Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Fabio, sa fim seriosi! Tu ti-ai oferit parerea, nu m-ai obligat. Ai bagat uleiul cu acceptul meu, n-ai facut-o de capul tau.

Chestia asta cu uleiul e o mare nebunie, imposibil de prezis ce ulei va merge in ce motoreta. Iar parerea utilizatorului este formata in baza a catorva criterii foarte empirice, cum se "simte", cum se "aude" si cat "mananca". Pe Discovery este un material referitor la locomotive. In acest material este prezentat un specialist in analiza uleiurilor ce curg prin locomotiva si garnituri. O analiza complicata cu multe aparate spectometralosciloscopicofaradeice... m-a pierdut dupa cateva zeci de secunde, din care specialistul tragea concluzii despre problemele si uzurile motoarelor.

 

Deci, sa fim serios cu [repet] nebunia asta cu uleiurile, care-i mai bun, mai rau sau cum o fi. Eu recunosc, lucrul care ma deranjat de cate ori am pus altceva in motor decat 5100, a fost efectul de "agatare" sau "smoliciune" ce apare la schimbarea vitezelor. In rest, ce se intampla in motor, D-zeu cu mila, ca nu prea stiu si nici nu prea am cum sa verific.

 

Asa dar Fabio, stai linistit, o sa-l schimb cand n-o sa mai rezist si voi avea 200 de lei in plus. Am facut comentariul in ideea ca poate se vor aduna mai multe pareri negative, sau vor striga mai multi "frate esti praf!" :))

 

pe mine ma intereseaza oricum opiniile voastre, ale tuturor, pentru ca eu incerc sa trag concluzii si sa vad ce e cel mai bun. azi am luat un bidon de motul pe care o sa vad cui o sa il pun si o sa il rog sa treaca din cand in cand pe la mine sa vad exact evolutia uleiului. si daca ai putea si tu sa treci sa vad cum se comporta sau cum se deterioreaza uleiul mi-ar face placere.

ti-am spus, trei persoane mi-au spus ca e mai ok dar probabil lor senzatia de "moliciune" sau "smoala" in cutie le place. e oricum o chestie de gust, in italia foloseau bardhal si erau extrem de incantati, am incercat si eu: un dezastru, l-am schimbat dupa 2000km. agata, caraia, si parca era goala cutia. asa ca si aici totul e relativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar mai fi si Bellray sau nu mai stiu cum.....si Motorex, si cate si mai cate. da acum hai sa ne marginim si noi la ce e mai de doamne ajuta.

ti-am mai zis ca aveam un prieten care punea AGIP sint2000. :) le incercam si pe astea auto???

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreti sa incercati si cauciucurile astea ? http://www.motorcyclenews.com/MCN/Products/productsresults/Tyres/2010/March/mar1610-dunlop-trailmax-tr91-review/ :)

sunt curios cum se comporta si daca tot v-ati apucat de teste .... :)

(glumesc si eu :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar astazi citeam despre ele pe vstrommers (adica vstromania italienesc) cine a apucat sa le monteze e multumit, dar ramane inca dubiul kilometrilor, nimeni nu a reusit sa treaca de 20000km. toti cei care au facut recenzii si au avut cu ce sa le compare, spun ca sunt intr-o oarecare clasificare, primele inaitea tourance-ului si a anakee-ului ca si prestatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, am facut schimb de ulei, am bagat semisynth de la Repsol... nu vreau sa incep o nou discutie pe o veche tema, dar dupa 450 de km nu-mi place. Schimb foarte greu treptele de viteza. Senzatia de smoala in cutie... cu motorul cald chiar. Scap de efect undeva la peste 6000 de ture, cea ce ma cam incurca la mersul in oras. Am sa revin la Motul 5100... nu ma intrebati de ce am trecut la Repsol, va rog!

Bafta

Salut,

Verifica si surubul de reglaj de jos de la ambreiaj cel care actioneaza tija! Slabesti piulita strangi pana elimini tot jocul apoi dai inapoi aprox un sfert de tura fix cu surubelnita si strangi bine piulita sa nu se desfaca. S-ar putea sa ai mari surprize in ceea ce priveste schimbatul treptelor si va mai disparea din senzatia de agatat.

Bafta

post-37264-0-81357000-1333695391_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva interesat de un crashbar hepco and beker?

Eftin - 100lei.

Se dau si suruburile de prindere ... ca ala gros e 70 de lei.

ala din dreapta e harshcait de la un derapaj pe dreapta pe asfalt.

 

crashbar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine ma intereseaza oricum opiniile voastre, ale tuturor, pentru ca eu incerc sa trag concluzii si sa vad ce e cel mai bun. azi am luat un bidon de motul pe care o sa vad cui o sa il pun si o sa il rog sa treaca din cand in cand pe la mine sa vad exact evolutia uleiului. si daca ai putea si tu sa treci sa vad cum se comporta sau cum se deterioreaza uleiul mi-ar face placere.

ti-am spus, trei persoane mi-au spus ca e mai ok dar probabil lor senzatia de "moliciune" sau "smoala" in cutie le place. e oricum o chestie de gust, in italia foloseau bardhal si erau extrem de incantati, am incercat si eu: un dezastru, l-am schimbat dupa 2000km. agata, caraia, si parca era goala cutia. asa ca si aici totul e relativ.

 

Ok, trec saptamana viitoare si ne uitam si la piulita despre care vorbeste domn' florin.radu!

 

Salut,

Verifica si surubul de reglaj de jos de la ambreiaj cel care actioneaza tija! Slabesti piulita strangi pana elimini tot jocul apoi dai inapoi aprox un sfert de tura fix cu surubelnita si strangi bine piulita sa nu se desfaca. S-ar putea sa ai mari surprize in ceea ce priveste schimbatul treptelor si va mai disparea din senzatia de agatat.

Bafta

 

Verificam si asta!

Merci

 

Uite ce frumos le-a adunat omul asta aici:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=425717&page=6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1333653750[/url]' post='3096553']

ar mai fi si Bellray sau nu mai stiu cum.....si Motorex, si cate si mai cate. da acum hai sa ne marginim si noi la ce e mai de doamne ajuta.

ti-am mai zis ca aveam un prieten care punea AGIP sint2000. :) le incercam si pe astea auto???

 

Baiiii tu crezi ca Rockoil este chinezesc? Fabricat in UK iar la reprezentanta mi-au spus ca Yamaha il foloseste la motoarele de competitie. 12euro litrul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1333771638[/url]' post='3097767']

ms, man. Ma mananca sa ii pun genti spitate. acu numai sa le gasesc. ;) arata f bine si pe off ruleaza altfel.

 

Ruleaza fix la fel. Cauciucul face diferenta. In SUA era cel putin o firma care facea roti cu spite dedicate si pt DL. Daca ai rabdare sa cauti in sute de pagini pe Advrider gasesti. S-ar putea insa sa coste mult, daca nu ma insel, cca 2000 $ perechea si nu cred ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce offroad poate V-Stromu jentile spitate sunt overkill. Daca vrei sa te dai calumea pe coclauri, 21 pe fata, 18 pe spate, 150kg max etc.

Pentru drumuri cu gropi sau de tara marg fara greata jentile actuale, eu n-am reusit sa le indoi pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmmm ... toba mea nu merge cu centerstand oem dar posibil sa mearga cu SW motech. cineva interesat de schimb centerstand oem cu swmotech?

sau cineva interesat sa cumpere un cric central oem?

sw motech e 170 de euro ... daci eu pe al meu oem l-as da pe la 130eu.

sau cineva interesat de un scut de aluminiu pt dl tot oem? am si crahbarul de care se prinde in fata tot oem.

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am bricolat pe-al meu, sa vedem cat/daca tine.. :)

 

aveti idee daca sunt diferente intre ani (pre/post 2007) sau motorizare? (la semnalizari ma refer)

 

Poti sa verifici comparand codurile pentru semnalele pentru anul tau si codul pentru semnalul care vrei sa il cumperi. :bounce:

Din cate stiu eu nu sunt diferente intre cele de 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...