Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Acum 6 ore, cooldeep a spus:

In primul rand dat jos capacul, dat jos melcul, curatat apoi ajustat acolo tija fix ca in manual. Strangi usor tija cu surubelnita pana opune rezistenta apoi intorci inapoi parca juma de tura. Repet e in manual procedeul, nu m il amintesc. .

Un sfert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi o sa incerc sa desfac capacul  sa fac ajustarile sa vedem ce se intampla.. in caz ca nu are efect, unde gasesc placi originale? trebuie schimbate si arcurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, bozoro said:

Si ce treaba are uleiul mineral? 🤔

Cum iti explici altfel? Eu banuiesc ca s a format o smegma pe placi de la uleiul incins si de aia a inceput sa patineze. Dupa ce am schimbat uleiul 30 de k km mai tarziu tot nu patineaza ambreajul. Cu uleiul ala de cand am plecat la drum cu el am avut impresia ca patineaza cand ii dau in freza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un site foarte util pe care l-am vazut si pe care vi-l recomand legat de tipurile de ulei si diferentele dintre ele (de asemenea, vizualizati si link-ul de pe site cu filmul de pe youtube):

 

https://autoblog.md/video-uleiul-sintetic-vs-uleiul-mineral-care-este-mai-bun-si-ce-calitati-trebuie-sa-aiba/

 

In special, atunci cand vorbim de uleiul pentru V-strom, care a creat atatea polemici, nefiind specificat in manual exact ce trebuie, adica mineral, sintetic, semi-sintetic.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, cooldeep a spus:

Cum iti explici altfel? Eu banuiesc ca s a format o smegma pe placi de la uleiul incins si de aia a inceput sa patineze. Dupa ce am schimbat uleiul 30 de k km mai tarziu tot nu patineaza ambreajul. Cu uleiul ala de cand am plecat la drum cu el am avut impresia ca patineaza cand ii dau in freza.

Nu cumva a fist ulei auto? Că atunci iegzistă o esplicație

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema mai altfel: incepator fiind cu motoreta din dotare, am spalat'o de doar 2 ori de cand e la mine. Stiam ca nu trebuie insistat prea tare in anumite locuri cu presiune maxima - unde am dat doar pe "bot". Azi cand am pornit'o, dupa ce am spalat'o duminica, a luat'o greu de tot, invartea electromotorul singur ca la balamuc. Din a 5-a incercare, sau mai multe, a reusit; apoi a fost totul ok. Prima data, inainte de iernare, am patit cam la fel, dar a luat'o mult mai repede decat azi.

Teoretic, chiar daca a intrat apa prin admisie, ma gandesc logic ca ar fi avut timp sa se usuce in 2 zile...

De curiozitate, ce am facut cum nu trebuie? ...ca sa stiu data viitoare.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, vis-a-vis said:

Nu a cuplat bendixu', nu ajunge apa la el...

https://dexonline.ro/definitie/smegmă

 

Doar nu și-a băgat organu-n el...

Daca ti ai petrece timpul prin tara nu pe dexonline ai vedea ca lumea mai foloseste cuvinte pt a descrie anumite stari de fapt cu cuvinte care au alt sens in dictionar. Printre sinonime la ceva ce poate descrie o amestecatura dintre ulei si ferodouri s ar putea folosi chiar si cuvantul sacâz, o chestie care arata scarbos care nu functioneaza si pe car enu neaparat ai vrea sa pui mana. Cand vezi un ulei cu pilitura de fier sau span de uiti la treaba aia si ii spui ca i o smegma, evident mai tre si curatata... Iar acu fiecare atelier de prelucrare a metalelor are diferite terminologii care nu se pot numi nici macar regionalisme ca nu sunt regionale ci sunt locale doar in acele ateliere.

 

 

 

1 hour ago, john17 said:

Nu cumva a fist ulei auto? Că atunci iegzistă o esplicație

A fost pt prima si ultima oara cand am avut ulei mineral si nu am prea fost multumit de cum s a comportat mai ales cand se incalzea. De ce zic ca poa sa fie uleiul pt ca statea motoru asa infipt in imala, rotile nu se invarteau dar motorul se invartea, ambreajul era debraiat dar ambreajul urla. Scos apoi de acolo pe remorca, la rece a inceput sa mearga aproape bine. Dupa cateva sute de km a inceput s anu mai patineze deloc. La inceput patina la 2-3 mii de ture, apoi tot mai sus pana deloc. Si cum ziceam mai ales dupa schimbul de ulei de atunci nu a mai alunecat o data si am mai mers vreo 30 de k pana am schimbat utilaju si merge si in ziua de azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, cooldeep a spus:

Daca ti ai petrece timpul prin tara nu pe dexonline ai vedea ca lumea mai foloseste cuvinte pt a descrie anumite stari de fapt cu cuvinte care au alt sens in dictionar. Printre sinonime la ceva ce poate descrie o amestecatura dintre ulei si ferodouri s ar putea folosi chiar si cuvantul sacâz, o chestie care arata scarbos care nu functioneaza si pe car enu neaparat ai vrea sa pui mana. Cand vezi un ulei cu pilitura de fier sau span de uiti la treaba aia si ii spui ca i o smegma, evident mai tre si curatata... Iar acu fiecare atelier de prelucrare a metalelor are diferite terminologii care nu se pot numi nici macar regionalisme ca nu sunt regionale ci sunt locale doar in acele ateliere.

Păi sunt șmecherașii din orice atelier care folosesc jargoane d-astea. Dar să folosești smegmă pe un forum, doar pentru că au făcut ăia mișto de tine, dă-o dracu' de treabă.  🤣

Sacâz e bineînțeles altceva. E o substanță solidă care are rol invers vaselinei. În cei câțiva ani de vioară am cam frecat arcușul cu sacâz, altfel alunecă pe corzi și nu le face să vibreze...

Smegmă, auzi... 🤣

Depuneri, depuneri coloidale, etc... e grele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, cooldeep a spus:

A fost pt prima si ultima oara cand am avut ulei mineral si nu am prea fost multumit de cum s a comportat mai ales cand se incalzea. De ce zic ca poa sa fie uleiul pt ca statea motoru asa infipt in imala, rotile nu se invarteau dar motorul se invartea, ambreajul era debraiat dar ambreajul urla. Scos apoi de acolo pe remorca, la rece a inceput sa mearga aproape bine. Dupa cateva sute de km a inceput s anu mai patineze deloc. La inceput patina la 2-3 mii de ture, apoi tot mai sus pana deloc. Si cum ziceam mai ales dupa schimbul de ulei de atunci nu a mai alunecat o data si am mai mers vreo 30 de k pana am schimbat utilaju si merge si in ziua de azi.

 

Exact ce zice si domnu' pe care-l recomandam in postul de mai sus:

 

A se vedea dupa minutul 5:30 pentru fast forward

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, cooldeep a spus:

A fost pt prima si ultima oara cand am avut ulei mineral

Mineral, mineral, dar a fost ulei PENTRU MOTOCICLETE sau pt AUTOTURISME?? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mineral de motocicleta. Iar in viata mobrei, o data am amestecat niste ulei castrol de masina din benzinarie si nu a avut nimic de obiectat, nu a patinat nu a sunat diferit, ba chiar a echimbat la fel de bine ca si cu uleiul de motocicleta. Cand se mai strica un furtun la radiator bagi ce ulei gasesti 😁 , important e sa ajungi acas, cu ocazia aia am descoperit ca cel mai rau schimba cu uleiul moto de la mol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu (pui ce găsești), pățit în Austria, duminică, atunci când găsești doar benzinării deschise. Am avut noroc și am găsit ulei moto, dar la preț de un chimb de ulei + filtru la noi: 28 euro litrul.

Eram chitit să pun ulei auto, dar dacă am găsit de moto, am luat de ăla. Completat și la drum.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Lucian_M said:

Condens în benzină, bujii ude, baterie slabă etc. Pot fi multe cauze, nu musai apa.

Dar poate a intrat apă la bujii. Bine că merge.

Doar dupa apa am patit asa, dupa cele 2 spalari la fise... In rest, porneste imediat, merge rotund motorul, bujiile tocmai ce au fost schimbate.

Si apa la bujii are voie sa ajunga, incat sa porneasca asa de greu? Daca ii asa, mie imi suna a bai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai o găurică in lateralul cilindrului, suflă pe acolo cu aer comprimat. Nu pune pistolul fix în gaură, că sare pipa! Apa și curentul nu fac casă bună, deci nu-i bine să ai apă la bujii, bobine (oxidează contactele). Posibil găurile sunt înfundate, apa nu prea are pe unde se scurge. Verifică.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, john17 a spus:

Mineral, mineral, dar a fost ulei PENTRU MOTOCICLETE sau pt AUTOTURISME?? 

Sau pentru tractoare?

Acum 22 minute, Macsy a spus:

Mulțumesc. O să arunc un ochi, însă nu prea mi-e cunoscut motorul ăsta. Dacă ai avea o poză cu găurica respectivă ar fi ideal. 🙂

Daca esti de prin capitala treci pe la mine sa iti desfund gaurile. :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut ieri toate reglajele la ambreiaj dupa manual si acum la pornirea pe loc pare ok, cum era inainte.. daca se opreste ploaia o sa il testez si in mers sa vad daca mai aluneca. Ce am observat inainte sa ma apuc de reglaje e ca nu avea joc liber deloc la maneta, dar nu imi dau seama cum a ajuns asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, bocosb a spus:

Am facut ieri toate reglajele la ambreiaj dupa manual si acum la pornirea pe loc pare ok, cum era inainte.. daca se opreste ploaia o sa il testez si in mers sa vad daca mai aluneca. Ce am observat inainte sa ma apuc de reglaje e ca nu avea joc liber deloc la maneta, dar nu imi dau seama cum a ajuns asa..

Se intinde cablul, se uzeza placile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, bozoro a spus:

Se intinde cablul, se uzeza placile...

deci acum cu reglajele facute daca nu aluneca dupa testul pe drum ar trebui sa fie ok ambreiajul pentru o vreme.. din ce am mai cautat pe net am vazut si la 150k cu ambreiajul original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...