de ce sa lasi pe unu de la spalatorie sa iti spele motoru ? apoi sa il lasi sa iti dea cu rahatu ala de spuma activa care ataca toate garniturile posibile. Avem in timisoara benzinarii cu fise. Cele vechi de la OMV, Lukoil plus cel putin 2(pe care la stiu eu) noi in zone diferite unde au cate 6/8 posturi de spalat. La spalatoriile astea noi nu folosesc spuma activa, doar sampon si nu folosesc ceara deloc. 2 lei juma fisa de 2 minute. Am vazut o astfel de spalatorie inclusiv in Arad. Imi este greu sa cred ca nu au aparut spalatorii de genul acesta si in alte orase sau ca nu exista variantele de OMW/Likoil. Evident ca in plina Timisoara nu pot folosii aparatu personal de spalat cu presiune cumparat de la Lidl, dar am si asa ceva si il folosesc de cateva ori pe an. Eu personal am dat cu jetu pe radiator ca avea insecte si nu am indoit nici o data nici o lamela, cum reusesc astia de la spalatorii nu imi dau seama. Am cateva lamele indoite de la montrii, dar nu de la apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Nu avem astfel de spalatorii in zona, si asa m-am gandit, ca in urma spalarii s-au facut asa, evident e posibil si de la gargauni de pe drum, dar mai putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 vin si eu cu o intrebare. M-am plimbat ceva km cu motoru, prin vara, si cum orice utilaj de asta are tot felu de vibratii, inca unul din suruburi s-a gandit sa se desprinda si sa pice. Nu e un surub normal ci este chiar actuatorul de inclinare de la pedala stanga, sau mai pe englezeste "Bolt bank sensor" sau piesa numarul 6 din desen http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2008/DL650A/FOOTREST/parts.html . Problema mea este ca eu, la fel ca multi dintre voi, am cricul central original. Asta inseamna ca acel surub este ceva mai lung pe partea stanga decat cel de pe partea dreapta. In fapt nu gasesc un cod pentru ce am eu. Stie cineva un alt cod in afara de 43576-07D01 pt acest surub usor mai lung ? Sau e cineva care a coborat pedalele si nu mai are ce face cu suruburile vechi ? M-am gandit sa ii pun un surub normal, dar la o mica discutie cu cineva cica ar exista riscu cu acel surub sa se agate in asfalt si apoi imi da cu virgula. As pune si o tija filetata, daca as cunoaste lungimea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Azi mi-am facut nitel de lucru, O improvizatie a protectiei de radiator. As vrea sa stiu daca am muncit degeaba sau nu, adica daca partea plina a protectiei impiedica ventilarea corecta radiatorului. Deja cei de pe la spalatorie mi-au stricat putin din lamelele radiatorului ( de si le-am spus sa spele de la distanta). Da trek,cam mult acoperit cum a spus si d-nu ivan,lucrarea e misto si bn conceputa.Bv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Azi mi-am facut nitel de lucru, O improvizatie a protectiei de radiator. As vrea sa stiu daca am muncit degeaba sau nu, adica daca partea plina a protectiei impiedica ventilarea corecta radiatorului. Deja cei de pe la spalatorie mi-au stricat putin din lamelele radiatorului ( de si le-am spus sa spele de la distanta). salutare....o sa observi ca atunci cand vei merge prin ores si mai ales in zilele calduroase ca apa se va ridica la o temperatura mare ,,deci nu recomand protectia ,iar cu spalatul cu jet nu prea e indicat ,,, toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 E valabil si la protectia din comert? sau te referi la improvizatia mea? Evident ca o dau jos si ii mai dau gauri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Nu stiu daca se merita sa te obosesti cu mesteritul la asa ceva, sau iti iei deja facut: www.romatech.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Inca nu ma dau banii afara din casa , O tablita 200 lei + transportul aproape la fel, eu zic ca e mai rentabil sa mesteresc o ora si sa faca acelasi lucru.. » Post actualizat in 20 Feb 2016 13:37Cam asta a iesit... O sa il las asa. Imi place ca e solid. » Post actualizat in 20 Feb 2016 13:38O mai finisez, o vopsesc si sus pe mobra cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 Sunt curios cu prinzi tabla de radiator, vreau sa imi fac si eu acelasi lucru dar inca nu am ajuns pe langa motor sa vad o metoda de prindere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 E f simplu, nu trebuie demontata carena, doar 2 suruburi. Iti voi arata cand se usuca. » Post actualizat in 20 Feb 2016 15:21Partea de jos a carenei vine prinsa de radiator. I-am facut 2 urechi care vin in gaurile de la radiator. Am atasat un sablon. Mi-a luat vreo 2 ore sa o fac. » Post actualizat in 20 Feb 2016 15:28Tinand cont de unele modele de protectii de radiator, acum se ventileaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.