Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

motul 15 w , medium / hard

e de vis pe asfalt bun dar cam trist pe off

dar cum merg pe asfalt cam 99 %, il recomand pt o franare mai eficienta

astept sa vina sezonul, sa mai fac niste km cu noii etrieri cu 4 pistonase (placutele inca nu calca bine pe discuri pt ca n-am mai avut timp sa fac plimbari) si bag si pareri privind inbunatatirea performantelor franarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imposibil sa se strice dupa cateva mii de km. In mod normal se schimba la 2 ani, dar si anual, daca esti mai tipicar, nu mi se pare excesiv.

 

Dupa 2-3000km in medie se simte cum incepe sa nu mai lucreze la fel de eficient. Nu stiu ce satana de ulei era cel original ca dupa doi ani l-am scos mai curat decat pe celelalte dupa nici un an, probabil un showa sau ceva mai de calitate.

 

motul 15 w , medium / hard

e de vis pe asfalt bun dar cam trist pe off

dar cum merg pe asfalt cam 99 %, il recomand pt o franare mai eficienta

astept sa vina sezonul, sa mai fac niste km cu noii etrieri cu 4 pistonase (placutele inca nu calca bine pe discuri pt ca n-am mai avut timp sa fac plimbari) si bag si pareri privind inbunatatirea performantelor franarii

 

Ma gandeam sa incerc bel ray 7w poate o tine mai mult, sau un kayaba ceva.

referitor la frane, astept de la un prieten o pompa brembo radiala de pe un gsxr 1000 de pista, am apucat sa il intreb acum vreun an jumate daca are asa ceva m-a tinut minte si acum astept sa primesc minunea. Sper sa mearga adaptat handguard-ul. Si aici ma opresc :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Motul 10W si a inceput sa cloncane furca cu el desi inainte nu cloncanea.

Acum am Motorex 7,5w si mi se pare cel mai apropiat de cel oroginal. Si nici nu mai cloncane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Original este W8, deci 7,5 este cel mai apropiat de original. Cloncanitul este deja celebru la furca de DL 650. Unii il au, altii nu si nimeni nu stie de unde provine si cum poate fi eliminat. Din 2008 s-a schimbat furca care este la fel pe afara, dar are mici modificari la interior si nu mai clancane. Marca uleiului nu cred ca este importanta daca W-ul este cel care trebuie.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am K8 si nu am cloncanit, este foarte ciudat ca imediat dupa ce schimb uleiul in furca sa pot merge cu 150 pe drum de tara, si sa pot merge pe aratura fara sa-mi sara furca in dinti si la o scurta perioada sa se schimbe complet.

@igi o sa incerc si eu un 7-7,5W daca zici ca esti multumit, stiu ca tu o mai chinui si pe coclauri

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca avea si motorul mai potent, nu stateam pe ganduri, asa, cum merg eu cu pasager si bagaje, incarcat precum un magar, tare ma tem ca voi scupa seminte in depasiri. :tempted: Pretul e beton, cu circa 2000 euro mai mic, ce sa zic, pt cel care vrea 650 e clar o oportunitate, insa eu vin de pe miar si am mare temeri.

Baaiiii! Eu vorbeam de GS. Vstromul am înțeles ca te strânge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu gospodarul da o tura cu ea macar sa nu ai dubii pe viitor. Trage simtitor mai bine decat modelul vechi. Daca treci peste diferenta de putere (V-stromul nu este f650 sau transalp sa rada de tine pasagerii din microbuz cand incerci sa faci o depasire la peste 100km/h) o sa te feliciti de fiecare data cand ajungi la pompa sa alimentezi :D

http://www.spritmonitor.de/en/overview/48-Suzuki/915-DL_650_V-Strom.html?vehicletype=2&constyear_s=2012&powerunit=2

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.latribune.fr/entreprises-finance/industrie/automobile/20120524trib000700139/bmw-se-renforce-en-chine-pour-surfer-sur-le-boom-du-haut-de-gamme.html

 

nu o mai gasesc pe aia cu mobrele. ca e si o fabrica de mobre in china. in afara de Lifan. fac motoarele de g650gs, xcountry si nu mai stiu care.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt eu "ciclistonaut" da mie mi s-a parut bicicleta foarte buna. Modelul pana in 2007 pe care am mers eu nu are frane absolut deloc ala ar fi singurul minus. Macar sa-mi cumpar ca i le rezolv, doar am experienta acum :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am apucat sa merg cu ea pe curbe stranse ca nu era a mea si Cheia e departe de Ploiesti nici nu ma astept sa se conduca precum un supermoto ca este foarte lunga, de aici si stabilitatea exagerata. Important este ca se completeaza de minune cu v-stromul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...