mihai.ch Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 salut, am eu. suna-ma 0733546951. Salut Bozoro, Ai reusit sa trimiti plasticul? mersi, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 salut, da l-am trimis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Exact ca si la mine.Uneori dau la buton si dupa ce iau degetul porneste.Se si comprta de parca as fi in viteza gresita... Dupa aceste simptome merge din ce in ce mai nasol... io as incerca un acumulator nou/bun si incarcat la 100% pe redresor. daca face la fel as merge la cineva care stie sa faca toate verificarile si reglajele; ti-au fost recomandati fabio (bozoro pe forum) si tng, daca ai probleme mari eu zic ca merita sa pierzi o zi la bucuresti, oricum din cind in cind trebuie facute si alte operatiuni in afara de schimb ulei si filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 AUUU....Am ce pedala din B-N pana la Bucale.Plus ca prefer sa intru in rush-hour-ul din Tokio decat in cel din Bucuresti.Nu cunosc Bucurestiul deloc....Dar poate ca o fac si pe asta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 salut, da l-am trimis. L-am primit azi dimineata, l-am montat. Totul e in regula Mersi, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Acumulatorul e bun,altfel nu ar invarti ca dracu.Cu ploile astea nu l-am ponit o saptamana si tot invarte beton.Atata stiu si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Acumulatorul e bun,altfel nu ar invarti ca dracu.Cu ploile astea nu l-am ponit o saptamana si tot invarte beton.Atata stiu si eu.... Eu din cate stiu la cele de dupa '07 fast idle nu se poate regla ci doar reseta. Nu stiu daca e cazul tau. Daca ai dupa '07 atunci se pune motorul in dealer mode se pune cheia pe on apoi pe off se asteapta 5 sec se scoata motocicleta din dealer mode si cam asta e. Daca vb cu fabio si vrei sa vii in Bucuresti atunci te iau eu de la intrare ca sa nu mai ai chestia asta cu orasul. si te duc eu la el. In alta ordine de idei verifica contactul de ambreiaj ca mie de la ala imi facea o groaza de fite. Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul? Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite. Editat Mai 29, 2013 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul? Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite. Eu spal foaret des motorul, imi place sa fie TZUTZ si n-am problema ta! Sfatul meu este sa schimbi spalatoria. Pe langa asta, am gasit pe la benzinariile OMV, niscai servetele umede, pentru curatarea bordului masini. Sunt pentru diferite pentru suprafete mate sau lucioase. Foloses din cele mate dupa spalarea si uscarea motoretei pentru toate componentele de plastic negru. Juri ca-i ca-n prima zi motoreta. Editat Mai 29, 2013 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giny Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am piese din dezmembrarea unui DL650 din 2005 daca va intereseaza Cricul central si toba s-au vandut. Roata fata si telescopul fata nu sunt de vanzare (erau de pe alt DL650) https://plus.google.com/photos/104722547616129707800/albums/5877866059824842497 info la 0724721181 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Eu spal foaret des motorul, imi place sa fie TZUTZ si n-am problema ta! Sfatul meu este sa schimbi spalatoria. Pe langa asta, am gasit pe la benzinariile OMV, niscai servetele umede, pentru curatarea bordului masini. Sunt pentru diferite pentru suprafete mate sau lucioase. Foloses din cele mate dupa spalarea si uscarea motoretei pentru toate componentele de plastic negru. Juri ca-i ca-n prima zi motoreta. Pt plasticele negre exista Armorol, sau alte solutii similare. Alb laptos cu un miros parfumat . Folosit de 2-3 ori pe an pastreaza suprafata plasticului ca noua, altfel intradevar se deterioreaza iremediabil dpdv aspect. Cine doreste din Buc am ceva rezerve. Numa sa aduca o sticluta sa-i dau. Editat Mai 30, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 wd40. si plasticul arata ca nou. pana la urmatoarea spalare cand il dai iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Salut, cablu de ambreiaj, fork brace, kit de coborare, arcuri sonic au mers la Cluj. Raman la vanzare: sa dl1000 - 100eu parbriz MRA Vario - 80eu crashbar Givi - 70eu scottoiler - 50eu evacuare Arrow Titan (galerii+toba+silencer) - 350 eu inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile http://www.louis.de/...tnr_gr=10021487 manete scurte reglare rapida - 50eu 2 simeringuri rulmenti jug noi - 20eu @Vrajitoru - scuze ca am anuntat doar pe topicul de vanzare moto. Numai bine, Paul Editat Mai 30, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Se poate fiindca de aia are surub de reglaj dar ai la dispozitie vreo 45 de secunde.Daca nu reusesti tre sa-l lasi iar la racire completa...Referitor la spalare evita spuma "activa"... Eu din cate stiu la cele de dupa '07 fast idle nu se poate regla ci doar reseta. Nu stiu daca e cazul tau. Daca ai dupa '07 atunci se pune motorul in dealer mode se pune cheia pe on apoi pe off se asteapta 5 sec se scoata motocicleta din dealer mode si cam asta e. Daca vb cu fabio si vrei sa vii in Bucuresti atunci te iau eu de la intrare ca sa nu mai ai chestia asta cu orasul. si te duc eu la el. In alta ordine de idei verifica contactul de ambreiaj ca mie de la ala imi facea o groaza de fite. Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul? Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite. Se poate fiindca de aia are surub de reglaj dar ai la dispozitie vreo 45 de secunde.Daca nu reusesti tre sa-l lasi iar la racire completa...Referitor la spalare evita spuma "activa"... Cand o sa am cascaval suficient te anunt(acum am altele pe cap)desi eu m-am cam saturat de basina asta numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou....Daca cineva e dispus,putem discuta si despre vanzare.In caz ca cineva are chef sa se distreze cu "minunata" electronica si senzoraraie...Oricum,multumesc ca esti atat de amabil si daca voi decide sa vin incolo te anunt.... Editat Mai 30, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 sa nu te superi pe mine dar io zic ca n-are treaba cu motorul in sine. sper sa iti gasesti doctor la el si sa nu ramai dezamagit. numai bine, paul ... numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 desi eu m-am cam saturat de basina asta numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou....Daca cineva e dispus,putem discuta si despre vanzare.In caz ca cineva are chef sa se distreze cu "minunata" electronica si senzoraraie... Domnule viata e prea scurta sa mergi pe motocicleta nepotrivita si in sensul asta iti doresc mult succes Tare sunt curios ce-ti vei lua daca o vinzi. Motocicleta ta trebuie reglata bine de cineva priceput, de un mecanic. Daca nu ai pe langa tine altceva inafara de "schimbatori de piese" singura solutie este sa inveti sa reglezi un tps, sa faci o sincronizare, un joc la supape, etc. Stroama inca este motorul care se poate repara fara interfata de diagnoza in majoritatea cazurilor. Sa vinzi motocicleta ca s-a dereglat e ca si cum ai divorta ca a racit nevasta, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Sa vinzi motocicleta ca s-a dereglat e ca si cum ai divorta ca a racit nevasta, parerea mea. Sigur nu sunt problemele de la power commander? Parca am citit pe undeva pe forumurile de dincolo de cineva care avea probleme de relantiu cu un vstrom 1000 si a dat jos PC, a scos si bateria 5 min ca sa se reseteze si nu a mai avut probleme dupa. Cred ca as putea gasi topicul daca crezi ca te ajuta Editat Mai 30, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Sa vinzi motocicleta ca s-a dereglat e ca si cum ai divorta ca a racit nevasta, parerea mea. Mai ales ca a fost Miss Alpi doi ani la rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Mai ales ca a fost Miss Alpi doi ani la rand. miss alpi a fost sora mai mica, aia care te zgiltiie mai mult pe aceiasi bani (de benzina) si nici nu se plinge de dureri de cap cind vrei sa o fu... calaresti asa cum face asta mai mare care cica are personalitate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Sigur nu sunt problemele de la power commander? Parca am citit pe undeva pe forumurile de dincolo de cineva care avea probleme de relantiu cu un vstrom 1000 si a dat jos PC, a scos si bateria 5 min ca sa se reseteze si nu a mai avut probleme dupa. Cred ca as putea gasi topicul daca crezi ca te ajuta ? Daca setezi PCIII manual nu nimeresti mapingul corect si multi butoneaza de-ampulea dupa care se plang ca nu le iese pasenta.Butoanele sunt doar cand nu ai accces la dyno test iar fabricantul recomanda strong tuning pe stand.Eu am fost in Ungaria la Dyno si a fost tunat profi.Daca era de la PCIII facea figuri pe loc nu dupa o jumatate de an....Totusi cred ca e ceva ce trebuie reglat sau vreun senzor,ceva....Ciudat e ca nu apar erori...nici macar in modul service....De dat jos nu mai pot da nimic fiindca a fost taiat firul de la senzorul lambda,fir din ECM iar sonda am stricat-o iremediabil.Ma rog.firul se poate lipi,dar tre sa iau o sonda noua.Cine are habar cam cat e si de unde o pot lua?Sau merge si cea de la 650?Fabio,ai vreo idee? Tare sunt curios ce-ti vei lua daca o vinzi. Cred ca o sa-mi iau o Diversion 900S daca la astalalta nu-i dau de capat...Carburatoare,cardan,4 in linie,un lant de distributie,motor aerisit,electronica mai nimic,etc.Cu 4000-4500 gasesc la nici 10K km.E urata,dar am vazut cu ochii mei Diversion cu 220K km. din 2001 si neamtul s-a jurat cu mana pe inima ca nu i-a schimbat decat lantul de distributie si decalaminat cu aceeasi ocazie supape si nu mai stiu ce.Cu motorul meu deja mi-e si frica sa ma duc pana in Bucuresti,daramite in lume... Editat Mai 30, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 uni chiar nu are bafta. eu am vazut cu ochii mei fo 10-15 dl-uri trecute binisor de 150.000km fara sa se fi facut nimic la ele. si erau si miare printre ele. o sonda noua e vreo 200 de euri. ar trebui sa am eu una aproape noua de la miarul pe care il dezmembrez. o sa ma uit maine sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 De mers la Bucuresti din BN la service e cam departe si nici nu stii cat dureaza si cat trebuie sa stai dupa el.. daca Fabio crede ca il poate face, nu ai putea sa trimiti motorul cu ceva(platforma, curier) si sa mergi dupa el cand e gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Ia vezi,te rog!A mea e din 2008(K8).Nu cred sa fie mare lucru,fiindca am luat-o in cutie si am ingrijit-o cum am stiut mai bine.Dar cand nu te stii si nici nu are cine....ce poti sa faci? Curier?Suna riscant!.Mai bine il duc eu si vin cu trenu.... uni chiar nu are bafta. eu am vazut cu ochii mei fo 10-15 dl-uri trecute binisor de 150.000km fara sa se fi facut nimic la ele. si erau si miare printre ele. o sonda noua e vreo 200 de euri. ar trebui sa am eu una aproape noua de la miarul pe care il dezmembrez. o sa ma uit maine sa vad. Ia vezi,te rog!A mea e din 2008(K8).Nu cred sa fie mare lucru,fiindca am luat-o in cutie si am ingrijit-o cum am stiut mai bine.Dar cand ti-e tarsa sa iti bagi manutele ca nu cumva sa faci vreo prostie si nici nu are cine sa te ajute....ce pot sa fac? De mers la Bucuresti din BN la service e cam departe si nici nu stii cat dureaza si cat trebuie sa stai dupa el.. daca Fabio crede ca il poate face, nu ai putea sa trimiti motorul cu ceva(platforma, curier) si sa mergi dupa el cand e gata? Curier?Suna riscant!.Mai bine il duc eu si vin cu trenu.... Editat Mai 30, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 (editat) Cred ca o sa-mi iau o Diversion 900S daca la astalalta nu-i dau de capat...Carburatoare,cardan,4 in linie,un lant de distributie,motor aerisit,electronica mai nimic,etc.Cu 4000-4500 gasesc la nici 10K km.E urata,dar am vazut cu ochii mei Diversion cu 220K km. din 2001 si neamtul s-a jurat cu mana pe inima ca nu i-a schimbat decat lantul de distributie si decalaminat cu aceeasi ocazie supape si nu mai stiu ce.Cu motorul meu deja mi-e si frica sa ma duc pana in Bucuresti,daramite in lume... Lectura placuta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749 tipul are acum vreo 280.000 de mile asta inseamna 450.000km si inca merge cu ea are si istoricul de service postat Editat Mai 31, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Lectura placuta: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749 tipul are acum vreo 280.000 de mile asta inseamna 450.000km si inca merge cu ea are si istoricul de service postat Nu cred ca se da jos dupa ea, in orice caz la kilometraje de genul asta pretul motocicletei paleste in comparatie cu pretul combustibilului. In Europa actuala kilometrii astia se fac cu peste 25.000 de euro cheltuiti pe combustibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Care ar fi un pret corect pentru motocicleta aciidentata din pozele de aici: https://plus.google.com/photos/104398669006941805965/albums/5884030963203583521 E din 2006 (model k7 cu 2 bujii pe cilintru) are aprox. 25000 de km si toate consumabilele schimbate. Am cazut cu ea la aprox. 80 de km/h agatat de o masina in spate. Nu a fost lovita frontal, dar nu mai are roata fata si unul din telescoape e stramb (posibil si al doilea). A cazut si alunecat pe asfalt pe dreapta, dar in afara de belly pan nu are nici un plastic spart doar zgariate. In poze nu are seaua si parbrizul, dar ele exista si sunt in regula. Motocicleta e in Iasi. Ma intereseaza un pret realist de vanzare in asa fel incat si eventualul cumparator sa iasa pe plus si sa stiu si eu in ce directie o iau dupa ce definitivez cu firma de asigurari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.