Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut,



M-am hotarat ca vand accesoriile separat - mai jos lista de preturi.


Motoretul ramane cu dotarile standard (o sa fac o poza fara astea de mai jos) plus gentile Givi (mi-e lene sa desfac suportii) - 3300eu.



fork brace Rich Hughes - 60eu



footpeg lowering kit - 40eu



sa dl1000 - 100eu

mai lata si mai comoda


parbriz MRA Vario - 80eu


crashbar Givi - 70eu


scottoiler - 50eu


arcuri Sonic liniare - 80eu

0.85kg/mm Sonic Springs (50S-085), 100kg, touring


evacuare Arrow Titan (galerii+toba+silencer) - 350 eu


inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu

sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile



manete scurte reglare rapida - 50eu

stau tot timpul cu doua degete pe frana - pt mine au fost mai comode


engine bar SW-Motech si scut SW Motech aluminiu - 120 eu


2 simeringuri rulmenti jug noi - 20eu


un cablu de ambreiaj de rezerva nou - 15eu


Daca doreste cineva ceva - pm.


multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LMA tuturor taraboantelor,da' cum dracu il fac pe al meu sa mearga ok?Sa fie din cauza km.parcursi zilnic prin oras?Nu fac prea multi pe zi...Oricum nu e motor de oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LMA tuturor taraboantelor,da' cum dracu il fac pe al meu sa mearga ok?Sa fie din cauza km.parcursi zilnic prin oras?Nu fac prea multi pe zi...Oricum nu e motor de oras.

Chiar daca nu-s mecanic eu bag mana in foc ca nu e nici de la faptul ca o folosesti in oras.

:D

Poti sa descrii un pic cum merge si ce anume te nemultumeste?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste bine,relantiul urca normal pana la vreo 1500-1600 rpm.dupa care coboara cam repejor la 900-1000 rpm si acul cam oscileaza.Dupa o incalzire de 3_4 min.urca la vreo 1100,iar dupa ce rulez purtin sta la corectul 1200 rpm.La repornire sta la 1200,uneori,iar alteori face din nou figuri chiar daca motorul e cald.Daca merg vreo 20-30 km.uneori vad acul la vreo 1400rpm.alteori la 1200 rpm.In bord nu apar erori.Motorul nu moare,eventual se balbaie uneori putin la pornire.Unde altadata mergeam cu a 3-a,de exemplu acum tre sa ii dau a 2-a.La 20km/h intr-a 2-a se comporta ca si cu as fi intr-o viteza mult prea mare pentru turatia respectiva...Deci...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Din ce zici - fast idle merge corect deci ala nu are treaba cu problema ta. Poate ar trebui sa urce un pic mai sus la prima pornire dar e oki si atat.

ca iti variaza relantiul -a fost sincronizat vre-odata? sau pozitiile la clapetele secundare?

nu am idee de ce asa mari diferentele de turatie de relanti la cald in diverse moment - poate altii mai cu cap tehnic or sti ce sa iti recomande.

nici eu nu sunt mare doxa de tehnic dar daca ai garaj pot sa trec sa bibilim un pic. eventual gasim de imprumut un manometru pt echilibrare.

 

numai bine,

paul

 

Porneste bine,relantiul urca normal pana la vreo 1500-1600 rpm.dupa care coboara cam repejor la 900-1000 rpm si acul cam oscileaza.Dupa o incalzire de 3_4 min.urca la vreo 1100,iar dupa ce rulez purtin sta la corectul 1200 rpm.La repornire sta la 1200,uneori,iar alteori face din nou figuri chiar daca motorul e cald.Daca merg vreo 20-30 km.uneori vad acul la vreo 1400rpm.alteori la 1200 rpm.In bord nu apar erori.Motorul nu moare,eventual se balbaie uneori putin la pornire.Unde altadata mergeam cu a 3-a,de exemplu acum tre sa ii dau a 2-a.La 20km/h intr-a 2-a se comporta ca si cu as fi intr-o viteza mult prea mare pentru turatia respectiva...Deci...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va traisaca MILR-urile!

 

Ce am observat la ultima plecare:

La pornire la rece, am tinut f putin apasat butonul de pornire, parca l-as fi luat cu o milisecunda inainte sa aud cum porneste (haha "The hand is quicker than the eye", se pare ca si than the ear). Nu a urcat turometrul destul si se comporta ca si cand ar fi fost intr-o treapta de viteza prea mare. Nu am plecat asa cu ea sa vad cum se comporta in mers.

Am oprit.

Am repornit, am tinut putin mai mult apasat butonul, cat sa aud ca a pornit cum trebuie. Si a mers fara pb.

 

Nu am repetat testul.

 

E normal sau ar trebui sa imi fac griji? (pt moto ca pt mine e alta discutie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ca si la mine.Uneori dau la buton si dupa ce iau degetul porneste.Se si comprta de parca as fi in viteza gresita...

 

Dupa aceste simptome merge din ce in ce mai nasol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ca si la mine.Uneori dau la buton si dupa ce iau degetul porneste.Se si comprta de parca as fi in viteza gresita...

 

Dupa aceste simptome merge din ce in ce mai nasol...

 

io as incerca un acumulator nou/bun si incarcat la 100% pe redresor. daca face la fel as merge la cineva care stie sa faca toate verificarile si reglajele; ti-au fost recomandati fabio (bozoro pe forum) si tng, daca ai probleme mari eu zic ca merita sa pierzi o zi la bucuresti, oricum din cind in cind trebuie facute si alte operatiuni in afara de schimb ulei si filtre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AUUU....Am ce pedala din B-N pana la Bucale.Plus ca prefer sa intru in rush-hour-ul din Tokio decat in cel din Bucuresti.Nu cunosc Bucurestiul deloc....Dar poate ca o fac si pe asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acumulatorul e bun,altfel nu ar invarti ca dracu.Cu ploile astea nu l-am ponit o saptamana si tot invarte beton.Atata stiu si eu....

Eu din cate stiu la cele de dupa '07 fast idle nu se poate regla ci doar reseta. Nu stiu daca e cazul tau. Daca ai dupa '07 atunci se pune motorul in dealer mode se pune cheia pe on apoi pe off se asteapta 5 sec se scoata motocicleta din dealer mode si cam asta e.

Daca vb cu fabio si vrei sa vii in Bucuresti atunci te iau eu de la intrare ca sa nu mai ai chestia asta cu orasul. si te duc eu la el.

In alta ordine de idei verifica contactul de ambreiaj ca mie de la ala imi facea o groaza de fite.

 

 

Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul?

Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite.

Editat de butrosica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul?

Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite.

 

Eu spal foaret des motorul, imi place sa fie TZUTZ si n-am problema ta! Sfatul meu este sa schimbi spalatoria. Pe langa asta, am gasit pe la benzinariile OMV, niscai servetele umede, pentru curatarea bordului masini. Sunt pentru diferite pentru suprafete mate sau lucioase. Foloses din cele mate dupa spalarea si uscarea motoretei pentru toate componentele de plastic negru. Juri ca-i ca-n prima zi motoreta.

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu spal foaret des motorul, imi place sa fie TZUTZ si n-am problema ta! Sfatul meu este sa schimbi spalatoria. Pe langa asta, am gasit pe la benzinariile OMV, niscai servetele umede, pentru curatarea bordului masini. Sunt pentru diferite pentru suprafete mate sau lucioase. Foloses din cele mate dupa spalarea si uscarea motoretei pentru toate componentele de plastic negru. Juri ca-i ca-n prima zi motoreta.

Pt plasticele negre exista Armorol, sau alte solutii similare. Alb laptos cu un miros parfumat . Folosit de 2-3 ori pe an pastreaza suprafata plasticului ca noua, altfel intradevar se deterioreaza iremediabil dpdv aspect. Cine doreste din Buc am ceva rezerve. Numa sa aduca o sticluta sa-i dau.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,


cablu de ambreiaj, fork brace, kit de coborare, arcuri sonic au mers la Cluj.



Raman la vanzare:


sa dl1000 - 100eu

parbriz MRA Vario - 80eu

crashbar Givi - 70eu

scottoiler - 50eu

evacuare Arrow Titan (galerii+toba+silencer) - 350 eu

inaltator ghidon SW-Motech - (3cm high/2cm back) - 50eu

sunt din aluminiu gri mat, nu trebuiesc modificate comenzile


manete scurte reglare rapida - 50eu

2 simeringuri rulmenti jug noi - 20eu


@Vrajitoru - scuze ca am anuntat doar pe topicul de vanzare moto.


Numai bine,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate fiindca de aia are surub de reglaj dar ai la dispozitie vreo 45 de secunde.Daca nu reusesti tre sa-l lasi iar la racire completa...Referitor la spalare evita spuma "activa"...

Eu din cate stiu la cele de dupa '07 fast idle nu se poate regla ci doar reseta. Nu stiu daca e cazul tau. Daca ai dupa '07 atunci se pune motorul in dealer mode se pune cheia pe on apoi pe off se asteapta 5 sec se scoata motocicleta din dealer mode si cam asta e.

Daca vb cu fabio si vrei sa vii in Bucuresti atunci te iau eu de la intrare ca sa nu mai ai chestia asta cu orasul. si te duc eu la el.

In alta ordine de idei verifica contactul de ambreiaj ca mie de la ala imi facea o groaza de fite.

 

 

Legat de subiectul spalatul motorului. Voi cum spalati motorul?

Eu am observat ca de cand il duc la spalatorie plasticele negre devin gri si urate si matuite.

 

 

Se poate fiindca de aia are surub de reglaj dar ai la dispozitie vreo 45 de secunde.Daca nu reusesti tre sa-l lasi iar la racire completa...Referitor la spalare evita spuma "activa"...

 

Cand o sa am cascaval suficient te anunt(acum am altele pe cap)desi eu m-am cam saturat de basina asta numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou....Daca cineva e dispus,putem discuta si despre vanzare.In caz ca cineva are chef sa se distreze cu "minunata" electronica si senzoraraie...Oricum,multumesc ca esti atat de amabil si daca voi decide sa vin incolo te anunt....

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

sa nu te superi pe mine dar io zic ca n-are treaba cu motorul in sine.

sper sa iti gasesti doctor la el si sa nu ramai dezamagit.

 

numai bine,

paul

 

... numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi eu m-am cam saturat de basina asta numita V-Strom si e ultima oara cand voi mai baga bani intr-un motor aproape nou....Daca cineva e dispus,putem discuta si despre vanzare.In caz ca cineva are chef sa se distreze cu "minunata" electronica si senzoraraie...

 

Domnule viata e prea scurta sa mergi pe motocicleta nepotrivita si in sensul asta iti doresc mult succes :) Tare sunt curios ce-ti vei lua daca o vinzi.

Motocicleta ta trebuie reglata bine de cineva priceput, de un mecanic. Daca nu ai pe langa tine altceva inafara de "schimbatori de piese" singura solutie este sa inveti sa reglezi un tps, sa faci o sincronizare, un joc la supape, etc. Stroama inca este motorul care se poate repara fara interfata de diagnoza in majoritatea cazurilor.

Sa vinzi motocicleta ca s-a dereglat e ca si cum ai divorta ca a racit nevasta, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...