Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare,

 

ma poate ajuta cineva cu un magazin online sau cu un nr. de tel de la cineva care poate sa aduca urmaltoarele piese pt un DL650 din 2005?

- filtru ulei

- filtru aer

- placute de frana spate (sau vin in set?)

 

 

- Si pt a continua... ma bate gandul sa imi pun xenoane pe motor, ceva opinii (eventual contact / marca / pret) referitor la asta?

 

- Azi mi-am montat si o priza (tip bricheta auto) si ma gandeam sa imi iau un GPS, (cel vechi s-a stricat). Stie cineva vre-un GPS care e eventual "mai bun" pt a fi montat pe motocicleta, eventual cu suport pt asa ceva?

 

Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ma poate ajuta cineva cu un magazin online sau cu un nr. de tel de la cineva care poate sa aduca urmaltoarele piese pt un DL650 din 2005?

- filtru ulei

- filtru aer

- placute de frana spate (sau vin in set?)

 

 

- Si pt a continua... ma bate gandul sa imi pun xenoane pe motor, ceva opinii (eventual contact / marca / pret) referitor la asta?

 

- Azi mi-am montat si o priza (tip bricheta auto) si ma gandeam sa imi iau un GPS, (cel vechi s-a stricat). Stie cineva vre-un GPS care e eventual "mai bun" pt a fi montat pe motocicleta, eventual cu suport pt asa ceva?

 

Va multumesc anticipat.

 

 

Buna ziua,

 

Filtru ulei Hiflofiltro HF138-32 RON TVA inclus.

Filtru aer-25 EURO TVA inclus.

Placute frana spate SBS657LS-32 EURO TVA inclus.

 

Sunt pe stoc in Bucuresti. Ne puteti gasi in Sos. Cotroceni nr 19 sau Sos. Viilor Nr. 14

 

Cu respect,

Echipa MyMoto Online

0733696686

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tura. Mai baga amanunte legate de traseu, posibilitati de cazare, preturi in zona, ce merita vizitat. Ma bate gandul pt un weekend ca traseele din tara si BG sau cam epuizat.

 

salut,

 

asa cum au mai spus si altii care au trecut pe acolo , pe partea sarba a dunarii cel mai mult merita vazuta fortareata golubak, cazanele mici si mari bineinteles, iar drumul in sine cum treci granita ( granita - de la drobeta mai mergi putin spre orsova) la sarbi este de vis, trebuie sa opresti pe drum in toate zonele amenajate pt parcare, fiindca acolo sunt cele mai bune locuri de admirat peisaje si facut poze. legat de cazare nu pot sa spun prea multe, decat ca sunt pensiuni peste tot de-a lungul clisurii, scrie "sobe" sau vezi chiar scris "camere", dar nu stiu pretul, am auzit doar ca tarifele sunt cam ca la noi , adica echivalentul a 80 ron / dubla. daca vrei sa schimbi bani, cum treci granita la sarbi, faci stanga spre primul orasel si acolo gasesti sa schimbi bani , intreaba vamesul sa te directioneze, ei vorbesc putin romaneste. daca vrei si la belgrad, autostrada se poate plati cu cardul, echivalentul aprox a 2 euro, la benzinarie pe autostrada eu am platit cu euro cash, dar se poate bineinteles si cu cardul. in belgrad daca vrei la cetatea Kalemegdan, bagi pe gps strada pariska si te duce chiar acolo.

 

eu recomand 2 variante in functie de timpul disponibil :

 

1.) vineri : bucuresti - pitesti - craiova - drobeta -( treci granita) - clisura dunarii pe la sarbi - golubac si cazare la golubac sau veliko gradiste ( in ambele locatii sunt zone amenajate pt scaldat in dunare )

sambata : golubac - belgrad ( vizitare cetate) - fortareata belogradchik din bulgaria si cazare in zona

duminica : - pestera magura (blg) - lacul din satul dimovo ( blg) - cetatea medievala baba vida (blg) din orasul vidin - trecere cu bacul pe la calafat - craiova - pitesti - bucuresti. distanta intre fortareata si pestera magura cam 20 km, lacul cam la 4 km de pestera.

 

filmulet zona belogradchik - pestera magura :

 

 

2) sambata : bucuresti - pitesti - craiova - drobeta (treci granita la sarbi) - clisura dunarii pe la sarbi - golubac - veliko gradiste - moravita - baile herculane si cazare la baile herculane

duminica : baile herculane - obarsia closani - baia de arama - targu jiu - horezu - rm valcea- pitesti - bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

ma poate ajuta cineva cu un magazin online sau cu un nr. de tel de la cineva care poate sa aduca urmaltoarele piese pt un DL650 din 2005?

- filtru ulei

- filtru aer

- placute de frana spate (sau vin in set?)

 

 

- Si pt a continua... ma bate gandul sa imi pun xenoane pe motor, ceva opinii (eventual contact / marca / pret) referitor la asta?

 

- Azi mi-am montat si o priza (tip bricheta auto) si ma gandeam sa imi iau un GPS, (cel vechi s-a stricat). Stie cineva vre-un GPS care e eventual "mai bun" pt a fi montat pe motocicleta, eventual cu suport pt asa ceva?

 

Va multumesc anticipat.

salut

 

contacteaza-ma la 0733546951 si rezolvam cu toate. si daca vrei sfatuti iti stam la dispozitie.

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GPS-ul cel mai bun, ca aparat, este Garmin-ul, dar softul si hartile sunt varza. Un 660 nou si-a luat un amic recent cu 2700 roni cu hartile abgradabile gratuit. Mai trebuie inca 40-50 euro un suport de la Turatech, ca cel original e tot varza. Pt xenoane contacteaza uzerul luv@ (0722625710), asta daca nu gaseste Fabio ceva mai convenabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai la multi ani, sa-ti traiasca :laugh:

 

cand pot sa-ti fac o vizita la garaj sa-ti dau datoria si sa.mi reglezi si mie farurile, ca bat prea sus, eu sunt foarte multumit cum vad soseaua dar ma injura astia pe drum,,,

trebuie reglate seara sau merge si ziua ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am implinit 70......de mii. la multi ani (si km) stromina!!!

O scurta perioada am condus eu cu 68000km, acum ai preluat tu conducerea. Era interesant un clasament cu V-Stroamele cu cei mai multi km de la noi, eventual si cu o lista de probleme, daca ele au existat.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai la multi ani, sa-ti traiasca :laugh:

 

cand pot sa-ti fac o vizita la garaj sa-ti dau datoria si sa.mi reglezi si mie farurile, ca bat prea sus, eu sunt foarte multumit cum vad soseaua dar ma injura astia pe drum,,,

trebuie reglate seara sau merge si ziua ??

 

ar trebui reglate pe intuneric, e mai usor de facut, dar tu treci sa bem o bere. :drink:

Mesaj completat

O scurta perioada am condus eu cu 68000km, acum ai preluat tu conducerea. Era interesant un clasament cu V-Stroamele cu cei mai multi km de la noi, eventual si cu o lista de probleme, daca ele au existat.

 

 

ar fi interesant de facut, mai ales cu problemele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

S-a cam asezat praful pe topicul asta.

Intrebare tehnica: azi dimineata in timp ce lasam mobra sa se incalzeasca putin ca sa ajung la serviciu ma aplec sa ridic ceva de jos si imi sare-n urechi un tacanit venind din dreptul cilindrului din spate, deasupra ambreiajului.

La cilindrul din fata nu am reperat acelasi zgomot, de la ambreiaj nu e ca face si cu ambreiajul tras la rece. Cand am ajuns la serviciu am ascultat-o din nou insa zgomotul disparuse.

Ar trebui sa ma ingrijoreze? Ceva la distributie? Intinzatorul de lant? Ar trebui sa grabesc verificarea jocurilor la supape?

Mobra se comporta normal, ca orice V-Strom la 18.000km.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a cam asezat praful pe topicul asta.

Intrebare tehnica: azi dimineata in timp ce lasam mobra sa se incalzeasca putin ca sa ajung la serviciu ma aplec sa ridic ceva de jos si imi sare-n urechi un tacanit venind din dreptul cilindrului din spate, deasupra ambreiajului.

La cilindrul din fata nu am reperat acelasi zgomot, de la ambreiaj nu e ca face si cu ambreiajul tras la rece. Cand am ajuns la serviciu am ascultat-o din nou insa zgomotul disparuse.

Ar trebui sa ma ingrijoreze? Ceva la distributie? Intinzatorul de lant? Ar trebui sa grabesc verificarea jocurilor la supape?

Mobra se comporta normal, ca orice V-Strom la 18.000km.

 

Tacanitul e probabil de la pastile si s-a oprit cand a ajuns uleiul la ele.Eu zic ca ar trebui masurat jocul la supape.

 

Eu am o problema cu relantiul, sau mi se pare mie, cand il pornesc are 1100-1200 ture iar cand se incalzeste creste la 1400-1500.

Nu ar trebui sa fie invers, adica la pornire sa fie turatie mai mare si cand se incalzeste sa scada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tacanitul e probabil de la pastile si s-a oprit cand a ajuns uleiul la ele.Eu zic ca ar trebui masurat jocul la supape.

 

Eu am o problema cu relantiul, sau mi se pare mie, cand il pornesc are 1100-1200 ture iar cand se incalzeste creste la 1400-1500.

Nu ar trebui sa fie invers, adica la pornire sa fie turatie mai mare si cand se incalzeste sa scada?

si la mine e la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o scurta perioada cand si la mine motorul mergea in special la ralanti mai bolborosit cu niste zgomote mai ciudate, dar s-a rezolvat in 10 min dupa ce Fabio mi-a echilibrat clapetele. La mine dupa 56000 km jocul la supape era fix la mijlocul tolerantei indicate de constructor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cand porneste sta la 1600 si scade la fix 1300 dupa 1 min,

Motorul este unul mai zgomotos de cand l-a facut masa, in comparatie cu unul de transalp, dar tacanitul nu trebuie sa se auda mai mult de 5-6 secunde pana urca uleiul.

Uneori cand este foarte incinsa din trafic si sta oprita 5-10 minute la pornire trebuie sa invart mai mult motorul ca sa porneasca sa zicem 2 - 3 secunde tin apasat pe starter (cand este rece o secunda este suficient) Mi-a explicat un mecanic ca amestecul aer/ benzina se regleaza automat in functie de temperatura si este foarte sarac cand se incinge, iar pentru pornire este nevoie de ceva mai multa benzina. Nu ma deranjeaza pentru ca porneste tot timpul din prima dar este ciudat zic eu.

La voi se intampla la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cand porneste sta la 1600 si scade la fix 1300 dupa 1 min,

Motorul este unul mai zgomotos de cand l-a facut masa, in comparatie cu unul de transalp, dar tacanitul nu trebuie sa se auda mai mult de 5-6 secunde pana urca uleiul.

Uneori cand este foarte incinsa din trafic si sta oprita 5-10 minute la pornire trebuie sa invart mai mult motorul ca sa porneasca sa zicem 2 - 3 secunde tin apasat pe starter (cand este rece o secunda este suficient) Mi-a explicat un mecanic ca amestecul aer/ benzina se regleaza automat in functie de temperatura si este foarte sarac cand se incinge, iar pentru pornire este nevoie de ceva mai multa benzina. Nu ma deranjeaza pentru ca porneste tot timpul din prima dar este ciudat zic eu.

La voi se intampla la fel?

porneste din prima indiferent de cum e calda/rece/frig afara/cald afara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cand porneste sta la 1600 si scade la fix 1300 dupa 1 min,

Motorul este unul mai zgomotos de cand l-a facut masa, in comparatie cu unul de transalp, dar tacanitul nu trebuie sa se auda mai mult de 5-6 secunde pana urca uleiul.

Uneori cand este foarte incinsa din trafic si sta oprita 5-10 minute la pornire trebuie sa invart mai mult motorul ca sa porneasca sa zicem 2 - 3 secunde tin apasat pe starter (cand este rece o secunda este suficient) Mi-a explicat un mecanic ca amestecul aer/ benzina se regleaza automat in functie de temperatura si este foarte sarac cand se incinge, iar pentru pornire este nevoie de ceva mai multa benzina. Nu ma deranjeaza pentru ca porneste tot timpul din prima dar este ciudat zic eu.

La voi se intampla la fel?

 

Dap, si a mea face la fel. Am "patit" asta in timpul vacantei de anul asta, de ex pe la amiaza mai opream la cate o granita sa prezint actele iar cand plecam trebuia sa fiu un pic mai insistent cu starterul. Cel mai probabil benizna se evapora foarte usor datorita caldurii motorului (asa se intampla la dacie cel putin :laugh: ) si trebuie sa tii mai mult apasat. La deplasari scurte, in oras nu se intampla asta.

Mesaj completat

Tacanitul e probabil de la pastile si s-a oprit cand a ajuns uleiul la ele.Eu zic ca ar trebui masurat jocul la supape.

 

Eu am o problema cu relantiul, sau mi se pare mie, cand il pornesc are 1100-1200 ture iar cand se incalzeste creste la 1400-1500.

Nu ar trebui sa fie invers, adica la pornire sa fie turatie mai mare si cand se incalzeste sa scada?

 

Daca e de la pastile e de bine pentru La V-Strom nu e valabila regula daca tacane trebuie verificate jocurile.

Jocurile se micsoreaza odata cu inaintarea in timp/uzura.

Intotdeauna vei avea joc mai mic decat normalul si niciodata mai mare.

Motorul merge perfect, n-am de ce sa-l suspectez de vreo buba.

 

Mesaj completat

In legatura cu relantiul, din cate mi-am dat seama eu sunt 2 moduri de functionare a socului automat:

1. Cand e cald/vara pornesti cu 2000rpm si scade progresiv pana la 1300 in decurs de cateva secunde/zeci de secunde

2. Cand e frig/toamna porneste pe undeva pe la 1000-1100 (eu mai ajut cu acceleratia) si ajunge dupa ceva zeci de secunde la relantiul normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...