florin.radu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Unde iti faci reglajele?In Ardeal nu e nimeni...Doar la unguri.. La maestrul @TNG in Ciolpani, relativ aproape de Ploiesti. Recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Propun o excursie la cascada Bigar! Mai este cineva interesat? A mai fost cineva? coorodnatele aproximative: 45.002519° 21.960090° io-s interesat dar cica daca nu mergem in curind trebuie sa o lasam pina la toamna pentru ca seaca sau nu mai e asa spectaculoasa vara. io as merge pe AICI si doar o zi (cu plecare la 05:30 din bucuresti) dar stiu ca nu toata lumea e doritoare de excursii asa lungi pentru o zi. baga tu o propunere de traseu si vedem. asta daca n-ai fost deja, Editat Mai 20, 2013 de adrian cristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Care stiti ceva de Fabio, incerc sa il sun si nu face conexiunea. 0733546951 Trebuie sa trec pe la el la garaj. O fi plecat din tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Care stiti ceva de Fabio, incerc sa il sun si nu face conexiunea. 0733546951 Trebuie sa trec pe la el la garaj. O fi plecat din tara? da, nu e in tara, cred ca vine miine. suna-l miercuri, ar trebui sa raspunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) aha ok, thanx Editat Mai 20, 2013 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Salut, Daca stiti pe cineva interesat de un DL650 in mintile lui, intretinut si exploatat cu grija, foarte accesorizat - detalii in link: /index.php?/topic/696226-se-vinde-suzuki-dl650200450k-kmargintiu-accesorizat-pt-touring/ Multumesc, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 caut za de legatura cu nitul gol, pt lant RK, seria XSO, X ring, 112 zale, 525 latime sau lant numai "endless chain" , pt dl 1000 ( 525 latime, 112 zale ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 Marius vezi ca RK XSO nu este pentru 1000 merge la maxim 750cc. de la RK pentru 1000 este GXW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 am verificat si eu,,,cam slabut xso ul ala intradevar, avea un oring care statea sa iasa din za, in rest se prezenta bine dupa 10000 km oricum , l-am schimbat azi cu un lant pe care l-am cumparat anul trecut EK, Quadra X ring,seria MVXZ, 525 latime, 112 zale multam florine, data viitoare am sa fiu mai atent ce cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 din pacate din cauza idiotilor de la ryanair sunt blocat in valencia. vin vineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Hai nu mai plange. Esti pe aeroport sau poti sa circuli? Vacanta prelungita, bucura-te ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Trebuie sa schimb kitul de lant si cu Fabio plecat din tara, nu stiu de care sa cumpar. Am de ales intre DID 525VX, 15 cu 47 si lungime de 116, 118 sau 120. E ok daca il iau pe cel de 120, am inteles ca se scot zalele in plus? Si de care, O ring sau X ring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Intra pe site la Louis, mergi la Bike Database, bagi modelul si iti afiseaza fisa tehnica si toate produsele compatibile. Ptr V-Strom model 2004-2006 lungimea este de 116 Ptr V-Strom model 2007-2011 lungimea este de 118 (bascula spate e mai lunga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Merci. Am vazut ca specifica 118. Ramane aceeasi intrebare, daca iau de 120 se pot scoate zalele suplimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Merci. Am vazut ca specifica 118. Ramane aceeasi intrebare, daca iau de 120 se pot scoate zalele suplimentare? Poti scoate linistit zale din el. Daca vine inchis vezi doar sa aiba za de legatura pe nit inclusa, daca nu sa o cumperi separat ca altfel nu-l poti monta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Mai 22, 2013 Share Postat Mai 22, 2013 Este deschis, deci nu ar fi nicio problema. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Ia ce gasesti de la 118 zale in sus cu.x ring. 525vx este fioarte bun. Ne mai auzim vineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Cine si-a verificat vreodata valorile tuturor senzorilor plus reglaje gen TPS,STPS,TB,etc,etc...Si unde?Ca al meu iar face nazuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 hai sa va mai inviorez putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Salut, Cred ca esti din TM - valorile senzorilor si cum se verifica apar in manualul de service Haynes - cu un voltmetru si putin talent tehnic ti le poti verifica singur (mai ales daca ai spatiu de shurubarit). TPS poate fi verificat ca e pozitionat corect intrand in dealer mode - dar foarte greu se deregleaza asta. Ar ramane de facut o sincronizare (daca vrei vb cu un prieten ce are scula daca poate ajuta cu ea) si o verificare la clapetele secundare ca se deschid la fel - iarasi simplu de facut. Si in rest ar fi de verificat diverse etanseitati/filtru aer. Dar cum se manifesta? numai bine, paul Cine si-a verificat vreodata valorile tuturor senzorilor plus reglaje gen TPS,STPS,TB,etc,etc...Si unde?Ca al meu iar face nazuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 (editat) Salutare la toata lumea! Are cineva cumva in plus un plastic negru ca cel incadrat cu rosu in poza atasa? Daca nu de unde pot comanda unul? Multumesc anticipat, Mihai Editat Mai 24, 2013 de mihai.ch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 salut, am eu. suna-ma 0733546951. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 zilele astea am tot analizat posibilitatea schimbarii etrierilor fata folosing adaptoarele de la SVracingparts http://www.svracingparts.com/products/#!/~/product/category=472406&id=1632836 care v-ati facut pana acum modificarea asta ? de doua zile ma tot uit dupa etrieri pe ebay si binenteles ca om serios ce sunt am vrut ceva modele mai noi, doar ca lista etrierilor care se potrivesc pare destul de scurta si nu cuprinde toate modelele care s-ar putea potrivi. daca a mai facut careva modificarea asta, aveti cumva o lista mai completa a etrierilor care se potrivesc ? ati schimbat si pompa ? , care e diferenta intre pompa de pe 1000 si cea de pe 650 ? (cam asta e treaba la noi...daca troaca nu se strica sa ai ce repara mai des....ne mananca de upgrade-uri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) florin.radu a facut-o parca si era vorba la un moment dat sa se apuce Bogdan Harea sa copieze adaptoarele de etrieri. Vezi ca sunt 2 tipuri de adaptoare, pentru Tokiko si Nissin si etrierii propru zisi ii gasesti destul de usor la dezmembrari, se potrivesc: Direct Bolt on for the 4 Piston Nissin CBR 600 F4 - F4i All Model Years, 2000 - 2001 CBR 929, 2002 - 2003 CBR 954, 2003 - 2004 CBR 600RR and SP2 2001 and newer RC51.Direct Bolt on for the 4 Piston Tokico 2001 - 2003 GSXR 600, 2000 - 2003 GSXR 750, All Model Years of the SV1000. These are all the same Tokico Calipers, Atentie, daca faci modificarea in mod ideal ar trebui scimbate si discurile de frana, noile placute calcand diferit pe disc (daca te uiti acum discul are o parte nefolosita la interior, parte care va fi acoperita de noile placute) altfel o sa ai o peroada destul de mare pana cand placutele se vor aseza pe disc si in timpul asta franarea o sa fie char mai proasta decat cu etrierii originali. Editat Mai 26, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 nu o sa schimb discurile in nici un caz . lista aia e pe site la nenea ala, pe mine ma intereseaza ce alte modele sunt compatibile inafara de alea . de exemplu cbr900 sc50 ???, cbr600rr din 2006 ? as vrea sa-mi pun Nissin ca Tokico am tot avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.