Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

@gospodaru vezi ca pe GS prinzi schiurile direct de chiulase :D mult mai simpla treaba.

Pe la voi cum mai este vremea tot asa inzapeziti sunteti?

 

schiurile se pot prinde de crash bar, daca insisti...

nu vreau sa pornesc un flame. am pus linkul doar pentru ca se pot vedea mai bine prinderile si felul in care e realizat.

sa aveti spor la treaba si un an nou mai bun!

la multi ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai evoluat sistemul cu schiurile articulate si amortizate. Sunt insa curios, chiar si asa, cum pastrezi trasa pe sosea pt ca in parcare vad ca aluneca pe laterala destul de mult. S-o putea conduce in conditii de trafic, fie el si redus,asa ceva?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate si un an cu cat mai multe drumetii frumoase va doresc!

 

Dar de asta ce ziceti?

http://www.youtube.com/watch?v=AX6kKXrWUMI

 

Nu stiu cum se comporta pe asfalt insa...

 

 

Florin.Radu, te rog sa pui o poza cu crampoanele ca sunt tare curios.

Tourance am si eu, insa momentan simt nevoia sa mai prind experienta pana ies cu ele pe zapada. Plus ca dupa ultima tranta sunt destul de sceptic. Si inca nu am reusit sa imi dau seama cum de am reusit. Va povestesc poate va dati voi seama.

 

 

In Buc, in perioada dinainte sa inceapa ninsoarea (acum 2-3 sapt), am tinut neaparat sa mai ies. Cobor sa pornesc mobra. Asfaltul era destul de alunecos, imi alunecau si cizmele cat mergeam spre moto. Dar nu m-am lasat, m-am suit si am pornit. Era mai dificil la stop, pt ca imi fugeau picioarele putin in parti.

Era aproape miezul noptii, si un trafic infernal, de la victoriei pana la universitate, bara la bara, pe ambele sensuri. Asa ca m-am oprit in centrul vechi, am baut ceva cald si am asteptat sa se elibereze.

Pe la 1juma' m-am urnit din loc, traficul mai liber, dar incepuse sa fulguiasca.

Parcasem pe Blanari, aproape de intrarea in pasaj.

Pornesc, intru in pasaj, si vreau sa trec de pe banda 2 pe 1. De-odata simt ca imi fuge spatele, mobra se inclina f tare spre partea dreapta si ma apropii tare de zid. Trag de ea sa o restabilizez, dar reusesc sa pic pe parea stanga.

Am scapat din fericire, mobra e si ea sanatoasa gratie crashbar-ului montat la Fabio (nu s-a rupt, e doar bine polizat). Polizat handguard, putin cob-ul, si scarita e polizata aproape total la locul de prindere.

 

Desi am cazut pe partea stanga, mici dureri erau pe partea dreapta. Si oglinda dreapta sparta...

 

Acum, incerc sa imi dau seama de ce am cazut, ca sa evit pe viitor.

 

Am mers inapoi sa vad daca era vreo pata de ulei, nu am gasit nimic, doar o pata care parea de apa, nu era uleioasa. SI fiind in pasaj, ar fi trebuit sa fie uscat indiferent de conditiile de afara.

 

La urmatorul sezon, prima data cand prind ploaie o sa merg tare incet :D

 

 

Bun, si in alta ordine de idei, trebuie sa imi iau ghidon.

Spuneti-mi va rog ce grosime are, sa stiu ce caut.

Ce e mai bine pt Strom, aluminiu sau otel? Aveti vreo recomandare de unde sa iau?

 

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi am cazut pe partea stanga, mici dureri erau pe partea dreapta. Si oglinda dreapta sparta...

 

Acum, incerc sa imi dau seama de ce am cazut, ca sa evit pe viitor.

 

Am mers inapoi sa vad daca era vreo pata de ulei, nu am gasit nimic, doar o pata care parea de apa, nu era uleioasa. SI fiind in pasaj, ar fi trebuit sa fie uscat indiferent de conditiile de afara.

 

La urmatorul sezon, prima data cand prind ploaie o sa merg tare incet :D

 

 

 

 

simplu, ai zburat pe partea dreapta peste oglinda :)

de ce ai cazut? ... la fel de simplu. cate grade erau pe afara tot atatea erau si in pasaj deci asfaltul cam rece si nu ai avut aderenta. tot in perioada aia m-a fugit si mie masina intr-o curba, si nu era apa pe jos :) .

bine ca esti ok...dar asa se intampla cand te mananca in poponeata . nu esti nici primul nici ultimul.

mie bine ca mi-a trecut de plimbat prin garaj.

la peste 10 grade afara o scot si eu...pana atunci imi vad de treaba.

 

eu la ultima tranta , abia dupa ce am vazut filmarea am vazut de ce am cazut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am zburat peste mobra.

 

Am continuat sa alunecam amandoi pe jos, bine ca doar am alunecat pe asfalt si nu am lovit nimic, pt ca frecarea cu asfaltul a fost f lunga. Mobra pe partea stanga, eu pe fund (tot incercam sa ma ridic insa se pare ca asfaltul avea magnetism la dorsala mea)

 

Eh, ochiul vanat micsoreaza campul vizual dar creste experienta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani! tuturor Vstrom - istilor si la cit mai multe plimbari pentru anul ce bate la usa.

 

2013 sa ne fie un an cu mai multe impliniri si cu salarii mai mari, din care sa putem rezerva o mai mare suma pentru placerea de a merge cu Stroama.

 

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi ani traisca!

 

Sa avem sanatate si bani cat sa ne putem bucura de motociclism si de viata.

 

Ok florin.radu, multumesc pt poza. Credeam ca "pui peste" gumele tale ceva special.

 

Cat este grosimea ghidonului de stroama?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos astazi,dar destul de frig, mai ales dimineata. Protectiile originale de la Suzuki cu deflector suplimentar sunt chiar OK. Ai manere incalzite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@siu_long Ai cazut din cauza uleiului de pe jos. Pata pe care ai vazut-o tu e de ulei. Tine-o minte si o sa vezi ca e mereu acolo. Eu din cate stiu cica e de la pompele de apa care evacueaza apa din zona. Eu eram sa sar de pe motor tot acolo. Si eu credeam ca e tot apa dar nu se usca niciodata nici pe banda 1 nici pe 2. Este exact la intrare cand drumul face stanga si apoi dreapta. Aviz tuturor.

Editat de butrosica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=11691.0 poate te ajuta asta

Eu asa am vrut sa fac dar am renuntat pentru ca nu am gasit kydex ca un pret rezonabil dar cu siguranta merge si din alt fel de plastic termoformat cu un feon industrial.

Momentan cu "sacosele" de ghidon merg cu manusi de vara tip plasa pe prima treapta la manerele incalzite si este perfect.

Pe manete am asa ceva:

http://www.louis.de/_207010612dfc9df93895a67b0f517830dd/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10019101

si le izoleaza cumva de nu mai sunt reci

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...