Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Pai cam asta ar fi si ideea. Plecam Vineri dimineata pe la 7:00 am pe la 8:00 pm sintem cazati daca nu apar probleme pe drum si cu 2 cafele baute in Bulgaria, sambata vizitam Istambulul cu bazare dar fara motoare, duminica mergem la circuit (cursa Formula 1) cu motoarele, iar dupa mai iesim putin in oras, iar luni dimineata pe la 7:30 - 8:00 plecarea inapoi in patria iubita.

Mesaj completat

 

 

Eu pot sa-ti spun ca B&S nu mai reprezinta marca SUZUKI in Romania. Oricum Serviceul lor lasa de dorit. Nu stiu cine mai este reprezentantul lor direct in Romania pe partea de motoare. La masini este RADACINI Motors care si astia sint cam varza cu carne.

 

;) :) :D Si eu la cine ma duc pentru o testare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pot sa-ti spun ca B&S nu mai reprezinta marca SUZUKI in Romania. Oricum Serviceul lor lasa de dorit. Nu stiu cine mai este reprezentantul lor direct in Romania pe partea de motoare.

Nasol, nasol rau... eu unde imi mai fac revizia? :)

Am fost o singura data la B&S, ce-i drept, dar am fost de 10 ori mai multumit decat la "ceilalti" - care se pare ca au ramas singurii dealeri Suzuki in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va preocupati ca de stroame am eu grija!!!! voi doar sa imi spuneti ce va trebuie!!!

 

@sebi dr : in semnatura am numarul de telefon. foloseste-l cu incredere :)

 

@atw si tu ma poti suna pt revizie......nu cred ca erau mai mesteri aia de la B&S decat mine.......... :D

 

Dau si garantie........ ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va preocupati ca de stroame am eu grija!!!! voi doar sa imi spuneti ce va trebuie!!!

 

@sebi dr : in semnatura am numarul de telefon. foloseste-l cu incredere :)

 

@atw si tu ma poti suna pt revizie......nu cred ca erau mai mesteri aia de la B&S decat mine.......... :D

 

Dau si garantie........ ;)

 

O.K.Te sun sa vedem cum facem, insa saptamana asta nu pot. Se poate in week-end-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@atw si tu ma poti suna pt revizie......nu cred ca erau mai mesteri aia de la B&S decat mine.......... ;)

Asa si eu sunt mester daca-mi pun dosul la treaba, dar n-am stampila cu "Suzuki", pt garantie... plus ca da bine in cartea de service. :)

Singura chestie la care nu m-as baga ar fi verificatul supapelor, daca trebuie schimbata vreo pastila am pus-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sebi dr: se poate cand poti tu........

 

@atw : crezi ca o sa fie vesnic in garantie? ce e mare socoteala sa schimbi pastilele? dai jos distributia si le schimbi! se gasesc la magazin! ( vorbeam de mestereala profesionala nu de carpaceli) :)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au venit azi manerele incalzite Daytona. Voi ce adeziv ati folosit la montaj? As vrea sa le cuplez la mufa la care se monteaza manerele incalzite originale, am sanse sa gasesc la noi un adaptor de tipul celui de aici ?

 

http://www.easternbeaver.com/Main/Bike_Spe...atedgripadaptor

Acu ca vine caldura :o , ar trebui sa-ti montezi asa ceva, nu manere incalzite! :D

(nu stiu daca a mai fost).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au venit azi manerele incalzite Daytona. Voi ce adeziv ati folosit la montaj? As vrea sa le cuplez la mufa la care se monteaza manerele incalzite originale, am sanse sa gasesc la noi un adaptor de tipul celui de aici ?

 

http://www.easternbeaver.com/Main/Bike_Spe...atedgripadaptor

Undeva mai sus este trecut codul Suzuki pt firul cu mufe. Este o adaptare pt V-Strom, firul respectiv fiind de la masini si alimenteaza clasonul. Dupa cod se poate comanda la B&S, da-ti trebuie rabdare sa-l gasesti in 300pagini si putere de convindere la B&S sa ti-l aduca. Eu asa l-am cumparat, prin octombrie 2008 si tot atunci s-a discutat de fir si de locul unde se cupleaza pe motor. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol, nasol rau... eu unde imi mai fac revizia? :o

Am fost o singura data la B&S, ce-i drept, dar am fost de 10 ori mai multumit decat la "ceilalti" - care se pare ca au ramas singurii dealeri Suzuki in Bucuresti.

 

 

 

Iti pot recomanda 2 service-uri:

primul este:" oricemoto" -tipul lucreaza cu migala si ca si cum ar face o operatie pe cord - am fost foarte multumit

al doilea este : "elfworkshop" -acolo am mobra si cel putin seful este om de cuvant+este reprezentant suzuki...

daca doresti da-mi de stire si iti dau tel de contact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot recomanda 2 service-uri:

primul este:" oricemoto" -tipul lucreaza cu migala si ca si cum ar face o operatie pe cord - am fost foarte multumit

al doilea este : "elfworkshop" -acolo am mobra si cel putin seful este om de cuvant+este reprezentant suzuki...

daca doresti da-mi de stire si iti dau tel de contact

Mersi, dar eu vorbeam de revizie cu acte in regula (eu am motorul in garantie inca cateva luni), asa ca "oricemoto" nu prea merge. Oricum, e de retinut.

Cat despre elf... astia sunt "ceilalti" despre care vorbeam, si acolo am avut parte de cele mai incredibile intamplari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul pentru conectorul de la Suzuki este: 36852-06G00

Am sunat la Elf, costa 9.5 euro si se livreaza in 3-4 saptamani minim

As prefera sa comand de la http://www.easternbeaver.com , ies la acelasi pret si ajunge in 1 saptamana.

Intrebarea este daca mai vrea cineva ceva de acolo, iesim mai ieftin la shipping daca se imparte la mai multi.

Editat de lenoyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul pentru conectorul de la Suzuki este: 36852-06G00

Am sunat la Elf, costa 9.5 euro si se livreaza in 3-4 saptamani minim

As prefera sa comand de la http://www.easternbeaver.com , ies la acelasi pret si ajunge in 1 saptamana.

Intrebarea este daca mai vrea cineva ceva de acolo, iesim mai ieftin la shipping daca se imparte la mai multi.

Vorbeste cu Adrian Cristea, stiu ca el vroia niste conectori de acolo.

Si daca ai rabdare pana diseara, s-ar putea sa vreau si eu ceva, dar n-am timp sa ma uit acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu pe nimeni cu DL de 1000, astept sa-l monteze De3LeiCuie sa vedem rezultatul.

 

sa traiti

am montat

urechea de prindere a opritorului (platbanda de aluminiu cu bucatica de cauciuc) la 1000 se afla pe partea stanga. am indoit-o si gata.

nu stiu exact cum vine pe 650 dar la 1000 sunt 2 probleme:

1. suita pe cricul central mai ramane aprox. 1cm sub roata - poate ar trebui cricul lungit cu 1-2cm

2. din cauza tobei din stanga cricul pliat nu sta paralel cu pamantul (am raschetat deja cricul in virajul de stanga) - cred ca al 3-lea punct de sprijin (cel oblic) sa fie mutat mai jos dar asta va suplimenta doar cu max 1cm pentru ca va lovi in toba. momentan nu vad solutie pentru ridicarea cricului mai mult in timpul mersului.

pe cric se ridica destul de usor si aici poate merge sudata o contra pe al 3-lea punct de sprijin (cel oblic) ca sa nu cedeze la apasarea cu piciorul.

momentan atat

s.

 

post-22815-1267012687_thumb.jpgpost-22815-1267012761_thumb.jpgpost-22815-1267012770_thumb.jpgpost-22815-1267012788_thumb.jpgpost-22815-1267012776_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiti

am montat

urechea de prindere a opritorului (platbanda de aluminiu cu bucatica de cauciuc) la 1000 se afla pe partea stanga. am indoit-o si gata.

nu stiu exact cum vine pe 650 dar la 1000 sunt 2 probleme:

1. suita pe cricul central mai ramane aprox. 1cm sub roata - poate ar trebui cricul lungit cu 1-2cm

2. din cauza tobei din stanga cricul pliat nu sta paralel cu pamantul (am raschetat deja cricul in virajul de stanga) - cred ca al 3-lea punct de sprijin (cel oblic) sa fie mutat mai jos dar asta va suplimenta doar cu max 1cm pentru ca va lovi in toba. momentan nu vad solutie pentru ridicarea cricului mai mult in timpul mersului.

pe cric se ridica destul de usor si aici poate merge sudata o contra pe al 3-lea punct de sprijin (cel oblic) ca sa nu cedeze la apasarea cu piciorul.

momentan atat

s.

 

post-22815-1267012687_thumb.jpgpost-22815-1267012761_thumb.jpgpost-22815-1267012770_thumb.jpgpost-22815-1267012788_thumb.jpgpost-22815-1267012776_thumb.jpg

Salut,

multam de mesaj,

la punctul 1 nu-i problema iar la 2 ar mai fi o solutie, sa curbez putin cricul in zona tobei, daca vrei sa incercam da-l pe asta prietenului cu 650 si-iti fac altul.

Vezi ca nu ai pus bine suportul de arc, uita-te in instructiuni.

Hai noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Codul pentru conectorul de la Suzuki este: 36852-06G00

Am sunat la Elf, costa 9.5 euro si se livreaza in 3-4 saptamani minim

As prefera sa comand de la http://www.easternbeaver.com , ies la acelasi pret si ajunge in 1 saptamana.

Intrebarea este daca mai vrea cineva ceva de acolo, iesim mai ieftin la shipping daca se imparte la mai multi.

 

Am si eu o intrebare si totodata o rugaminte referitoare la conectori.

A mai fost o discutie pe forum referitoare la decuplarea farurilor dupa punerea contactului. Eu cand o puneam pe cricul lateral si bracam ghidonul stanga maxim, se stingeau farurile dar ramanea pozitiile aprinse. Din pacate, fericirea mea a tinut putin pana in momentul in care nu s-au mai aprins deloc. In fine, defacut carene, scos rezervor, scos airbox-ul, pipait firele, tras de ele sa vedem unde este intreruperea. Am ajuns la un conector pentru blocul de lumini (cred!!!) la care unul dintre pini era indoit si izolarea era topita. L-am curatat, l-am indreptat, l-am recuplat si totul este ok, dar la cum arata sigur mai devreme sau mai tarziu, o sa am aceleasi probleme, asa ca trebuie inlocuit. Din pacare operatiunea asta a fost facut noaptea la lumina unei lanterne si nu am putut vedea f bine cum arata conectorul. Luni, cand bag mobra la verificat o sa-i fac niste poze si o sa caut in cartea tehnica conectorul si codul sau. Intrebarea si rugamintea mea este daca aveti cumva idee despre ce conector este vorba (din experienta voastra) si daca se gaseste pe eastbeaver.com? Nu de alta dar sa nu mai pierd timpul pana luni si sa ma alatur si eu grupului in a comanda acel conector.

 

PS: ca sa fiu foarte corect, desi am vb la persoana I, Fabio este cel care a facut toata operatiunea tehnica, eu fiind doar in sectorul rezervat galeriei, tinut lanterna si dat surubelnita la mana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='bozoro' date='Feb 22 2010, 08:41 PM' post='2308875'

apropos......de saptamana viitoare o sa pot sa va dreg si mobrele...... :D

De cand astept. Hai mai repede sa venim cu inaugurarea la service :o

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:o va astept la o beutura de inaugurare :)

 

Vezi ca noi avem consumul mare....cam cat un golf IV pe benzina :D

Asteptam cu interes cardurile de fidelitate, discount-urile, flyerele de promovare si linia gratuita a clientului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:o va astept la o beutura de inaugurare :D

Fabiooo.

Am si eu o intrebare: daca ajung prin Bucuresti si dau de tine imi faci si mie un check la V-Strom?

Te roooooggg. Platesc. Is sarac, da' platesc.

De ex 23-25 aprilie la Smaeb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...