Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Tacanitul e probabil de la pastile si s-a oprit cand a ajuns uleiul la ele.Eu zic ca ar trebui masurat jocul la supape.

 

Eu am o problema cu relantiul, sau mi se pare mie, cand il pornesc are 1100-1200 ture iar cand se incalzeste creste la 1400-1500.

Nu ar trebui sa fie invers, adica la pornire sa fie turatie mai mare si cand se incalzeste sa scada?

si la mine e la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost o scurta perioada cand si la mine motorul mergea in special la ralanti mai bolborosit cu niste zgomote mai ciudate, dar s-a rezolvat in 10 min dupa ce Fabio mi-a echilibrat clapetele. La mine dupa 56000 km jocul la supape era fix la mijlocul tolerantei indicate de constructor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cand porneste sta la 1600 si scade la fix 1300 dupa 1 min,

Motorul este unul mai zgomotos de cand l-a facut masa, in comparatie cu unul de transalp, dar tacanitul nu trebuie sa se auda mai mult de 5-6 secunde pana urca uleiul.

Uneori cand este foarte incinsa din trafic si sta oprita 5-10 minute la pornire trebuie sa invart mai mult motorul ca sa porneasca sa zicem 2 - 3 secunde tin apasat pe starter (cand este rece o secunda este suficient) Mi-a explicat un mecanic ca amestecul aer/ benzina se regleaza automat in functie de temperatura si este foarte sarac cand se incinge, iar pentru pornire este nevoie de ceva mai multa benzina. Nu ma deranjeaza pentru ca porneste tot timpul din prima dar este ciudat zic eu.

La voi se intampla la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cand porneste sta la 1600 si scade la fix 1300 dupa 1 min,

Motorul este unul mai zgomotos de cand l-a facut masa, in comparatie cu unul de transalp, dar tacanitul nu trebuie sa se auda mai mult de 5-6 secunde pana urca uleiul.

Uneori cand este foarte incinsa din trafic si sta oprita 5-10 minute la pornire trebuie sa invart mai mult motorul ca sa porneasca sa zicem 2 - 3 secunde tin apasat pe starter (cand este rece o secunda este suficient) Mi-a explicat un mecanic ca amestecul aer/ benzina se regleaza automat in functie de temperatura si este foarte sarac cand se incinge, iar pentru pornire este nevoie de ceva mai multa benzina. Nu ma deranjeaza pentru ca porneste tot timpul din prima dar este ciudat zic eu.

La voi se intampla la fel?

porneste din prima indiferent de cum e calda/rece/frig afara/cald afara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine cand porneste sta la 1600 si scade la fix 1300 dupa 1 min,

Motorul este unul mai zgomotos de cand l-a facut masa, in comparatie cu unul de transalp, dar tacanitul nu trebuie sa se auda mai mult de 5-6 secunde pana urca uleiul.

Uneori cand este foarte incinsa din trafic si sta oprita 5-10 minute la pornire trebuie sa invart mai mult motorul ca sa porneasca sa zicem 2 - 3 secunde tin apasat pe starter (cand este rece o secunda este suficient) Mi-a explicat un mecanic ca amestecul aer/ benzina se regleaza automat in functie de temperatura si este foarte sarac cand se incinge, iar pentru pornire este nevoie de ceva mai multa benzina. Nu ma deranjeaza pentru ca porneste tot timpul din prima dar este ciudat zic eu.

La voi se intampla la fel?

 

Dap, si a mea face la fel. Am "patit" asta in timpul vacantei de anul asta, de ex pe la amiaza mai opream la cate o granita sa prezint actele iar cand plecam trebuia sa fiu un pic mai insistent cu starterul. Cel mai probabil benizna se evapora foarte usor datorita caldurii motorului (asa se intampla la dacie cel putin :laugh: ) si trebuie sa tii mai mult apasat. La deplasari scurte, in oras nu se intampla asta.

Mesaj completat

Tacanitul e probabil de la pastile si s-a oprit cand a ajuns uleiul la ele.Eu zic ca ar trebui masurat jocul la supape.

 

Eu am o problema cu relantiul, sau mi se pare mie, cand il pornesc are 1100-1200 ture iar cand se incalzeste creste la 1400-1500.

Nu ar trebui sa fie invers, adica la pornire sa fie turatie mai mare si cand se incalzeste sa scada?

 

Daca e de la pastile e de bine pentru La V-Strom nu e valabila regula daca tacane trebuie verificate jocurile.

Jocurile se micsoreaza odata cu inaintarea in timp/uzura.

Intotdeauna vei avea joc mai mic decat normalul si niciodata mai mare.

Motorul merge perfect, n-am de ce sa-l suspectez de vreo buba.

 

Mesaj completat

In legatura cu relantiul, din cate mi-am dat seama eu sunt 2 moduri de functionare a socului automat:

1. Cand e cald/vara pornesti cu 2000rpm si scade progresiv pana la 1300 in decurs de cateva secunde/zeci de secunde

2. Cand e frig/toamna porneste pe undeva pe la 1000-1100 (eu mai ajut cu acceleratia) si ajunge dupa ceva zeci de secunde la relantiul normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Maine plec in plimbari.

Ura !!!

Pot spune ca este cea mai lunga tura cu motorul pe care o sa o fac de cand am inceput sa merg pe motocicleta (2ani si 4luni - 31000km).

Traseul este:

Snagov-Bucuresti-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Sibiu-Poiana Sibiului-Transalpina-Voineasa-Rm Valcea-Pitesti-Bucuresti-Snagov

Vineri dimineata este plecarea.

Vineri seara sper sa innoptez pe la Sibiu sau Poiana Sibiului

Sambata plecare pe Transalpina cu inoptat pe la Lacul Vidra

Duminica inapoi acasa.

 

Orice sfat este bine venit si binenteles orice coleg de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Maine plec in plimbari.

Ura !!!

Pot spune ca este cea mai lunga tura cu motorul pe care o sa o fac de cand am inceput sa merg pe motocicleta (2ani si 4luni - 31000km).

Traseul este:

Snagov-Bucuresti-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Sibiu-Poiana Sibiului-Transalpina-Voineasa-Rm Valcea-Pitesti-Bucuresti-Snagov

Vineri dimineata este plecarea.

Vineri seara sper sa innoptez pe la Sibiu sau Poiana Sibiului

Sambata plecare pe Transalpina cu inoptat pe la Lacul Vidra

Duminica inapoi acasa.

 

Orice sfat este bine venit si binenteles orice coleg de drum.

 

Salut, eu sunt cel cu care te-ai intalnit pe Transalpina. Pozele o sa le punem pe www.vstromania.ro ; si le asteptam si pe cele de la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu sunt cel cu care te-ai intalnit pe Transalpina. Pozele o sa le punem pe www.vstromania.ro ; si le asteptam si pe cele de la tine.

 

Salut!

Corect :laugh:

Si noi ne-am intors la Bucuresti sambata.

Am ajuns seara pe la 9.

O sa punem pozele cat mai curand.

Mesaj completat

Linkul cu poze de pe vstromania.ro

http://www.vstromania.ro/index.php?option=...d=24&id=134

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,am plecat luni 23 in luna de miere pe motor.Luni am ajuns pina dupa Orsova pe la cazanele dunarii unde ne-am cazat intr-o pensiune draguta dar pustie.ma rog am avut doi ciini pe post de colegi de vila.420 de km in ziua 1.Marti am iesit din tara inspre Serbia,am trecut rapid prin Belgrad si am intrat in Croatia pe o autostrada occidentala.Am facut ceva efort si am ajuns pe inserat la mare in Senj unde ne-am cazat la unul din cele 2 hoteluri din orasel.Superb.Ziua 2, 800km.Miercuri am vrut sa evitam autostrada asa ca am luat un drum de coasta spre Zadar,iar pe parcurs am luat si un ferry cam 15 minute care ne-a dus pe peninsula pe care se afla Zadar-ul,doar asa la misto.Camping,cort,dragutz,dar cam cald.Oras misto,vizitat dupa-amiaza pina seara tirziu.ziua 3 300km.Dar,statul intr-un loc nu e pt noi asa ca joi ne-am imbarcat la prinz din Zadar pe un ferry jadrolinia cu destinatia Ancona.Dupa-amiaza cautind campare pe linga oras,am nimerit intr-o zona mirifica pe nume Sirolo unde erau 4 campinguri si nenumarate hoteluri,toate pline 100%.Explicatia era ca era ultimul week-end de vacanta al itailenilor.Asa ca dupa o tura de aproape 100 de km prin zona am revenit in Ancona,un hotel boutique ne-a primit ,si am iesit la explorarea orasului pe intuneric.Hmm,nu prea spectaculos,mai mult industrial si port.totusi am gasit undeva intr-o fundatura o terasa dragutza cu mincare buna.Asa ca vineri dimineata dupa micul dejun,imbarcarea pe mobra si arde-o pe drumuri pitoresti de tara catre Perugia.Drumul superb,prin munti,virajat, cu peisaje exceptionale.Perugia........face toti banii.daca e sa vorbim numai de oras si drumuri,este asezat pe niste coline unde ai curbe de 180 de grade cu rampa de 30 de grade.Treci pesub porti de piatra pe unde cu greu se strecoara cite o masina.ok,in spiritul calatoriei,sa continuam spre Livorno/Pisa unde avem noi treaba.Gasim campingul,foarte ok,civilizat,aveau un singur loc de cort,chiar linga plaja.Ha,ce nasol!Iesim prin Livorno seara,papam,cumparam de la marocani un fake doua,vorbim la o terasa cu o fata,Elena,plecata de 2 ani din Tulcea si mergem la culcare.Evident,simbata dimineata aveam ferry spre Corsica.de fapt la prinz.Asa ca nu puteam sa ratam Pisa.Ne bem cafeaua si ne mincam croissant-ul linga turnul inclinat,nu ne facem celebra poza pe care o faceau toti,rezemind turnul sa nu cada si dupa ce dam si o tura de control prin oras,vedem un accident nefericit cu un motorist pe o Aprilia Tuono care a intrat fizic intr-un camper care a facut stinga prin fata lui,incercam sa nimerim terminal de ferry.Gresesc intrarea pe autostrada,40km ocolire.dupa 45 de minute trec prin acelasi loc,cel cu accidentul,si de data asta nimeresc drumul bun,ajungem la timp la terminal,ne imbarcam pe ferry si facem 4 ore pina la Bastia.Unde raminem 2 ore in larg,pt ca parcarea vaporului era ocupata.ma rog,din port inca 20 de minute pina in camping unde vreau ceva cu apa calda si intimitate.asa ca bungalow e solutia.Tipa de la receptie- aaaa vous-ete en honeymoon? alors,attende un moment.si vine cu cheia unui alt bungalow,mai scump,cu vedere la mare,aer conditionat,2 dormitoare,tv,bucatarie baie,bla.Mai fitza decit la hotel.Terasa generoasa cu sezlonguri,si cam tot ce ti-ai dori intr-o sedere mai lunga.asa ca ne lasam bagajele,ne facem comozi si hai in oras.gasim o terasa frumoasa cu muzica corsicana live unde am micat si baut la impuse,fiind o seara speciala,cu gratar si muzica.ok.simbata relache total pe plaja si prin zona campingului.duminica in schimb e timpul sa vedem si restul insulei nu?deci plecam de la nivelul marii si o traversam de la nord-est la sud-vest prin munti,ajungem pe la cota 2400,inghetam ca niste ......cu fistic si ajungem la Ajaccio.Eu unul cind o sa pot aici o sa ma mut sa imbatrinesc si sa mor.Dezgustat total de minunatia de oras plecam si mai traversam odata muntii prin alt loc de data asta spre Aleria,fosta capitala a Corsicii(in antichitate) de unde urcam pe coasta spre Bastia.Aici vreau sa vin poate la anul si sa stau 10-12 zile.E de vazut toata insula.Ma rog,cam cu durere in suflet ne-am despartit azi-dimineata de Corsica si am luat a patra oara ferry-boatul spre Nice.Am ajuns dupa 5 ore si jumatate.inca 40 de km si eram la Cannes,unde o sa stam citeva zile in apartamentul uni bun prieten.Ce sa zic,o mizerie cu 3 camere,cu vedere la mare pe Avenue de la Croisette,unde ma chinui ingrozitor acum sa beau si o bere pe terasa si sa si scriu.De aici o sa facem niste ture in stinga si dreapta pe toata Coasta de Azur zilele urmatoare,urmind sa ne intoarcem (din pacate) prin Genova-Trieste-Ljubliana-Budapesta.Va mai scriu,aici am net ok.Pina ne vedem va salut pe toti si sa fiti sanatosi!Am vreo 1400 de poze pina acum si o sa vad unde le pun pe toate pt cine e interesat.deocamdata pun citeva aici.

post-1424-1283268780_thumb.jpg

post-1424-1283268795_thumb.jpg

post-1424-1283268861_thumb.jpg

post-1424-1283268886_thumb.jpg

post-1424-1283268912_thumb.jpg

post-1424-1283269039_thumb.jpg

post-1424-1283269100_thumb.jpg

post-1424-1283269464_thumb.jpg

post-1424-1283269494_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex,

 

1. daca ai ajuns pana la cannes incearca sa mergi pe coasta pana la Hyeres. este superba zona. Eu am stat 2 sapamani aici. Daca ajungi in hyeres trebuie neaparat sa mergi in cele 2 porturi pentru a vizita insula Porquerol (nu mai stiu cum se scrie) . are 3 plaje superbe intre care te poti deplasa pejos sau cu bicicleta.

 

2. din cannes merita sa mergi la grass(fabrica de parfumuri ce poate fi vizitata - de fapt sunt 3 dar una se viziteaza) si vince (centru oras vechi) sunt extraordinare.

 

vacanta placuta

Mesaj completat

Alex felicitari pt. excursie. Casa de piatra!

salut AS ... ma bucur sa vad ca mai traiesti dupa atata timp. eu am cam disparut dar acumo sa reintru in lumea Vstrom si sper sa ne vedem din nou .. dupa ceva ani

 

r

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare tehnica: antigel...de care?

A implinit mobra 2 ani, iarna e pe vine, trebuie sa inlocuiesc antigelul si habar n-am ce sa pun. Sunt antigeluri de mai multe culori, habar n-am ce inseamna fiecare, plus trebuie ceva care sa nu reactioneze chimic cu aluminiul blocului motor (cica).

Acum am ceva verde-albastru cu care a venit din fabrica. Ce recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare tehnica: antigel...de care?

A implinit mobra 2 ani, iarna e pe vine, trebuie sa inlocuiesc antigelul si habar n-am ce sa pun. Sunt antigeluri de mai multe culori, habar n-am ce inseamna fiecare, plus trebuie ceva care sa nu reactioneze chimic cu aluminiul blocului motor (cica).

Acum am ceva verde-albastru cu care a venit din fabrica. Ce recomandati?

 

Eu am pus Hepu pe care scrie ca se poate folosi in aluminiu.

http://www.performance-shop.ro/135-hepu-antigel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta intrebare tehnica: antigel...de care?

A implinit mobra 2 ani, iarna e pe vine, trebuie sa inlocuiesc antigelul si habar n-am ce sa pun. Sunt antigeluri de mai multe culori, habar n-am ce inseamna fiecare, plus trebuie ceva care sa nu reactioneze chimic cu aluminiul blocului motor (cica).

Acum am ceva verde-albastru cu care a venit din fabrica. Ce recomandati?

 

 

orice antigel pt bloc motor de aluminiu e ok. eu am folosit un noname luat de la un magazin de piese auto si nu am avut probleme de temperatura.. chiar se racea prea bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat G30 de la benzinariile MOL (roz "bonbon") pentru bloc de aluminiu 1l de antigel in amesteci cu 1l de apa distilata si tine pana la -38 grade. In general cel albastru este pentru bloc de fonta. Sa pastrezi putin din bidon pentru ca aerisirea finala si-o face in cateva zeci km si mai trebuie completat.

Bafta

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,va multumesc pt urari,am revenit acasa miercuri seara,am ajuns pe la Arc de fapt,unde ne asteptau baietii.O tura de 17 zile si 5050km.Din pacate,am 2000 de poze in laptopul care a crapat.In momentul in care le recuperez o sa povestesc tura pe vstromania blog.Pina atunci toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...