big_boy Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Cu vremea asta poate o sa iesim cu mobrele de revelion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Cu vremea asta poate o sa iesim cu mobrele de revelion bine ca sunteti voi liberi de revelion ... eu sigur ies ... pana la servici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 @gospodaru vezi ca pe GS prinzi schiurile direct de chiulase mult mai simpla treaba. Pe la voi cum mai este vremea tot asa inzapeziti sunteti? schiurile se pot prinde de crash bar, daca insisti... nu vreau sa pornesc un flame. am pus linkul doar pentru ca se pot vedea mai bine prinderile si felul in care e realizat. sa aveti spor la treaba si un an nou mai bun! la multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 @gabyshor astea cu articulatie sunt foarte misto ca au si amortizor si vad ca se monteaza simplu pe boxer. Nu este nici un flame. Sarbatori fericite si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 (editat) Mai evoluat sistemul cu schiurile articulate si amortizate. Sunt insa curios, chiar si asa, cum pastrezi trasa pe sosea pt ca in parcare vad ca aluneca pe laterala destul de mult. S-o putea conduce in conditii de trafic, fie el si redus,asa ceva? Editat Decembrie 28, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 (editat) Sistem de schiuri observat la Elefanttreffen 2010 : Editat Decembrie 28, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 neeeah eu urcam din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 (editat) Sanatate si un an cu cat mai multe drumetii frumoase va doresc! Dar de asta ce ziceti? http://www.youtube.com/watch?v=AX6kKXrWUMI Nu stiu cum se comporta pe asfalt insa... Florin.Radu, te rog sa pui o poza cu crampoanele ca sunt tare curios. Tourance am si eu, insa momentan simt nevoia sa mai prind experienta pana ies cu ele pe zapada. Plus ca dupa ultima tranta sunt destul de sceptic. Si inca nu am reusit sa imi dau seama cum de am reusit. Va povestesc poate va dati voi seama. In Buc, in perioada dinainte sa inceapa ninsoarea (acum 2-3 sapt), am tinut neaparat sa mai ies. Cobor sa pornesc mobra. Asfaltul era destul de alunecos, imi alunecau si cizmele cat mergeam spre moto. Dar nu m-am lasat, m-am suit si am pornit. Era mai dificil la stop, pt ca imi fugeau picioarele putin in parti. Era aproape miezul noptii, si un trafic infernal, de la victoriei pana la universitate, bara la bara, pe ambele sensuri. Asa ca m-am oprit in centrul vechi, am baut ceva cald si am asteptat sa se elibereze. Pe la 1juma' m-am urnit din loc, traficul mai liber, dar incepuse sa fulguiasca. Parcasem pe Blanari, aproape de intrarea in pasaj. Pornesc, intru in pasaj, si vreau sa trec de pe banda 2 pe 1. De-odata simt ca imi fuge spatele, mobra se inclina f tare spre partea dreapta si ma apropii tare de zid. Trag de ea sa o restabilizez, dar reusesc sa pic pe parea stanga. Am scapat din fericire, mobra e si ea sanatoasa gratie crashbar-ului montat la Fabio (nu s-a rupt, e doar bine polizat). Polizat handguard, putin cob-ul, si scarita e polizata aproape total la locul de prindere. Desi am cazut pe partea stanga, mici dureri erau pe partea dreapta. Si oglinda dreapta sparta... Acum, incerc sa imi dau seama de ce am cazut, ca sa evit pe viitor. Am mers inapoi sa vad daca era vreo pata de ulei, nu am gasit nimic, doar o pata care parea de apa, nu era uleioasa. SI fiind in pasaj, ar fi trebuit sa fie uscat indiferent de conditiile de afara. La urmatorul sezon, prima data cand prind ploaie o sa merg tare incet Bun, si in alta ordine de idei, trebuie sa imi iau ghidon. Spuneti-mi va rog ce grosime are, sa stiu ce caut. Ce e mai bine pt Strom, aluminiu sau otel? Aveti vreo recomandare de unde sa iau? Editat Decembrie 29, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Am facut o plimbare scurta azi, de proba, inainte de livrare. Pe mijlocul drumului OK, pe margine pericol mare, gheata si alunecus, canci frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 29, 2012 Share Postat Decembrie 29, 2012 Desi am cazut pe partea stanga, mici dureri erau pe partea dreapta. Si oglinda dreapta sparta... Acum, incerc sa imi dau seama de ce am cazut, ca sa evit pe viitor. Am mers inapoi sa vad daca era vreo pata de ulei, nu am gasit nimic, doar o pata care parea de apa, nu era uleioasa. SI fiind in pasaj, ar fi trebuit sa fie uscat indiferent de conditiile de afara. La urmatorul sezon, prima data cand prind ploaie o sa merg tare incet simplu, ai zburat pe partea dreapta peste oglinda de ce ai cazut? ... la fel de simplu. cate grade erau pe afara tot atatea erau si in pasaj deci asfaltul cam rece si nu ai avut aderenta. tot in perioada aia m-a fugit si mie masina intr-o curba, si nu era apa pe jos . bine ca esti ok...dar asa se intampla cand te mananca in poponeata . nu esti nici primul nici ultimul. mie bine ca mi-a trecut de plimbat prin garaj. la peste 10 grade afara o scot si eu...pana atunci imi vad de treaba. eu la ultima tranta , abia dupa ce am vazut filmarea am vazut de ce am cazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 Nu am zburat peste mobra. Am continuat sa alunecam amandoi pe jos, bine ca doar am alunecat pe asfalt si nu am lovit nimic, pt ca frecarea cu asfaltul a fost f lunga. Mobra pe partea stanga, eu pe fund (tot incercam sa ma ridic insa se pare ca asfaltul avea magnetism la dorsala mea) Eh, ochiul vanat micsoreaza campul vizual dar creste experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Superba dimineata pe motor... -8 grade si chiar acum s-au gasit manerele incalzite sa crape. @siu_long astea sunt gumele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 ultima zi din an am incheiat-o cu o plimbare pe mobra,a fost cam scurta doar 110km dar placuta, nici un fel de probleme tuturor un calduros LA MULTI ANI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Decembrie 31, 2012 Autor Share Postat Decembrie 31, 2012 La multi ani! tuturor Vstrom - istilor si la cit mai multe plimbari pentru anul ce bate la usa. 2013 sa ne fie un an cu mai multe impliniri si cu salarii mai mari, din care sa putem rezerva o mai mare suma pentru placerea de a merge cu Stroama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 Dragilor, Mi-a facut placere sa petrec inca un an alaturi de voi. Va doresc un an nou fericit si fara necazuri, motorete fara probleme si drumuri lungi si uscate! VcD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 31, 2012 Share Postat Decembrie 31, 2012 LA MUTI ANI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 Multi ani traisca! Sa avem sanatate si bani cat sa ne putem bucura de motociclism si de viata. Ok florin.radu, multumesc pt poza. Credeam ca "pui peste" gumele tale ceva special. Cat este grosimea ghidonului de stroama? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 1, 2013 Share Postat Ianuarie 1, 2013 22mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 2, 2013 Share Postat Ianuarie 2, 2013 Capetele ghidonului si la moto si la biciclete sunt stas 22. Partea centrala poate fi tot 22 sau mai mare teava fiind conica. La mine pe centru are 29 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Q! Frumos afara! Frigutz dar frumos. Am iesit pana la Ploiesti sa-mi iau vin de la sacra-mea. Mi-ar prinde bine niste aparatori de maini un pic mai mari. Lma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 3, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2013 Frumos astazi,dar destul de frig, mai ales dimineata. Protectiile originale de la Suzuki cu deflector suplimentar sunt chiar OK. Ai manere incalzite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 3, 2013 Share Postat Ianuarie 3, 2013 Da, am incalzire! Dar imi ingheata degetul mare si degetele pe gare le tin pe manete. Mi-ar trebui vre-o 5 cm in plus in partea de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) @siu_long Ai cazut din cauza uleiului de pe jos. Pata pe care ai vazut-o tu e de ulei. Tine-o minte si o sa vezi ca e mereu acolo. Eu din cate stiu cica e de la pompele de apa care evacueaza apa din zona. Eu eram sa sar de pe motor tot acolo. Si eu credeam ca e tot apa dar nu se usca niciodata nici pe banda 1 nici pe 2. Este exact la intrare cand drumul face stanga si apoi dreapta. Aviz tuturor. Editat Ianuarie 4, 2013 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Pai lasa bre, manetele, ce nevoie i ai de ele. le tin sa nu cada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 (editat) http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=11691.0 poate te ajuta asta Eu asa am vrut sa fac dar am renuntat pentru ca nu am gasit kydex ca un pret rezonabil dar cu siguranta merge si din alt fel de plastic termoformat cu un feon industrial. Momentan cu "sacosele" de ghidon merg cu manusi de vara tip plasa pe prima treapta la manerele incalzite si este perfect. Pe manete am asa ceva: http://www.louis.de/_207010612dfc9df93895a67b0f517830dd/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10019101 si le izoleaza cumva de nu mai sunt reci Editat Ianuarie 4, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.