ivanp Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Cineva interesat de un crashbar hepco and beker? Eftin - 100lei. Se dau si suruburile de prindere ... ca ala gros e 70 de lei. ala din dreapta e harshcait de la un derapaj pe dreapta pe asfalt. crashbar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 pe mine ma intereseaza oricum opiniile voastre, ale tuturor, pentru ca eu incerc sa trag concluzii si sa vad ce e cel mai bun. azi am luat un bidon de motul pe care o sa vad cui o sa il pun si o sa il rog sa treaca din cand in cand pe la mine sa vad exact evolutia uleiului. si daca ai putea si tu sa treci sa vad cum se comporta sau cum se deterioreaza uleiul mi-ar face placere. ti-am spus, trei persoane mi-au spus ca e mai ok dar probabil lor senzatia de "moliciune" sau "smoala" in cutie le place. e oricum o chestie de gust, in italia foloseau bardhal si erau extrem de incantati, am incercat si eu: un dezastru, l-am schimbat dupa 2000km. agata, caraia, si parca era goala cutia. asa ca si aici totul e relativ. Ok, trec saptamana viitoare si ne uitam si la piulita despre care vorbeste domn' florin.radu! Salut, Verifica si surubul de reglaj de jos de la ambreiaj cel care actioneaza tija! Slabesti piulita strangi pana elimini tot jocul apoi dai inapoi aprox un sfert de tura fix cu surubelnita si strangi bine piulita sa nu se desfaca. S-ar putea sa ai mari surprize in ceea ce priveste schimbatul treptelor si va mai disparea din senzatia de agatat. Bafta Verificam si asta! Merci Uite ce frumos le-a adunat omul asta aici: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=425717&page=6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 1333653750[/url]' post='3096553']ar mai fi si Bellray sau nu mai stiu cum.....si Motorex, si cate si mai cate. da acum hai sa ne marginim si noi la ce e mai de doamne ajuta. ti-am mai zis ca aveam un prieten care punea AGIP sint2000. le incercam si pe astea auto??? Baiiii tu crezi ca Rockoil este chinezesc? Fabricat in UK iar la reprezentanta mi-au spus ca Yamaha il foloseste la motoarele de competitie. 12euro litrul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 rockoil, maneleoil, discoil....numai de la nume si nu mi-as pune asa ulei, parca e inventat la coltul strazii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 are careva idee daca se gasesc pt stroama genti cu spite? mi-ar place sa-i pun. nah ... ca mi-or iesti ochii pana am regasit : spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 1333771638[/url]' post='3097767']ms, man. Ma mananca sa ii pun genti spitate. acu numai sa le gasesc. arata f bine si pe off ruleaza altfel. Ruleaza fix la fel. Cauciucul face diferenta. In SUA era cel putin o firma care facea roti cu spite dedicate si pt DL. Daca ai rabdare sa cauti in sute de pagini pe Advrider gasesti. S-ar putea insa sa coste mult, daca nu ma insel, cca 2000 $ perechea si nu cred ca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Pentru ce offroad poate V-Stromu jentile spitate sunt overkill. Daca vrei sa te dai calumea pe coclauri, 21 pe fata, 18 pe spate, 150kg max etc. Pentru drumuri cu gropi sau de tara marg fara greata jentile actuale, eu n-am reusit sa le indoi pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Lasati uleiurile si alte prostii... se merge pe undeva azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 da ma se merge.......pana la mine cu ungatoarele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 hmmmm ... toba mea nu merge cu centerstand oem dar posibil sa mearga cu SW motech. cineva interesat de schimb centerstand oem cu swmotech? sau cineva interesat sa cumpere un cric central oem? sw motech e 170 de euro ... daci eu pe al meu oem l-as da pe la 130eu. sau cineva interesat de un scut de aluminiu pt dl tot oem? am si crahbarul de care se prinde in fata tot oem. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 un semnal dreapta fata de k9 pe unde se gaseste in ro? preferabil cu geam transparent, insa asta nu e f important.. geamul vechi e intact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 originale vreo 150 ron, neoriginale vreo 115... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 l-am bricolat pe-al meu, sa vedem cat/daca tine.. aveti idee daca sunt diferente intre ani (pre/post 2007) sau motorizare? (la semnalizari ma refer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 l-am bricolat pe-al meu, sa vedem cat/daca tine.. aveti idee daca sunt diferente intre ani (pre/post 2007) sau motorizare? (la semnalizari ma refer) Poti sa verifici comparand codurile pentru semnalele pentru anul tau si codul pentru semnalul care vrei sa il cumperi. Din cate stiu eu nu sunt diferente intre cele de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigbig Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 salutare am nevoie pentru un amic o carte service pentru 650 2005 ca el nu reuseste sa se inscrie pe forum si sunt multe pagini ma gansesc ca a mai postat cineva multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 http://www.manualedereparatie.info/download/Suzuki-DL-650-K4-svc-man.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) O idee pt cine vrea sa schimbe cauciucurile. http://advrider.com/...22&postcount=22A facut cineva asa ceva? Cu se comporta motorul cu noile cauciucuri? Editat Aprilie 8, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 astia-i nebuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 un semnal dreapta fata de k9 pe unde se gaseste in ro? preferabil cu geam transparent, insa asta nu e f important.. geamul vechi e intact. http://vstromania.ro/forum/17-accesorii--dezmembrari/3117-vand-semnale-stangadreapta-fata-dl6501000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 1333911575[/url]' post='3099024']astia-i nebuni Intreaga discutie aici http://advrider.com/forums/showthread.php?t=776556 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 eu credeam ca e imposibil sa mergi pe curbe avand cauciucuri de masina puse pe motocicleta este profilul patratzos si ai impresia ca acel cauciuc calca pe asfalt pe o suprafata f mica cand te inclini m-am uitat si eu pe net si am vazut asta : cred ca este un avantaj clar cand faci numai touring, moto este incarcata si nu pilotezi agresiv totusi, parca n-as incerca asa ceva,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) eu credeam ca e imposibil sa mergi pe curbe avand cauciucuri de masina puse pe motocicleta este profilul patratzos si ai impresia ca acel cauciuc calca pe asfalt pe o suprafata f mica cand te inclini m-am uitat si eu pe net si am vazut asta : http://www.youtube.c...feature=relatedvvv cred ca este un avantaj clar cand faci numai touring, moto este incarcata si nu pilotezi agresiv totusi, parca n-as incerca asa ceva,,, Pe curbe suprafata de contact se injumatateste, daca nu mai mult, si nu stiu cu RAR-ul sau un politist mai zelos care sa compare marimea cauciucurilor cu cele din talon. Cum s-o modifica ciclistica pe curbe cu atata suprafata plata in zona de contact? Editat Aprilie 9, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Pentru ce offroad poate V-Stromu jentile spitate sunt overkill. Daca vrei sa te dai calumea pe coclauri, 21 pe fata, 18 pe spate, 150kg max etc. Pentru drumuri cu gropi sau de tara marg fara greata jentile actuale, eu n-am reusit sa le indoi pana acum. Sunt foarte rezistente rotile ce e drept, eu le-am indoit pe amandoua dar nu pe offroad. Cea de spate intr-o bucata rupta de asfalt eram cu pasager si plin de bagaj, am accelerat brusc sa scape macar roata de fata a scapat pana acum vreo 3 saptamani cand am sarit o cale ferata iar la aterizare am nimerit intr-un capat de sina iesit pe jumate "bafta" mea au mers "resetate" manual cu ciocanelul si o bucata de lemn. pe spate a iesit bine pe fata se mai vede daca te uiti atent insa cu prima ocazie ma bag iar la ciocanit. O sa urmeze o roluire in iarna cel mai probabil. La motocicleta asta nu se merita o investitie de 2000 in roti cu banii aia cumperi o motocicleta dedicata pentru offroad si aia este alta mancare de peste. Eu am vrut sa iau un alt set de roti pentru gume cu crampoane dar nu se amortizau niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Sunt foarte rezistente rotile ce e drept, eu le-am indoit pe amandoua dar nu pe offroad. Cea de spate intr-o bucata rupta de asfalt eram cu pasager si plin de bagaj, am accelerat brusc sa scape macar roata de fata a scapat pana acum vreo 3 saptamani cand am sarit o cale ferata iar la aterizare am nimerit intr-un capat de sina iesit pe jumate "bafta" mea au mers "resetate" manual cu ciocanelul si o bucata de lemn. pe spate a iesit bine pe fata se mai vede daca te uiti atent insa cu prima ocazie ma bag iar la ciocanit. O sa urmeze o roluire in iarna cel mai probabil. La motocicleta asta nu se merita o investitie de 2000 in roti cu banii aia cumperi o motocicleta dedicata pentru offroad si aia este alta mancare de peste. Eu am vrut sa iau un alt set de roti pentru gume cu crampoane dar nu se amortizau niciodata. Parca cei de la Touratech faceau roti pe spite si pentru DL, dar cu nush ce bucsaraie. Asta inseamna sa renunti la tubeless. Dar, daca pui spite inseamna ca vrei off road, endurache, caci sa le pui pentru asfaltache ce sens ar avea... si-atunci iti trebuiesc si niscai amortizoare mai shmechere, 1000 euroi pe spate si 4-500 emulatoare si arcuri noi pe fata. Plus manopera! La banii astia, mai bine vinzi vstromul si-ti iei KTM adv 950! Sa-i dam Cezarului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) suport de numar, adica plasticul ala care se prinde pe aripa? ps adica vrei bani pt. reclama?? Editat Aprilie 10, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.