Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut baieti, o sa intru si eu aici printre voi chiar daca nu pot sa stau mult timp cu voi la vorbe pe forum ca nu am timp .

Oricum o sa incerc sa ma tin de intrunirile pe care le organizati.

nr de tel 0740089797 mail, andrei_corobea@yahoo.com

 

Welkome, frumoasa culoarea, da chiar bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Andrei: bine ai venit printre noi!!!!

 

@vlad bc : sar putea cu uleiul sintetic sa ai surpriza unei cutii si mai zgomotoase si pe deasupra si un consum anormal de ulei. In 90% din cazuri DL-ului nu prea ai place uleiul sintetic. incearca mai bine cu semisintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vlad bc : sar putea cu uleiul sintetic sa ai surpriza unei cutii si mai zgomotoase si pe deasupra si un consum anormal de ulei. In 90% din cazuri DL-ului nu prea ai place uleiul sintetic. incearca mai bine cu semisintetic.

 

Salut Fabio! Semisintetic am incercat, am luat motul 10-40, mi-a fost la indemana, era ok la rece se schimba usor, dar in oras mi se parea mai zgomotoasa cutia si am citit un post de-al tau in care spuneai ca uleiul de la noi nu ar fi de prima mana si am zis sa incerc si castrol tot semisintetic tot 10-40 doar ca adus de afara....de pe louis si merge la fel ca si cu motul, e ok la rece dar la mers prin oras ceva mai greoi...pe urma am citit topicul de la posesorii de sv si ei se plangeau de problema cu cutia si recomandau un sintetic de la Repsol... :moto: ...o sa-l incerc in primavara, daca nu se vede nici o schimbare o sa revin la semisintetic motul sau castrol, sa fiu sincer nu ma deranjeaza daca cutia este mai zgomotoasa doar sa nu afecteze cu ceva...

 

p.s. tare mi-as dori sa ajung la tine la service sa o pui la punct, o verficare completa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Fabio! Semisintetic am incercat, am luat motul 10-40, mi-a fost la indemana, era ok la rece se schimba usor, dar in oras mi se parea mai zgomotoasa cutia si am citit un post de-al tau in care spuneai ca uleiul de la noi nu ar fi de prima mana si am zis sa incerc si castrol tot semisintetic tot 10-40 doar ca adus de afara....de pe louis si merge la fel ca si cu motul, e ok la rece dar la mers prin oras ceva mai greoi...pe urma am citit topicul de la posesorii de sv si ei se plangeau de problema cu cutia si recomandau un sintetic de la Repsol... :moto: ...o sa-l incerc in primavara, daca nu se vede nici o schimbare o sa revin la semisintetic motul sau castrol, sa fiu sincer nu ma deranjeaza daca cutia este mai zgomotoasa doar sa nu afecteze cu ceva...

 

p.s. tare mi-as dori sa ajung la tine la service sa o pui la punct, o verficare completa...

sal!! eu am mers toata tura de Turcia(cam 5470km) cu sinteticul de la Castrol si nu mi-a mancat nici un "gram"..nu bagam sinteticul dar imi ramasese un schimb de la BMW si am incercat!!..acum am semisintetic de la Putoline si este ok dar cred ca am sa revin iarasi pe sinteticul de la Castrol!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Fabio! Semisintetic am incercat, am luat motul 10-40, mi-a fost la indemana, era ok la rece se schimba usor, dar in oras mi se parea mai zgomotoasa cutia si am citit un post de-al tau in care spuneai ca uleiul de la noi nu ar fi de prima mana si am zis sa incerc si castrol tot semisintetic tot 10-40 doar ca adus de afara....de pe louis si merge la fel ca si cu motul, e ok la rece dar la mers prin oras ceva mai greoi...pe urma am citit topicul de la posesorii de sv si ei se plangeau de problema cu cutia si recomandau un sintetic de la Repsol... :moto: ...o sa-l incerc in primavara, daca nu se vede nici o schimbare o sa revin la semisintetic motul sau castrol, sa fiu sincer nu ma deranjeaza daca cutia este mai zgomotoasa doar sa nu afecteze cu ceva...

 

p.s. tare mi-as dori sa ajung la tine la service sa o pui la punct, o verficare completa...

 

.pentru vremea asta e bun 10-40 dar vara cand e cald si le folosim mult si in oras , dupa parerea mea TREBUIE pus 15-50. asta vara asa am facut si a fost mult mai bine din punc de vedere al zgomotului si al schimbarii care era mult mai lina. oricum nu e regula generala si trebuie incercat pe fiecare motor in parte. eu am incerca 6 sau 7 tipuri de ulei si pana la urma tot la motul m-am intors.

parerea mea

 

@rul: bre matali ai miar...................... ala nu e sensibilos la uleiuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc totusi repsol dar la primvara sa se stie o parere despre el, cica ar fi special pt motoare in V ;) http://www.piesemoto.eu/imagini/DSC00763.jpg

 

numai bine!

 

Am avut eu anul trecut ulei din asta, si poza cu Varadero e pusa de oha.

Mie mi-a consumat ulei destul de mult, apoi am trecut pe 15W50 Rider (ala care avea poza cu un chopper) si nu mai consuma asa mult.

De meres merg bine ambele, nu e o diferenta semnificativa intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) NU ESTE BUN!!!pe eticheta este un Varadero!!! ;)

 

:) ...cel care mi-a recomandat prima data uleiul asta mi-a spus ca este special facut pt motocicleta mea :( ...pe urma am citit in topicul de la posesorii de sv si ziceau ca este bun

Mesaj completat

Am avut eu anul trecut ulei din asta, si poza cu Varadero e pusa de oha.

Mie mi-a consumat ulei destul de mult, apoi am trecut pe 15W50 Rider (ala care avea poza cu un chopper) si nu mai consuma asa mult.

De meres merg bine ambele, nu e o diferenta semnificativa intre ele.

 

tot dl de 650 ai?

 

nici nu stiu ce sa mai zic...eu raman pe castrol sau motul semi dar imi este frica sa nu stric cutia...

sau as incerca mobil 1 racing...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca sa fie tacimul complet ;) eu am pus si sintetic si semi si normal si nu ma deranjeaza ca face clanc cind schimb viteza...murgul meu merge cu orice si vara si iarna,atita timp cit il schimb la timp nu-i bai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca pun 15w-50 din primavara, asta insemnand din martie?

cum se traduc indicii? primul stiu ca este gradul de vascozitate, dar al doilea?

 

Caracterul “W” intre cei doi indici simbolizeaza WINTER – iarna, astfel intotdeauna primul indice (in cazul de fata - 15) se refera la vascozitatea masurata la rece, iar cel de-al doilea indice la cea masurata la cald.

Mesaj completat

Eu bag Floriol.

Mai nou analizele i-au iesit cam proaste, colesterolul mare, asa ca ii bag ulei de palmier ;)

 

La palmier ma gandeam si eu, dar polimerizeaza sub 10 grade. Colesterolul mare nu e o problema, ai grija in schimb la trigliceride ;) Hai Fabio baga o dieta mediteraneana cu un ulei de masline super-extra-mega-virgin ca am luat-o pe aratura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caracterul “W” intre cei doi indici simbolizeaza WINTER – iarna, astfel intotdeauna primul indice (in cazul de fata - 15) se refera la vascozitatea masurata la rece, iar cel de-al doilea indice la cea masurata la cald.

Mesaj completat

 

 

La palmier ma gandeam si eu, dar polimerizeaza sub 10 grade. Colesterolul mare nu e o problema, ai grija in schimb la trigliceride ;) Hai Fabio baga o dieta mediteraneana cu un ulei de masline super-extra-mega-virgin ca am luat-o pe aratura

 

ce sa bag ca ai explicat perfect ce era de explicat !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Desi nu apar pe lista voastra, am si eu de-un an un V-Strom K7.

 

Sambata trecuta l-am culcat intr-o rapa, cu rotile catre cer, ca m-a mancat undeva de-un off-road, desi gumele originale de pe el sunt aproape terminate (le schimb in curand). Si cum f.f. rar ies de pe sosea, deci nu-s nici super-experimentat cu coclaurile, am savarsit-o.

 

Pagube: oglinda dreapta si doar atat, ca era ceva iarba la locul cu pricina (fara a pune la socoteala chinurile la care mi-am supus coloana cu hernie de disc, atunci cand am ridicat motorul din rapa alaturi de-un prieten si de-un parapantist amabil care intamplator era prin zona).

 

So question: merita sa dau banii pe-o oglinda TOYO, sau sa folosesc acest incident ca prilej de-a pune niste oglinzi after-market pe motorul meu? Am citit recent pe stromtrooper.com ca stock mirrors-urile astea Toyo sunt cam de rahat si ca o multime de tipi au avut probleme cu ele.

 

Daca are careva dintre voi de vanzare un Toyo right SH, poate ca l-as lua, dar daca e sa investesc intr-o oglinda noua, parca as prefera sa ma orientez spre o pereche after-market cu un look si cu un unghi mai bune decat astea originale.

 

Si-a schimbat careva dintre voi oglinzile originale? Daca da, ce ma sfatuiti sa aleg? Pe dincolo, vad ca multi au optat pt. oglinzi de serie de pe KTM-uri (Duke, de pilda) sau chiar de pe R1200 GS.

 

Any advice will be highly appreciated, my friends.

 

Multzam in avas,

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...