Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Se poate folosi Nigrin Rost Stopp care blocheaza ruguna intr-un strat dur insolubil. Costa cca 45 roni 200ml sufficient pt un rezervor aplicat de doua ori. Metoda este simpla. Se demonteaza rezervorul se goleste de benzina si accesorii, pompa litrometru, etc, se astupa toate gaurile cu doape banda adeziva etc, se umezeste prin pulverizare usor interiorul cu apa,1-2 fasuri si se toarna toata solutia. Timp de 1 ora se rastoarna rezervorul in toate poazitiile pt a fi siguri ca tabla a intrat in contact cu solutia cel putin de cateva ori. Se recupereaza solutia ramasa si se lasa la dospit inca cateva ore timp in care se dau regulat fasuri de apa pt a mentine in interior o atmosfera umeda. Se clateste cu apa calda, se scurge si se repeat operatia inca o data cu solutia recuperate, urmata iar de clatire dar mai energica pt indepartarea resturilor de solutie care nu s-a solidificat pe tabla. Gata. Solutia am cumparat-o de la Ausburg (mag de piese si accesorii auto). Pe eticheta scrie:Solutie de protectie impotriva ruginii, 200ml. Incetineste respective opreste procesul de ruginire prin intermediul unor formule electrochimice. Surplusul de rugina este transformat intr-un compozit Fier-Tanin insolubil. Mare putere de acoperire cca 4 mp.Aici exagereaza putin, eu zic max 1,5 mp la doua straturi. Oricum ce ramane dupa a doua aplicare se poate folosi in continuare la zonele ruginite de pe motor, cadru, cric scarite. Rezulta un strat negru-albastrui, iar acolo unde este multa rugina maron-negru-albastrui.

PS: Importator ROLL-FAST SRL Sibiu, Sos Alba iulia BL 27B tel/fax 0269232650, www.rollfast.ro.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

buna informatia ta.

am apucat sa imi comand por15.

 

numai bine,

Paul

Se poate folosi Nigrin Rost Stopp care blocheaza ruguna intr-un strat dur insolubil. Costa cca 45 roni 200ml sufficient pt un rezervor aplicat de doua ori. Metoda este simpla. Se demonteaza rezervorul se goleste de benzina si accesorii, pompa litrometru, etc, se astupa toate gaurile cu doape banda adeziva etc, se umezeste prin pulverizare usor interiorul cu apa,1-2 fasuri si se toarna toata solutia. Timp de 1 ora se rastoarna rezervorul in toate poazitiile pt a fi siguri ca tabla a intrat in contact cu solutia cel putin de cateva ori. Se recupereaza solutia ramasa si se lasa la dospit inca cateva ore timp in care se dau regulat fasuri de apa pt a mentine in interior o atmosfera umeda. Se clateste cu apa calda, se scurge si se repeat operatia inca o data cu solutia recuperate, urmata iar de clatire dar mai energica pt indepartarea resturilor de solutie care nu s-a solidificat pe tabla. Gata. Solutia am cumparat-o de la Ausburg (mag de piese si accesorii auto). Pe eticheta scrie:Solutie de protectie impotriva ruginii, 200ml. Incetineste respective opreste procesul de ruginire prin intermediul unor formule electrochimice. Surplusul de rugina este transformat intr-un compozit Fier-Tanin insolubil. Mare putere de acoperire cca 4 mp.Aici exagereaza putin, eu zic max 1,5 mp la doua straturi. Oricum ce ramane dupa a doua aplicare se poate folosi in continuare la zonele ruginite de pe motor, cadru, cric scarite. Rezulta un strat negru-albastrui, iar acolo unde este multa rugina maron-negru-albastrui.

PS: Importator ROLL-FAST SRL Sibiu, Sos Alba iulia BL 27B tel/fax 0269232650, www.rollfast.ro.



ca veni vorba - donez un parbriz de dl650 oem.

are o zona cu zgaraieturi 4-5 cmx3 cm. sunt zgaraieturi de suprafata - a fost pe post de tava de depozitare in garaj cat a stat dat jos de pe moto.

ies cu un polish usor.

 

preferabil in timisoara (pt usurinta transportului) dar trimit si in tara (cu curier - nu ma trimiteti la posta!) daca si-l doreste cineva.

daca apuc fac si poze ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca au aparut manere incalzite daytona 3 - are cineva si poate sa dea o parere?

eu deocamdata caut daytona 2 (am mai avut) - ca bagau suficienta caldura si nu aveau electronica pe ele.

are cineva o sursa buna (si rapida) pt manere?

pe louis sunt 40 de euro parca (daytona2).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca au aparut manere incalzite daytona 3 - are cineva si poate sa dea o parere?

eu deocamdata caut daytona 2 (am mai avut) - ca bagau suficienta caldura si nu aveau electronica pe ele.

are cineva o sursa buna (si rapida) pt manere?

pe louis sunt 40 de euro parca (daytona2).

 

stima,

paul

 

Cred ca as putea sa ti le aduc eu din Louis, daca nu te grabesti sigur ajung cu ele pana la sfarsitul lunii octombrie.

 

P.S. Sunt usor de montat? Poate voi fi nevoit sa-mi iau si eu un set :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca as putea sa ti le aduc eu din Louis, daca nu te grabesti sigur ajung cu ele pana la sfarsitul lunii octombrie.

 

P.S. Sunt usor de montat? Poate voi fi nevoit sa-mi iau si eu un set :|

 

: ))) dupa cum mi-ai zis tu - nu ma pot baza ca ajungi acasa la sfarsti de octombrie :D.

Da, e usor de montat - vedem cum le achizitionam si montam impreuna.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

: ))) dupa cum mi-ai zis tu - nu ma pot baza ca ajungi acasa la sfarsti de octombrie :D.

Da, e usor de montat - vedem cum le achizitionam si montam impreuna.

 

stima,

paul

 

De ajuns ajung cel putin odata. Ca sa ajung cu bine si a 2-a oara probabil voi avea nevoie sa-mi montez manerele de aci, si-s cam limitat la unelte/conditii de lucru :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda - merci, bine de stiut.

saito nu prea imi plac ca au cauciucul mai dur, sunt mai putin aderente fata de daytona.

daytona 2 nu au controller si sunt si la pret bun - 40euro.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat oxford hot grips modelul adventure. Costa putin mai mult decat daytona sau saito dar in opinia mea merita. Consuma 30w la setarea maxima, pana acum setarea medie mi-a fost de ajuns. Are un "feature" cu ajutorul caruia poate sa determine daca motorul este pornit, in caz contrar opreste incalzirea manerelor automat in 30 de secunde, astfel nu-ti mananca bateria. Inca un lucru ceea ce-mi place e faptul ca gripurile sunt mult mai subtiri decat la celelalte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar sunt intre cele mai reusite, si pt ca sunt reglabile, iar puterea maxima nu este atat de mare incat sa arda mana la folosire indelungata. La Saito sau Daytona puterile sunt 14W (prea mica) si 56 W (prea mare). Eu basculez mare-mic si devine enervant. Era bun un comutator automat cu reglaj ceva, dar se complica si nu "se merita". Fiabile sunt astea ieftine ca nu prea are ce sa se strice, cauciucul arata aproape ca nou dupa 3 ani si 57000 km iar la Vstrom dupa 6 ani si 90000 km asistederea. Cat mai costa Oxfordul ca poate invat o poezie si vorbesc cu Mosu'

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

ma tot uit la oxford.

vad ca au doua modele interesante - adventure si touring.

care fras are diametru exterior mai mic?

 

vad ca la touring scriu pe ambalaj "thicker rubber for bla bla" - or fi mai mici ca diametru exterior?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite o alternativa interesanta pt. manere incalzite.

http://www.speeds.eu/produkte/heizgriffe/zweirad.html

Chiar daca majoritatea nu cunosc firma, sunt foarte laudate pe forumul german de V-Strom si au fost instalate pe multe mobre fara probleme.

Eu cu siguranta pe astea o sa le iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat oxford hot grips modelul adventure. Costa putin mai mult decat daytona sau saito dar in opinia mea merita. Consuma 30w la setarea maxima, pana acum setarea medie mi-a fost de ajuns. Are un "feature" cu ajutorul caruia poate sa determine daca motorul este pornit, in caz contrar opreste incalzirea manerelor automat in 30 de secunde, astfel nu-ti mananca bateria. Inca un lucru ceea ce-mi place e faptul ca gripurile sunt mult mai subtiri decat la celelalte modele.

ma tot uit la ele - se pot apasa butoanele alea cu manusa? ma mai deranjeaza ca trebuie sa apas pe buton cateva secunde si sa ma uit cand misca ledul la treapta superioara.

tocmai mi-a zis un prieten ca are din alea (battery saving mode) - cica nu detecteaza cand e motorul oprit asa cum e reclama - asa s-a antrenat de vre-o cinci ori in ultimele trei saptamani la pornit mobra impinsa :D.

dar imi plac ca sunt mai subtiri :D.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma tot uit la ele - se pot apasa butoanele alea cu manusa? ma mai deranjeaza ca trebuie sa apas pe buton cateva secunde si sa ma uit cand misca ledul la treapta superioara.

tocmai mi-a zis un prieten ca are din alea (battery saving mode) - cica nu detecteaza cand e motorul oprit asa cum e reclama - asa s-a antrenat de vre-o cinci ori in ultimele trei saptamani la pornit mobra impinsa :D.

dar imi plac ca sunt mai subtiri :D.

numai bine,

paul

Eu nu am probleme cu apasatul butoanelor nici cu manusa, in plus au un fel de "tactile feedback" deci simti daca le-ai apasat sau nu. In ceea ce priveste battery saving mode-ul eu l-am testat de 2 ori si functioneaza.

Referitor la diferentele dintre modele: cred ca diferenta intre touring,sport si adventure consta numai in lungimea, grosimea si textura manerelor. Modelul adventure este cel mai lung si subtire dupa cum stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

pana la urma am gasit rapid daytona 2. montat frumos pe alimentarea de la ventilator radiator - de vis.

mi se par cam groase dar sper sa ma obisnuiesc cu ele. :D

ca si trepte de caldura - mie imi sunt ok.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal cred ca niste manusi de calitate pt.sezonul rece sau eventual niste hipohands sunt mai ok.Am avut si eu pe o Transalp mansoane Daytona...In palma fierbinte iar dosul palmei congelator.....Nu merita.Dar daca cineva tot vrea electrica in plus atunci toti banii i-ar face manusile cu incalzire.Am probat mnusile cuiva si da...De vis,dar cam piperate.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...