Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut,

Din putzul gandirii - se puse cineva sa uneasca cele doua putze de sincronizare de la dl (eu pe a treia putza am conectat oilerul)?

In mod normal ar trebui sa ajute la un echilibru mai bun sau cel putin mai putina activitate pentru STV.

Asta teoretic ... practic a testat cineva?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am asta si asta, dar as putea sa jur ca nu am dat atatia bani pe suport. Oricum, sunt bune, fixate pe ghidon nu vibreaza deloc.

Acum incerc sa bricolez un suport cu ajutorul caruia sa fixez tot ansamblul deasupra bordului folosind cele doua gauri de reglare pe inaltime a parbrizului. Sa vedem ce iese.

 

Ok multumesc. Ca pret ajung totusi tot ca cel de la Fabio. Asa ca il voi lua pe acela.

Buna ideea cu montatul deasupra bordului, nu mai bate soarele in el. Arata-mi te rog cand realizezi suportul, poate imi vine si mie vreo idee.

 

In alta ordine de idei, am fost marti la Fabio la garaj. Schimb ulei, filtru aer, lichid frana.

Cand vin crash bar-urile si supoturile pt genti merg sa le montam si pe alea, + schimb rulment ghidon cu rulmenti conici.

 

 

Distractie placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok multumesc. Ca pret ajung totusi tot ca cel de la Fabio. Asa ca il voi lua pe acela.

Buna ideea cu montatul deasupra bordului, nu mai bate soarele in el. Arata-mi te rog cand realizezi suportul, poate imi vine si mie vreo idee.

Eu am deasupra bordului montat un suport de masina in care imi puneam telefoanele.

Acum nu mai pot. Galaxy Note nu mai intra in el. Si nici un holder din ala nu e sufucient de mare pentru phableta asta. Asa ca am comandat asa ceva:

http://www.motobistrita.ro/index.php/vmchk/TopCase-Genti-Laterale-Suporti/Givi-Tanckrucksack-T489-Easylock/flypage.tpl.html

Si o sa il bag acolo.

Asa ca pana gasesc un saculet destul de mare sa intre "lopata" o sa ma multumesc cu batutul soarelui in ecran.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto.

Dar nu vreau tank bag deocamdata, vreau doar un suport pt gps, ah si imi trebuie si priza, sa vb acum pt ea...

 

........................

 

Idee a la eu (si vor urma multe tampitzenii dinastea):

 

Storama de 650 are toba doar pe o parte. Deci dpdv ciclistic nu e chiar perfecta?

Asa ca imi veni o idee: ce ar fi sa "inventam" o toba si pt cealalta parte, neactiva, mai degraba pe post de "depozit". Sa fie ceva cu capacel in care sa putem indesa diverse lucruri. Estic ar fi mai "simetrica". Ar ajunge pt strictul necesar de folosit in oras, cand nu vrem sa purtam case-uri.

 

Ce ziceti? Vrea cineva sa vada lucrul asta realizat? Sa ma apuc sa caut mestesugari care sa se apuce de "construit"?

 

(p.s: pai daca aia cu bmw 650 are, de ce sa nu aiba si Wee?)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto.

Dar nu vreau tank bag deocamdata, vreau doar un suport pt gps, ah si imi trebuie si priza, sa vb acum pt ea...

 

........................

 

Idee a la eu (si vor urma multe tampitzenii dinastea):

 

Storama de 650 are toba doar pe o parte. Deci dpdv ciclistic nu e chiar perfecta?

Asa ca imi veni o idee: ce ar fi sa "inventam" o toba si pt cealalta parte, neactiva, mai degraba pe post de "depozit". Sa fie ceva cu capacel in care sa putem indesa diverse lucruri. Estic ar fi mai "simetrica". Ar ajunge pt strictul necesar de folosit in oras, cand nu vrem sa purtam case-uri.

 

Ce ziceti? Vrea cineva sa vada lucrul asta realizat? Sa ma apuc sa caut mestesugari care sa se apuce de "construit"?

 

(p.s: pai daca aia cu bmw 650 are, de ce sa nu aiba si Wee?)

e facut deja si lucrul asta. Cea mai tare a fost a lui bogdan harea care a luat de la as25 un capac de toba si l-a pus pe suportul ala. arata ca si cum ar fi avut 2 tobe.

problema care am vazut-o a fost la executia simetriei aripii de spate care are o decupare in partea dreapta pentru toba. si in stanga nu are.

da' bafta la mestesugit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca imi veni o idee: ce ar fi sa "inventam" o toba si pt cealalta parte, neactiva, mai degraba pe post de "depozit". Sa fie ceva cu capacel in care sa putem indesa diverse lucruri. Estic ar fi mai "simetrica". Ar ajunge pt strictul necesar de folosit in oras, cand nu vrem sa purtam case-uri.

 

/index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page__view__findpost__p__3004886

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok multumesc, bune ideile.

 

Daca a mai facut si altcineva, va rog sa imi aratati niste poze.

Sau daca stiti pe cineva care confectioneaza, va rog sa ma puneti in legatura ( daca imi convine pretul iau, daca nu.. cred ca ii povestesc tatalui meu si il pun la treaba ca tot a iesit la pensie si i se plictiseste talentul ingineresc :D )

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok multumesc. Ca pret ajung totusi tot ca cel de la Fabio. Asa ca il voi lua pe acela.

Buna ideea cu montatul deasupra bordului, nu mai bate soarele in el. Arata-mi te rog cand realizezi suportul, poate imi vine si mie vreo idee.

Soarele tot va bate in el si deci vizibilitatea va fi redusa, dar cel putin e mai in fata ochilor, nu trebuie sa imi iau ochii de la drum.

Iaca si minunea:

inainte de montare

post-3876-0-29882600-1337284555_thumb.jpg

pusa la locul ei, dar fara parbriz

post-3876-0-54053200-1337284599_thumb.jpgpost-3876-0-23275500-1337284625_thumb.jpg

si in pozitia finala

post-3876-0-07542600-1337284659_thumb.jpgpost-3876-0-91301400-1337284701_thumb.jpg

 

Pozele sunt de o calitate precara, dar sper sa se inteleaga. Mare filozofie nu e oricum.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca si minunea:

 

Oameni buni, de ce va complicati existenta?

Uite o solutie simpla de tot, luati articolul asta de pe louis si ati terminat, nu va trebuie nici un suport suplimentar.

 

Articolul de pe louis: 10001509

post-47467-0-24397200-1337323095_thumb.jpg

 

Uite-l montat in gaura de la parbriz, doar 2 saibe si 2 garnituri de cauciuc sunt necesare suplimentar, ca sa poata fi strans si sa nu se invarta in gaura:

post-47467-0-87746700-1337323242_thumb.jpg

 

Aici e cu suportul de GPS si GPS-ul montat pe el:

post-47467-0-12820600-1337323394_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine, fara improvizatii. Am sa imi comand si eu unul. beer.gif

 

E beton, io l-am avut cu gentuta de aia impermeabila in care aveam un garmin nuvi.

Acuma mi-am luat un zumo 220 si am pus suportul de la zumo pe el, gentuta nu mi-o mai tre ca zumo-ul e weather proof.

 

E brici, doar sa iti iei saibele si garniturile de cauciuc si sa strangi bine surubul in gaura de la parbriz, ca sa nu se invarta.

 

Mai ai un avantaj suplimentar, il poti pune ori in partea(gaura) stanga, ori in partea(gaura) dreapta, in functie de cum ti-e mai comod sau ce alte 'bibelouri' mai ai montate pe mobra.

Editat de R600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am optat pentru solutia de la RAM Mount, doar ca am montat pe ghidon. E mai aproape si e mai usor de butonat in mers [nu recomand butonarea in mers a dispozitivelor GPS, eu sunt meseriash :) !!!].

 

Vreau insa sa atrag atentia asupra prizelor de bricheta. Eu am avut probleme cu ele de cand ma stiu. Si pe KTM si pe Bandit, acum si pe V-Strom. Le-am avut montate pe suportii cu care au venit si fixate pe ghidon. Problema era ca datorita vibratiilor [si sa dea draci daca Banditul vibra] alimentatorul pierdea contactul central, putza aia mica cu arc. Singura rezolvare a fost sa leg priza cu un shnur de ghidon, astfel fiind libera de orice contact ferm cu motoreta. N-am mai avut probleme de atunci.

Am avut si priza ieftina de pe Louis si pe cea scumpa de la SW-Motech, pateam lafel cu amandoua. Vibratiile, impingea incet, incet alimentatorul gps-ului afara. Am schimbat si alimentatorul cu diverse modele, acelasi rezultat. Acum, indiferent de teren, asfalt sau forestier, coafura rezista :)

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f bine, fara improvizatii. Am sa imi comand si eu unul. beer.gif

vezi ca e si ceva firma importatoare in ro/bucuresti - eu de la ei mi-am comandat dar nu mai gasesc site-ul acum.

era ceva magazin online de gps si aveau si accesorii ram mount - bile de prindere si brate de legatura ...

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum na, fiecare dupa ce doreste si ce banuti are. Pe mine nu m-a costat nimic, tot ce am folosit era la indemana. Suportul e de la vechea mobra iar profilele si suruburile sunt din dotarea debaralei cu comori.

O alta alternativa buna este si asta. Am fost gata sa il cumpar, dar m-a ingrozit pretul transportului.

Cei de la SW-motech aveau si un sistem special pt V-Strom, adica ceva de genul asta.

De curiozitate, nu vibreaza in mers daca e prins doar intr-un singur surub? Am considerat ca va vibra si de aceea nu am luat l-am luat in considerare, orientandu-ma mai mult spre ''Teuer-tech'' :crack: .

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva sa monteze o pompa de frana mai mare pe v-strom si sa pastreze si handguard-ul se potriveste cea de la cbr 929 (19mm) sau cbr 954 inclusiv intrerupatorul la frana si oglinda cu suportul original. Ma refer la modelele 650 de dupa 2007 care vin cu pompa pe 14mm si au direct din fabrica maneta mai elastica.

Eu sunt foarte multumit de rezultat cursa foarte mica a manetei si mai usor de dozat frana. Impreuna cu placute de frana Carbon Lorraine XBK5 :ok: :rock:

 

poze

 

.

post-37264-0-85011100-1337331838_thumb.jpg

post-37264-0-06323700-1337331859_thumb.jpg

post-37264-0-99111100-1337332072_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva sa monteze o pompa de frana mai mare pe v-strom si sa pastreze si handguard-ul se potriveste cea de la cbr 929 (19mm) sau cbr 954 inclusiv intrerupatorul la frana si oglinda cu suportul original.

 

he he - foarte buna informatia.

Cat e cursa la maneta acum? de la punctul cand incepe sa actioneze pana apasare maxima?

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he - foarte buna informatia.

Cat e cursa la maneta acum? de la punctul cand incepe sa actioneze pana apasare maxima?

multumesc,

paul

Inainte incepea sa tina acolo unde intra abs-ul acum. S-a scurtat considerabil. Cred ca se poate si mai bine mai ales ca nu am insistat cu aerisitul. Mi se terminase lichidul de frana si nu pre mai aveam de unde sa cumpar la ora la care am facut montajul :) Cum spuneam chiar si in conditiile astea tine mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva sa monteze o pompa de frana mai mare pe v-strom si sa pastreze si handguard-ul se potriveste cea de la cbr 929 (19mm) sau cbr 954 inclusiv intrerupatorul la frana si oglinda cu suportul original. Ma refer la modelele 650 de dupa 2007 care vin cu pompa pe 14mm si au direct din fabrica maneta mai elastica.

Eu sunt foarte multumit de rezultat cursa foarte mica a manetei si mai usor de dozat frana. Impreuna cu placute de frana Carbon Lorraine XBK5 :ok: :rock:

 

 

Cat te-a costat investitia per total?

Sunt praf la mecanica, asa ca spune-mi te rog daca trebuie sa cumpar doar recipientul pt lichid sau mai trebuie si altceva (2008 ABS).

 

Abea am schimbat lichidul insa in iarna am de gand sa fac acest upgrade

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, nu vibreaza in mers daca e prins doar intr-un singur surub?

 

Ideea e ca e surubul si piulita sunt prinse peste cate o garnitura de cauciuc.

Garniturile mai preiau din vibratii, dar totusi, nu le anuleaza complet.

 

Oricum, nu am avut probleme cu gps-ul vechi, cel montat in gentuta impermeabila.

Iar cu zumo 220, asta chiar e rezistent la vibratii, deci nu au fost probleme pana acuma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-a costat investitia per total?

Sunt praf la mecanica, asa ca spune-mi te rog daca trebuie sa cumpar doar recipientul pt lichid sau mai trebuie si altceva (2008 ABS).

 

Abea am schimbat lichidul insa in iarna am de gand sa fac acest upgrade

Incearca intai cu placute de frana mai bune: EBC HH (astea se glazureaza daca mergi tare cu ele si mai pierd din randament), Brembo rosii, Carbon Lorraine fac o diferenta mare fata de cele stock si este posibil sa nu mai ai nevoie de acest upgrade.

Pe mine nu m-a costat nimic modificarea ca pompa mi-a dat-o un prieten.

Nu este exclus ca pe viitor sa montez si alte etriere cu 4 sau 6 pistonase :D Acolo nu este asa de simlu ca afecteaza functionalitatea abs-ului pompa va trebui sa dislocuiasca o cantitate mai mare de lichid.

Momentan sunt extrem de multumit de cum se simte acum.

L.E.

Trebuie pompa completa: corp pompa, maneta, rezorvor de lichid

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Voi vedea cand se termina placutele, iti urmez sfatul si trec la unele mai bune.

 

Bafta!

 

.....................................

in alta ordine de idei:

 

Stie cineva masurile tobei stock de pe DL650? ( nu pot sa masor la a mea pt ca e prea departe, nu mai am cu ce sa ajung la ora asta si bani pe taxi nu dau :D )

 

 

 

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor v-tromistilor...

Sunt proaspat posesor al unui dl650 cu care intentionez sa plec intr-o deplasare de aproximativ 3000 km (doar)...si inainte de plecare vreau sa cunosc daca dl650 consuma ulei si daca da va rog sa-mi spuneti cat?

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde... :laugh:

 

Bine ai venit intre vstromisti, sa ai parte de multi km frumosi, fara evenimente. Cu aceasta ocazie te invitam la intrunirea anuala a vstromistilor, detalii aici http://www.vstromania.ro/forum/51-2012/3294-v-stromania-2012-intrunire-de-vara. Felicitari si pt calatoria pe care urmeaza sa o faci . In privinta consumului , sunt mai multe variabile de luat in calcul : nr km, mentenanta pina acum a mobrei, tip ulei folosit, regimul de turatii in mers etc. Ii las pe colegii mei mai priceputi sa iti explice. :bigstar:

 

 

Multumesc pentru urari, la fel urez si eu tuturor motociclistilor....

Folosesc Motoul 7100 (10w40), stiu ca multi merg mai degraba pe un ulei ceva mai gros (15w50) dar am preferat 7100 din alte considerente: ce este mai scump ar trebui sa fie mai bun.

Sun genul care prefera sa nu faca rabat de la calitate cand este vorba de motocicleta :), ma rog ma gandesc si la singuranta mea.

Vreu sa stiu la un mers TOURING nu mai mult de 140 Km/h si nu mai mult de 7000 - 8000 de turati daca exista consum de ulei si de cat cu aproximatie, un minim si un maxim (ma orintez eu undeva pe la mijloc).

Cat despre intrunirea de la vara i-mi doresc sincer sa particip si eu, sunt un mare amator de plimbari motiv ce ma determinat sa-mi achizitionez si aceasta motocicleta (mai detin un VN 900 Coustom), doar timpul este dumanul meu dar poate o rezolv.

Multumesc pentru orice sfat pe care mi-l dati despre V-stromul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...