florin.radu Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 cred ca santeti 10 in toata europa care folositi mobil1 la mobre :laugh: bai sa sti da eu de motul am oroare de cand m-au obligat sa-l folosesc la garantie. Ultimul schimb de mobil 1 extra 4t 10w40 l-am facut cu 22 lei litrul ... ma rog chestie de preferinte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 data viitore incearca ipone. o sa fii surprins cat de bine merge. eu am fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Mersi de ajutor:-) vreau sa ma pun sa schimb uleiul ca mu l-am schimbat de anul trecut(+filtru), si nu mai stiam ce sa pun...ms de ajutor:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 cred ca santeti 10 in toata europa care folositi mobil1 la mobre :laugh: @diles: de la mine +1 ...tot Mobil1 pe malul Bistritei : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Nu facem o iesire pe vreme buna, candva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 +1 ...tot Mobil1 pe malul Bistritei : misto rau mobra, nu am vazut-o prin Buc observ o deosebita atentie la detalii ce sunt chestiile alea inferior de faruri? (ma referer si la ce este in loc de sita de aerisire, si la "chestia" aia mai lunguiatza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) 3L de ulei intra in total, cu tot cu filtru, sau mai mult? In dl650... Editat Mai 8, 2013 de k4r4m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 maxim 2800 cu tot cu filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k4r4m Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Ms:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 misto rau mobra, nu am vazut-o prin Buc observ o deosebita atentie la detalii ce sunt chestiile alea inferior de faruri? (ma referer si la ce este in loc de sita de aerisire, si la "chestia" aia mai lunguiatza) semnalizatoare si DRL (led-uri), dar cel mai tare e parbriz reglabil electric !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Salutare. Sunt posesor de DR 650, dar ma tenteaza un DL650. Daca nu va deranjez, as pune si eu vreo doua intrebari, care poate ca s-au mai ridicat pe aici, dar nu am gasit eu raspunsurile. Inca nu am urcat pe niciunul din ele, astept sa se organizeze vreun teste drive la dealeri. Credeti ca DL650 este un pas mic de la DR650 ? Eu am aproape 1,90 si 100kg. As vrea sa pun si sotia in spate, cu bagaje. Sa ma gandesc mai bine la DL1000 ? Ati urcat pe modelul nou, cel din 2012 ? Este diferenta mare ? Exista pe undeva pe net vreo comparatie obiectiva intre cel nou si cel vechi ? Eu nu m-as grabi cu DL-ul, inca mai vreau sa merg cu DR-ul si anul asta, sa mai capat experienta si poate sa mai strang si ceva bani. Asa ca as mai astepta sa se ieftineasca modelul nou la revanzare. Asta daca intr-adevar merita cumparat cel nou, altfel ma orientez catre unul de prin 2008-2009. Care ar fi sursele principale de procurare a unui DL650 sh ? Vad ca nemtii au preturi mai mari, dar probabil sunt mai ingrijite. Ce probleme ar putea avea si ce ar trebui inspectat inainte de cumparare ? Ce operatiuni de intretinere se fac des, in afara de ulei si filtre? Cat de usor este accesul la diverse componente, gen buji, filtrul de aer, etc ? Filtrul de ulei vad ca este jos, la indemana. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 vad ca esti din bucuresti, da o fuga pe la noi pe la garaj si o ai parte de toate explicatiile posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Despre ce garaj este vorba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 garajul vstromistilor. aici te poti urca pe ea, o poti vedea bine si stabili daca ti se potriveste. 0733546951. suntem la timpuri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 semnalizatoare si DRL (led-uri), dar cel mai tare e parbriz reglabil electric !! e de Pimp my Strom @ Dogaru Florin George: Am avut ceva asemanator cu DR 650, un Honda Dominator 650. Din primele minute de mers pe Strom mi-am dat seama ca diferenta este URIASA. Ca de la Dacia 1310 (una "buna") la Mercedes ML. Merita fiecare ron, si pt mine chiar a fost un sacrificiu sa mi-o permit. Daca esti fan off asta e singurul capitol la care pierde in fata DR, insa astia cu cracu lung am vazut ca se descurca bine si pe teren nasol cu Stroamele. Daca vrei sa iti iei mai repede mergi la Fabio (la garajul VStromistilor),suie-te pe una, si nu o sa mai poti sa dormi noaptea pana iti iei, la mine cam asa ceva a fost In alta ordine de idei, am nevoie de aceste 3 suruburi: Cel de la carena fata dreapta a fugit, cele de la etrieri sunt ruginite si de Opel. Spune Fabio te rog cand pot trece (vreau si semnalele spate, am vazut puse pe una pe ADVrider si odata ce te obisnuiesti cu ideea nu mai par asa nasoale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 bogdan se mai aude ceva cu adaptoarele de etrieri nissin / tokico pt v-strom? Ai reusit sa faci vreo replica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 semnalizatoare si DRL (led-uri), dar cel mai tare e parbriz reglabil electric !! vreau sa-mi pun si eu niste drl-uri pe mobra, zi-mi te rog de unde le-ai luat, cat ai dat, detalii de-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Kevin omul vine de pe un dr 650 ori v-stromul 650 are deja cu 50% mai multa putere decat ce are el acum. Pe foaie 1000-le este peste 650 in orice aspect dar in realitate e putin diferit si conteaza preferinta fiecaruia. Nu exista satisfactie mai mare decat sa-mi vad prietenii cu varadero sau alte mobre mari cum se uita urat la mine dupa fiecare oprire la benzinarie Am mai spus-o si imi mentin parerea V-stromul de 1000 merita daca nu ai abs-ul o prioritate, daca ramai mai mult timp pe asfalt si daca mergi frecvent peste 160-170km/h Pana la vitezele alea trage si 650-ul mai mult decat onorabil indiferent de incarcatura si bagaj, eu merg frecvent pe sarcina maxima (200kg eu + pasager si bagaj ) si nu am probleme Ideal este ca domnul Dogaru sa le incerce pe ambele, cert este ca s-a orientat bine catre stroame si nu poate gresi cu niciuna sunt niste tancuri ca fiabilitate si rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Stiu ca are putere mai mare, dar cuplul? Nu e mult peste al DR ului. Un 650 incarcat cu pasager si pagaje va gafai langa un miar. La 130km/h turometrul este la jumate cu rezerva de putere destula chir si incarcat faci depasiri usor de la viteza aia, problema intervine la 160-170km/h si de acolo se schimba treaba, pe mine nu ma intereseaza pentru ca atunci cand am doua cuti de 42 de litrii pe parti si pasager nu merg atat de tare, nu cred ca pe cutiile givi scrie degeaba 120km/h Monocilindrul da gafaie la viteza aia pentru ca si-a pierdut cuplul de mult, transalpul de 600-650 la fel dar v-stromul la 6500rpm este fix in cuplu si are vreo 145km/h unde mai pui ca pe rosu intra la 10500rpm crede-ma nu este chinuita deloc, este cam singurul 650 din categoria asta cu sarcina maxima peste 200kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Stiu exact comportamentul V2 ului de 650, am avut SV. Ai si dreptate, dar miarul ofera un mers mai relaxat, cu mai putine schimbari de viteze,e vorba si de elasticitate. Clar ca are si dezavantaje, greutatea si consumul. aici iar te inseli miarul are un mers mai necizelat in ture joase si necesita un schimb mai des de trepte plus ca a 6-a este overdrive si nu prea faci depasiri in forta in a 6-a satana aia de mobra are la 6000 de ture 180km/h iar ca elasticitate 650-ul reglat bine merge cu 60km/h in a 6-a lucru care pt miar este o gluma buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 DL 1000 este un mister pt mine. Am mers pe cateva si m-am inteles foarte bine cu ele. Nu sunt nici pe departe atat de proaste, necizelate pe cat se spune. Cred ca sunt doar ceva mai sensibile la reglaje si o mica nepotrivire in ceva se traduce intr-o functionare aiurea mai mult decat la alte motoare, dar daca totul este functional si corect reglat, nu sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 (editat) Bogdan nu am spus ca este un motor prost dl-ul 1000, departe de mine gandul asta, eu il compram strict cu 650-ul care este mai rafinat. Pana acum am mers pe mai multe dl-uri de 1000 dar si foarte putin pe klv-ul lui marius (care este acelasi lucru) toate scutura mai mult decat 650-ul. Pana la urma este un V2 mare si e normal sa nu-i placa turele mici oricum dupa 4500 este roooock Tare nerabdator sunt sa apara 2014-le Editat Mai 8, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 apropos de miar: demolez un miar. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 si nu prea faci depasiri in forta in a 6-a satana aia de mobra are la 6000 de ture 180km/h depinde cu cine te intinzi la drum ...iar la drum lung nu poti sa rezisti tentatiei (alfa romeo 159 chiar prinde 240 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Bogdan nu am spus ca este un motor prost dl-ul 1000, departe de mine gandul asta, eu il compram strict cu 650-ul care este mai rafinat. Pana acum am mers pe mai multe dl-uri de 1000 dar si foarte putin pe klv-ul lui marius (care este acelasi lucru) toate scutura mai mult decat 650-ul. Pana la urma este un V2 mare si e normal sa nu-i placa turele mici oricum dupa 4500 este roooock Tare nerabdator sunt sa apara 2014-le Cu cele patru pe care am mers in vit 6 am coborat pana la 70 km/h si constant nu au fost probleme. Am tras de acceleratie si s-au dus la 150. Mai mult de atat ce ar trebui? Parerea mea daca un DL1000 nu se comporta asa are probleme. Injectoare, pompa, CDI, filtre, reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.