Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ai dreptate. Nu sunt chiar la jumate. Am vorbit cu Dan Demetrescu la Motor team si costa pt DL 1000 215 roni/perechea, iar pt DL650 322 roni. Mai multe detalii pe Motorteam.ro

 

Bogdane, dinc e stiu eu diferenata de pret vine din faptul ca cele de 650 vin cu toate piesele de prindere pe cand cele de 1000 vin doar plasticele intrucat sunt considerate piesa de schimb :)

deci pentru cei care le strica pe cele vechi ...pot cumpara de 1000 dar pentru cei care doresc sa si le monteze pentru prima data, au nevoie de cele de 650 pentru ca au tot ce trebuie ca sa le montezi pe motoreta :). Corecteaza-ma daca gresesc

 

Salut la posesorii de V Strom...

 

dupa ce m-am coit o perioada, incercand sa vad pe ce mobra vreau sa trec pt adv-touring, am ajuns la decizia finala, ca V strom scrie pe mine..

 

Am avut un SV 650N (2004), deci ador motorizarea. O sa merg preponderent cu pasager. Stiu,poate 650 o sa fie putin anemica, dar consumul e mai ok la 650 decat la 1000 (mai ales in oras).

 

Deci , vrea careva sa dea la schimb un DL 650 pe o Aprilia RSV Mille 2002 + Diferenta din partea mea?

 

Ce n-am inteles totusi, este de ce e asa ridicat pretul la DL 650 pe piata SH....Si nu mi sariti in cap cu texte ca e prea bun,de aia e scump

acuma' sincer....poti sa compari DL650 cu alte motorete de genul si capacitatea asta ? de asta e mai scumpa.

nu prea poti sa compari transalpul si bmw f650 cu DL650...ca ar fi o jignire pt DL :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la posesorii de V Strom...

 

dupa ce m-am coit o perioada, incercand sa vad pe ce mobra vreau sa trec pt adv-touring, am ajuns la decizia finala, ca V strom scrie pe mine..

 

Am avut un SV 650N (2004), deci ador motorizarea. O sa merg preponderent cu pasager. Stiu,poate 650 o sa fie putin anemica, dar consumul e mai ok la 650 decat la 1000 (mai ales in oras).

 

Deci , vrea careva sa dea la schimb un DL 650 pe o Aprilia RSV Mille 2002 + Diferenta din partea mea? :)

 

Ce n-am inteles totusi, este de ce e asa ridicat pretul la DL 650 pe piata SH....Si nu mi sariti in cap cu texte ca e prea bun,de aia e scump :)

Gluma gluma da mergi cu unu inainte ca mai stiu persoane care dupa mobre de 1000, vitezane sau nakeduri au trecut pe strom de 650 si au fost dejamagiti. Intoarcerea e mai dificila :D

Da in cazul asta ai noroc ca exista si stroama de 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

florin.radu: apreciez ideea, si ai dreptate.

Dar am avut 2 V2 uri de o mie,dupa care unul de 650, apoi acu iar 1000. Si m-as intoarce oricand la 650.

Cochetam cu ideea de mono 650,dar nu se prea preteaza pt nevoile mele.

 

Motorizarea de pe V strom e ideala pt ce vreau eu sa fac. E ca o manusa.

E drept, n-o sa mai fac depasiri pe strada cu DL 650 cu tot cu pasager,asa cum fac cu RSV ul,dar asta nu ma mai intereseaza. Vreau o mobra de calatorit, de plimbat, in care sa nu torn benzina ca disperatul....


DL fits the bill perfectly. Oricum, exact cum ai spus, o sa urc pe una inainte,si poate daca gasesc, sa ma dau pe una o tura mica, pt ca nu vreau sa iau ceva pe ghicite,sau doar pe citite...

 

Singurul dezavantaj la DL il vad ca-i un pic cam greu si cam inalt...dar ...mobra perfecta nu s-a inventat inca...





acuma' sincer....poti sa compari DL650 cu alte motorete de genul si capacitatea asta ? de asta e mai scumpa.

nu prea poti sa compari transalpul si bmw f650 cu DL650...ca ar fi o jignire pt DL :P


Corect, dar avand in vedere ca preturile au scazut la toate categoriile, ma cam mira pretul DL ului...


oricum,de aia si ma orientez asupra lui,pt ca face de toate, face ce vreau eu cam. Nu exceleaza nici la offroad, nici la asfalt,dar e un mix destul de aproape de ceea ce-mi doresc.

 

Ar mai fi F800 GS de la BMW dar ala e dublu la pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

 

Motorul e tras pe dreapta la iernat. Este indicat sa dau cu un spray silicon peste cauciucuri sa le protejez de vant , ger , gheata etc. Husa nu acopera si rotile si ma gandeam sa le acopar intr-o folie ceva , rotile , sau sa le las asa si sa le dau cu un spary sau ceva sa le protejez cat de cat. ?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice protectie suplimentara este buna. Vstromul nu prea are insa piese cromate sau cadmiate care sa rugineasca. Important este sa respire catdecat. Condensul sub husa este mai periculos. Rezervorul plin pt ca rugineste pe interior, iar benzina cu conservant, s-o poti folosi fara probleme in primavera.Cauciucurile inbatranesc de la soare, nu patesc nimic peste iarna, doar unflate usor in exces.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles. Da la husa am făcut niște gauri mici în zona ghidonului și la sa sa poa'sa iasă condensul. Mulțumesc pe sfat

 

Io am gasit prin louis ceva sac care se zice ca absoarbe umiditatea, l-am agatat de ghidon sub husa, dupa Craciun oi vedea daca e ceva de capu' lui. In garajul unde tin motoru' e mai umed decat afara, mai ales iarna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreba cineva acum cateva pagini - Handguard-uri noi, OEM DL1000 - 160 lei perechea. Termen livrare doua saptamani.



Iar cele de DL650 2004-2013 costa 275 lei.

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles.

Da la husa am făcut niște gauri mici în zona ghidonului și la sa sa poa'sa iasă condensul. Mulțumesc pe sfat

de ce nu cauti un garaj posibil si incalzit.sunt destui care au locuri si aici pe forum.e altceva la adapost.as inebuni sa o stiu afara.

 

 

Io am gasit prin louis ceva sac care se zice ca absoarbe umiditatea, l-am agatat de ghidon sub husa, dupa Craciun oi vedea daca e ceva de capu' lui. In garajul unde tin motoru' e mai umed decat afara, mai ales iarna

sub nicio forma acolo.am vazut un garaj din asta si era motorul k la spalatorie.ud, ud.daca sta asa 5 luni cam cum e? Rau .stiu k am vazut motor in acele conditii.mai bine afara.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un garaj neincalzit.Ok, sunt cateva grade peste temperatura de afara si e "uscat bec".

O fi OK ce parere aveti ?

 

Mi-am comandat o pereche din astea :

 

http://www.ebay.co.uk/itm/DURITE-Super-Bright-Compact-LED-Spot-Lamp-Driving-Light-12-24-volt-0-420-51-/121105372908

 

Opinii ?

O fi facand ceva treaba ?

Mai are careva montate ?

 

Bracheta de prindere specifica V Strom si switch-ul le-am luat de la SW Motech / Louis.

Aveau si la SW Motech leduri dar erau 285 eur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mi-am comandat o pereche din astea :

 

http://www.ebay.co.uk/itm/DURITE-Super-Bright-Compact-LED-Spot-Lamp-Driving-Light-12-24-volt-0-420-51-/121105372908

 

Opinii ?

O fi facand ceva treaba ?

Mai are careva montate ?

 

 

Arata fix ca si a mele dar vad ca sunt cu spot de faza lunga. Sper ca e 51 lire perechea, eu le-am luat cu 25$/bucata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

De Duminica sper sa fiu fericitul posesor al unui V-strom k10. Intrucat am auzit numai lucruri de lauda despre oamenii care mi-l aduc si am avut o colaborare de nota 10, in proportie de 99% sunt sigur ca motoreta e ok. Dar tinand cont de faptul ca in urma cu ceva timp mi-am luat o teapa venind din Iasi pana-n Bucuresti sa cumpar un xl700v Transalp “in stare f buna, necazut, ca nou, 2.500 km … bla bla bla” care s-a dovedit a fi o catastrofa, as prefer sa-l vada cineva live inainte. Sa-l auda pornind la rece. Daca va exista vreun mic dubiu, eu tot voi veni Duminica sa ma conving cu proprii ochi, dar sa nu mai car platforma/mecanic dupa mine, caci sunt niste costuri in plus care chiar nu mi le permit acum.

In concluzie, daca se plictiseste sambata cineva si crede ca s-ar pricepe sa asculte un v-strom sa dea un pm sau sa posteze aici.

Drept rasplata, mentionez ca la urmatoarea intalnire Vstromania voi da o bere/2/3. Eventual rasplata o pot oferi Duminica cand ajung in Bucuresti.

Mersi!

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca astea ce le-ai comandat sa vina cu fire si mufe mai de calitate, cele din china au venit doar cu un cablu scurt. In rest cred ca sunt cam la fel. Oricum si la pretul asta sunt ok fata de original.

 

post-9248-0-83141800-1386886277_thumb.jpg

 

 

Colierele de la sw motech arata bine, cred ca o sa imi comand si eu un set ca le-am montat "provizoriu" cu ceva coliere de teava de gaz si asa au ramas o jumatate de an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, tin neaparat de motul.

printre cele netestate a ramas Bardahl - dar la un moment dat m-am plictisit de atata testat si am decis sa raman la cel care ma unge cel mai bine (chiar si la suflet).

 

stima,

paul

 

300v a fost primul ulei pus in transalp acum ceva ani. l-am schimbat dupa 2000k (l-am clasificat ca un ulei racing - te tine cat o cursa :) )

 

numai bine,

paul

 

Da, Motul e o alegere buna, dar nu 300V pentru Transalp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

De Duminica sper sa fiu fericitul posesor al unui V-strom k10. Intrucat am auzit numai lucruri de lauda despre oamenii care mi-l aduc si am avut o colaborare de nota 10, in proportie de 99% sunt sigur ca motoreta e ok. Dar tinand cont de faptul ca in urma cu ceva timp mi-am luat o teapa venind din Iasi pana-n Bucuresti sa cumpar un xl700v Transalp “in stare f buna, necazut, ca nou, 2.500 km … bla bla bla” care s-a dovedit a fi o catastrofa, as prefer sa-l vada cineva live inainte. Sa-l auda pornind la rece. Daca va exista vreun mic dubiu, eu tot voi veni Duminica sa ma conving cu proprii ochi, dar sa nu mai car platforma/mecanic dupa mine, caci sunt niste costuri in plus care chiar nu mi le permit acum.

In concluzie, daca se plictiseste sambata cineva si crede ca s-ar pricepe sa asculte un v-strom sa dea un pm sau sa posteze aici.

Drept rasplata, mentionez ca la urmatoarea intalnire Vstromania voi da o bere/2/3. Eventual rasplata o pot oferi Duminica cand ajung in Bucuresti.

Mersi!

Toate cele bune!

daca e in Bucuresti te pot ajuta eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...