Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

De obicei e invers. Dar lasam treaba asa, ca s-a facut zarva mare pe facebook. Am facut si eu o gluma.

 

In alta dezordine de idei, daca ai stat ok pe GS650, vei sta bine si pe Vstrom. Doar c-o sa-ti placa mai mult agregatul din unele privinte. :D

Link to comment
Share on other sites

Nu-i primiti ce fostii BMW-isti ?

 

Nici poveste, dar nu stiu daca mai sunt multe L2 prin Bucuresti.

Daca treci prin Sibiu da un pm si te las eu.

Daca tin minte si nu gresesc persoana ai avut Hornet inainte. Am fost la o intrunire de-a voastra de pe Valea Avrigului de la Brandusa.

Link to comment
Share on other sites

Am dus-o si eu prin Alpi anul trecut, daca e cuminte, o duc si la anul.

 

O constatare la K4 pe care-l am...

De cand l-am luat, am bagat in el doar Motul 5100. Vreo doua-trei schimburi 10w40, restul (de un an si ceva), doar 10w50. Si il papa cu blandete. Nu mult, pana intr-un litru la 5000 km (cand fac schimbul). De maxim 1000 km am bagat Eneos 10w40 si nu-l mai papa. Iar cutia schimba mai usor, mai "lin" (parca nu mai agata). Totusi ce ma "ingrijoreaza" (mult spus) e ca nu vad sa scrie nimic de esteri pe bidon. Pot fi probleme daca uleiul nu contine acest "ingredient"? Alta chestie faina e ca e mult mai ieftin decat Motul 5100 10w50 (50 lei la noi in zona), iar colegul nostru (du dau nume, dar stiti de la cine e luat) il da cu cca 32 lei. Nu ca fac avere din banii economisiti, dar mi se pare oarecum "ciudat" ca un ulei mai ieftinut e mai bun decat unul cu pret deloc de neglijat.

 

Are cineva vreo explicatie in legatura cu acesti esteri?

Link to comment
Share on other sites

Esterii nu sunt detergenti si nici aditivi! Sunt compusi chimici sintetici din care e alcatuit uleiul baza.

ENEOS Max Performance este pe baza de esteri, GP4T Ultra Enduro 15W50 da.

Link to comment
Share on other sites

Pai da, ti-am zis ca Eneos a fost foarte bun in GSXF, cel putin cutia de viteze s-a bucurat maxim de el. Singura ciudatenie la el e culoarea, ca am patit sa pun mai mult, ca nu se vede pe ochiul de vizitare, e foarte clar, deschis la culoare. Da` bun. La primavara fac si eu revizia cu Eneos la Vstrom, anu` asta m-a ingramadit timpul si-am pus Motul, da` nu prea s-a comportat bine.

Link to comment
Share on other sites

Da, asta am vrut sa zic si eu, dar am dat swipe la pagina si nu am observat ca nu s-a postat. :D

 

Important e ca nu-l mai papa ca pe Motul si cutia schimba mai usor, mai "finut". Poate mi se pare lie. A, si nu imi mai da netru fals din 1 in 2 si din 5 in 6, cand trag tare de gaz. O fi mai frig acum, mai stii? :D


» Post actualizat in 05 Oct 2018 18:39

BTW: ce filtru de aer (auto) as gasi cu urmatoarele dimensiuni: 14x2x16,2 cm? Momentan am gasit unul de Golf 4, dar e un pic mai lung si mai ingust.


» Post actualizat in 05 Oct 2018 18:41
14,2*16,2 cm

post-92464-0-56969600-1538764817_thumb.jpg

post-92464-0-19514700-1538764851_thumb.jpg

post-92464-0-92852400-1538764859_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ca sincer mi se pare un pic cam scumpel filtrul original. Si oricum il schimb de doua ori pe an. Pe cand unul auto e cca 25-30 lei. Nu mi se pare normal sa dau 40 lei pe un Knecht, Mahle sau Mann la Octavia (1,9 TDI) si 85 lei pe un Hi-Flo (cu suprafata de doua ori mai mica. Da, e ok pretul pe care mi l-ai oferit tu, nimic de zis, cam cel mai bun de pana acum (si am cumparat vreo 4 pana acum), insa mi se pare oarecum aiurea sa dau dublu+ pe un filtru mai mic, doar pentru faptul ca e moto. Nu-s singurul care aplica tactica asta. Lavabil nu prea as pune, am deja toba sport, daca ii pun si filtru, trebuie sa umblu la harta 9si prin zona n-am unde o duce si nici chef nu prea e).

Link to comment
Share on other sites

La filtrul de aer....eu unul n-as pune auto. Ma gandesc ca nu e vorba doar de dimensiune ci de calitatea elementului filtrant. Ma gandesc ca la moto e mai "des" si dintr-un material mai rezistent, avand in vedere ca suporta sarcini mai mari. Cu masina nu accelerezi la 10.000 rpm in 0.5 sec (decat probabil la auto exotice, ferrari..etc).

 

Daca are cineva informatii mai bine documentate la aspectul asta....

Link to comment
Share on other sites

La motoare se schimba filtrul la 12.000 km. La auto la 15.000. Cam cat aer trage un motor de 2 litri in acest interval? Cu ce e mai bun un filtru de hartie pentru moto decat cel pentru auto? Dar de ce discul moto costa 10 mil, iar cel auto, unul bun, sa zicem original, vreo 3 mil? Vorbesc de o masina obisnuita, nu pentru Lexus, MB S-classe sau Jaguar. Am schimbat ceva filtr (moto, dar mai ales auto) si chiar nu-mi dau seama cu ce ar fi mai "smecher" unul moto decat unul auto. A, ca se taxeaza mai bazat faptul ca avem un hobby mai scump?

Deci: cat aer trage un motor auto in 10.000 km si cat trage unul moto (Vstrom, in speta) in acelasi interval? Hei, e tot o hartie, filtreaza acelasi aer, nu da cu parfum de trandafiri in motor. Si nu stau toata ziua pe offroad, prin praf gros. A, iar filtrul de la Vstrom are si o plasa de metal pe dedesupt, deci nu ajunge hartie in motor. La masina nu am asa ceva.

Astept replica, dar cu explicatie logica: cu ce e mai bun un filtru moto decat unul moto?

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...