Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salve dragi motoristi stromisti :blink: ;)

cereri si rugaminti:atw doresc una bucata instalatie de aratat trepte de viteza,mai vreau una bucata schema de conectare (adica unde se pune fiecare fir si ceva amanunte pentru desfacut bord)

bogdan pentru tine am o rugaminte mai speciala ,vreau daca se poate sa-mi faci o instalatie de uns lantu (adica cu furtune cu robineti cu tot ce trebuie)

platesc lucrarile ,berea o dau ca va cunosc, (ajutati si voi un om cu barba alba sa se bucure de tehnologia asta moderna )sincer nu am timp de umblat dupa diverse piese care nici asa nu cred ca as lua ce trebuie si nici de mesterit si facut tot felu de lucruri la care nu ma prea pricep. a venit primavara a inceput si sezonu delegatiilor ,o sa ajung sa ma plimb cu motocicleta numai in week-end,incep sa ma oftic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca erau cativa interesati, daca primesc comenzi ferme ma apuc sa mai fac cateva. :blink: N-am calculat exact cat m-a costat, unele componente le aveam prin casa, dar pretul ar trebui sa fie sub 100ron.

Nu stiu la voi cum a mers forumul dar la mine a fost groaznic. Si uite asa am pierdut cateva zile din conversatii. si acum recuperez: si eu vreau un indicator de treapta.

Sunt din sibiu. Daca imi dai un nr de tel pe privat te sun eu.

 

Din cate am numarat pana acum sunt mai mult de 3 indicatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru bogdan: daca mai ai ungatoare vreau si eu unu'. Ca o sa ma apuc sa imi fac si eu sistemul de furtune si de robineti.

La fel ca un coleg de mai sus nu am cric central si nici stand din ala de ridicat motocicleta, si imi e greu sa ung lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu ungatoarele de lant eu zic sa nu va grabiti. Lucru bun la noua luni! Evident nu o sa dureze 9 luni, dar vreau sa le montez pe cele care sant acum aproape finalizate si desi personal cred ca sant perfect functionale, observandu-le pe cele din curte, vreau sa fie verificate in exploatare si de altii, care sa-si spuna parerea despre ele aici. Apoi am sa lansez o lista de comanda si niste costuri pt diferite faze de finalizare cu sau fara montaj pe motor si functie de nr de doritori am sa lansez un nou lot, cat de curad posibil. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu indicatorul de treapta: ca sa il faci waterproof, tot ce iti trebe e putin silicon, cum e cel de izolat prin baie (care se vinde la tuburi destul de mari). Dupa ce construiesti circuitul, il dai pe dimprejur cu silicon si dupa ce se usuca ai un ghemotoc siliconic cu care poti sa mesteci in ceai fara nici un fel de grija.

 

Am aplicat metoda asta la niste proiecte de-ale mele mai vechi. Daca aveam nevoie de un integrat mic cu doua rezistente, le lipeam usor si le bagam in silicon. Ce sa ma mai chinui cu placute, cutiute si izolir. Eventual inglobezi ulterior si o bucatiaca de banda din aia de plastic de se strange singura si ti-ai facut si sistemu de prindere al prostiei :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atw doresc una bucata instalatie de aratat trepte de viteza,mai vreau una bucata schema de conectare (adica unde se pune fiecare fir si ceva amanunte pentru desfacut bord)

Am notat, se rezolva.

 

si eu vreau un indicator de treapta.

Sunt din sibiu. Daca imi dai un nr de tel pe privat te sun eu.

 

Din cate am numarat pana acum sunt mai mult de 3 indicatoare.

Te-am trecut pe lista. O sa iau saptamana viitoare piese pentru inca vreo 3, si vorbim atunci.

 

 

In legatura cu indicatorul de treapta: ca sa il faci waterproof, tot ce iti trebe e putin silicon, cum e cel de izolat prin baie (care se vinde la tuburi destul de mari). Dupa ce construiesti circuitul, il dai pe dimprejur cu silicon si dupa ce se usuca ai un ghemotoc siliconic cu care poti sa mesteci in ceai fara nici un fel de grija.

 

Am aplicat metoda asta la niste proiecte de-ale mele mai vechi. Daca aveam nevoie de un integrat mic cu doua rezistente, le lipeam usor si le bagam in silicon. Ce sa ma mai chinui cu placute, cutiute si izolir. Eventual inglobezi ulterior si o bucatiaca de banda din aia de plastic de se strange singura si ti-ai facut si sistemu de prindere al prostiei :scratch:

Ai dreptate cu siliconul, dar problema e cu display-ul. Restul componentelor sunt intr-o cutiuta sub sa. Nu pot sa-i dau omului un ghemotoc de silicon sa-l lipeasca pe bord! :friends:

O sa dau display-ul cu silicon pe spate ca sa izolez firele si incerc sa gasesc o cutiuta potrivita de lipit sau montat undeva pe langa bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia ta de montaj a displeiului in bord este de departe cea mai eleganta, dar ramane manopera suplimentara de montare/demontare a bordului. M-am tot uitat si eu si nu vad unde s-ar putea pune o cutiuta cu displeiul si sa fie mica si izolata. In bord este deja izolat locul si arata si cel mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reusit V-Stromul! Ma bucur ca se mai misca cate ceva la el, ca parca prea s-a batatorit designul initial. De remarcat crachbarul, dar fara scut parca nu este terminat. Parbrizul iarasi imi place, desi este un pic fortat cu varful ascutit in jos. Cred insa ca protejaza foarte bine capul si umerii. Un scut reusit ca forma, era interesant, pt ca cele clasice nu-mi plac. Adun idei pt acesorizarea urmatorului V-Strom, de peste 1-2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine dimineata plecam la Nisipurile de Aur, in Bg. Vremea se anunta buna. Plecarea din Jilava imediat dupa podul de la soseaua de centura. Revin diseara cu ora de plecare, dar nu mai tarziu de 9,30. Sant cca 450 km dus, intors. Pot fi sunat la 0722646373

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu VStrom-ul. Am constatat ca imi patineaza ambreiajul dupa viteza a patra in sus, dar dupa 5000, 5500 turatii. Oare ce poate fi pentru ca motocicleta are doar 20.000 km. Zilele trecute am schimbat si uleiul pentru ca am crezut ca asta ar fi cauza, nu mai patineaza ca inainte dar toto patineaza. Nu mi se pare normal!

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bagat ulei sintetic? Mai verifica reglajul manete de ambreiaj. Sa nu fie prea stans. Nu cred sa fie ceva serios.

 

Ai bagat ulei sintetic? Mai verifica reglajul manete de ambreiaj. Sa nu fie prea stans. Nu cred sa fie ceva serios. S-a schimbat schimbarea.Maine dimineata la 8,30 (ora noua) margem tot in Bg, dar la Triavna la 40km dincolo de Velico Tarnovo.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bagat ulei sintetic? Mai verifica reglajul manete de ambreiaj. Sa nu fie prea stans. Nu cred sa fie ceva serios.

 

Da de data asta am bagat ulei sintetic. O sa verific si reglajul manetelor. Bogdan hai sa ne auzim saptamina viitoare sa vedem cum facem sa-ti aduc motorul. Mi-au venit si restul de piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da de data asta am bagat ulei sintetic. O sa verific si reglajul manetelor. Bogdan hai sa ne auzim saptamina viitoare sa vedem cum facem sa-ti aduc motorul. Mi-au venit si restul de piese.

Atunci asta este explicatia! Mai ai putina rabdare si poate in cateva sute de km dispare alunecarea pe masura ce se mai contamineaza uleiul. Daca nu schimba-l cu unul mineral. Poti sa aduci motorul si piesele luni dupa amiaza, dar nu mai tarziu de 17.00, sa avem timp de schimbat arcuri, supape si ulei. Apoi de marti ma ocup de ungator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. ieri, cind am accelerat mai tare, turat peste 6.000 de ture, mi s-a aprins indicatorul FI (fuel injection). nu mai aparea ora deloc iar ledul rosu clipea. am tras pe dreapta, am taiat contactul, l-am pus din nou, totul era ok. am mai mers un timp si cind am turat mai serios iar a aparut eroarea. pentru ca motocicleta nu reactiona cu nimic altfel decit ar fi trebuit am continuat sa merg pina la prima oprire. cind am pus din nou contactul totul a fost ok iar de atunci nu a mai aparut problema desi am turat-o de mai multe ori peste 6.000.

 

in carte scrie ca de obicei cind apare aceasta eroare motocicleta se opreste din functionare si ca oricum trebuie sa te opresti si sa duci motocicleta la service; insa asta am citit azi caci nu aveam cartea cu mine.

 

problema a aparut dupa ce am alimentat de la mol cu benzina fara plumb, 95, euro5; insa nu a fost un plin complet, am alimentat cam 15 litri. pe drumul de intoarcere am alimentat de la aceeasi benzinarie petrom de la care alimentasem inaintea benzinariei mol. nici o problema aparuta. consumul a fost bun (economic) pe durata mersului cu cele 3 alimentari.

 

banuiala mea e ca au fost ceva mizerii in benzina sau ca vreun senzor al motocicletei nu s-a inteles cu benzina respectiva.

 

 

2. dupa mers pe autostrada dimineata pe frig mi-a scazut turatia de relanti atit de mult incit se oprea motorul (pe la 500 ture). s-a intimplat imediat dupa pasajul de dupa iesirea de pe autostrada, la pitesti; am tras pe dreapta si am umblat la surubul acela care regleaza relantiul. l-am invirtit cam jumatate de tura si am ridicat relantiul la 1300 de ture. nu am mai avut probleme, o sa-l pun din nou la 1100 cum era initial.

 

 

s-a mai intimplat cuiva? idei, sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. ieri, cind am accelerat mai tare, turat peste 6.000 de ture, mi s-a aprins indicatorul FI (fuel injection). nu mai aparea ora deloc iar ledul rosu clipea. am tras pe dreapta, am taiat contactul, l-am pus din nou, totul era ok. am mai mers un timp si cind am turat mai serios iar a aparut eroarea. pentru ca motocicleta nu reactiona cu nimic altfel decit ar fi trebuit am continuat sa merg pina la prima oprire. cind am pus din nou contactul totul a fost ok iar de atunci nu a mai aparut problema desi am turat-o de mai multe ori peste 6.000.

 

in carte scrie ca de obicei cind apare aceasta eroare motocicleta se opreste din functionare si ca oricum trebuie sa te opresti si sa duci motocicleta la service; insa asta am citit azi caci nu aveam cartea cu mine.

 

problema a aparut dupa ce am alimentat de la mol cu benzina fara plumb, 95, euro5; insa nu a fost un plin complet, am alimentat cam 15 litri. pe drumul de intoarcere am alimentat de la aceeasi benzinarie petrom de la care alimentasem inaintea benzinariei mol. nici o problema aparuta. consumul a fost bun (economic) pe durata mersului cu cele 3 alimentari.

 

banuiala mea e ca au fost ceva mizerii in benzina sau ca vreun senzor al motocicletei nu s-a inteles cu benzina respectiva.

 

 

2. dupa mers pe autostrada dimineata pe frig mi-a scazut turatia de relanti atit de mult incit se oprea motorul (pe la 500 ture). s-a intimplat imediat dupa pasajul de dupa iesirea de pe autostrada, la pitesti; am tras pe dreapta si am umblat la surubul acela care regleaza relantiul. l-am invirtit cam jumatate de tura si am ridicat relantiul la 1300 de ture. nu am mai avut probleme, o sa-l pun din nou la 1100 cum era initial.

 

 

s-a mai intimplat cuiva? idei, sugestii?

 

mi se intampla mie la DL1000 - model 2002

a inceput cu caderea relantiului... am schimbat bujii filtru de aer... la fel

problemele s-au agravat dupa ce am bagat un aditiv de curatat injectia...

pe autostrada la viteza mare (160-170) se aprinde becul F1 si pe display scrie F1... reduc turatia si se stinge

apoi... in jurul la 3000rpm da rateuri si nu trage cand deschid gazul putin daca bag mana in gaz si la peste 4-5000rpm merge normal

am dus-o in service si i-am facut toate testele posibile, TBS si TPS... la fel... la ce a picat a fost presiunea din pompa 200kPa in loc de 300kPa

dupa TBS si TPS nu mi-a mai murit la relanti si trage ca racheta dar dupa 5000rpm...

presupun ca este filtrul infundat... o sa-l schimb si vedem... alte cauze pt scaderea presiunii sunt pompa de benzina sau regulatorul de presiune de benzina

cu ocazia asta cred ca o sa-i scot si injectoarele sa vedem ce si cum...

informativ... pompa de benzina e 600e iar filtrul 300e asa ca aveti grija ce bagati in rezervor si mai ales peste iarna obligat rezervorul plin (nu stiu din ce tabla e facut dar rugineste...)

va tin la curent daca gasesc alte belele

noroc!

 

pt alti utilizatori de DL1000 model 2002-2003 - daca va bate ambreiajul in draci pana in 4000rpm la acceleratie puternica - defect de fabricatie al oalei de ambreiaj... oamenii vorbesc ca nu e letal doar ca deranjeaza zgomotul... cine doreste costa 300e piesele si vreo 3 ore de manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut m-i s-a intamplat in franta unde ampus benzina de 95!! dar dupa ce am bagat de 98 nu s-a mai repetat. relantiul trebuie sa stea pe undeva pe la 1300-1400 de ture!!!

 

si eu sper ca a fost de la benzina si sper sa nu mi se mai intimple. insa eu bag mereu de 95 si nu am mai avut probleme.

 

la dl-650 trebuie sa stea mai sus; eu am dl-1000, din fabrica vine cu 900 dar toata lumea recomanda 1000-1100.

 

mi se intampla mie la DL1000 - model 2002

a inceput cu caderea relantiului... am schimbat bujii filtru de aer... la fel

problemele s-au agravat dupa ce am bagat un aditiv de curatat injectia...

pe autostrada la viteza mare (160-170) se aprinde becul F1 si pe display scrie F1... reduc turatia si se stinge

apoi... in jurul la 3000rpm da rateuri si nu trage cand deschid gazul putin daca bag mana in gaz si la peste 4-5000rpm merge normal

am dus-o in service si i-am facut toate testele posibile, TBS si TPS... la fel... la ce a picat a fost presiunea din pompa 200kPa in loc de 300kPa

dupa TBS si TPS nu mi-a mai murit la relanti si trage ca racheta dar dupa 5000rpm...

presupun ca este filtrul infundat... o sa-l schimb si vedem... alte cauze pt scaderea presiunii sunt pompa de benzina sau regulatorul de presiune de benzina

cu ocazia asta cred ca o sa-i scot si injectoarele sa vedem ce si cum...

informativ... pompa de benzina e 600e iar filtrul 300e asa ca aveti grija ce bagati in rezervor si mai ales peste iarna obligat rezervorul plin (nu stiu din ce tabla e facut dar rugineste...)

va tin la curent daca gasesc alte belele

noroc!

 

pt alti utilizatori de DL1000 model 2002-2003 - daca va bate ambreiajul in draci pana in 4000rpm la acceleratie puternica - defect de fabricatie al oalei de ambreiaj... oamenii vorbesc ca nu e letal doar ca deranjeaza zgomotul... cine doreste costa 300e piesele si vreo 3 ore de manopera.

 

cind ti-a cazut relantiul, ai umblat la surub? ce s-a intimplat?

 

ce inseamna TBS si TPS?

 

si eu am rateuri la 2500-2700 de ture. problema e raspindita si nu mi-am batut capul. incerc sa nu merg sub 3000 dar se mai intimpla din cind in cind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind ti-a cazut relantiul, ai umblat la surub? ce s-a intimplat?

 

ce inseamna TBS si TPS?

 

si eu am rateuri la 2500-2700 de ture. problema e raspindita si nu mi-am batut capul. incerc sa nu merg sub 3000 dar se mai intimpla din cind in cind.

 

la mine dupa ce murea porneam si mergea normal... si murea cand reveaneam din ture inalte - problema asta am mai auzit-o la SV1000

la surub am umblat pt ca aveam relantiul la 1500. in manualul de DL1000 relantiul e dat la 1200 +/- 100 rpm asa ca l-am pus la 1200

la surub nu prea ai de ce umbla decat poate in functie de anotim dar nici atunci ca daia ne-am luat injectie... sa tina relantiul din electronica

TBS - Throtle Body Syncronisation si TPS - Throtle Position Sensor

Povestea cu rateurile in schimb nu mi se pare deloc normala - este enervant ca in trafic intr-a 2-a la 3000rpm sa mergi ca pe cal in hopuri plus ca daca bag mana in gaz acolo merge tremurat (genul de tremurat ca atunci cand nu iti da scanteie). cu toti cu care am vb si din service presupun ca lipsa presiunii este cauza pt ca injectorul nu mai pulverizeaza cum trebuie.

daca am rezervorul mucizat pe interior nici nu vreau sa ma gandesc cat costa... exista vreo solutie de aranjat pe interior? adica vopsit curatat tratat cumva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema cu rezervorul e veche si aici in italia au recunoscut-o in garantie chiar si si cu garantia scazuta!!! in romania nu a-ar putea face nimic din punctul asta de vedere??

 

in cazul meu problema e depasita motocicleta fiind cumparata second-hand

in romania au probleme in a accepta si garantia internationala asa ca ce sa mai vorbim...

cat despre service-urile dealerilor... nu stiu cat de conectate sunt la update-urile tehnice - in cazul meu nimeni nu stia ca dl1000 k2-k3 are probleme cu ambreiajul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.elesi.it/motori/EASY%20BOOST.html asta e unul din modurile de rezolva problemele de "carburatie de la DL1000. si functioneaza ca pe aici l-au montat cam toti!!

 

bun... deci e un fel de mini Power Commander...

intrebarea este cat costa si cum putem comanda din Romania asa ceva

vad ca USB-ul ne paste pe toti... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut stromistii,

am si eu o intrebare. La pornire la rece motorul are turatie mica 1000-1100 ture/min, iar dupa incalzire sta normal la 1400. Nu ar trebui sa fie turatia mai mare la pornire, de la calculator bineinteles ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine dimineata plecam la Nisipurile de Aur, in Bg. Vremea se anunta buna. Plecarea din Jilava imediat dupa podul de la soseaua de centura. Revin diseara cu ora de plecare, dar nu mai tarziu de 9,30. Sant cca 450 km dus, intors. Pot fi sunat la 0722646373

 

 

vad ca stiti bulgaria pe de rost. pe unde sint nisipurile de aur? ce traseu ati facut duminica? anul asta pobabil o sa bag si eu ceva bulgarie si ma intereseaza ce trasee frumoase sint (cit mai virajate si libere). sa anuntati daca mai mergeti; as fi venit duminca dar eram prea obosit dupa simbata si m-am trezit la 11 dupa ora noua.

 

multumesc

adrian

 

 

 

Salut stromistii,

am si eu o intrebare. La pornire la rece motorul are turatie mica 1000-1100 ture/min, iar dupa incalzire sta normal la 1400. Nu ar trebui sa fie turatia mai mare la pornire, de la calculator bineinteles ?

 

cred ca da. mi se tureaza mai mult la inceput si scade dupa un timp la turatia de relanti normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am gasit parteneri pt Nisipurile de Aur, pe litoralul bulgaresc. Am plecat insa la Velico Tarnovo si prin inprejurimile orasului. Sambata viitoare mergem la Nisipurile respective, undeva langa Varna. Ne intoarcem duminica. Drumurile in Bg sant mult mai libere si bune decat ale noastre, oriunde ai merge, desi am observat de la an la an si la ei, cresterea nr de jeepuri, dar deocamdata este inca bine.

Am vazut ca se plangea cineva mai sus de rugina din bezervoare la DL. Exista o solutie cu care se trateaza rezervoarele la masini/moto istorice care reactioneaza cu tabla si rugina si face pe interior un smalt elastic care rezista la benzina. Costa ceva, dar era solutia finala. S-a vorbit despre ea si la moto istorice, pe forum.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...