bozoro Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Stiu. Asa aveam si eu. Arata foarte aero... :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 (editat) Cu ce se taie furtunul? Cu sficul se aplatizează miezul de teflon. Mă gândeam să tai cu freza învelișul, apoi cu un cutter miezul de teflon. Zic rău? Editat Februarie 5, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 (editat) Cu flexul după ce îl bandajezi strâns cu izolierband. Fără să apeși și ideal să-l iei de jur împrejur ca să tai tresa metalică dinspre exterior, așa face mai puține mustăți. Iote cum îmi consum eu posturile numărate... Editat Februarie 5, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 5, 2019 Share Postat Februarie 5, 2019 Așa mă gândeam și eu, dar flexul e in atelier, iar freza lângă birou. Și aia are disc de 0,5 mm, taie foarte fin. E în stil dremel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Februarie 7, 2019 Share Postat Februarie 7, 2019 (editat) Vreau sa scap de niste accesorii/piese care trebuiau sa ajunga la cel care a cumparat vechiul meu motor. Nu a mai dat niciun semn, presupun ca nu e interesat, asa ca imi ocupa locul aiurea prin casa. Preturile sunt foarte negociabile. Daca e cineva interesat, astept oferte pe PM. Editat Februarie 7, 2019 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Sa va zic un pic despre gumele de strada Metzeler Roadtec 01 pt ca nu am citit pe aici nimic despre ele. Cum noua mobra a venit echipata direct cu ele, aveam usoare dubii si anumite temeri, dar se pare ca deloc intemeiate. Afara au fost 6-8 grade cu plus. o mica excursie, cativa zeci de km singur, aproape 2 sute cu pasager. Le-am dat pe serpentine, le-am dat prin balti, prin nisip, asfalt uscat, asfalt umed, cam ce gasesti pe dealuri in februarie, mai un pic de noroi, stiti si voi cum e. Nu am frecat scaritele, nu le am inclinat la maxim, cam asa ca incepatorii, stiti voi cu un deget pe lat stanga dreapta, safty factor :). Pot spune clar ca unele curbe cu nextu si pe vremea asta sigur nu le-as fi luat asa. Cum nu mai am senzori (momentan) nu pot sa spun daca se incalzesc mai repede sau mai mult decat nexturile, dar m-au uimit cat de aderente sunt. O data incalzite la iesirea din curba la accelerari usor mai agresive nu au vrut nici de al naibii sa activeze TCul setat pe 2. Brosura si marketingul spun ca sunt cauciucuri sport tourer si au cea mai mare concentratie de silicati, adica ceva mai mult ca nexturile, in realitate treaba asta chiar se simte. ABSul intra mult mai tarziu ca la nexturi, iar o data activa opreste mult mai din scurt atelajul. Spatele o data activat ABSul aceasi poveste ca la next, il tarai dupa tine si cam atat, nu am simtit diferente majore. Per total este o guma care inspira multa incredere iar profilul pare unul care poate degaja destula apa. Galagie, voblaje, vibratii, nimic. Stim cu totii ca nexturile la deaccelrare mai ales cand se uzeaza(mai ales dupa limita) pe la 40 la ora pt putin timp au acel voblaj specific pe fata. Indiferent de cate nexturi am avut si proaspat sau mai vechi echilibrate, toate se comportau la fel, deaccelerai (fara frana mecanica) de la 80-100 si undeva la 50-60 pana la 30-40 daca luai mainile de pe ghidon aveau un mic voblaj, care se accentua o data cu uzura si mai ales cu cat era mai mare incarcaura pe spate, evident indiferent de presiunea in roti, nici o diferenta intre 2,1 si 2.4. Din pacate mai dureaza cateva luni pana vom putea freca scaritele in siguranta de asfalt. Cat despre km, nu se stiu de cati km sunt montate si cat mai tin, dar altii zic ca undeva intre 10 si 14 mii. Tot mai tarziu voi putea spune si cum se comporta pe finalul lor. Este clar o optiune de luat in calcul pt acea perioada din an in care offroadul este doar o amintire din vara anului trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 Intrebare: cat de ok ar fi o dracie din asta montata pe Vstrom? https://www.banggood.com/78inch-1_2M-Hydraulic-Brake-Clutch-Lever-Master-Cylinder-For-ATVs-Motorcycle-Pit-Dirt-Bike-p-1117992.html?rmmds=detail-left-hotproducts__5&HotRecToken=ChM0NDYzNTA3ODg4OTEyMzM5NDcyEAIaAklWIgJQRCgA&cur_warehouse=CN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 (editat) 19 hours ago, cooldeep said: Sa va zic un pic despre gumele de strada Metzeler Roadtec... Misto, par o optiune buna pentru asfalt. TC-ul la asta a ta e la fel de agresiv ca la generatia de dupa? Citind ce ai scris, mi-am adus aminte cum imi intra tc-ul intr-o veselie cand acceleram sa ies din curbe cu battlewing-urile in conditii perfecte (gume incalzite, asfalt curat si cald, tot, tot, tot). La cat de aderente par, chiar sunt curios cati km o sa te tina. Editat Februarie 11, 2019 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 A avut un prieten setul asta pe un Z750, mobra mai usoara ca Vstrom, mers in general cu pasager (foarte usor). Nu s-a plans deloc de aderenta, insa "pretul succesului" a insemnat 11k km. Si-a dat deja comanda de guma noua (nu mai retin ce model). Nu rupea stilul la plecari sau franari, foloseste rar frana spate. Oricum, anul asta merg pe Next, sunt curios cum s-o comporta pe motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 1 hour ago, xtx said: Misto, par o optiune buna pentru asfalt. TC.... Da TCul pe 2 nu lasa deloc roata sa se invarta. Daca prinzi un capacde canal din fier si accelerezi pe el deja palpaie. Partea interesanta ca la o plecare mai medie de la semafor din stratul de pitre si nisip de pe asfalt, a aruncat pietricele s a sucit usor de poponeata, da tot nu s a activat. Deci cumva intra si ala dupa o oarecare viteza. Azi le am testat si pe ploaie, 6 grade cu plus. Sunt mult mai aderente ca nexturile. Iar pe ploaie zici ca au lipici. Ma declar impresionat. Ca idee patinezi mai usor spatele la acccelerare cand sunt uscate inclinate si reci pe la 4 grade, decat pe ud la 6 grade usor incalzite. De test am dat si in abs. Cum ziceam peste nexturi la distanta de franare. 11k e mega decent pt asa o guma. Acu na, depinde de fiecare cum se da. Daca vrei sa mergi drept cred ca sunt atatea optiuni care nu se tocesc ar nici nu franeaza . 2.5 cu 2.9 la rece. Ca si paranteza. Cu e07 dakar pe drum drept pe ploaie peste 120 era o adevarata aventura cu ele, simteai cum iti cresc aripi. Roadtecurile in schimb 140, parca ar fi uscat. Sa ne intelegem ploaie si sleauri cu apa, mini balti, nu asfalt umed. Acu cica nexturile sunt 90/10 :):) eu zic ca in cel mai bun caz sunt 98/2 eu m am dat cu ele cu rotile n sus pe iarba uda la 20 la ora eu incercand doar sa o tin drept. Nu au nici o treaba cu offroadul. Roadtecurile la fel, pe pietris parca mai ghidezi fata unde vrei, pe iarba mere ea unde vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 11, 2019 Share Postat Februarie 11, 2019 A, nici eu nu pun botul cum ca Next ar fi 90/10. Dar daca sunt un pic peste Tourance clasic (pe sosea, nu in offroad), as fi tare multumit. Nu as dori insa sa schimb gumele de doua ori pe an, sincer, avand in vedere ca nu rup stilul. Avand in vedere ca mai ies ocazional de pe sosele (ca jipiesul ma duce uneori pe ce drumuri crede el, nu neaparat pe unde mi-as dori), e foarte posibil sa ma bag tot pe un Tourance clasic, de care nu am avut de ce ma plange. Exceptie face offroadul, unde, dupa cum stiti prea bine, nu exceleaza. M-am tot sucit si m-am rasucit intre Tourance clasic, Next si Trail 2, incat nu mai stiu ce vreau. Dar in mod sigur nu vreau guma care sa tina 10k km, avand in vedere ca incarc moba peste limita minim 6000 km anual. Eh, mai am cam 1-2 saptamani sa ma decid, pe 15 martie am ITP-ul... Daca era sa merg mai mult singur, fara mult bagaj, poate ma bagam pe ceva mai "moale". Dar asa, prefer sa schimb papucii anual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 raspunsul la tine e simplu, next sau trail 2. E dupa preferinte. Iti place pireli ca brand iei pireli, iti metzeler iei metzeler. Apropo pe anvelopemoto e sum 0 mie setu de nexturi, chiar nu stiu ce mai astepti. Clasicul cred ca are 10 ani de cand a fost lansat, offroad e degeaba si silicati nu prea are, deci cu udul nu exceleaza. Nextul a fost lansat in 2014 si are ceva silicati in el si se comporta de minune in toate conditiile, exceptand offroad. Daca te comporti omeneste cu ele scoti lejer un 15k din ele. Repet, presiunea e cea mai importanta. 2,3 cu 2,8 face minuni la longevitate (dl650) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 2,3 țin fața, 2,5 spatele solo, 2,8 cu pasager. 18k scot cu clasicul, dar aș încerca și altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 4 ore, cooldeep a spus: raspunsul la tine e simplu, next sau trail 2. E dupa preferinte. Iti place pireli ca brand iei pireli, iti metzeler iei metzeler. Apropo pe anvelopemoto e sum 0 mie setu de nexturi, chiar nu stiu ce mai astepti. Clasicul cred ca are 10 ani de cand a fost lansat, offroad e degeaba si silicati nu prea are, deci cu udul nu exceleaza. Nextul a fost lansat in 2014 si are ceva silicati in el si se comporta de minune in toate conditiile, exceptand offroad. Daca te comporti omeneste cu ele scoti lejer un 15k din ele. Repet, presiunea e cea mai importanta. 2,3 cu 2,8 face minuni la longevitate (dl650) Doar cat sa dau cu scarita pe ploaie! E adevarat ca eram cu pasager si asta e un avantaj ca apasa mai bine. Da tot pe ploaie eram :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 8 minute, bozoro a spus: Doar cat sa dau cu scarita pe ploaie! E adevarat ca eram cu pasager si asta e un avantaj ca apasa mai bine. Da tot pe ploaie eram :)))) Asta cu pasagerul ajuta si la dat cu scarita pe jos. Ce ma enervati voi cu scaritele pe jos. O sa imi pun si eu niste cuie de 10 cm la scarite poate le ating si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 8 minute, vrajitoru a spus: Asta cu pasagerul ajuta si la dat cu scarita pe jos. Ce ma enervati voi cu scaritele pe jos. O sa imi pun si eu niste cuie de 10 cm la scarite poate le ating si eu. Sincer pe ud a fost din greseala. Cauciucurile erau aproape noi, veneam de la Fagaras spre Brasov si era frumos in zona aia cu dealuri si padure. M-am trezit cu scarita jos. Si Ioana care ma boscorodea ca nici pe ploaie nu stau potolit. Da a fost doar odata. Vroiam doar sa zic ca si pe ud cauciucurile Tourance sunt ok. :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Rascaiala pe ud cu Tourance clasic nu am făcut. Dar am rașchetat scărițele și placa de la cric pe uscat, fără probleme. Pe iarbă udă e poveste, nici nu mai zic, știți prea bine. Mie îmi trebuie în special pentru asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 47 minutes ago, vrajitoru said: Asta cu pasagerul ajuta si la dat cu scarita pe jos. Ce ma enervati voi cu scaritele pe jos. O sa imi pun si eu niste cuie de 10 cm la scarite poate le ating si eu. Cu pasagerul sau cu burta mare. Tu mergi solo si esti slab, ghinion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 (editat) Bun, a venit guma. Întrebare: care e cel mai usor punct? Cel roșu sau codul de bare? Spunea cineva că Next se fabrică in Germania. Țeapă, tot in China. Editat Februarie 21, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 Punctu rosu la valva. E mare Jermania, da' tot Beijingu'i capitala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 Așa mă gândeam și eu cu alinierea cu valva. Ce să faci, dacă e mai ieftină mâna de lucru la ceainezi... Mă așteptam să fie meid in doiciland, dar țeapă. Tot ca Tourance clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Februarie 22, 2019 Share Postat Februarie 22, 2019 (editat) Trebe sa incalt si eu V-strom-ul. Am o dilema maxima, ca oscilez intre Tourance Next si Scorpion Trail 2. Pretul e tot cam pe acolo. Merg in majoritate pe asfalt cu pasagera, iar la drumurile lungi mai bag si 25 kile de bagaj. Totusi mai intru cand si cand si pe drumuri de pietris/pamant dar nu pe distante mari. Nu ma supar daca si rezista bine in timp - dar in pricipiu daca tin 12.000 km e ok ca oricum le schimb la 2-3 ani - da` vreau aderenta maxima, inclusiv pe curbe. Mobra am luat-o cu michelin anakee 2 - aderenta faina insa le-am cam topit in 4000 km. Erau si cam vechiute (2014). Editat Februarie 22, 2019 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 22, 2019 Share Postat Februarie 22, 2019 Acum 19 ore, Christian 1 a spus: Luciene si eu am Pirelli MT 90 tot in China facute.Au peste 9.000 de km si arata inca foarte bine. Faptul ca-s fabricate in China nu inseamna ca-s mai slabe calitativ,deci nu-i teapa,cum ii spui tu. Uita-te in poza sa vezi cata "carne" mai au(poza e din oct.'18): Nu am zis că e țeapă în adevăratul sens al cuvântului, ci doar că EU am sperat să fie fabricată in Germania. Și aifonu' tot la gălbejiți e făcut. Mi-am luat protecții pentru jante de la Vicma, iar de la tata am arestat două leviere. Din păcate, nu pe alea de la Dacie, care aveau marginile rotunjite. Dar am cu ce le rezolva. Florine, dă cu banul, ți-am zis și la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 22, 2019 Share Postat Februarie 22, 2019 Acum 2 ore, Florin_Nx a spus: Trebe sa incalt si eu V-strom-ul. Am o dilema maxima, ca oscilez intre Tourance Next si Scorpion Trail 2. Pretul e tot cam pe acolo. Merg in majoritate pe asfalt cu pasagera, iar la drumurile lungi mai bag si 25 kile de bagaj. Totusi mai intru cand si cand si pe drumuri de pietris/pamant dar nu pe distante mari. Nu ma supar daca si rezista bine in timp - dar in pricipiu daca tin 12.000 km e ok ca oricum le schimb la 2-3 ani - da` vreau aderenta maxima, inclusiv pe curbe. Mobra am luat-o cu michelin anakee 2 - aderenta faina insa le-am cam topit in 4000 km. Erau si cam vechiute (2014). Ia Scorpion ca sunt putintel mai aderente ca Nexturile. Nu le poti compara cu anakeeurile. :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Februarie 22, 2019 Share Postat Februarie 22, 2019 Scorpion o sa iau - deja ma cam batea gandul da` am zis sa mai intreb si altii care au avut. Mutumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.