florin.radu Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 Sunt perfect de acord cu ce ai spus si sunt convins ca S10 si 150 de cai daca are tot o poti utiliza in siguranta are electronica aia multa si avansata care ajuta. Nu ma sperie puterea din contra chiar imi place si din motivul asta imi voi cumpara si o hayabusa, nu stiu in cat timp dar cu siguranta voi avea asa ceva pe la mine prin ograda, e foarte buna la ce a fost gandita sa fie. Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 nu ma sperie 100-150 de cai putere,ma sperie ce pot face cu ei cind ma apuca nebuneala , daia nici n-am cumparat vitezana. si n-am uitat ca acum 32 de ani ma dadeam cu "super mobra 50" si tot era bine citi din cei ce detin dl mic au dus-o la limita ( doar viteza maxima in linie dreapta) ? doar pentru o depasire mai in forta fata de ce am acum nu se prea merita sa dau 12 ooo de euro pe o alta mobra, mai repede as da 8 500 si tot pe ala mic l-as cumpara sau... in ciuda suspensiei fata nu renunt la "murgul" ,are prea multe calitati . controlul tractiunii,ABS si mai stiu eu ce in curind vor fi obligatorii pe toate mobrele ( ca la masini ) ,toate pentru siguranta motociclistului...ne convine sau nu asta va fi evolutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 27, 2013 Share Postat Februarie 27, 2013 o sa incerc sa vad ce se poate face la suspensia veche sa fie la fel ca asta noua. mai interesant e la ce pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 deocamdata ma multumesc cu ce am si balesc la astea mai noi, dar sincer nu cred ca as vrea sa schib v-strom1000 tot pe v-strom 1000.. e ca si cum te-ai duce la aceiasi prostituata doar ca a doua zi are alti chiloti Daca vrei prostituata ia-ti o italianca la mana a 2-a, km multi, fara carte de service.. te phoote aia de iti sar ochii cand ti lumea mai draga In jur de 10-11k, best buy motor nou pentru mine probabil ar fi V-Stromul 650 asta nou cu upgrade la suspensii fata/spate si frane. Am iesit si eu ieri si am avut o revelatie.. in februarie nu e tocmai ok sa mergi seara cu manusi de vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Vreau sa multumesc colegului Vstromist care m-a ajutat azi in trafic pe la piata unirii. Eu am un vstrom gri, geaca textil neagra si casca cross negra Am uitat sa ma prezint spre rusinea mea... Dami un semn, dau o bere sa spal rusinea! Da chiar, poate ne strangem mai multi la o bere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 o trantisi bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 ) nu! Omul mi-a dat prioritate cand ieseam de pe o strada secundara. Merg ca si o babuta la inceput special sa nu o trantesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 se potriveste suspensia fata de la noul vstrom pe vechiul model ?? stie cineva ? si cam costa ? Daca ai cont aici explica tipul asta cum si-a modificat suspensiile pe v-strom: http://www.stromtrooper.com/dl650-2004-2011-%5B-wee-strom-%5D/63567-project-weestrom-7-5-a.html Pe spate si-a luat un amortizor mai lung si care permite cursa de aprox 200mm si pe fata a "birjarit-o" ca sa obtina tot cam aceeasi cursa. In functie de cum ma plictisesc pe acasa e posibil sa fac si eu cam acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Pana la Supertenere eram speriat de puteri peste 100 CP. Dupa ce am luat-o m-am convins ca puterea venita la pachet cu suspensii si frane mai bune, completata cu controlul tractiunii, setari sport/turing si ABS nu este periculoasa deloc, ba din contra. Ma simt mult mai in siguranta cand fac o depasire instant sau ma departez de un convoi de camioane alegand usor segmente de sosea unde sunt singur, fara parteneri de trafic incomozi. 100 CP acum 10 -15 ani era poate prea mult acum este exct ce trebuie, cand mergi cu pasager, in rest vechiul sau actualul 650 este perfect. la fel gandesc si eu. . ce-i drept daca eram pe un ij nu luam ultima tranta, dar aia 100 de cai sunt la mana noastra pana la urma. daca esti cu capul pe umeri sunt excelenti. deja am trecut de varsta teribilismului. cred ca 100 de cai sunt cam exact cat ai nevoie la o motocicleta de genul asta. copii cand ziceam de curve ma refeream ca la un moment dat vrei sa mai schimbi ...deh cu motoreta nu te insori . si daca tot aveam libertatea de ce nu sa mai incercam si altceva. V-stromul e compromisul perfect dar nu purtam 5ani aceiasi pantofi chiar daca sunt buni bunuti in alta ordine de idei ma gandeam sa colantez plasticele pe care le ating cu genuncherele (cele 2 laterale dintre sea si rezervor ). stiti cumva daca exista folie transparenta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 in alta ordine de idei ma gandeam sa colantez plasticele pe care le ating cu genuncherele (cele 2 laterale dintre sea si rezervor ). stiti cumva daca exista folie transparenta ? Si eu ma gandeam la aceeasi modificare. Trebuie sa existe. Eventual le putem face negre daca nu gasim transparent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 merg si negre dar as vrea transparent ca se vada la culoare lor mai sunt alea gen carbon dar nu-mi pun eu asa ceva pe motoreta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 am vazut ca-ti place sa mesteresti,sa ne tii la curent cu realizarile Daca ai cont aici explica tipul asta cum si-a modificat suspensiile pe v-strom: http://www.stromtrooper.com/dl650-2004-2011-%5B-wee-strom-%5D/63567-project-weestrom-7-5-a.html Pe spate si-a luat un amortizor mai lung si care permite cursa de aprox 200mm si pe fata a "birjarit-o" ca sa obtina tot cam aceeasi cursa. In functie de cum ma plictisesc pe acasa e posibil sa fac si eu cam acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 sambata iesim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 stie cineva codurile corecte pentru stickerele de pe carene si pentru sigla aia cromata (S-ul de la suzuki)? mi-am vopsit carenele si rezervorul si nu stiu cum naiba a facut vopsitorul ca mi-a scos si siglele de pe carene si acum ma gandesc ca cine naiba mai stie daca le pot pune la loc pe alea vechi (asta daca mi le mai gaseste ala prin atelier ) ...cum mi-am facut eu de lucru... unde mergeti sambata? trag tare si eu maine sa o ansamblez si daca termin vin si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 Stickere poti sa-ti faci oriunde, si cred ca e mai ieftin decat sa le comanzi de la Suzuki. Cu "S"ul ala in relief e mai greu (daca e in relief, ca nu stiu cum era la tine). Unde ai vopsit rezervorul, si cu cat? Si mai ales, cat a durat, ca asta ma doare pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 l-am vopsit la un tip care are vopsitorie auto. cu cateva mici exceptii sesizabile doar daca esti carcotas , a iesit super ok. vopseaua putin perlata , cod suzuki. toate au durat 3 zile. eu am avut si o mica spartura in carena pe care o reparasem . au chituit tot calumea si nu se cunoaste absolut deloc , sincer nici nu reuseam sa gasesc care sin carene a fost cea ciobita faza e ca nu prea fac ei motorete si cand aud de lipit stickere se cam sperie ) rezervor+ aripa fata+ carenele cu vopsea negru perlat. eu am mai vopsit si cateva elemente negru mat si in total am ajuns la 800 ron.nu am dat putin dar ala de la motosoft imi ceruse 300e anul trecut . un rezervor ar trebui sa fie vreo 300. da cu doua randuri de vopsea si doua de lac din ce stiu eu. faza e ca acum imi e frica sa mai pun mana pe ele la cum arata ) am gasit si codurile . http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/49/Year/2008/ModelID/8735/Model/DL1000/GroupID/421772/Group/SIDE_COWLING nu stiu cum naiba...ori le-au pierdut ei ...ori eu la transport, dar imi lipseste o bucata de cauciuc de sub rezervor (piesa 4 din linkul de mai jos) asa ca e bine sa scoti tu toate chestiile inainte de a le duce la vopsit. eu am scos pompa si bushonul de benzina http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/49/Year/2008/ModelID/8735/Model/DL1000/GroupID/421785/Group/FUEL_TANK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 (editat) spun si eu pentru cei interesati: vopsire completa vstrom intre 800 si 1200 ron in functie de reparatiile necesare: lipit carene, indreptat rezervor, etc. vopsea perlata, 2 straturi, lac 2 straturi. va garantez calitatea lucrarii. Editat Februarie 28, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 spun si eu pentru cei interesati: vopsire completa vstrom intre 800 si 1200 ron in functie de reparatiile necesare: lipit carene, indreptat rezervor, etc. vopsea perlata, 2 straturi, lac 2 straturi. va garantez calitatea lucrarii. Sper sa n-am nevoie de servicii de genul asta astazi.. ca un geniu mi-am facut programarea la RAR la 8:30 si m-am uitat acuma pe geam, sunt cam inghetate geamurile la masini wish me luck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 (editat) Stikarele de pe rezervor au cod si pot fi comandate la Suzuki. parca 12 euro buc. Poti alege din oricare an de fabricatie. Sunt mai multe modele si culori, totul e sa le nimeresti. Duminica deschidere de sezon. Giurgiu, icre de crap cu ceapa, bors de peste, etc. Plecarea la 10 din benzinaria de la intrarea in 1 Decembrie. Editat Martie 1, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 duminica ? parca zicea fabio ca sambata . daca se merge sambata vin si eu sa mananc cu voi, cu masina ca nu cred ca apuc sa termin de ansamblat toata troaca. stickerele da sunt la suzuki dar cu 120 ron setul. siglele am vazut ca sunt vreo 20 de dolari dar la noi ar inseamna 20e+ TVA cel putin aduce cineva tankpaduri ca cel din poza de mai jos ? suruburile pentru carena se gasesc pe undeva ? aaa....si tamponul ala de sub rezervor se poate inlocui cu alta bucata de cauciuc ? ...unde naiba gasesc gasesc cauciuc din care sa-mi confectionez alt tampon 18x18x45mm ? el costa vreo 3$ dar cine naiba imi aduce mie asa ceva ?!? deacum daca tot m-am apucat de-o treaba macar sa-mi fac de cap ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 @Bogdan> duminica e mai frig si nu mai avem nici rabdare. sambata!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 @Sergiu: cred ca ai putea face tampon dintr-o bucata de ciocan de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 duminica ? parca zicea fabio ca sambata . daca se merge sambata vin si eu sa mananc cu voi, cu masina ca nu cred ca apuc sa termin de ansamblat toata troaca. stickerele da sunt la suzuki dar cu 120 ron setul. siglele am vazut ca sunt vreo 20 de dolari dar la noi ar inseamna 20e+ TVA cel putin aduce cineva tankpaduri ca cel din poza de mai jos ? suruburile pentru carena se gasesc pe undeva ? aaa....si tamponul ala de sub rezervor se poate inlocui cu alta bucata de cauciuc ? ...unde naiba gasesc gasesc cauciuc din care sa-mi confectionez alt tampon 18x18x45mm ? el costa vreo 3$ dar cine naiba imi aduce mie asa ceva ?!? deacum daca tot m-am apucat de-o treaba macar sa-mi fac de cap ) tankpad am cumparat eu de la motorteam pe Bd. Timisoara; au si suruburi de carena din aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 La suzuki am dat 12 euro doar pe stiker-ul cu ABS ca l-am jupuit cu karcher-ul cand o spalam. Ideal este sa le faceti in alta parte. Pt suzuki sv 650 s stickerele complete au dus vreo 50 de lei dar am pierdut numarul tipului. Voi cu vopsitul si cosmetizatul su cu flexuitul si sudatul Mi-a ramas cricul central mic dupa inaltare si trebuie sa-l "cioparesc" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 1, 2013 Share Postat Martie 1, 2013 cu cat ai inaltat-o,ce dimensiune au oasele,din ce le-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.