Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Da, din 10. Este o nota personala bazata pe experientele anterioare. Subiectiva desigur si limitata. Comparatiile au fost facute cu Ktm Adv 640, Bandit 650, Sv 650, Transalp (nu cel nou).

 

la transalp ce nota i-ai dat?

si mie imi place motoretzul dar parca prea o laudati pe aci ... asa ca observatie generala.

si mie imi place dar am ce sa comentez la ea :D

 

dupa cate km ti-a amortztt poponeata? la pasager dupa cati km?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 2 cauciucuri HEIDENAU pentru VStrom, cumparate in aprilie 2011 de la salonul moto ,in caz ca intereseaza pe cineva. Sunt noi,nefolosite! Le tin degeaba in debara! 599 lei ambele(sau 580 lei/perechea daca le ridicati personal de la mine de-acasa). K76, marimile din talon: 110/19 si 150/17

 

http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-405/ckx-1

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalpul nu m-a impresionat. Deleul a obtinut nota mare prin multe teste si asta datorita versatilitatii lui. Practic nu are concurent direct si e greu de comparat cu alte motorete.

In liceu am avut aceeasi medie, 7,5, dar asta nu m-a facut nici geniu nici vedeta, dar pentru o motoreta asta e un lucru bun.

 

Pe ktm imi amortea fundul dupa nici o suta de km. La fel si pe chopper. Cu Banditul a fost bine. Am facut si 500km intr-o zi fara sa adoarma sezutul. Pe Deleu am mers in prima zi de co aproape 400km fara amorteli. Doar o usoara opareala sub buci la picioare, dar asta depinde de pantaloni. Shaua e destul de lata sa sustina greutatea fara sa-ti amorteasca fundul. Cum spuneam o modificare a sheii ar doar de material nu neaparat de forma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Chiar, a incercat careva sa puna uleiul asta de la Louis:

CASTROL OEL GRAND-PRIX 4L 10W-40 SONDER-EDITION

http://www.louis.de/_3014bfd72f9240d747f52556b043820144/index.php?topic=artnr&artnr=10038255

Ma bate gandul sa incerc cu asta la urmatorul schimb, daca nu apuc sa merg pe dincolo sa imi iau ceva.

 

Emi, eu i-am dat doar ulei de-asta in ultimii 18tkm. Si n-am avut nicio problema. Se comporta impecabil, si nici n-a mancat ulei. Ce-i drept, luat de mine de la Louis, nu de pe net

 

Acum trebuie sa fac al 4-lea schimb, dar mi-a tot fost lene, si uite c-am ajuns la 6500km (800km week-end-u' asta, deci am circumstante atenuante), nu simt insa nicio diferenta. Sunt curios si eu sa vad daca va fi la fel, ca uleiul de-acum l-am luat prin Kronaumoto, nu-i cumparat de mine personal de la Louis. Dar nu ma astept la probleme.

 

Oricum, din experienta mea, apreciez ca Grand Prix-ul 10W40 de la Castrol are un raport pretz/calitate imbatabil.

 

 

 

...iar bujiile Iridiu parca ajuta si ele ... parca-i mai hotarata acceleratia.

 

Man, parerea mea e ca la asa de putini km nu-ti trebuie bujii cu Iridiu.

 

Eu am intrebat la Suzuki Kecskemet, cand mi-am schimbat bujiile, si mi-au confirmat ca la doar 23tkm, cat avea a mea pe-atunci, nu se merita.

 

Dar asa e, lumea e fascinata de bujiile cu Iridiu si de filtrele K&N, marturisesc ca si pe mine ma batea gandul sa le folosesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Man, parerea mea e ca la asa de putini km nu-ti trebuie bujii cu Iridiu.

 

Eu am intrebat la Suzuki Kecskemet, cand mi-am schimbat bujiile, si mi-au confirmat ca la doar 23tkm, cat avea a mea pe-atunci, nu se merita.

 

Dar asa e, lumea e fascinata de bujiile cu Iridiu si de filtrele K&N, marturisesc ca si pe mine ma batea gandul sa le folosesc.

 

Pai da' care e legatura dintre bujiile iridium si numarul actual de km.

Din cate stiu eu cel putin bujiile rezista mult mai mult decat bujiile standard si din folclor ajuta la pornirea la rece.

Dar nicicum nu exista o relatie intre numarul de km si bujii iridium.

Legat de filtrul KN - se zice ca filtreaza un pic mai prost dar la fel rezista mai mult in timp prin acea operatie de spalare ungere.

La transalp filtrul de hartie hiflo costa 150 lei si kn 240 lei. Am trecut pe kn dupa primii 12 mii si ajuns la 60 de mii cu acelasi filtru evident cu intretinerea anuala.

Deci daca se voteaza eu sunt pentru bujii iridium (rezista ani si km buni) si filtru KN (pe termen lung iesi mai ieftin).

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul k&n l-am ales pe acelasi considerent iesi mai ieftin in timp... faptul ca filtreaza mai prost este un mit daca este uns corect, garnitura etanseaza bine, si nu este gaurit sau rupt filtreaza la fel ca un filtru normal de hartie. saptamana trecuta l-am curatau si uns si nu am gasit in airbox firicel de praf.

Bujiile pe iridiu costa dublu dar tin cel putin dublu si cum este o placere imensa sa schimb bujia din spatele radiatorului optez pentru ele si umblu mult mai rar pe acolo

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane, nu fii rau.

Omul chiar nu a zis nimic de rau de V-Strom. Si cel putin are dreptul la o parere (chiar si rea) fara sa ii bage cineva pumnul in gura.

Daca aveti probleme existente pe alte forumuri, ar fi frumos ca aici sa uitati de ele sau sa le ignorati temporar.

Va multumesc.

Fi linistit interventia lui khk nu viza V-Stromul. Raspunsul lui era strict pt mine, iar la cap "altele" intra un singur motor, respectiv ST-ul.

 

filtrul k&n l-am ales pe acelasi considerent iesi mai ieftin in timp... faptul ca filtreaza mai prost este un mit daca este uns corect, garnitura etanseaza bine, si nu este gaurit sau rupt filtreaza la fel ca un filtru normal de hartie. saptamana trecuta l-am curatau si uns si nu am gasit in airbox firicel de praf.

Bujiile pe iridiu costa dublu dar tin cel putin dublu si cum este o placere imensa sa schimb bujia din spatele radiatorului optez pentru ele si umblu mult mai rar pe acolo

Ma repet, mie mi-a facut o impresie buna K&N. Filtra mai bine si parca motorul tragea mai bine decat cu filtrul original, care lasa sa treaca un praf fin in airbox. In spatele K&N am gasit mereu plasticul super curat, dar intradevar il spalam si ungeam cam la 10000 km ca la carte.

 

De doua zile merg in oras cu V-Stromul, dupa ce, de un an, nu l-am mai atins. Super motor!!! Cu prima ocazie am sa incerc si unul nou la un test. Cand s-a anuntat pt vanzare?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... faptul ca filtreaza mai prost este un mit daca este uns corect, garnitura etanseaza bine, si nu este gaurit sau rupt filtreaza la fel ca un filtru normal de hartie.

 

era pe undeva un raport si o comparatie de filtre. evident diferenta era la permisivitate de ordinul micronilor in favoarea filtreolor de hartie.

inca nu am gasit dar mai caut. evident ca nu se pune problema de a compara cu un filtru prost uns sau gaurit sau rupt sau neetans.

sau sa nu te astepti ca afirmatia mea se bazeaza pe faptul ca am gasit mizerie in spatele vre-unui filtrului.

mai caut raportul acela.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiam (corectati-ma daca nu e asa) filtrele K&N permit sa treaca mai mult aer, de aici si plusul de putere, cati micro-manzi or fi. Mai mult aer inseamna totusi si mai multe particule din ce vine la pachet cu aerul. Dar sa nu ne facem probleme, habitatul nostru ne bucura cu un aer extraordinar de curat :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In discutia cu filtrele de aer, mie Pipercross mi se pare cea mai buna alegere, ieftin (30 de euro), se curata si unge usor cam la 7-8000km, airboxul arata impecabil.

Nu-mi place ca tre sa dau jos jumatate de motor sa ajung la el si stau cu motorul desfacut o zi pana il spal, usuc si ung. Dar nimic nu e perfect :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi place ca tre sa dau jos jumatate de motor sa ajung la el ...

 

Intr-adevar, daca e sa-i gasesc o hiba Wee-ului, locatia filtrului de aer e un dezavantaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/665429-ajutor-urgent-pentru-motopolitist-lovit-grav-in-constanta/

 

scuze de offtopic, m-am gandit ca sunt pe-aici oameni in masura sa ajute.

:bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Principiu de filtrare la K&N si hartie sunt diferite. La primele, materialul de filtrare are sicane, umezite cu ulei, iar aerul cu praf le strabate schimbandu-si directie de multe ori prilej cu care praful se lipeste de ulei. La filtrele din hartie retinerea particulelor de praf se face cu obturarea in timp a gaurelelor din mat de filtrare. Noi, ambele filtreaza si se opun trecerii aerului catre motor, cam la fel, incep sa se diferentieze pe masura ce se colmateaza, respectiv hartia se umple de praf si limiteaza trecerea aerului, iar filtrele tip K&N nu-si modifica semnificativ caracteristicile, de aici si usoara lor superioritate. Daca sunt spalate si unse corect filtreaza cel putin la fel de bine ca cele din hartie, daca nu mai bine.

 

Intr-adevar, daca e sa-i gasesc o hiba Wee-ului, locatia filtrului de aer e un dezavantaj.

La mai toate motoarele moderne filtrul de aer se da jos greu, cel putin prima data, dupa care devine rutina. Odata sau de doua ori pe an nu este chiar un cap de tara! In plus pt cei din Buc exista Fabio. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor pot sa ma laud:)) m-am dat cu noul wee.Am fost la Budapesta si am prins chiar o zi de test cu noul wee la un salon suzuki.O ora de freeride bestial.Acuma sincer nu imi explic de ce dar sprinteaza ca si 1000-le

se simte clar ca pleaca.Ciclistica parca e mai buna la viteze mici.Super oricum.Si chiar daca aveai banul jos trebuia sa astepti ceva pt el:) Dar deocamdata raman doar cu amintirea....mi-am gasit o jucarie cel putin la fel de buna:) tiger1050.Multumit deocamdata.greutatea redusa 198kg puterea si aspectul au avut castig de cauza:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa fiu sincer nu am vazut sa fi avut pret afisat,dar am vazut ca se putea face comanda.Echipa de test avea 5 mobre si le mutau de la salon la salon.erau dotate cu gps si nr de test,te lasau sa faci un test de o ora indiferent de distanta ruta etc etc.Puterea mare livrata toata a fost o surpriza placuta,designul.....cu minus din partea mea pt parerea mea trebuia sa fie mai saracacios fara pretenti la un allroad.Ma refer ca mai culci mobra si ...de preferat e sa nu ai plastice multe.La noul model au mai adaugat plastice.Arata super dar...nu neaparat este un avantaj.apoi unghul de la furca este mai mare cu citeva grade pentru-ca ciclistica sa schimbat radical.Am facut 91 de km doar in Budapesta.Trafic...........dar se poate jongla cu el simplu exact ca si cu o bicicleta printre masini,plus ca am incercat sa il culc la viteza foarte mica apoi brusc sa il trag inapoi.A trebuit doar sa i dau impulsul sa ridicat singura perfect.Franele super eficiente le simti practic ca te lipesc de asfalt.in grupul in care am evadat am fost 3 am mers practic unu dupa celalalt tot testul ceilalti 2 fiind dealeri suzuki din orase apropiate de Budapesta.Sau declarat foarte multumiti si parerea lor a fost ca este o mobra super raportat la pret calitate cu foarte multe parti bune si cu putine pretenti de offroad.Ce au punctat ei cu minus foarte mult la fisa care a trabuit sa o complectam la sosire este deprecierea prea mare a motorului in timp scurt.In rest .........m-am bucurat de tura oferita si dupa cum ziceau cei de la teste au caravana si pt Romania.

 

Jucaria asta mi-amluat-o ce zici de ea asa o parere personala.Oricum nu este categorie aici pt ea:)

post-57784-0-18023300-1311495548_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna deprecierea motorului in scurt timp? :scratch: Pierde la valoarea de revanzare dupa 1-2 ani, sau se strica motorul in scurt? Daca este prima, atunci orice motor scos din magazin, valoreaza cu 20-30% mai putin la o vanzare ulterioara. Ceeace este bine pt cei ce vor achizitiona una SH. Oricum daca cumperi motor nou, mai ales in cunostinta de cauza, rar il vinzi mai repede de 3-4 ani, cand deja ai pus ceva km si te-ai saturat de el. Tare mi-ar place un V-Strom pt oras si cand mai ies singur :moto:

 

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Nu prea este pt mine, fiind prea de sosea, dar prieteni care o au sunt incantati.Eu sunt fan motoare in 3, pacat ca la noi Triumph dpdv reprezentanta este 0.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspnsia era fina nu am simtit nici o denivelare iar la trecerile peste politist culcat mi sa parut soft.Nu m-am uita sincer la setari.Iar seua acuma....dupa o ora nici nu mi-am dat seama cind a trecut nu ma pot pronunta.........nu ma dutur curu deloc m-am simtit etraordinar de bine pe el.Puterea sincer ma lasat gura casca,livrata rapid la ture joase simteai ca pur si simplu te da pe spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva imagini din CO!

 

... si cateva obs/intrebari:

- inainte de plecare in CO am schimbat uleiul, cum va spuneam am pus fullsintetic Motul 300V Factory Line, pe motivul simptomului de "smoala in cutia de viteze', dupa 2000 de km a aparut din nou! Aveti vreo ideea despre asta? Ati patit-o si voi?

 

Vobleaza si e un pic imprecisa directia. In conditiile in care furca fata are totul la maxim, si am avut greutate pe spate, side-caseuri si topcase, iar la mersul fara maini devenea periculoasa. Vre-o sugestie aici in afara de servisarea furcii, de care ma pregatesc?

 

In rest m-am bucurat de motoreta pe toate drumurile, bune sau rele!

Anvelopele Anakee sunt geniale... m-am simtit in siguranta cu sau fara pasager, asfalt uscat sau ud, excelente.

post-11483-0-20524900-1311594089_thumb.jpg

post-11483-0-06097700-1311594099_thumb.jpg

post-11483-0-43176400-1311594108_thumb.jpg

post-11483-0-54445600-1311594146_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si cateva obs/intrebari:

- inainte de plecare in CO am schimbat uleiul, cum va spuneam am pus fullsintetic Motul 300V Factory Line, pe motivul simptomului de "smoala in cutia de viteze', dupa 2000 de km a aparut din nou! Aveti vreo ideea despre asta? Ati patit-o si voi?

 

Vobleaza si e un pic imprecisa directia. In conditiile in care furca fata are totul la maxim, si am avut greutate pe spate, side-caseuri si topcase, iar la mersul fara maini devenea periculoasa. Vre-o sugestie aici in afara de servisarea furcii, de care ma pregatesc?

 

Salut,

1. care fras e simptomul de "smoala in cutia de viteze"? Atentie ca motul 300v - asa zisul racing - nu e foarte potrivit pentru touring. Eu pus in transalp si dupa 2000-3000 km suna ca un suzuki. Dupa mine e mai mult un ulei de ture foarte in alte - mers extrem dar nu pentru multi km - ceva de gen schimbat dupa fiecare cursa daca tot e racing. Eu merg pe 7100 de la viitorul schimb.

 

2. S-ar putea ca voblajul sa fie determinat de incarcarea extremea. Pe la ce viteza incepea sa vobleze? Cauciucul e bine asezat pe janta? Presiunea cea corecta? Janta are bataie stanga/dreapta? Dupa verificarea celor de mai sus ramane de schimbat uleiul in furca.

 

PS: +10 puncte pentru Anakee

 

Bafta,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns!

1. care fras e simptomul de "smoala in cutia de viteze"?

Ma refer la o rezistenta opusa de schimbator la trecerea in treapta superioara. Dar nu ca si cum nu nimeresc "pe dinti" sau e o rezistenta dura... ci mai degraba de parca as avea smoala in cutie si nu ulei ... :) efectul asat a disparut cand am schimbat uleiul dar a reaparut incet-incet. Ma gandesc si la ambreiaj, dar... n-ar fi facut lafel si cu uleiul proaspat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...