bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Daca avea si motorul mai potent, nu stateam pe ganduri, asa, cum merg eu cu pasager si bagaje, incarcat precum un magar, tare ma tem ca voi scupa seminte in depasiri. Pretul e beton, cu circa 2000 euro mai mic, ce sa zic, pt cel care vrea 650 e clar o oportunitate, insa eu vin de pe miar si am mare temeri. Baaiiii! Eu vorbeam de GS. Vstromul am înțeles ca te strânge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Domnu gospodarul da o tura cu ea macar sa nu ai dubii pe viitor. Trage simtitor mai bine decat modelul vechi. Daca treci peste diferenta de putere (V-stromul nu este f650 sau transalp sa rada de tine pasagerii din microbuz cand incerci sa faci o depasire la peste 100km/h) o sa te feliciti de fiecare data cand ajungi la pompa sa alimentezi http://www.spritmonitor.de/en/overview/48-Suzuki/915-DL_650_V-Strom.html?vehicletype=2&constyear_s=2012&powerunit=2 Editat Ianuarie 30, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 pai de 17100 iei dumneata v-stromul ala nou pentru touring, un gsxr 1000 sau o hayabusa pentru putere, si un kx450 pentru offroad. si le pui la toate faruri pe led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) http://www.latribune.fr/entreprises-finance/industrie/automobile/20120524trib000700139/bmw-se-renforce-en-chine-pour-surfer-sur-le-boom-du-haut-de-gamme.html nu o mai gasesc pe aia cu mobrele. ca e si o fabrica de mobre in china. in afara de Lifan. fac motoarele de g650gs, xcountry si nu mai stiu care. Editat Ianuarie 30, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Ferice de tine ca nu se lipesc vitezanele. Eu dupa ce am mers pe hayabusa m-am contaminat. ce aceleratie... ce ciclistica... ce stabilitate... stiu clar ce surioara ii aduc v-stromului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 ce ciclistica? parca e de lemn. busa are orice vrei tu da nu ciclistica!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Nu sunt eu "ciclistonaut" da mie mi s-a parut bicicleta foarte buna. Modelul pana in 2007 pe care am mers eu nu are frane absolut deloc ala ar fi singurul minus. Macar sa-mi cumpar ca i le rezolv, doar am experienta acum Editat Ianuarie 30, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 nu stiu cu ce o compari tu, dar intrarea in curba si reactivitatea in curbe mai stranse sunt destul de nasoale, dealtfel este normal tinand cont de greutatea totala si rigiditatea cadrului care trebuie sa suporte stresul unui motor ca ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Nu am apucat sa merg cu ea pe curbe stranse ca nu era a mea si Cheia e departe de Ploiesti nici nu ma astept sa se conduca precum un supermoto ca este foarte lunga, de aici si stabilitatea exagerata. Important este ca se completeaza de minune cu v-stromul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 asta da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) acum ca am picat de acord zi-mi te rog ce ulei recomanzi pentru furca de v-strom Editat Ianuarie 30, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 eu folosesc un amestec de w5 cu w10 de la motul. problema e ca trebuie sa il schimbi cel putin odata pe an. altfel face mazga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 sarumana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Iarna măream puțin ralantiul, iar vara îl dădeam înapoi, asta in condițiile in care restul reglajelor era perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 la dl se regleaza de la un surub de le corpul cu clapete din fata. in manual spun sa il reglezi pana la un anumit voltaj dar este gresit. daca faci cum spun ei porneste la 2800de ture. eu il fac la ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 DL 650 de vanzare: /index.php?/topic/689640-suzuki-dl650-v-strom/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, facastfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ceface el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm. Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM. Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Am cerut oferte de la Bavaria, mi-au trimis si acu rumeg la ele. 17100 iepuroi, cel cu farul cu led. @florinradu Pai asta ma atragea la el, consumul nene, dupa ce miarul ma sugea de ziceam ca ori cu Porsche-ul, ori cu el, tot aceeasi treaba. da bre. cred ca te-a saracit miarul cu consumul lui sa fim sinceri...miarul e super ce motoreta imi mai consuma mie 6.3% la drumurile spre si dinspre Vama Veche ( unde sub 150kmh nu o las . la intors nu zic cu cat ca ajung la puscarie) ? Hornetul imi papa 10-12% la vitezele alea nu m-am dat niciodata cu busa ca nu ajung la pedale , dar din ce mi-au zis prieteni fosti posesori de busa, are de toate mai putin ciclistica si frana . cica toate erau bune si frumoase pana trebuia s-o opresti de la viteza mare. cica franai da ea nu se mai oprea. adrenalina maxima! asa ca a vandut-o si si-a luat un gsxr 1000 k7 care cam batea la poponeata hayabusa la toate capitolele. asta eu unul din cei care au scos untul din busa http://youtu.be/P6o8w2lP_wc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm. Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM. Thanks! La Vstroame le-am cam facut eu pana acum. Piata aici este oarecum saturata. Frumos lucrate. Parca arată cel mai bine in aceasta companie, desi este cea mai mica. Fabio sari cu traducerea. Baba cu vântul in plete ! Editat Februarie 2, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shade Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm. Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM. Thanks! Dumneata poate te bagi la niste kit-uri de coborat scaritele. Sunt mai simple decat par, 2 table cu 4 gauri fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Constantin Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 In caz ca are careva nevoie sa isi coboare sau ridice motorul, fac astfel de kituri si pentru Suzuki. Asa arata un set pentru un DR650. Ce face el, e ca iti ridica mobra cu ~ 5 cm. Astea din poza sunt facute din inxox de 8mm. Detalii la telefon sau pe PM. Thanks! Spune-mi te rog la Fazer 800, rezolvi coborarea cu cca 50 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema. ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Confirm si eu 2-2,5 cm, mai mult e prea mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) Dumneata poate te bagi la niste kit-uri de coborat scaritele. Sunt mai simple decat par, 2 table cu 4 gauri fiecare. Sigur. Daca m-ai puteaz ajuta cu o schita, adica daca desenul de mai sus e ceea ce trebuie, mi-ar mai trebui numai dimensiunile Pentru asta, putem povesti pe PM. Spune-mi te rog la Fazer 800, rezolvi coborarea cu cca 50 mm? Daca ma puteti ajuta cu o poza la arhitectura sistemului de suspensie si niste cote, putem incerca Acu am vazut ca e cu triunghiuri. Da, putem face, numai va trebui sa imi ziceti dvs cotele de pe piesele ce se afla acum pe motor. nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema. ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme. Sa inteleg ca daca incerci sa o cobori cu 50 mm, iti loveste roata in aripa? Pana acum, am facut asta pentru doua Pegaso, si nu au fost probleme. Pentru Suzuki, Vstrom si DR ce am facut a fost sa le inalt. Si apoi, dimensiunile nu sunt batute in cuie, pot sa inalt sau sa cobor motoarele din milimetru in milimetru, toata treaba e sa aflam raportul lungime oase/cat se modifica inaltimea motocicletei nu prea e recomandat o coborare de 50mm,e cam mult si afecteaza buna functionare a suspensiei si amortizorului ...eu pe dl am avut-o coborata cu doar 25mm si atunci cind aveam bagaje si pasager la denivelari mai mari simteam ca o busitura cind se ducea pina in capat,acum am revenit la normal si nu mai am aceasta problema. ciclistica nu era afectata ,dar 50mm nu cred ca o poti lasa jos si pe fata si in cazul asta centru de greutate se muta pe spate si pot aparea probleme. Editat Februarie 3, 2013 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 cind privesti mobra din lateral nici nu sesizezi ca e coborata din oase,nu loveste roata in aripa doar comprima amortizorul pina-n capat citeodata. la mine parca era 8mm la oase si coborarea era de 24mm la sa,raportul exact nu cunosc,trebuie cautat pe net,sar putea sa difere de la mobra la mobra. coboara din oase 25mm, mai coboara de la sa (din tampoane ) inca 20mm si e cam rezolvata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.