Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am fost determinat si am citit aproape toate cele 633 pagini :kick: Asa ca fara suparare dar stiu cine e turangiul sef :moto:

Nu prea pricep de ce exclus ruler ? Care ii mecanismu ce te-ar determina sa nu cumperi mobra mea in cazul in care as vinde-o (nu ca as vindeo) ? M-ai facut tare curios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea pricep de ce exclus ruler ? Care ii mecanismu ce te-ar determina sa nu cumperi mobra mea in cazul in care as vinde-o (nu ca as vindeo) ? M-ai facut tare curios :)

 

Nea Geloo vezi in ce belea ne-ai bagat pe toti cei trei nominalizati? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum va spuneam acu ceva timp, intentionez sa achizitionez un V-Strom 650. A mai ramas aproximativ o luna pana la achizitie, si am inceput sa-mi intensific cautarile. Asa ca as vrea sa va mai cer niste sfaturi. Prima data, daca nu cumva vindeti vreo unu dintre voi mobra (exclus ATW, Vlad_N, ruler si exclus varianta albastra ca nu-i place prietenei), as fi interesat (data achizitiei, dupa 26 mai).

 

Nu lua mobra din Italia ca aia le tureaza tare si strica scaritele, nemtii le spala prea des si se duce luciul la vopsea... :blink:

Din ce am citit in manual se spune sa nu o turezi peste 10500rpm adica peste zona rosie. De ce ar fi vreo problema ca userul atw merge cu ea mai turata? In treapta a 6-a nu sare de 9000rpm nici sa o f@@ti si acolo indica 200km/h

Daca se strica la viteza aia fi sigur ca o limita japonezul.

Daca te apuci sa cauti motociclete tinute in puf nu mai cauta v-strom astea sunt facute sa mearga pe orice drum full de bagaj si cu pasager: prin gropi, pe drumuri de tara, pe forestiere, pe autostrada la viteza mare si pe drumuri foarte virajate suficient de tare cat enerveze ducatistii ca nu te pot pierde din retrovizoare.

Personal nu am auzit pe nimeni sa strice v-stromul ca il tureaza. Mai repede te uiti pe un istoric de service sa vezi daca i s-au schimbat uleiul si filtrele nu viteza cu care s-a mers. Mai ales ca iti poti crea un user nou iti lauzi motocicleta vreo 2 sapt la rand cu km dati inapoi vreo 100k si cumperi motocicleta in rodaj (max 5000rpm :D) la super pret

Multa bafta la alegere

btw alea albastre sunt cele mai rapide si cele mai puternice si consuma cel mai putin ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit eu cu catalin zilele trecute si nu mai avea nimic dar ca se pregatea sa aduca una, da avea deja musterii la ea. oricum nu se mai gasesc neam.

 

vand dl 650 90000km an 2006 nealergata si fara probleme mecanice. sau 26000km, depinde cati vrei..... :grinbandit:

 

ba vlade, sunteti niste distrugatori de mobre bre, s-a dus vestea ce sa mai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vorbit eu cu catalin zilele trecute si nu mai avea nimic dar ca se pregatea sa aduca una, da avea deja musterii la ea. oricum nu se mai gasesc neam.

 

vand dl 650 90000km an 2006 nealergata si fara probleme mecanice. sau 26000km, depinde cati vrei..... :grinbandit:

 

ba vlade, sunteti niste distrugatori de mobre bre, s-a dus vestea ce sa mai.

 

e mult 26000 :D iti fac concurenta am una 2008 cu in 7300 km n-am timp sa ma dau cu ea este motocicleta de rezerva eu ma dau cu alt v-strom pe ala il alerg pe asta de il am la vanzare il tin "de bun" :D

negociabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...

ba vlade, sunteti niste distrugatori de mobre bre, s-a dus vestea ce sa mai.

 

Tocmai eu? In cazul asta ma simt onorat.

Cum dreaq nu mai are Catalin mobre? Chiar asa a inceput sa creasca cererea? In cazul asta trebuie sa ne organizam. De acum, oricine doreste V-Strom trebuie sa intre in teste. Se semneaza un angajament ca nu schimbe vitezele peste 4000, nu trece la BMW in viitor, garantii de moralitate si sa-si iubeasca mobra mai mult decat prietena/nevasta/amanta.

Geloo, eu am adus-o pe roti cu numerele provizorii scoase de Catalin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu am vrut sa discriminez sau sa supar pe cineva. Cu vreo 10-15 pagini in urma era o discutie in care erati inculpatii principali in fugaritul motocicletei (discutia despre consumul de ulei in functie de cat de turat e condus motorul). Fara suparare, da prefer sa iau una despre care sa nu stiu nimic si sa sper ca e buna, decat sa iau una care stiu sigur ca a fost fugarita!

:lol:

v-ati facut de ras bai baieti. va stie o tara intreaga de forjatori :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, da, multe polemici, acum la intrunire o sa fie cei mai oropsiti si prigoniti vor fi pedepsiti si surghiuniti pt lipsa de respect cu care trateza mult iubitele noastre stroame, si mai ales rautatea si lipsa de suflet de care dau dovada!!!

 

:whip: :whip: :whip:

 

PS. la intrunire nu veti primi alcool pana nu va cereti umil scuze tuturor stroamelor din parcare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, da, multe polemici, acum la intrunire o sa fie cei mai oropsiti si prigoniti vor fi pedepsiti si surghiuniti pt lipsa de respect cu care trateza mult iubitele noastre stroame, si mai ales rautatea si lipsa de suflet de care dau dovada!!!

 

:whip: :whip: :whip:

 

PS. la intrunire nu veti primi alcool pana nu va cereti umil scuze tuturor stroamelor din parcare!!!

Sa zici merci ca tu ai scapat, macar tu o sa poti sa-ti vinzi mobra cu 26000km, neturata peste 4000rpm!

 

La intrunire o sa-ti cantam serenade sub balcon la 2 noaptea, cu motoarele turate intre 8000 si 10500rpm, ca doar asa stim. :blbl:

Ba chiar ma gandesc sa-mi reglez ralantiul la 7000rpm, sa plece mai bine de pe loc! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

invidiosuleeeeee........!!!

Vezi ca am poze cu tine cu scaritele pe asfalt pe Transafagarasan, daca vrei sa nu le public trebuie sa negociem! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno jur cu mana pe fundita si cu fundu pe olita ca rationamentu asta m-o dat pe spate. Cum traznet sa iei o mobra care intra pe rosu la 10500 rpm si sa nu treci cu ea de 5000 rpm :scratch: Pana acum era numai un gand sa tin mobra asta pana face 99.999 km la mine in ograda, acuma deja e o certitudine, ca sigur nu mi-o mai cumpara nimeni.

 

PS: daca o vand dau si o kila de oloi pentru completare :crack: Am zis, sa se consemneze in analele forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha acum stiu pe cine sa sterg din lista de prieteni de pe facebook...pe cei care nu au grija de mobrele din dotare,pe cei care le fugaresc si le scot pe sosea si drumuri de tara,pe cei care cara pe mobra pasageri si bagaje,pe cei care au vstrom de alta culoare decit negru (ca asa e vopsita a mea) n-as vrea sa-mi reproseze ca-mi fug ochii dupa altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum traznet sa iei o mobra care intra pe rosu la 10500 rpm si sa nu treci cu ea de 5000 rpm :scratch:

La 5000rpm are vreo 35 de cai, ar trebui sa fie suficient pt toata lumea :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam multi,as zice ca e bine la 4000rpm, sa ajunga la toata lumea

Corect, plus ca la 4000rpm are cam 90km/h, viteza maxima pe drumurile nationale.

Sper ca nu merge careva mai repede, nu? :unsure:

Daca aud asa ceva chiar ca nu mai vorbesc cu voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor! Sunt sunt vstromist, ci banditist, dar mi s-a facut o oferta de schimb. Ar trebui sa schimb Suzuki Bandit-ul meu de 650, 2008 si 13 000 km pe un V-Strom 650 din 2005, 20 000 km. Ce parere aveti ?

 

Si cum difera un V-Strom, de Bandit? Au cam aceeasi putere. Poti merge cu V-Strom-ul pe forestiere? Ce il face sa fie V-Strom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor! Sunt sunt vstromist, ci banditist, dar mi s-a facut o oferta de schimb. Ar trebui sa schimb Suzuki Bandit-ul meu de 650, 2008 si 13 000 km pe un V-Strom 650 din 2005, 20 000 km. Ce parere aveti ?

 

Si cum difera un V-Strom, de Bandit? Au cam aceeasi putere. Poti merge cu V-Strom-ul pe forestiere? Ce il face sa fie V-Strom?

in cuvinte putine e greu sa descriu ce il face sa fie vstrom,iti trebuie ceva timp sa deslusesti calitatile apoi iti place sau nu

cele doua fac parte din categorii diferite,au motoare diferite si arata diferit,comun au doar numele "suzuki" ,depind multe de virsta care o ai ,de ce vrei sa faci cu mobra,cit iti place sa calatoresti (singur sau cu pasager)...vstromul stie si poate face multe lucruri,pilotul sa faca fata la cerinte.

noi astia de pe aici n-am spus niciodata ca vstromul e cel mai tare,ci doar ca raportul pret calitate e imbatabil,faptul ca a fost aleasa 2 ani la rind regina alpilor spune multe despre polivalenta acestei mobre.

ca parere imi e greu sa cred ca un vstrom din 2005 ar avea doar 20000de km,ca arata si merge foarte bine da ,asta cred,sa faci un schimb numai tu hotaresti daca se merita sau nu,dupa cum spuneam daca vrei calatorii lungi vstromul ar fi una dintre cele mai bune solutii,daca vrei un drum de tara sau un forestier face fata cu brio,daca vrei coclauri nu recomand, e grea huiduma si n-o ajuta garda la sol ,altfel trage ca bivolul si cara ca boul tot ce pui pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu io, ca 24 de ore va lasa omu' singuri si ati umplut 3 pagini de posturi.

 

@geloo: bro', naspa situatia! stai linistit ca niciunu' din aia de i-ai nominalizat nu e suparat pe tine (inca). Dar ce misto se va face la intrunirea anualaaa... pfiuuuu (de aia zic: inca, ca poate dupa intrunire nu mai gusta glumele). Si pe urma vin si intreb: pe @Vlad_n? Al mai cuminte dintre cuminti? Ala care nu a scos mobra nici macar pe off? (sau cel putin asa se lauda).

Si daca vrei sa devii vstromer atunci sa te pregatesti de intrunire (ca tu crezi ca o sa scapi de facut glume pe seama turangiilor ... te inseli) si te asteptam si pe vstromania.ro

 

Si restul de comentati: lasa pe @atw il linistesc ca sta in camera cu mine la Durau. Ii pun toata noapte muzica de motoare la ralanti (eventual de HD ca sa nu mearga rotund si sa aiba visele cu sincope) si a doua zi o sa vedeti ce cuminte merge. Mai sa ii moara motorul.

Si inca ceva: ce aveti mai cu aia de merg la turatii mici? Ia sa va vedeti de tobele voastre. Daca mie imi ajung 35 de cai!? Adevarule e ca pe forestiera e cam greu sa o tii in 6000. @geloo a mea nu e buna ca am bagat-o prin praf.

Peste toate astea @jhon_n are dreptate: alea negre sunt cele mai faine. Si binenteles ca sunt boi. Ca aia au putere sa traga, vacutele dau lapte. Boi sunt pusi la jug.

 

Si o veste mai putin buna: anul asta nu ajung la SMAEB. Se suprapune cu un eveniment si nu pot pleca. Dar zile mai sunt. Vara asta o sa fie o prezentare Fabarm/Guerini in Bucuresti asa ca tot o sa ajung cumva acolo si mancam un mic undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...