siu_long Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salut, ... ar mai fi o chestie ... am auzit ca alea albastre ar avea un defect de fabricatie si se strica mai des decat cele negre si cele argintii desigur! stima, paul Daca e gluma cea legata de culoare... e un foaaarte bun umor negru, nici nu stiu daca sa rad sau sa "cad" Totusi, a mai auzit cineva ceva legat de legatura culoare - asamblare? Din cate stiu sunt mai multe culori valabile pe acelasi an, ma astept sa fie identince pana la partea cu vopsitul carenei. Astept raspunsuri, toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Din cate stiu eu stroamele negre sunt cele mai rapide iar alea rosii nu au frane bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Din cate stiu eu stroamele negre sunt cele mai rapide iar alea rosii nu au frane bune! Am inteles, alea albastre se strica mai repede, alea negre sunt mai rapide (pot sa imi explic stiintific, negrul disipa caldura mai repede), alea rosii nu au frane bune dar se ridica mai usor pe o roata, alea galbene se apleaca mai usor in curbe si de alea albe nu se lipeste mizeria si au consum mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 E baiat destept dom'ne. Careva cu V0Strom vrea sa treaca la R1100GS? Intreb si eu, nu dau cu paru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Switch-ule, ce patisi? Te-ai plictisit de gs? Dap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Ce ma nemultumeste este suspensia, cu pasager, la doua-trei gropi succesive,imi atinge in cricul central. ?? Cand mergi cu pasager ridici suspensia spate la max? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Switch-ule, ce patisi? Te-ai plictisit de gs? Azi mi-a ajuns kn-ul, maine il montez sa vedem cum se simte. Dupa prima mie de km cu repsol, pot sa spun ca sunt multumit, nu l-a papat, motorul toarce, merge bine si pe turatie inalta. Ce ma nemultumeste este suspensia, cu pasager, la doua-trei gropi succesive,imi atinge in cricul central. ?? Drive fast, but drive safe! Salut, daca poti fa si tu un review cu impresiile despre filtrul KN. Ma bate si pe mine un gand! Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salut, daca poti fa si tu un review cu impresiile despre filtrul KN. Ma bate si pe mine un gand! Merci S-a mai tot scris despre K&N. La mine a corespuns din toate punctele de vedere. Se spala si unge usor la cca 10000 km, iar in spatele lui am gasit mereu curat, ceeace nu s-a intamplat in spate celor de hartie, originale. Apropos de acest subiect am dat de filtrele ADN care functioneaza pe acelasi principiu cu K&N, dar au o suprafata mai mare de filtrare. A folosit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 S-a mai tot scris despre K&N. La mine a corespuns din toate punctele de vedere. Se spala si unge usor la cca 10000 km, iar in spatele lui am gasit mereu curat, ceeace nu s-a intamplat in spate celor de hartie, originale. Apropos de acest subiect am dat de filtrele ADN care functioneaza pe acelasi principiu cu K&N, dar au o suprafata mai mare de filtrare. A folosit cineva? Si care este diferenta de pret intre ADN si KN? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 E baiat destept dom'ne. Careva cu V0Strom vrea sa treaca la R1100GS? Intreb si eu, nu dau cu paru Am auzit ca au la vanzare un DL 1000 la Automobile Bavaria in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Am auzit ca au la vanzare un DL 1000 la Automobile Bavaria in stare foarte buna. Da 4000km si 6400 euro din 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Si care este diferenta de pret intre ADN si KN? Sunt similare ca pret. Daca nu aud nimic negativ despre ele, am sa-mi iau din Grecia, ca am hotelul in Atena la 500 m de reprezentanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Am auzit ca au la vanzare un DL 1000 la Automobile Bavaria in stare foarte buna. Multam de pont, dar nu imi trebe sugativa de combustibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu. Asa ar trebui? Astept si continuarea , dl. Bogdan. " DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! " Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu cred ca-i adevarat ca cele albastre se strica mai repede, si chiar daca-i gluma nu e buna! Ar fi bine sa nu se raspandeasca astfel de zvonuri nefondate. Eu unul daca spun ceva o spun doar daca am informatii sigure. De exemplu, ca tot vorbiti de culorile motoretelor, stiu din sursa sigura [am lucrat la Suzuki Olanda] ca cele albastre, au fost loturi speciale facute pentru Germania si au cel putin 10-12 cai in plus. Susupensia este cu piese de la WhitePower iar maparile ecu sunt racing. Au fost facute special pentru ai scoate din minti pe cei de la BMW. Asa ca daca sunteti norocosii posesori a unei motorete DL 650 din 2008, albastra, sa stiti ca valoreaza mai mult cu cel putin 1000 de euro. Mitica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Nu cred ca-i adevarat ca cele albastre se strica mai repede, si chiar daca-i gluma nu e buna! Ar fi bine sa nu se raspandeasca astfel de zvonuri nefondate. Eu unul daca spun ceva o spun doar daca am informatii sigure. De exemplu, ca tot vorbiti de culorile motoretelor, stiu din sursa sigura [am lucrat la Suzuki Olanda] ca cele albastre, au fost loturi speciale facute pentru Germania si au cel putin 10-12 cai in plus. Susupensia este cu piese de la WhitePower iar maparile ecu sunt racing. Au fost facute special pentru ai scoate din minti pe cei de la BMW. Asa ca daca sunteti norocosii posesori a unei motorete DL 650 din 2008, albastra, sa stiti ca valoreaza mai mult cu cel putin 1000 de euro. Mitica. Unde scrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Unde scrie? Unde scrie ce? De BMW, de stroame albastre, de suspensii sau de cai A-propo, ai gasit ventilator? ... si bafta cu schimbul sau vanzarea. Pentru o extensie de aripa fata, aveti fro sugestie alta decat ebay? Ca vin ploile si-mi uda pantofiorii. Editat August 11, 2011 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 (editat) Pentru o extensie de aripa fata, aveti fro sugestie alta decat ebay? Ca vin ploile si-mi uda pantofiorii. http://shop.heroblobs.co.uk/collections/suzuki-v-strom/products/fenda-extenda-for-suzuki-v-strom-dl100-and-650 Si apropo de VStrom-uri albastre, al meu trage muuult mai bine decat cele de alta culoare Editat August 11, 2011 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Imi place ca in poza e un R-o-mie-si-ceva-GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 http://shop.heroblobs.co.uk/collections/suzuki-v-strom/products/fenda-extenda-for-suzuki-v-strom-dl100-and-650 Si apropo de VStrom-uri albastre, al meu trage muuult mai bine decat cele de alta culoare Pai cum ziceam si eu, la albastre sun fro 10-12 caluti in plus! Tu ai cumparat de la astia? In poza vad ca-i fixata cu pocnituri, nu tine dublu-adezivul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Pai cum ziceam si eu, la albastre sun fro 10-12 caluti in plus! Tu ai cumparat de la astia? In poza vad ca-i fixata cu pocnituri, nu tine dublu-adezivul? Da, am cumparat-o acu 2 ani, si nu sunt popnituri, ci holzsuruburi scurte de la casetofoane vechi. Dublu-adezivul e si el pus, dar am pus holzsuruburi de siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 ba....a mea e neagra si mare........asta ce inseamna??? ba da voi cititi ce scrieti????? adica ferrari merge mai repede decat un logan fiindca e rosu????????? :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 ba da voi cititi ce scrieti????? adica ferrari merge mai repede decat un logan fiindca e rosu????????? :lol: Exact, fiindca Loganul meu e rosu ca Ferrari, merge muuuult mai repede decat Loganurile de alte culori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Exact, fiindca Loganul meu e rosu ca Ferrari, merge muuuult mai repede decat Loganurile de alte culori stiam eu!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Nu. Asa ar trebui? Astept si continuarea , dl. Bogdan. " DRIVE FAST, BUT DRIVE SAFE! " Pai ce sa mai continui. Cand mergi singur suspensia spate la mijloc, iar cu pasager ridicata la max. Fata regleaz-o prin incercari unde iti convine functie de greutatea ta si drumurile pe care mergi. Un pic mai tare predominant sosea si mai moale daca le ai cu offroudul. Fata nu prea trebuie schimbata functie de greutatea transportata, pt ca pasagerul o descarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.