Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Daca avea si motorul mai potent, nu stateam pe ganduri, asa, cum merg eu cu pasager si bagaje, incarcat precum un magar, tare ma tem ca voi scupa seminte in depasiri. :tempted: Pretul e beton, cu circa 2000 euro mai mic, ce sa zic, pt cel care vrea 650 e clar o oportunitate, insa eu vin de pe miar si am mare temeri.

Baaiiii! Eu vorbeam de GS. Vstromul am înțeles ca te strânge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu gospodarul da o tura cu ea macar sa nu ai dubii pe viitor. Trage simtitor mai bine decat modelul vechi. Daca treci peste diferenta de putere (V-stromul nu este f650 sau transalp sa rada de tine pasagerii din microbuz cand incerci sa faci o depasire la peste 100km/h) o sa te feliciti de fiecare data cand ajungi la pompa sa alimentezi :D

http://www.spritmonitor.de/en/overview/48-Suzuki/915-DL_650_V-Strom.html?vehicletype=2&constyear_s=2012&powerunit=2

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.latribune.fr/entreprises-finance/industrie/automobile/20120524trib000700139/bmw-se-renforce-en-chine-pour-surfer-sur-le-boom-du-haut-de-gamme.html

 

nu o mai gasesc pe aia cu mobrele. ca e si o fabrica de mobre in china. in afara de Lifan. fac motoarele de g650gs, xcountry si nu mai stiu care.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt eu "ciclistonaut" da mie mi s-a parut bicicleta foarte buna. Modelul pana in 2007 pe care am mers eu nu are frane absolut deloc ala ar fi singurul minus. Macar sa-mi cumpar ca i le rezolv, doar am experienta acum :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa merg cu ea pe curbe stranse ca nu era a mea si Cheia e departe de Ploiesti nici nu ma astept sa se conduca precum un supermoto ca este foarte lunga, de aici si stabilitatea exagerata. Important este ca se completeaza de minune cu v-stromul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac
astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce
face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm.

 

537362_603748646317514_1992546502_n.jpg

 

Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM.

 

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cerut oferte de la Bavaria, mi-au trimis si acu rumeg la ele. 17100 iepuroi, cel cu farul cu led.

@florinradu Pai asta ma atragea la el, consumul nene, dupa ce miarul ma sugea de ziceam ca ori cu Porsche-ul, ori cu el, tot aceeasi treaba. :)

 

da bre. cred ca te-a saracit miarul cu consumul lui :P

sa fim sinceri...miarul e super :) ce motoreta imi mai consuma mie 6.3% la drumurile spre si dinspre Vama Veche ( unde sub 150kmh nu o las :). la intors nu zic cu cat ca ajung la puscarie) ? Hornetul imi papa 10-12% la vitezele alea :)

 

nu m-am dat niciodata cu busa ca nu ajung la pedale :), dar din ce mi-au zis prieteni fosti posesori de busa, are de toate mai putin ciclistica si frana :) . cica toate erau bune si frumoase pana trebuia s-o opresti de la viteza mare. cica franai da ea nu se mai oprea. adrenalina maxima! asa ca a vandut-o si si-a luat un gsxr 1000 k7 care cam batea la poponeata hayabusa la toate capitolele.

asta eu unul din cei care au scos untul din busa :)

http://youtu.be/P6o8w2lP_wc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac

astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce

face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm.

 

537362_603748646317514_1992546502_n.jpg

 

Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM.

 

Thanks!

La Vstroame le-am cam facut eu pana acum. Piata aici este oarecum saturata. Frumos lucrate.

 

Parca arată cel mai bine in aceasta companie, desi este cea mai mica. Fabio sari cu traducerea.

 

Baba cu vântul in plete !

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac

astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce

face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm.

 

 

 

Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM.

 

Thanks!

 

Dumneata poate te bagi la niste kit-uri de coborat scaritele. Sunt mai simple decat par, 2 table cu 4 gauri fiecare.

 

7684281_20.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac

astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce

face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm.

 

537362_603748646317514_1992546502_n.jpg

 

Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM.

 

Thanks!

Spune-mi te rog la Fazer 800, rezolvi coborarea cu cca 50 mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema.

ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumneata poate te bagi la niste kit-uri de coborat scaritele. Sunt mai simple decat par, 2 table cu 4 gauri fiecare.

 

7684281_20.jpeg

Sigur. Daca m-ai puteaz ajuta cu o schita, adica daca desenul de mai sus e ceea ce trebuie, mi-ar mai trebui numai dimensiunile ;) Pentru asta, putem povesti pe PM.

 

Spune-mi te rog la Fazer 800, rezolvi coborarea cu cca 50 mm?

 

Daca ma puteti ajuta cu o poza la arhitectura sistemului de suspensie si niste cote, putem incerca ;)

Acu am vazut ca e cu triunghiuri. Da, putem face, numai va trebui sa imi ziceti dvs cotele de pe piesele ce se afla acum pe motor.

 

nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema.

ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme.

 

Sa inteleg ca daca incerci sa o cobori cu 50 mm, iti loveste roata in aripa? Pana acum, am facut asta pentru doua Pegaso, si nu au fost probleme. Pentru Suzuki, Vstrom si DR ce am facut a fost sa le inalt. Si apoi, dimensiunile nu sunt batute in cuie, pot sa inalt sau sa cobor motoarele din milimetru in milimetru, toata treaba e sa aflam raportul lungime oase/cat se modifica inaltimea motocicletei :)

nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema.

ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind privesti mobra din lateral nici nu sesizezi ca e coborata din oase,nu loveste roata in aripa doar comprima amortizorul pina-n capat citeodata.

la mine parca era 8mm la oase si coborarea era de 24mm la sa,raportul exact nu cunosc,trebuie cautat pe net,sar putea sa difere de la mobra la mobra.

coboara din oase 25mm, mai coboara de la sa (din tampoane ) inca 20mm si e cam rezolvata treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...