Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Asa am eu si sunt super!!au partea de cauciuc demontabila si raman super pt noroaie!! ;) In plus sunt si reglabile pe inaltime si pt drum lung le poti lasa mai jos cu 25mm si ai un unghi mai deschis al genunchiului ceeea ce ridica simtitor comfortul!!

 

Asa ceva as vrea si eu, ca tot nu prea dau cu scaritele de asfalt :blink:

Nu raman schimbătorul si pedala de frana prea sus dupa ce cobori scaritele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva as vrea si eu, ca tot nu prea dau cu scaritele de asfalt ;)

Nu raman schimbătorul si pedala de frana prea sus dupa ce cobori scaritele?

:) Si schimbatorul si frana au reglaj!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care nu au avut timp sa intre pe forumul nostru: se definitiveaza locatia si data celei de a-3 a intalniri. S-au propus doua locatii: Translpina, Hotel Otto si Vila Papusa - 8-10 Iulie 2010 si Padina Ursului-Fundatica - sf lui Mai, inceputul lui Iunie. Da-ti un ochi pe forum, spuneti-va parerea, inscrieti-va si votati locatia ca timpul trece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu fie in ultinul weekend din mai pt ca atunci este si intalnirea Motoveteranilor la Moeciu si multi, intre care si eu, vrem sa venim la amandoua. Dpmdv orice locatie este buna, daca zona permite si merita vizitata pe motor in cele doua zile ale intalnirii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pentru userul @lenoyy, in cazul in care nu ai primit/vazut PM urile de la mine si in cazul in care mai este valabila oferta ta, te rog da-mi un mail la filip.cristian@gmail.com cu poze detaliate si un numar de telefon unde sa te pot contacta eventual.

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine nu stie inca Intrunirea vstromania 2011 Ranca:

 

70ron CAMERA DUBLA noapte fara mic dejun.

in apartamente : 35 ron pat 4 paturi in apartament.

 

mic dejun: 20 ron/zi persoana bufet suedez ( cafea, ceai, apa, sucuri fructe, 2-3 tipuri branza sau cascaval, 2-3 tipuri sunca, ceafa, salamuri etc, omlete, salate, carnaciori si ce mai e pe acolo).

 

cina inca nu am stabilit-o exact suntem in curs de negociere. vor fi oricum 2 feluri de mancare pe seara, + salate si aperitiv.

 

bautura de acasa (daca vrem) daca nu de la barul lor.

numai vinul va trebui sa il luam de la ei.

 

pt detalii Vstromania.ro

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pt cine nu stie sau se indoieste de fiabilitatea V-Stromului.

Originally Posted by wera688

Hello all, on March 9, 2008 my K3 V-Strom went over the 100,000 mile mark. The bike was bought new as a "left over" on Feb 7, 2004 for $7300. It came with 1 mile on the odometer. Here is the maintenance rundown from my records.

 

27 oil changes - Castrol Syntec 10x40 (full synthetic)

14 oil filter changes - Fram PH6018

6 front brake pad changes. EBCHH. you must be able to stop !!

2 rear brake pad changes. stock suzuki pads. I dont use the rear brakes much.

5 chains

1 sprocket set at 61,120 miles

5 front tires

8 rear tires

3 valve clearance checks. no adjustments have been made. all within spec.

3 spark plug changes

3 coolant drain & refill

0 leaks !!!

 

There has only been TWO part failures in all of these miles!! The rear exhaust/header gasket at 66,217 miles and the front brake stop switch at 100,000 miles. These two items total replacement is under $20. And I still have 11 months left on my extended warranty !!

 

Two other very minor niggly things- the tachometer face plate has warped a little under sunlight and the green OD light comes on when it wants to, in whatever gear it feels likes glowing

 

 

mileage by the year-2004-18000, 2005-22901, 2006-23715, 2007-28536, 2008-6848.

 

Tires-I prefer the 'old' Tourance. here is the mileage from all the tires I've tried.

original Bridgestone F & R-9907mi. these were the worst.

Dunlop rear 9691mi. next worst tire.

Pirelli Scorpion fronts 21899 & 18985mi, Pirelli scorp rear 9216mi. good tires.

Tourances fronts 16147, 18018. Front EXP at +14000.

Tourances rear 12,992, 14775, 14601, 13744. Front EXP 8948.

 

The Strom is a great bike and runs strong. I've probably sold 30 of them for Suzuki from my testamonial. Here is a list of the 'things' not stock on my bike...Piaa fogs, IPF spots, Gerbing heated jacket/gloves, cig lighter for accessories, Garmin 2720 with RAM mount, Emgo mirrors, rear stand spools,outside temp gauge, dash shelf, modified handguards, Galfer stell front lines, fender extender, Russell seat, K&N air filter, race tech .90 springs w/178 mm spacers, Kappa hard bags, Marsee tank bag, Saeng windscreen deflecter, Cee Bailey 26in over stock shield, handle bar crossbar w/pad, $9 throttle lock, throttle wrist rest, coin holder, blue sea fuse box, 1in bar riser/pullback, Givi crashguards, Suzuki centerstand and Oury grips.

 

My original thought in 2004 was to buy a BMW GS1150. I'm glad I got the Strom and it has cost a lot less than operating and owning the BMW, IMHO !

 

 

To obtain a high mileage, all you have to do is just ride your bike everyday. Granted living in sunny GA, we have a year round riding season. But 100K isnt very many miles for a motorcycle. My 1991 H-D FXRS-CONV has 343,000 miles on its odometer, that is one maintenance 'breakdown' you wouldn't want to see. There's not enough internet space for me to type it all out, but I love the bike just the same.

 

I have a pic of the Stom odometer, so if anybody wants to help me out and post it for me, that would be nice.

 

Cheers and happy riding,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti, haideti sa va povestesc experienta mea in curatarea rezervorului de rugina prin electroliza.

Dupa ce am demontat rezervorul am ramas uimit cat de murdar era. Am folosit:

-redresor de masina

-detergent ariel

-un burghiu destul de gros

-si apa calda

 

L-am lasat in functiune de la 16(sambata ) - pana la 12 (duminica)

Rezultate au fost insa rugina nu s-a desprins in totalitate de pe suprafata rezervorului ci mai degreaba s-a diluat si s-a transformat in ceva ca o pasta, era foarte moale si la ce-a mai mica atingere se stergea.

Nu stiu de ce s-a intamplat asta, probabil nu am nimerit reteta de detergent sau curentul a fost slab (am pul o lingura la 4 litri de apa), sau poate mai trebuia sa o tin. In fine, am improvizat un fier lung si subtire (tija filetanta) si am frecat ulterior cu smilgher si cu benzina, dupa care cu multe trambite am convins-o pe sotie sa isi bage mana pe gaura sa mai frece si ea si rezultatul a fost zic eu destul de bun.

Mesaj completat

poze

post-14674-1300184063_thumb.jpg

post-14674-1300184126_thumb.jpg

post-14674-1300184205_thumb.jpg

post-14674-1300184258_thumb.jpg

post-14674-1300184319_thumb.jpg

post-14674-1300184377_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine, dar cred ca puteai evita frecatu daca foloseai bicarbonat de sodiu, aka praf de copt. Asa stiu ca e 2 lingurite la 5 litri de apa.

 

Interesant ar fi fost daca puneai un ampermetru in serie cu circuitul si sa faci un grafic sa vedem si nou cat curent consuma in timpu procesului :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut prima plimbare cu V-strom-ul meu de 650.

Pot spune ca este exact ceea ce am cautat si ceva in plus.

 

Primul aspect pe care va trebui sa-l rezolv, este parbrizul. Acum este pe pozitia maxim ridicat, si imi trimite curentul fix in casca. Precizez ca am inaltimea de 1,87 m. E o galagie mai mare decit pe CBF la care parbrizul original era mult mai jos. Interesant e ca tot ieri am mers pe un SV 650 fara parbriz, si zgomotul produs de curgerea aerului pe linga casca era mult, mult mai redus decit pe DL si de asemenea mai redus decit pe CBF. Din asta trag concluzia ca un parbriz mic sau prost reglat, este mai rau decit daca nu l-ai avea deloc.

 

De scos complet nici nu poate fi vorba mai ales datorita faptului ca mi-am coborit putin capul sub curentul de aer si ........ ZERO zgomot. Tot ce se aude este sunetul placut al motorului. Nu pot sa cred. Nu am mai simtit niciodata asa ceva, atit de multa liniste pe motor. De trei ani imi huruie capul pe motor din cauza aerului. Nu am crezut niciodata ca exista o configuratie a parbrizului, care sa reduca atit de mult, aproape de zero, zgomotul cauzat de turbulentele de aer.

 

Dupa primele cercetari, m-am oprit la aceste produse:

- http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/1563/354/

- http://www.madstad.com/s.nl/it.A/id.121/.f

 

Ce parere aveti? Are cineva asa ceva?

Cunoasteti o varianta mai buna/mai ieftina?

 

Domnule Harea, ati obtinut confortul descris de mine, cu parbrizul confectionat de dumneavoastra? Ati ajuns la o configuratie parbriz/sistem prindere care sa va satisfaca?

Mesaj completat

Am gresit link-ul pentru parbriz. Despre asta de 20" este vorba:

- http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/2760/354/

Editat de GDan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am madstad si e ok. Problema la madstad cu parbrizul original este ca iti arunca aer printre parbriz si carena si curentul ala iti ajunge pe gat si nu e placut.

Ce s-ar putea sa rezolve asta este un parbriz inaltat de la suzuki (128Eur)

Deci eu zic ca astea 2 sunt combinatia ideala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Dupa primele cercetari, m-am oprit la aceste produse:

- http://www.twistedthrottle.com/trade/productview/1563/354/

- http://www.madstad.com/s.nl/it.A/id.121/.f

 

Ce parere aveti? Are cineva asa ceva?

Cunoasteti o varianta mai buna/mai ieftina?

 

Salutare,

 

Eu doar ce mi-am luat MRA, Variotouring, Fumuriu.

Iti scriu saptamana viitoare dupa ce vad care-i treaba cu el.

Inca nu am apucat sa il montez/testez.

 

R600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia de uitati-va pe aici: KAF 260

zi preturile. ca nu le-am vazut pe acolo.

ca aia e interesant.

pana acum sunt asa : MRA 189$ + trasnaport

suzuki original (dar mai mare) 125 EUR

 

Mesaj completat

l-am gasit si pe ultimul tot la americani e 225$

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Harea, ati obtinut confortul descris de mine, cu parbrizul confectionat de dumneavoastra? Ati ajuns la o configuratie parbriz/sistem prindere care sa va satisfaca?

Cat timp am mers pe V-Strom cu parbrizele mele la 140 nu ma deranja nimic, chiar cu viziera deschisa. De cand l-a luat fratele, care are 190, i-am facut un parbriz nou mai inalt si cu aripioare in colturi care protejaza si in zona umerilor, disparand presiunea din piept la viteza mare. Ceva similar ca forma si dimensiune am si eu pe SuperTenere si chiar nu am ce sa-i reprosez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti?

 

Cred ca problema asta cu gasirea parbrizului ideal o avem multi :laugh:

Eu cred ca am avut parbrizul ideal pt. mine la moto anterioara (R1100RS): eram bine protejat pana la umeri iar capul era total expus si, dupa cum ai vazut, capul total expus (cu conditia, normal, sa ai si o casca buna) inseamna liniste in principiu. In momentul in care curentii din parbriz sunt directionati catre casca, apare zgomotul si disconfortul, chiar si vibratii. Ba chiar eu merg mult cu casca flip-up deschisa deci tot curentul mi-ar veni in fata direct.

 

Ai spus ca ti-a placut linistea fiind ascuns dupa parbriz... dar asta are 2 dezavanaje: primul ca vizibilitatea nu mai e la fel de buna in multe cazuri (plasticul mai prost, se poate murdari sau pur si simplu sa actioneze ca niste mici dioptrii pt. ochii tai) si, foarte important, aerul nemaifiind directionat catre casca, nu ti se mai dezabureste viziera. Asta pateam pe ploaie: ridicam parbrizul la maxim sa ma protejeze de apa dar nu se mai dezaburea s nu mai vedeam... deci preferam cu parbrizul jos.

Mi-am luat la un moment-dat de la Wunderlich parbriz MRA special pt. RS-ul meu si, cu el ridicat, ma simteam bine protejat pana la nivelul vizierei dar in orice pozitie il tineam, imi arunca totul spre fata; basca, la viteze mari, imi genera vibratii in ghidon; asa ca dupa ce am facut cateva sunte de km cu el intr-un weekend, l-am dus inapoi si am incheiat subiectul.

 

Bogdan spunea, din cate am inteles, ca si-a facut parbrizul ideal si poate cel mai bine iei legatura cu el direct. Depinde insa si de statura dar si de gusturile/asteptarile fiecaruia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna Bogdan cam asa ceva arata cu husa de la gps

Florine. Tu ti-ai facut cont pe Vstromania.ro?

Ca parca nu te-am vazut pe acolo. Ca sunt 2 clujeni inregistrati dar tu nu esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna Bogdan cam asa ceva arata cu husa de la gps

Mai degraba-ti fac un suport comun universal pt GPS si cutiuta programatorului de la instalatia de ungere. Asa cum sta GPS-ul acum parca acopera ceasurile din bord. Eu l-as prinde de cele doua gauri nefolosite din suportul parbrizului. Ar rezulta o pozitie fixa a celor doua fara fire mobile la ghidon, mai vizibila si fara sa mascheza bordul. Daca esti de acord mai pune poze cu spatele GPS-ului sa vad cum se prinde. Detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai degraba-ti fac un suport comun universal pt GPS si cutiuta programatorului de la instalatia de ungere. Asa cum sta GPS-ul acum parca acopera ceasurile din bord. Eu l-as prinde de cele doua gauri nefolosite din suportul parbrizului. Ar rezulta o pozitie fixa a celor doua fara fire mobile la ghidon, mai vizibila si fara sa mascheza bordul. Daca esti de acord mai pune poze cu spatele GPS-ului sa vad cum se prinde. Detalii.

 

Adevarat dupa cum arata in poza nu este vizibilitate la bord dar poza am facut o aoroape la poz. orizontala. am vizibilitate si este usor sa le vizualizez bordul si gps ul. nu as vrea sa l mut de acolo. daca programatorul nu se poate pune in fata atunci e ok si sub sa.( nu se poate monta programatorul in gaurile de la suport parbriz?)

Mesaj completat

Florine. Tu ti-ai facut cont pe Vstromania.ro?

Ca parca nu te-am vazut pe acolo. Ca sunt 2 clujeni inregistrati dar tu nu esti.

 

dai un miel pt ca m ai botezat sunt calin. nu mi am facut cont. da mi un pm cu nr. tau de mobil mai nou trec des prin sibiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat dupa cum arata in poza nu este vizibilitate la bord dar poza am facut o aoroape la poz. orizontala. am vizibilitate si este usor sa le vizualizez bordul si gps ul. nu as vrea sa l mut de acolo. daca programatorul nu se poate pune in fata atunci e ok si sub sa.( nu se poate monta programatorul in gaurile de la suport parbriz?)

Mesaj completat

 

 

dai un miel pt ca m ai botezat sunt calin. nu mi am facut cont. da mi un pm cu nr. tau de mobil mai nou trec des prin sibiu.

calin - florin... tot asa suna. :laugh:

ca si radu - bradu. :laugh:

ai pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...