Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

In cutiile din fata poti baga spre exemplu doua roti de cascaval!!!! sau le tii pentru tine ca cele mari le umple nevasta cu tot ce poate fi mai inutil :D !!!

 

PS: sa nu imi spui ca hotarasti tu ce sa iei in bagaj ca nu cred :)

Editat de strom75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-44799-1235386722_thumb.jpg

 

Asta inseamna sa ai montezi tot ce se poate!!! :) Mai lipseste doar remorca. :D

 

 

este din noul film james bond care se toarna acum. din gentile laterale pot iesi in functie de butonul apasat:

 

1. 4 elice pentru decolare pe verticala (fara pista)

2. mitraliere de atac si defensive

3. rotite ajutatoare pentru situatiile cind bond trage in aia rai si motocicleta e condusa de gagica agatata pe la inceputul filmului

4. 4 aripi pentru decolare pe orizontala (de pe pista, a se citi: cind se termina soseaua, vine curba dar tu inca mai ai 100 la ora)

5. au rol de flotoare, propulsia se face cu gazele de la suzuki si de la bond (ambii au un sistem special care impiedica intrarea apei pe tevi)

6. ...

 

iar va legati de oameni degeaba, poate si-a luat o motocicleta pe pamint cu plata pe luna, ca probabil pe luna se duce.

 

gata, gata cu mistourile, fiecare face ce vrea! doar ca in acest fel poate sa se laude ca a luat curbele de a zgiriat gentile!

 

stop. asa nu se mai poate. PA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei interesati de Gold Valve Cartridge Emulator de la Race Tech codul este: FEGV S4301. Legat de parbriz eu sant multumit, sa vedem ceilalti ce vor zice. Astazi prima sedinta de lucru la ARC. Prezenta slaba 6 motoare, dintre care 3 V-Stroame. Soferii in trafic parca iar au uitat de motoare. Se impune un mars sa le reamintim ca existam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei interesati de Gold Valve Cartridge Emulator de la Race Tech codul este: FEGV S4301. Legat de parbriz eu sant multumit, sa vedem ceilalti ce vor zice. Astazi prima sedinta de lucru la ARC. Prezenta slaba 6 motoare, dintre care 3 V-Stroame. Soferii in trafic parca iar au uitat de motoare. Se impune un mars sa le reamintim ca existam.

 

Merci Bogdan pentru cod. Din pacate nu am putut ajunge astazi la ARC. Next time

 

Pt cei interesati de Gold Valve Cartridge Emulator de la Race Tech codul este: FEGV S4301. Legat de parbriz eu sant multumit, sa vedem ceilalti ce vor zice. Astazi prima sedinta de lucru la ARC. Prezenta slaba 6 motoare, dintre care 3 V-Stroame. Soferii in trafic parca iar au uitat de motoare. Se impune un mars sa le reamintim ca existam.

 

Merci Bogdan pentru cod. Din pacate nu am putut ajunge astazi la ARC. Next time

Incerc sa comand dar nu se poate comanda online cica!

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a terminat sezonul moto virtual si a inceput cel real :bounce: Maine, duminica, la 10, plecam din Jilava la Ruse in BG.Un drum scurt de dezmortire. Cine vine sa nu uite buletinul,talonul si asigurarea

 

 

As fi mers si eu Bogdane dar tu stii problema mea. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut v-stromeri.

Am si eu o problema, intre altele , la care am nevoie de sfaturi. Anul trecut mi-am lovit motocicleta pe 30 septembrie si sunt al naibii de debusolat. Stromul este busit in fata are janta din fata turtita radiatoarele de apa si cel de ulei la fel turtite etc etc.Am asigurare full casco pe ea insa avand in vedere ca motorul mi-am cumparat ca nou in italia in 2007 (era mult mai ieftin ca acasa) valoarea asigurata era doa 4100 eur. Cei de la B&S au facut o reconstatre a daunelor si am o factura proforma de aproape 30.000 RON.Insa cei de la ASTRA conform contractului o sa plateasca doar 80% din valoarea asigurata (am avut 20% fransiza la dauna totala si verbal mi s-a zis ca pentru cele 20% ramane motorul busit la mine)si ala la cursul din 1 oct 2008(atunci au facut o constatre a daunelor )adica 3,7 ron/eur si asta dupa ce au licitat (habar n-am unde - dar as fi curios) motorul busit adica cel putin peste 1-2 luni.

E normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut v-stromeri.

Am si eu o problema, intre altele , la care am nevoie de sfaturi. Anul trecut mi-am lovit motocicleta pe 30 septembrie si sunt al naibii de debusolat. Stromul este busit in fata are janta din fata turtita radiatoarele de apa si cel de ulei la fel turtite etc etc.Am asigurare full casco pe ea insa avand in vedere ca motorul mi-am cumparat ca nou in italia in 2007 (era mult mai ieftin ca acasa) valoarea asigurata era doa 4100 eur. Cei de la B&S au facut o reconstatre a daunelor si am o factura proforma de aproape 30.000 RON.Insa cei de la ASTRA conform contractului o sa plateasca doar 80% din valoarea asigurata (am avut 20% fransiza la dauna totala si verbal mi s-a zis ca pentru cele 20% ramane motorul busit la mine)si ala la cursul din 1 oct 2008(atunci au facut o constatre a daunelor )adica 3,7 ron/eur si asta dupa ce au licitat (habar n-am unde - dar as fi curios) motorul busit adica cel putin peste 1-2 luni.

E normal?

Daca iti dau si "epava", si 3280€ (chiar si la 3.7, adica vreo 2800€ la cursul actual), eu zic ca te descurci, daca n-are nimic la motor. La banii astia poti sa cauti un V-Strom busit in spate, si le combini pana iese unul intreg.

Vezi doar sa nu-ti mai taie din bani pt ca iti lasa motorul.

 

Pare un accident destul de grav, tu cum te simti?

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca initial mi-au zis ca pot sa pastrez "epava" pentru cele 20% fransiza , insa in momentul de fata spun ca "epava" e a lor si trebuie sa scoata la licitatie (habar nu am unde) si dupa ce vor vinde ma va plati si pe mine cu suma de aprox. 12.000 RON. candva in apr - mai. (si asta ma doare)

Contractul o am cu Astra am platit 314 eur/an in trei rate a 79 eur si una de 77 eur (plata am facut in eur) fransiza de 5% in cazuri de dauna partiala insa nu mai putin de 100 eur sau 400 Ron si 20 %in cazul daunei totale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca initial mi-au zis ca pot sa pastrez "epava" pentru cele 20% fransiza , insa in momentul de fata spun ca "epava" e a lor si trebuie sa scoata la licitatie (habar nu am unde) si dupa ce vor vinde ma va plati si pe mine cu suma de aprox. 12.000 RON. candva in apr - mai. (si asta ma doare)

Contractul o am cu Astra am platit 314 eur/an in trei rate a 79 eur si una de 77 eur (plata am facut in eur) fransiza de 5% in cazuri de dauna partiala insa nu mai putin de 100 eur sau 400 Ron si 20 %in cazul daunei totale.

Si eu am casco tot la Astra, in aceleasi conditii de rahat... dar mai bune nici nu se gasesc.

Sincer sa fiu nici n-am citit tot contractul de la cap la coada, n-am chef sa ma deprim. Oricum stiu ca iau teapa, dar daca recuperez ceva, candva, in caz de accident sau furt, tot e mai bine decat nimic.

Deci inteleg ca te alegi cu 2800eur si atat, fara motor??

Stiu ca poti sa optezi sa pastrezi "epava" si ti se aplica o fransiza si mai mare, dar poate e suficient cat sa o repari pe cont propriu. Dar daca o pastreaza ei, sa se spele cu ea pe cap, ar trebui sa-ti dea banii imediat, nu dupa ce o vand. Doar de-asta plateste lumea (inclusiv eu) ratele, ca sa aiba de unde sa plateasca pagubitii.

 

Gaseste neaparat pe cineva care stie cum merge treaba, ameninta-i cu CSA-ul, daca te duci singur si nestiutor te fac la bani de nu te vezi, plus ca ii vezi la vara.

Eventual cauta la sectiunea legislatie pe forum, mai sunt oameni care lucreaza in asigurari si poate iti dau un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut v-stromeri.

Am si eu o problema, intre altele , la care am nevoie de sfaturi. Anul trecut mi-am lovit motocicleta pe 30 septembrie si sunt al naibii de debusolat. Stromul este busit in fata are janta din fata turtita radiatoarele de apa si cel de ulei la fel turtite etc etc.Am asigurare full casco pe ea insa avand in vedere ca motorul mi-am cumparat ca nou in italia in 2007 (era mult mai ieftin ca acasa) valoarea asigurata era doa 4100 eur. Cei de la B&S au facut o reconstatre a daunelor si am o factura proforma de aproape 30.000 RON.Insa cei de la ASTRA conform contractului o sa plateasca doar 80% din valoarea asigurata (am avut 20% fransiza la dauna totala si verbal mi s-a zis ca pentru cele 20% ramane motorul busit la mine)si ala la cursul din 1 oct 2008(atunci au facut o constatre a daunelor )adica 3,7 ron/eur si asta dupa ce au licitat (habar n-am unde - dar as fi curios) motorul busit adica cel putin peste 1-2 luni.

E normal?

 

din pacate nu pot sa-ti dau sfaturi legate de asigurari; nu ma pricep si nici nu am casco. am avut si eu un accident mai serios si factura proforma de la b&s era undeva pe la 6000 de euro. am scapat cu 2500 cumparind de pe ebay piese sh (rezervor, carene, ceasuri, aripa fata) si vopsindu-le in romania, cumparind de la suzuki germania piese pe care nu le-am gasit pe ebay (pret ~ 70% din cel de la b&s cu tot cu transport) si ceva resturi de care uitasem direct de la b&s ca sa nu-l mai stresez pe prietenul care m-a ajutat cu adusul pieselor de pe ebay si de la suzuki germania. in plus am dat la indreptat suspensiile fata; nu e chiar cuser dar nu erau strimbe incit sa nu mai fie indreptate.

 

poti incerca si la ceilalti importatori/dealeri care aduc suzuki. s-ar putea sa gasesti alte preturi decit la b&s. sint cei de la timisoara si elf workshop din bucuresti; de astia stiu io, probabil ca mai exista si altii. cu cei de la tehnic m-am inteles destul de bine dar preturile la piese noi mi se par prea mari la b&s.

 

metoda asta presupune ceva rabdare insa, motocicleta a fost gata in 6 luni.

 

succes cu recuperarea banilor si cu reparatul motocicletei

adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...