Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Nu te contrazic dar eu Daytona am vazut pe cele mai multe mobre si chiar pe site sunt mai bine cotate.

 

Apropo de azi sunt la 40€ asa ca e un moment foarte bun pentru cumparaturi :)

 

Vand manere incalzite Daytona, sigilate, primite cadou (luate de la Louis prin Kronaumoto).

 

Stau de cateva luni la mine in dulap si timpul (chiar si rece :) ) probeaza ca mie nu-mi trebuie un astfel de produs.

 

Nu mai pun link-ul de pe Louis (part number-ul e 10032048 pt. cine vrea sa le vada pe site-ul lor).

 

Pretz actual pe Louis: 40 euro (redus de la 60).

Pretz cerut de mine: 30 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca mai merg, coafura rezista.

E frigut dar pe distante scurte merge.

 

O toamna atat de secetoasa, uscata si un inceput de iarna nu foarte friguros... ce poate sa ceara mai mult un motociclist?

Ma gandesc cu groaza la metrou si aftobuze si cel mai mult ma omoara timpul pierdut in trafic. Apropae o ora pierduta din viata, zilnic.

Mi-am pus, totusi de-o parte, tot anul, albume de muzica si niscai e-book-uri sa am toata iarna de citit si ascultat pe drum spre slujba.

 

O s-o bag la iernat la Bozoro si vreau sa revizez cate ceva. Nu ca s-ar impune, dar eu cred in preventie.

 

Am luat-o anul acesta, acum cateva luni, la 21500 si implinesc saptatamana asta 30.000.

A mers exceptional, n-a cartit, n-a marait. A carat vin si muratauri, mandre si prieteni, saci de cartofi si varza. Este un companion loial si de nadejde.

Si ca sa zic asa, in afara de uleiuri si filtre n-a cerut decat curatenie si putina atentie.

 

Vreau s-o rasplatesc in aceasta iarna cu o servisare a furcii fata, o verficiare a jocului supapelor si o echilibrare a clapetelor [sau cum s-o numi operatiune]. AS vrea sa mai verific si incarcarea bateriei, caci am impresia ca-i cam mica valoare si poate e doar din contacte proaste sau oxidate.

 

As mai vrea s-o inalt un pic, max 2 cm, ca sa merg cu preloadul pe spate la jumatate si sa cresc totusi incarcarea pe fata. Am fost ieri pana la Ploiesti dupa provizi si am venit incarcat. Cutii si topcase plus o geanta pe bancheta din spate :). La un moment dat m-au depasit niste baieti cu turinguri mari, BMW, Kawa si mi-au facut pofta de alergat. O usoara instabilitate pe fata a fost tot ce i-am putut reprosa in rest a tinut pasul foarte elegant. De acea sper ca o inaltare a spatelui va mai transfera din greutate spre fata facind-o mai stabila/precisa.

 

In rest, voi mai face nsite gresari si ce-o mai scrie la carte.

 

:cheers:

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si beleaua ... are cineva idee pe unde pot indrepta janta de spate la v-strom? are o indoitura destula de mica dar care imi sta pe creier. nu pierde presiune dar nici nu vreau sa merg cu ea asa

Ti-o indrepti singur cu un ciocan de 1-2 kg si cateva bucati de lemn. Umfli roata bine, o asezi pe doua lemne de brad patrate de 8x8 sau 10x10 cm si lovesti cu ciocanul, dar nu direct ci prin intermediul unei alte bucati de lemn de esenta mai tare, fag/stejar. Bucata asta de lemn cu care lovesti efectiv sa aiba in sectiune cca 2,5x5cm si 20-30 cm lungime. Partea care va fi in contact cu geanta in momentul loviturii o mai polizezi putin pt a copia cat de cat forma gentii(nervuri, raze). Eu asa am facut si a iesit perfect, nici eu nu mai stiam unde s-a strambat. Metoda este buna cand geanta nu este foarte deformata, adica asa cum ai descris-o tu. Altfel trebuie roluita.

 

Pt inaltarea spatelui ai doua variante. Bagi un distantier de 8 mm sub arc si/sau montezi doua piese mai scurte la suspensie, piese care au forma oaselor, din platbanda si cu doua gauri. O distanta mai mica cu 1 mm intre gauri duce la o ridicare de 3 mm a spatelui. In general mai toti care au facut manevra asta au micsorat antraxul cu 8 mm si au ridicat spatele cu 24mm.

 

 

As mai vrea s-o inalt un pic, max 2 cm, ca sa merg cu preloadul pe spate la jumatate si sa cresc totusi incarcarea pe fata.

 

:cheers:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el vrea sa inalte spatele pt. ca a devenit foarte lejera fata cu greutate pe mobra. la inceput se pot scote 1,5-2cm furcile si dupa aceea se decide dca este nevoie si de ridicarea spatelui.

 

@ florin: am vazut cu ochii mei o janta care avea o indoitura de catva mm dar care pusa pe masina de echilibrat sa dovedit a fi stramba pe ambele parti dar ivizibil pe partea opusa indoiturii vizibile, adica se vedea in ce hal era de stramba doar cand se invertea roata pe banc.

plus ca dupa indreptat trebuie echilibrata.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ florin: am vazut cu ochii mei o janta care avea o indoitura de catva mm dar care pusa pe masina de echilibrat sa dovedit a fi stramba pe ambele parti dar ivizibil pe partea opusa indoiturii vizibile, adica se vedea in ce hal era de stramba doar cand se invertea roata pe banc.

plus ca dupa indreptat trebuie echilibrata.

 

in viteza 2 pe cricul central nu se vede nicio oscilatie pe stanga doar pe dreapta unde este lovita. Am verificat cu maker-ul fixat pe bascula la fel cum imi centram rotile pe spite de la bicicleta si de la CZ si nu are nici macar 1mm deviatie. o sa incerc metoda cu lemnul eu am incercat cu un plastic si am zgariat putin vopseaua.

ca o paranteza rotile de v-strom sunt foarte rezistente am luat cu motocicleta asta canal fara capac (aveam ceva viteza ce e drept) am intrat pe teren intr-un pietroi cam pana la inaltimea scaritelor ascuns in balari de a sarit motocicleta la verticala si roata de fata nu a avut nimic. Cred ca s-a strambat ca am mers cu presiune scazuta 1,5 pe deal si nu am crescut presiune pe asfalt iar o groapa mi-a facut asta. sau pt si simplu la vulcanizare a fortat mai mult cu levierul si a strambat janta pentru ca lovitura pe ea nu se cunoaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el vrea sa inalte spatele pt. ca a devenit foarte lejera fata cu greutate pe mobra. la inceput se pot scote 1,5-2cm furcile si dupa aceea se decide dca este nevoie si de ridicarea spatelui.

 

Da, exact asta vreau, dar sarind peste prima optiune. Am scut de aluminiu de la sw-motech care-mi mananca din garda la sol si nu as vrea sa mai pierd si prin lasarea din furca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata,nu mai tine vrajeala,astia de la Libertatea au anuntat ca la noapte in Bucuresti se imprastie antiderapant pe sosele...adica pericol de polei.Si asa la minus 8-9 grade cit ereau de dimineata pe linga Bucuresti devine periculos mersul pe mobra.Pe frigul asta minerele incalzite nu-si fac treaba,iti ingheata degetele (datorita faptului ca sint tot timpul pe manete),cauciucurile se intaresc ca dracu si la orele de virf dai peste tot felul de idioti care se cred stapinii soselelor. In schimb mobra merge beton iar eu desi nu credeam n-am treaba cu frigul,cum se apropie iar temperatura de 0grade C si e asfaltul fara polei o scot iar la drum. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata,nu mai tine vrajeala,astia de la Libertatea au anuntat ca la noapte in Bucuresti se imprastie antiderapant pe sosele...adica pericol de polei.Si asa la minus 8-9 grade cit ereau de dimineata pe linga Bucuresti devine periculos mersul pe mobra.Pe frigul asta minerele incalzite nu-si fac treaba,iti ingheata degetele (datorita faptului ca sint tot timpul pe manete),cauciucurile se intaresc ca dracu si la orele de virf dai peste tot felul de idioti care se cred stapinii soselelor. In schimb mobra merge beton iar eu desi nu credeam n-am treaba cu frigul,cum se apropie iar temperatura de 0grade C si e asfaltul fara polei o scot iar la drum. :cheers:

 

Esti fericit daca mai speri. In Brasov nu prea se intrevad zile calduroase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata,nu mai tine vrajeala,astia de la Libertatea au anuntat ca la noapte in Bucuresti se imprastie antiderapant pe sosele...adica pericol de polei.Si asa la minus 8-9 grade cit ereau de dimineata pe linga Bucuresti devine periculos mersul pe mobra.Pe frigul asta minerele incalzite nu-si fac treaba,iti ingheata degetele (datorita faptului ca sint tot timpul pe manete),cauciucurile se intaresc ca dracu si la orele de virf dai peste tot felul de idioti care se cred stapinii soselelor. In schimb mobra merge beton iar eu desi nu credeam n-am treaba cu frigul,cum se apropie iar temperatura de 0grade C si e asfaltul fara polei o scot iar la drum. :cheers:

Materialul antiderapant imprastiat toamna trecuta, niste muci lipiciosi, am constatat ca a fost si foarte coroziv. Mi-a atacat suruburi si piulite, pe care apoi a trebuit sa le schimb, ca aratau ca dracul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu aveti probleme cu pornirea la rece .Pornesc usor.MERSI

 

Azi am pornit-o prima oara dupa aproape 2 saptamani (am luat o pauza ca am fost racit) - s-a balbait un pic, dar a luat-o la primul buton.

Bateria are 3 ani jumate, daca supravietuieste si iarna asta cred ca o mai tin un an :)

Daca merg in fiecare zi cu motorul, porneste fara probleme si la -2-3-5 grade.

Primavara, dupa o pauza mai lunga, s-a intamplat sa mai am probleme la prima pornire, dar tot o ia pana la urma, la al doilea sau al treilea buton. Pana acum n-a fost nevoie sa pun cablurile pe ea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti fericit daca mai speri. In Brasov nu prea se intrevad zile calduroase.

nu stiu altii cum sint, dar eu merg si iarna cu mobra chiar daca temperatura e de doar -4 sau + 4 grade,binenteles nu pe polei sau zapada. Am mers odata iarna pe un drum prin cimp si prin padure cu portiuni de gheata sau zapada si mi-a ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...