AS25 Postat Noiembrie 8, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut baieti, o sa intru si eu aici printre voi chiar daca nu pot sa stau mult timp cu voi la vorbe pe forum ca nu am timp .Oricum o sa incerc sa ma tin de intrunirile pe care le organizati. nr de tel 0740089797 mail, andrei_corobea@yahoo.com Welkome, frumoasa culoarea, da chiar bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 @Andrei: bine ai venit printre noi!!!! @vlad bc : sar putea cu uleiul sintetic sa ai surpriza unei cutii si mai zgomotoase si pe deasupra si un consum anormal de ulei. In 90% din cazuri DL-ului nu prea ai place uleiul sintetic. incearca mai bine cu semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 @vlad bc : sar putea cu uleiul sintetic sa ai surpriza unei cutii si mai zgomotoase si pe deasupra si un consum anormal de ulei. In 90% din cazuri DL-ului nu prea ai place uleiul sintetic. incearca mai bine cu semisintetic. Salut Fabio! Semisintetic am incercat, am luat motul 10-40, mi-a fost la indemana, era ok la rece se schimba usor, dar in oras mi se parea mai zgomotoasa cutia si am citit un post de-al tau in care spuneai ca uleiul de la noi nu ar fi de prima mana si am zis sa incerc si castrol tot semisintetic tot 10-40 doar ca adus de afara....de pe louis si merge la fel ca si cu motul, e ok la rece dar la mers prin oras ceva mai greoi...pe urma am citit topicul de la posesorii de sv si ei se plangeau de problema cu cutia si recomandau un sintetic de la Repsol... ...o sa-l incerc in primavara, daca nu se vede nici o schimbare o sa revin la semisintetic motul sau castrol, sa fiu sincer nu ma deranjeaza daca cutia este mai zgomotoasa doar sa nu afecteze cu ceva... p.s. tare mi-as dori sa ajung la tine la service sa o pui la punct, o verficare completa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut Fabio! Semisintetic am incercat, am luat motul 10-40, mi-a fost la indemana, era ok la rece se schimba usor, dar in oras mi se parea mai zgomotoasa cutia si am citit un post de-al tau in care spuneai ca uleiul de la noi nu ar fi de prima mana si am zis sa incerc si castrol tot semisintetic tot 10-40 doar ca adus de afara....de pe louis si merge la fel ca si cu motul, e ok la rece dar la mers prin oras ceva mai greoi...pe urma am citit topicul de la posesorii de sv si ei se plangeau de problema cu cutia si recomandau un sintetic de la Repsol... ...o sa-l incerc in primavara, daca nu se vede nici o schimbare o sa revin la semisintetic motul sau castrol, sa fiu sincer nu ma deranjeaza daca cutia este mai zgomotoasa doar sa nu afecteze cu ceva... p.s. tare mi-as dori sa ajung la tine la service sa o pui la punct, o verficare completa... sal!! eu am mers toata tura de Turcia(cam 5470km) cu sinteticul de la Castrol si nu mi-a mancat nici un "gram"..nu bagam sinteticul dar imi ramasese un schimb de la BMW si am incercat!!..acum am semisintetic de la Putoline si este ok dar cred ca am sa revin iarasi pe sinteticul de la Castrol!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Salut Fabio! Semisintetic am incercat, am luat motul 10-40, mi-a fost la indemana, era ok la rece se schimba usor, dar in oras mi se parea mai zgomotoasa cutia si am citit un post de-al tau in care spuneai ca uleiul de la noi nu ar fi de prima mana si am zis sa incerc si castrol tot semisintetic tot 10-40 doar ca adus de afara....de pe louis si merge la fel ca si cu motul, e ok la rece dar la mers prin oras ceva mai greoi...pe urma am citit topicul de la posesorii de sv si ei se plangeau de problema cu cutia si recomandau un sintetic de la Repsol... ...o sa-l incerc in primavara, daca nu se vede nici o schimbare o sa revin la semisintetic motul sau castrol, sa fiu sincer nu ma deranjeaza daca cutia este mai zgomotoasa doar sa nu afecteze cu ceva... p.s. tare mi-as dori sa ajung la tine la service sa o pui la punct, o verficare completa... .pentru vremea asta e bun 10-40 dar vara cand e cald si le folosim mult si in oras , dupa parerea mea TREBUIE pus 15-50. asta vara asa am facut si a fost mult mai bine din punc de vedere al zgomotului si al schimbarii care era mult mai lina. oricum nu e regula generala si trebuie incercat pe fiecare motor in parte. eu am incerca 6 sau 7 tipuri de ulei si pana la urma tot la motul m-am intors. parerea mea @rul: bre matali ai miar...................... ala nu e sensibilos la uleiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Daca vrei un sintetic ok pt cutie este Mobil 1 Racing 4T 15W50 la mine in motor are 5500km si schimba ca in prima zi in care l-am pus. Pt iarna o sa pun tot Mobil 1 dar 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 o sa incerc totusi repsol dar la primvara sa se stie o parere despre el, cica ar fi special pt motoare in V http://www.piesemoto.eu/imagini/DSC00763.jpg numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 o sa incerc totusi repsol dar la primvara sa se stie o parere despre el, cica ar fi special pt motoare in V http://www.piesemoto.eu/imagini/DSC00763.jpg numai bine! NU ESTE BUN!!!pe eticheta este un Varadero!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 o sa incerc totusi repsol dar la primvara sa se stie o parere despre el, cica ar fi special pt motoare in V http://www.piesemoto.eu/imagini/DSC00763.jpg numai bine! Am avut eu anul trecut ulei din asta, si poza cu Varadero e pusa de oha. Mie mi-a consumat ulei destul de mult, apoi am trecut pe 15W50 Rider (ala care avea poza cu un chopper) si nu mai consuma asa mult. De meres merg bine ambele, nu e o diferenta semnificativa intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 NU ESTE BUN!!!pe eticheta este un Varadero!!! ...cel care mi-a recomandat prima data uleiul asta mi-a spus ca este special facut pt motocicleta mea ...pe urma am citit in topicul de la posesorii de sv si ziceau ca este bun Mesaj completat Am avut eu anul trecut ulei din asta, si poza cu Varadero e pusa de oha. Mie mi-a consumat ulei destul de mult, apoi am trecut pe 15W50 Rider (ala care avea poza cu un chopper) si nu mai consuma asa mult. De meres merg bine ambele, nu e o diferenta semnificativa intre ele. tot dl de 650 ai? nici nu stiu ce sa mai zic...eu raman pe castrol sau motul semi dar imi este frica sa nu stric cutia... sau as incerca mobil 1 racing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 am un prieten in italia care folosea AGIP SINT2000......nici o problema in 45.000km......nici la cutie nici la ambreaj, si culmea era foarte silentioasa cutia. Fiecare cu ideile lui............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 tot dl de 650 ai? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_corobea Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 hotarati-va odata ca trebuie sa imi schimb si eu uleiul si m-ati bulversat de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 "Cand orice procedeu esueaza, citeste instructiunile." Murphy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 hotarati-va odata ca trebuie sa imi schimb si eu uleiul si m-ati bulversat de tot Pentru a te bulversa definitiv....eu merg cu Ipone 10W40 (DL650AK9). cu respect. i.marinescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 si ca sa fie tacimul complet eu am pus si sintetic si semi si normal si nu ma deranjeaza ca face clanc cind schimb viteza...murgul meu merge cu orice si vara si iarna,atita timp cit il schimb la timp nu-i bai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 da din ala romanesc nu a bagat nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saint Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Eu bag Floriol. Mai nou analizele i-au iesit cam proaste, colesterolul mare, asa ca ii bag ulei de palmier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 dar daca pun 15w-50 din primavara, asta insemnand din martie? cum se traduc indicii? primul stiu ca este gradul de vascozitate, dar al doilea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 dar daca pun 15w-50 din primavara, asta insemnand din martie?cum se traduc indicii? primul stiu ca este gradul de vascozitate, dar al doilea? Caracterul “W” intre cei doi indici simbolizeaza WINTER – iarna, astfel intotdeauna primul indice (in cazul de fata - 15) se refera la vascozitatea masurata la rece, iar cel de-al doilea indice la cea masurata la cald. Mesaj completat Eu bag Floriol.Mai nou analizele i-au iesit cam proaste, colesterolul mare, asa ca ii bag ulei de palmier La palmier ma gandeam si eu, dar polimerizeaza sub 10 grade. Colesterolul mare nu e o problema, ai grija in schimb la trigliceride Hai Fabio baga o dieta mediteraneana cu un ulei de masline super-extra-mega-virgin ca am luat-o pe aratura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Salut fratilor, duminica trecuta am culcat motorul pe dreapta, stand la stop am alunecat pe o pata de ulei ca un tantalau si am nevoie de o semnalizare. Cine ma ajuta primeste o bere la prima intalnire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Caracterul “W” intre cei doi indici simbolizeaza WINTER – iarna, astfel intotdeauna primul indice (in cazul de fata - 15) se refera la vascozitatea masurata la rece, iar cel de-al doilea indice la cea masurata la cald.Mesaj completat La palmier ma gandeam si eu, dar polimerizeaza sub 10 grade. Colesterolul mare nu e o problema, ai grija in schimb la trigliceride Hai Fabio baga o dieta mediteraneana cu un ulei de masline super-extra-mega-virgin ca am luat-o pe aratura ce sa bag ca ai explicat perfect ce era de explicat !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Am eu una. Cum facem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razv Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Salutare tuturor, Desi nu apar pe lista voastra, am si eu de-un an un V-Strom K7. Sambata trecuta l-am culcat intr-o rapa, cu rotile catre cer, ca m-a mancat undeva de-un off-road, desi gumele originale de pe el sunt aproape terminate (le schimb in curand). Si cum f.f. rar ies de pe sosea, deci nu-s nici super-experimentat cu coclaurile, am savarsit-o. Pagube: oglinda dreapta si doar atat, ca era ceva iarba la locul cu pricina (fara a pune la socoteala chinurile la care mi-am supus coloana cu hernie de disc, atunci cand am ridicat motorul din rapa alaturi de-un prieten si de-un parapantist amabil care intamplator era prin zona). So question: merita sa dau banii pe-o oglinda TOYO, sau sa folosesc acest incident ca prilej de-a pune niste oglinzi after-market pe motorul meu? Am citit recent pe stromtrooper.com ca stock mirrors-urile astea Toyo sunt cam de rahat si ca o multime de tipi au avut probleme cu ele. Daca are careva dintre voi de vanzare un Toyo right SH, poate ca l-as lua, dar daca e sa investesc intr-o oglinda noua, parca as prefera sa ma orientez spre o pereche after-market cu un look si cu un unghi mai bune decat astea originale. Si-a schimbat careva dintre voi oglinzile originale? Daca da, ce ma sfatuiti sa aleg? Pe dincolo, vad ca multi au optat pt. oglinzi de serie de pe KTM-uri (Duke, de pilda) sau chiar de pe R1200 GS. Any advice will be highly appreciated, my friends. Multzam in avas, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 oglinda vicma 185 ron. originala nu au da costa 130 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.