Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nu am gasit parteneri pt Nisipurile de Aur, pe litoralul bulgaresc. Am plecat insa la Velico Tarnovo si prin inprejurimile orasului. Sambata viitoare mergem la Nisipurile respective, undeva langa Varna. Ne intoarcem duminica. Drumurile in Bg sant mult mai libere si bune decat ale noastre, oriunde ai merge, desi am observat de la an la an si la ei, cresterea nr de jeepuri, dar deocamdata este inca bine.

 

vin si eu.

 

am bani pe card pentru benzina. mincarea si cazarea cum le platesc? schimb in ruse din lei in leva? iau euro cu mine? cum e mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim mai catre sfarsitul saptamanii. Directia va fi Varna, dar nu s-a hotarat exact traseul. Daca santem toti hotarati poate ajungem si la Nesebar. Cu banii nu este nici o problema, card sau case de schimb valutar (100 roni= 42 leva). O masa de pranz ful cu desert si bere cca 20 leva/ pers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut stromistii,

am si eu o intrebare. La pornire la rece motorul are turatie mica 1000-1100 ture/min, iar dupa incalzire sta normal la 1400. Nu ar trebui sa fie turatia mai mare la pornire, de la calculator bineinteles ?

La mine, daca e frig afara, in primele 1-2 secunde se balbaie pe la 1000rpm, dupa care se duce pe la 1700-1800, iar dupa cateva secunde (5-10) ajunge la turatia normala de relanti, cam 1250rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am facut si noi display pentru treapta de viteza, si am dat de cateva probleme. Incerc sa va arat si o alta posibilitate, mai usor de facut... :D

 

post-44830-1238543197_thumb.jpg

post-44830-1238543236_thumb.jpg

post-44830-1238543265_thumb.jpg

 

Displayul pe rezervor ulei frana

post-44830-1238543285_thumb.jpg

 

aici este signalul de la GPS (Gear Position Signal)

post-44830-1238543302_thumb.jpg

 

 

Problema:

 

1 ~ 1,36 V

2 ~ 1,77 V

3 ~ 2,49 V

4 ~ 3,23 V

5 ~ 4,1 V

6 ~ 4,55 V

 

Astea sint datele de fabrica

 

liber: 5.02V

 

1.treapta: 1.42V

2.treapta: 1.79V

3.treapta: 2.50V

4.treapta: 3.26V

5.treapta: 4.12V

6.fokozat: 4.56V

 

Acestea sint datele masurate de noi.

 

Intre doua trepte se pune liber, dar la cateva vstromuri datele acestea nu au reusit astfel, asa ca trebuia facut o alta electronica, pe care se poate invata la oricare motor.

post-44830-1238544002_thumb.jpg

 

Nu folosim releu, puteti, sa faceti si fara. Am avut probleme de se uda electronica displayului si schimba datele masurate la ECU, si facea probleme de arata si la motor oprit, arata alte date decit ce era adevarat...

 

Cu rezervorul de benzina char aveti grija, rugineste repede, daca nu este folosita. Daca se pune motorul pentru un timp mai lung trebuie sa umpleti rezervorul plin de tot.

 

DL-ul are nevoie de 3000 RPM sa are incarcare electrica si sa lucreze pompa de apa (nu stiu cum se spune, lichidul de racit motorul...). Nu prea folositi motorul cu RPM mai putin!

 

Iarna si noi avem probleme ca se opreste motorul, chiar si pe cele K7, K8 (au reglaj electronic fara surub) si se pornesc mai greu. Folosim benzina care costa mai mult, la noi shell, omv... Bagam benzina de 98, 99 fara plumb, cu adaos de curatat sistemul de alimentare.

 

Dl-urile de la K6 si mai sus ruginesc foarte repede toate piesele metal fara vopsea, chiar si frinele, suruburile...

 

Scuzati ca scriu cam greoi...

Editat de pilota
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL-ul are nevoie de 3000 RPM sa are incarcare electrica si sa lucreze pompa de apa (nu stiu cum se spune, lichidul de racit motorul...). Nu prea folositi motorul cu RPM mai putin!

Asta nu am stiut-o. Dar am invatat-o acum si asa o sa fac.

 

Iarna si noi avem probleme ca se opreste motorul, chiar si pe cele K7, K8 (au reglaj electronic fara surub) si se pornesc mai greu. Folosim benzina care costa mai mult, la noi shell, omv... Bagam benzina de 98, 99 fara plumb, cu adaos de curatat sistemul de alimentare.

Pana acum am bagat benzina de 95 si iarna la -20 de grade a pornit la prima cheie. Dar am facut-o odata sa moara motorul si pe urma nu a mai pornit decat daca am accelerat. In rest... fara probleme.

 

Dl-urile de la K6 si mai sus ruginesc foarte repede toate piesele metal fara vopsea, chiar si frinele, suruburile...

De K4 stii ceva?

 

Scuzati ca scriu cam greoi...

Stai linistit ca se intelege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca se plangea cineva mai sus de rugina din bezervoare la DL. Exista o solutie cu care se trateaza rezervoarele la masini/moto istorice care reactioneaza cu tabla si rugina si face pe interior un smalt elastic care rezista la benzina. Costa ceva, dar era solutia finala. S-a vorbit despre ea si la moto istorice, pe forum.

 

@bogdan harea: despre evipass e vorba?

 

sfaturi pentru tratarea si pasivarea ruginii (banuiesc ca se aplica si la rezervoare): http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?...amp;#entry13393

 

@D3LeiCuie: ce solutie de curatat injectoarele ai folosit cind s-a agravat problema cu relantiul?

 

@all: ati folosit solutii aditive de curatat injectoarele? de care?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@D3LeiCuie: ce solutie de curatat injectoarele ai folosit cind s-a agravat problema cu relantiul?

 

2+2 luat din benzinarie lukoil dar nu mai stiu exact denumirea - scrie pe eticheta ceva cu injection cleaner

banuiala este ca a curatat si a bagat in pompa si mia infundat filtrul... dar asta vedem cand dau jos tot

 

cat despre solutia antirugina trebuie studiat daca ramane vreun reziduu si cum reactioneaza la benzina sau presiune

 

1. exista rezervoare de plastic pt v-strom?

2. se potriveste pompa sau/si rezevorul de dl650 pe dl1000?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2+2 luat din benzinarie lukoil dar nu mai stiu exact denumirea - scrie pe eticheta ceva cu injection cleaner

banuiala este ca a curatat si a bagat in pompa si mia infundat filtrul... dar asta vedem cand dau jos tot

 

ciudat si naspa. succes.

 

pentru problema cu hopa-topa la turatii mici, ai incercat bujii iridium? chiar daca nu am problemele spuse de tine la urmatoarea schimbare de bujii imi pun cu iridium.

 

http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...&artlang=en

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudat si naspa. succes.

 

pentru problema cu hopa-topa la turatii mici, ai incercat bujii iridium? chiar daca nu am problemele spuse de tine la urmatoarea schimbare de bujii imi pun cu iridium.

 

http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...&artlang=en

 

pai... am pus Denso E24ETR dupa problema si s-a comportat la fel... intre timp am si verificat bujiile Denso si sunt curate. Denso U24ETR si NGK CR8EK sunt cu 2 electrozi.

ultima chestie pe care am citit-o pe forumuri este ca problema cu calaria sub 3000rpm este din ECU care ar calcula un amestec prea sarac. Ei zic ca s-a remediat dupa K5 cand au am marit cantitatile cu 5-10% la turatii mici.

alternativa este PCIII (350euro) sau de la elesi.it "Easy Boost" - pe aceasta cale rog colegii din italia sa ne dea mai multe detalii: in primul rand daca are cineva EasyBoost si cum i-a imbunatatit viata... si a doua cum putem intra in posesia a asa ceva si mai ales cat costa...

multumesc

s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... am pus Denso E24ETR dupa problema si s-a comportat la fel... intre timp am si verificat bujiile Denso si sunt curate. Denso U24ETR si NGK CR8EK sunt cu 2 electrozi.

 

pai tu nu ai iridium; deocamdata nici eu. nenea din link zicea ca:

 

======================

DL1000

 

The NGK iridium spark no. plug for the V-Strom is NGK CR8EIX.

 

Note: Many owners including myself reported slightly better engine smoothness and throttle response at low rpm by using the iridium plugs. PK

======================

 

eu in 2-3 luni o sa le schimb si o sa postez impresiile. insa eu nu am probleme la 3000-4000 ci sub 2500 si oricum nu merg turat acolo decit accidental.

 

eu am acum alt ulei, nu e motul ca in primii 18.000 km, si parca a ajutat la scaderea turatiei la care pot folosi motocicleta fara sa gilgiie motorul. in plus, cu motul aveam probleme si cu trecerea de la treapta I la treapta a II-a, se agata destul de des si raminea la neutru. cu uleiul asta mi s-a intimplat doar o data; poate nu am tras eu suficient de bine de pedala. tu cu ce ulei defilezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tu nu ai iridium; deocamdata nici eu. nenea din link zicea ca:

 

======================

DL1000

 

The NGK iridium spark no. plug for the V-Strom is NGK CR8EIX.

 

Note: Many owners including myself reported slightly better engine smoothness and throttle response at low rpm by using the iridium plugs. PK

======================

 

eu in 2-3 luni o sa le schimb si o sa postez impresiile. insa eu nu am probleme la 3000-4000 ci sub 2500 si oricum nu merg turat acolo decit accidental.

 

eu am acum alt ulei, nu e motul ca in primii 18.000 km, si parca a ajutat la scaderea turatiei la care pot folosi motocicleta fara sa gilgiie motorul. in plus, cu motul aveam probleme si cu trecerea de la treapta I la treapta a II-a, se agata destul de des si raminea la neutru. cu uleiul asta mi s-a intimplat doar o data; poate nu am tras eu suficient de bine de pedala. tu cu ce ulei defilezi?

 

nu prea cred ca iridium-urile sunt chiar bujiile minune (ca pret sunt intr-adevar minune)... dar asteptam review-uri

cat despre ulei... am motul 7100 10w40 - e primul ulei schimbat la v-strom si mi se pare ca merge ok - vom vedea la urmatorul schimb

7100 din cate am vazut e singurul ulei full sintetic la 10w40 dar sunt voci care spun ca n-ar fi bun...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc bujii iridiu si crede-ma chiar se simte ca sant mai bune. Este adevarat ca V-Stromul fiind un motor cu 2 cilindri si destul de puternic in ture mici, diferenta este mai putin vizibila, dar la BMW F 650 monocilindric diferenta era foarte mare. Motorul merge mai rotund in cuplu la turatie mica, si trage mai bine in toate regimurile, chiar si consumul este mai scazut. Sant fan de urmarit consumul la motor in diferite moduri de exploatare! Acum sant la al doilea set de bujii iridiu pe care le-am schimbat dupa cca 20000km. Le am schimbat in iarna o data cu filtele si uleiul, desi nu dadeau nici un semn de imbatranire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarna si noi avem probleme ca se opreste motorul, chiar si pe cele K7, K8 (au reglaj electronic fara surub) si se pornesc mai greu. Folosim benzina care costa mai mult, la noi shell, omv... Bagam benzina de 98, 99 fara plumb, cu adaos de curatat sistemul de alimentare.

 

Si a mea porneste greu cand sunt sub 0 grade,adica daca nu o ajut din acceleratie nu am nici o sansa sa o pornesc si este K8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am K4 si dupa doua zile de stat sunt ruginite discurile. A ruginit si protectia de la radiatorul de ulei si galeria de evacuare.

Presupun ca discurile ruginesc la orice motocicleta dupa cateva zile... nu? :D Ca doar nu sunt facute din otel inoxidabil sau cine stie ce aliaj special. Si oricum, se curata dupa primele doua frane.

In rest, eu nu prea am probleme cu rugina (K8, 9500km). Doar suporturile de genti laterale au inceput sa rugineasca pe ici pe colo, dar in rest nimic. Sper sa ramana asa macar cativa ani! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre ulei... am motul 7100 10w40 - e primul ulei schimbat la v-strom si mi se pare ca merge ok - vom vedea la urmatorul schimb

7100 din cate am vazut e singurul ulei full sintetic la 10w40 dar sunt voci care spun ca n-ar fi bun...

 

mie la service mi-au pus fuchs silkolene si este tot 10W40 full sintetic. nu stiu exact numele dar daca e nevoie pot sa caut factura de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie la service mi-au pus fuchs silkolene si este tot 10W40 full sintetic. nu stiu exact numele dar daca e nevoie pot sa caut factura de service.

 

sincer nici nu m-am uitat la silkolene... am avut pe bandit si se auzea motorul foarte tare (cu motorex se auzea decent)

oricum... la v-strom ca si la bandit in 1000km uleiul e negru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim mai catre sfarsitul saptamanii. Directia va fi Varna, dar nu s-a hotarat exact traseul. Daca santem toti hotarati poate ajungem si la Nesebar. Cu banii nu este nici o problema, card sau case de schimb valutar (100 roni= 42 leva). O masa de pranz ful cu desert si bere cca 20 leva/ pers.

 

 

cum ramine, mergem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am facut un drum la Vidraru cu noul indicator de viteza marca Atw. Functioneaza perfect si este chiar util. La intrarea in viraj stii exact in ce viteza esti si o poti schimba din timp daca este cazul, iar la mers intins nu mai fac confuzia intre 5 si 6. Singura adaugire ar fi o masca din colant negru mat cu o gaura deptrunghiulara, care sa unbreasca cifra, sa nu mai bata soarele in ea, sa fie vizibila si cu soarele din lateral-spate.

post-8769-1238952473_thumb.jpg

post-8769-1238952493_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am scos V-Stromul pe tarla.

Am plecat pe un drum de tara (tractoare si carute) care uneste 2 localitati (Sacadate si Cornatel) si la un moment dat drumul era blocat de unii care ramasesera suspendati cu un microbuz. Si atunci am iesit pe camp. Minunat. Iarba, pamant uscat (ca daca era umed impingeam eu la motor), vaioage mici, urcusuri, coborasuri... o nebunie.

Terenul nu foarte accidentat dar suficient cat sa nu poti sa stai in sa ci sa stai in picioare pe scarite. A tras V-Stromu excelent. A intrat inclusiv in urme de cirezi de vaci de imi clantaneau dintii in gura. In afara de zgomotul din furca fata, cu care care deja incepusem sa ma obisnuiesc, nu am auzit nimic anormal.

Totul s-a terminat brusc cand am urcat de undeva dintr-o vale sus pe drum si am nimerit de am lovit un bolovan cu ceva de pe sub motor. Nu a fost mare lovitura, mai mult ca o stersatura... (ca nici semne nu am gasit) dar a fost suficienta sa ma sperie ca dracu si sa imi pun capat iesirilor spontane de pe drum pana nu imi fac un scut la motor.

Si acum imi vine sa imi tai venele cu model in zigzag de ciuda ca nu mi-am luat macar telefonul cu mine sa fac cateva poze (care faceau mai mult decat tot textul asta).

Deci daca mai zice cineva ca V-Stromul nu merge pe tarlale sa ii spuneti ca nu e adavarat. Merge si inca merge bine. Si nu face zgomot cum fac caprele de enduro. E o vaca lenta si silentioasa.

Tin sa va zic ca eram cu iesirea in cap de cand am plecat de acasa asa ca am pus parbrizul original ca sa vad cat mai aproape de motor si sa nu imi iau un parbriz inalt in gura cand se balangane motocicleta sub mine.

Concluzie: o duminica minunata...

 

PS: @ATW imi ridic inca odata mana pentru un indicator de treapta de viteza.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am scos V-Stromul pe tarla.

Felicitari pt iesirea pe tarla! :blink:

Asta-mi place si mie la V-Strom, merge bine oriunde te incumeti sa-l bagi.

Am iesit si eu ieri la padure, si chiar daca nu l-am scos pe tarla, am fost pe niste drumuri forestiere de toata frumusetea. :unsure:

 

PS: @ATW imi ridic inca odata mana pentru un indicator de treapta de viteza.

Nu era nevoie, esti pe lista! :blink:

Zilele astea il termin, il testez si il pun la posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...