Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

 

...

ba vlade, sunteti niste distrugatori de mobre bre, s-a dus vestea ce sa mai.

 

Tocmai eu? In cazul asta ma simt onorat.

Cum dreaq nu mai are Catalin mobre? Chiar asa a inceput sa creasca cererea? In cazul asta trebuie sa ne organizam. De acum, oricine doreste V-Strom trebuie sa intre in teste. Se semneaza un angajament ca nu schimbe vitezele peste 4000, nu trece la BMW in viitor, garantii de moralitate si sa-si iubeasca mobra mai mult decat prietena/nevasta/amanta.

Geloo, eu am adus-o pe roti cu numerele provizorii scoase de Catalin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu am vrut sa discriminez sau sa supar pe cineva. Cu vreo 10-15 pagini in urma era o discutie in care erati inculpatii principali in fugaritul motocicletei (discutia despre consumul de ulei in functie de cat de turat e condus motorul). Fara suparare, da prefer sa iau una despre care sa nu stiu nimic si sa sper ca e buna, decat sa iau una care stiu sigur ca a fost fugarita!

:lol:

v-ati facut de ras bai baieti. va stie o tara intreaga de forjatori :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, da, multe polemici, acum la intrunire o sa fie cei mai oropsiti si prigoniti vor fi pedepsiti si surghiuniti pt lipsa de respect cu care trateza mult iubitele noastre stroame, si mai ales rautatea si lipsa de suflet de care dau dovada!!!

 

:whip: :whip: :whip:

 

PS. la intrunire nu veti primi alcool pana nu va cereti umil scuze tuturor stroamelor din parcare!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, da, multe polemici, acum la intrunire o sa fie cei mai oropsiti si prigoniti vor fi pedepsiti si surghiuniti pt lipsa de respect cu care trateza mult iubitele noastre stroame, si mai ales rautatea si lipsa de suflet de care dau dovada!!!

 

:whip: :whip: :whip:

 

PS. la intrunire nu veti primi alcool pana nu va cereti umil scuze tuturor stroamelor din parcare!!!

Sa zici merci ca tu ai scapat, macar tu o sa poti sa-ti vinzi mobra cu 26000km, neturata peste 4000rpm!

 

La intrunire o sa-ti cantam serenade sub balcon la 2 noaptea, cu motoarele turate intre 8000 si 10500rpm, ca doar asa stim. :blbl:

Ba chiar ma gandesc sa-mi reglez ralantiul la 7000rpm, sa plece mai bine de pe loc! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

invidiosuleeeeee........!!!

Vezi ca am poze cu tine cu scaritele pe asfalt pe Transafagarasan, daca vrei sa nu le public trebuie sa negociem! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mno jur cu mana pe fundita si cu fundu pe olita ca rationamentu asta m-o dat pe spate. Cum traznet sa iei o mobra care intra pe rosu la 10500 rpm si sa nu treci cu ea de 5000 rpm :scratch: Pana acum era numai un gand sa tin mobra asta pana face 99.999 km la mine in ograda, acuma deja e o certitudine, ca sigur nu mi-o mai cumpara nimeni.

 

PS: daca o vand dau si o kila de oloi pentru completare :crack: Am zis, sa se consemneze in analele forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha acum stiu pe cine sa sterg din lista de prieteni de pe facebook...pe cei care nu au grija de mobrele din dotare,pe cei care le fugaresc si le scot pe sosea si drumuri de tara,pe cei care cara pe mobra pasageri si bagaje,pe cei care au vstrom de alta culoare decit negru (ca asa e vopsita a mea) n-as vrea sa-mi reproseze ca-mi fug ochii dupa altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum traznet sa iei o mobra care intra pe rosu la 10500 rpm si sa nu treci cu ea de 5000 rpm :scratch:

La 5000rpm are vreo 35 de cai, ar trebui sa fie suficient pt toata lumea :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam multi,as zice ca e bine la 4000rpm, sa ajunga la toata lumea

Corect, plus ca la 4000rpm are cam 90km/h, viteza maxima pe drumurile nationale.

Sper ca nu merge careva mai repede, nu? :unsure:

Daca aud asa ceva chiar ca nu mai vorbesc cu voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor! Sunt sunt vstromist, ci banditist, dar mi s-a facut o oferta de schimb. Ar trebui sa schimb Suzuki Bandit-ul meu de 650, 2008 si 13 000 km pe un V-Strom 650 din 2005, 20 000 km. Ce parere aveti ?

 

Si cum difera un V-Strom, de Bandit? Au cam aceeasi putere. Poti merge cu V-Strom-ul pe forestiere? Ce il face sa fie V-Strom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor! Sunt sunt vstromist, ci banditist, dar mi s-a facut o oferta de schimb. Ar trebui sa schimb Suzuki Bandit-ul meu de 650, 2008 si 13 000 km pe un V-Strom 650 din 2005, 20 000 km. Ce parere aveti ?

 

Si cum difera un V-Strom, de Bandit? Au cam aceeasi putere. Poti merge cu V-Strom-ul pe forestiere? Ce il face sa fie V-Strom?

in cuvinte putine e greu sa descriu ce il face sa fie vstrom,iti trebuie ceva timp sa deslusesti calitatile apoi iti place sau nu

cele doua fac parte din categorii diferite,au motoare diferite si arata diferit,comun au doar numele "suzuki" ,depind multe de virsta care o ai ,de ce vrei sa faci cu mobra,cit iti place sa calatoresti (singur sau cu pasager)...vstromul stie si poate face multe lucruri,pilotul sa faca fata la cerinte.

noi astia de pe aici n-am spus niciodata ca vstromul e cel mai tare,ci doar ca raportul pret calitate e imbatabil,faptul ca a fost aleasa 2 ani la rind regina alpilor spune multe despre polivalenta acestei mobre.

ca parere imi e greu sa cred ca un vstrom din 2005 ar avea doar 20000de km,ca arata si merge foarte bine da ,asta cred,sa faci un schimb numai tu hotaresti daca se merita sau nu,dupa cum spuneam daca vrei calatorii lungi vstromul ar fi una dintre cele mai bune solutii,daca vrei un drum de tara sau un forestier face fata cu brio,daca vrei coclauri nu recomand, e grea huiduma si n-o ajuta garda la sol ,altfel trage ca bivolul si cara ca boul tot ce pui pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu io, ca 24 de ore va lasa omu' singuri si ati umplut 3 pagini de posturi.

 

@geloo: bro', naspa situatia! stai linistit ca niciunu' din aia de i-ai nominalizat nu e suparat pe tine (inca). Dar ce misto se va face la intrunirea anualaaa... pfiuuuu (de aia zic: inca, ca poate dupa intrunire nu mai gusta glumele). Si pe urma vin si intreb: pe @Vlad_n? Al mai cuminte dintre cuminti? Ala care nu a scos mobra nici macar pe off? (sau cel putin asa se lauda).

Si daca vrei sa devii vstromer atunci sa te pregatesti de intrunire (ca tu crezi ca o sa scapi de facut glume pe seama turangiilor ... te inseli) si te asteptam si pe vstromania.ro

 

Si restul de comentati: lasa pe @atw il linistesc ca sta in camera cu mine la Durau. Ii pun toata noapte muzica de motoare la ralanti (eventual de HD ca sa nu mearga rotund si sa aiba visele cu sincope) si a doua zi o sa vedeti ce cuminte merge. Mai sa ii moara motorul.

Si inca ceva: ce aveti mai cu aia de merg la turatii mici? Ia sa va vedeti de tobele voastre. Daca mie imi ajung 35 de cai!? Adevarule e ca pe forestiera e cam greu sa o tii in 6000. @geloo a mea nu e buna ca am bagat-o prin praf.

Peste toate astea @jhon_n are dreptate: alea negre sunt cele mai faine. Si binenteles ca sunt boi. Ca aia au putere sa traga, vacutele dau lapte. Boi sunt pusi la jug.

 

Si o veste mai putin buna: anul asta nu ajung la SMAEB. Se suprapune cu un eveniment si nu pot pleca. Dar zile mai sunt. Vara asta o sa fie o prezentare Fabarm/Guerini in Bucuresti asa ca tot o sa ajung cumva acolo si mancam un mic undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radule, iti dai seama ca nici unul dintre noi n-are cum sa se supere. Avem simtul umorului prea dezvoltat si o dam repede in caterinca. Decat suparat si trist, mai bine vesel si voios. Geloo nu ne cunoaste inca, dar are tot timpul s-o faca. Eu chiar fac parte din categoria cacaciosilor, dar ii admir cu mare placere si fara nici o urma de invidie pe cei care pun in valoare mobra asta. Au fost doua motive pentru care am inceput sa ma dau un pic mai tare la stroama. Primul a fost pentru ca am constatat ca pe masura ce cresti viteza, se schimba si ciclistica. Dintr-o vacuta bortoasa si greioaie la viteze mici, se transforma in trotineta pe masura ce acul turometrului ajunge la ora 12. Aici ma refer doar drumurile de oras. Gropile se evita mai usor, schimbarea benzilor se face din scurt etc. Al doilea este legat de consum. N-am reusit sa scot in oras mai mult de 320 km cu 20l de gaz. Totul a inceput de la o discute de anul trecut cand patru buni prieteni au facut Transfagarasanul. Doua stroame, doua CBR-uri de 600. Unul dintre stromisti era Victor. S-a stabilit ca viteza maxima sa fie de 140. Ce n-a precizat Victor a fost ca viteza asta maxima a fost si constanta pe majoritatea portiunilor de drum, inclusiv pe curbe. Consumul...3.8l/100 km !!??!!! Cum dreaq doar atat. Eu n-am putut scoate niciodata mai putin de 4.1 si in niciun caz la regimul ala de turatii/viteze. L-am intrebat cum a reusit perfomanata asta si raspunsul a fost scurt si concis: Vitezele se schimba intre 4000 - 6000 RPM si niciodata nu o lasi sub 4000. Ok, asta incerc si eu sa fac, dar am constatat ca pe 6000 de ture incepe sa pape ulei. Nu mult si nu ma deranjeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma leg de (cuvant jignitor) si de vacile voastre....dar ..cum dracu mai intaresc si eu suspensia spate ca am strans robinetul la maxim si tot barca mi se pare?!?

legat de consum, eu mai jos de 6 la cum merg eu nu am cum sa scad. am mers zilele astea 585km si am consumat 34litri (cu injectia cam dereglata ca n-am apucat s-o puricesc )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma leg de (cuvant jignitor) si de vacile voastre....dar ..cum dracu mai intaresc si eu suspensia spate ca am strans robinetul la maxim si tot barca mi se pare?!?

legat de consum, eu mai jos de 6 la cum merg eu nu am cum sa scad. am mers zilele astea 585km si am consumat 34litri (cu injectia cam dereglata ca n-am apucat s-o puricesc )

In partea de jos a amortizorului ai un surub care face 3 ture cu cat il strangi cu atat balanseaza mai putin.

rotesti de el spre "H" si se schimba treaba in bine pe asfalt mult mai stabila la viteze mari.

 

Salut tuturor! Sunt sunt vstromist, ci banditist, dar mi s-a facut o oferta de schimb. Ar trebui sa schimb Suzuki Bandit-ul meu de 650, 2008 si 13 000 km pe un V-Strom 650 din 2005, 20 000 km. Ce parere aveti ?

 

Si cum difera un V-Strom, de Bandit? Au cam aceeasi putere. Poti merge cu V-Strom-ul pe forestiere? Ce il face sa fie V-Strom?

Daca banditul il ai de nou si esti prim proprietar la el nu se merita schimbul din pct meu de vedere. poate doar daca cunosti motocicleta bine.

Franele la ambele sunt cam acelasi drac. banditul ale putere mai multa insa nu pleaca la fel de hotarat ca stromul si trebuie turat mai mult sa o simti la fel. Banditul poate merge mai bine cu viteza mare daca te poti tine tu de el.

La ciclistica mi s-a parut ca se inclina mai usor v-stromul, o fi vorba si de obisnuinta. Stromul mai castiga si la capitolul lumini, suspensie si confort. Ambele sunt motociclete bune

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

florine ala stiu ca e pentru rebound adica regleaza revenirea. pe mine ma seaca cursa prea lunga la amortizor :)

intradevar si revenirea e importanta dar in cazul meu din cauza ca am coborat-o, cand iau si un pasager mai rotofei, dau cu roata de aripa la orice groapa ....si cam tre' sa gasesc o soluție fara sa înalț motoreta la loc :)

ma gandesc ca daca intaresc amortizorul nu mai ajunge la capat si am rezolvat problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

florine ala stiu ca e pentru rebound adica regleaza revenirea. pe mine ma seaca cursa prea lunga la amortizor :)

intradevar si revenirea e importanta dar in cazul meu din cauza ca am coborat-o, cand iau si un pasager mai rotofei, dau cu roata de aripa la orice groapa ....si cam tre' sa gasesc o soluție fara sa înalț motoreta la loc :)

ma gandesc ca daca intaresc amortizorul nu mai ajunge la capat si am rezolvat problema

Prin "barca" magandeam ca balanseaza sus-jos tot timpul si asta de acolo se rezolva.

Daca ai sag-ul prea mare, peste 5cm, (se lasa prea mult motocicleta cand pui greutate) chiar si cu robinetul strans la maxim (40 de click-uri, sa nu faci ca mine cand am luat-o si aveam doar 5) :) Solutia este un arc mai tare, eibach, wilbers, yss, sau singurul progresiv: hyperpro. Eu am mers pe progresiv si sunt extrem de multumit. initial este la fel de moale ca cel original insa devine din ce in ce mai tare pe masura ce se comprima suspensia. in jur de 100 de euro se invart toate. si dc ai cunostinte tehnice minime si un set de chei bune il poti monta si tu.

Spor

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfuaileu ...85 de lire fara transport

http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/64505

oricum o sa-l schimb pana la urma dar acum tre sa gasesc o solutie rapida. ma seaca daca merg cu pasager ca daca plec mai tare se comprima rau spatele si pierd aderenta fata deci chiar daca rezolv problema cu atinsul rotii in aripa, arcul original tot nu-mi place.

 

pana la urma o sa fac un efort si o sa investesc 200 lire si le schimb si pe alea pe fata si gata . pfuuuuu...200lire...1000ron... :(( . benzina mea pe 3 luni :((

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...