berbec Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 @brake.......nu prea imi mai permit sa dau banu 100ron pe luna , asa pe 4 - 5 luni imi strang banii astia si imi iau si eu un scut la motor sau alte accesorii , sau buget pentru o tura As vrea sa o tin intr-un garaj normal dar ce sa-I faci , asta e. Sta foarte bine in fata blocului. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) @petrilacocuz...Sau poate vrei sa vezi un miar din 2008 cu de toate la 30 si ceva de mii km.Unic proprietar.Sunt din Ardeal. Editat Decembrie 13, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) @petrilacocuz...Sau poate vrei sa vezi un miar din 2008 cu de toate la 30 si ceva de mii km.Unic proprietar.Sunt din Ardeal. Mersi dar nu ma "coafeaza". E suficient 650-ul. Motoreta respectiva e adusa special pentru mine si in proportie de 99% se va incheia tranzactia. N-as vrea sa bat maine un drum pana la Bucuresti sa o vad eu (sunt convins ca e ok) si apoi sa dorm o noapte acolo asteptand mecanicul (tot posesor de v-strom) cu remorca, cand pot veni direct duminica cu el daca "bozoro" zice ca-i ok. Singura nelamurire a mea e ca tipul cand a cumparat-o, mi-a zis ca se aude un zgomot in momentul in care nu e cuplat ambreiajul, iar cand il cuplezi dispare. Chipurile ar fi ceva comun la v-strom, asa zice el... Asta ar fi singura nelamurire. Acel zgomot sa nu fie vreo bataie sau ceva... sau sa nu fie nimic si sa i se fi parut lui... etc. daca e in Bucuresti te pot ajuta eu. Iti trimit in urmatoarele minute PM. Mersi fain! ps: sa-mi zici ce bere preferi Editat Decembrie 13, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Nu te coafeaza miarul????E interesant de stiut ce vei spune,incarcat full plus pasager,la un drum prin Alpi,de exemplu....Da un zvon prin Iasi...Poate sunt amatori de cacao,cuplu si tuning profi.Referitor la zgomot,vezi sa nu fie bulita oala ambreiajului,arcurile sau locasul lor.Succes si multi km. Editat Decembrie 13, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Nu te coafeaza miarul????E interesant de stiut ce vei spune,incarcat full plus pasager,la un drum prin Alpi,de exemplu....Da un zvon prin Iasi...Poate sunt amatori de cacao,cuplu si tuning profi.Referitor la zgomot,vezi sa nu fie bulita oala ambreiajului,arcurile sau locasul lor.Succes si multi km. Mersi de sfat. Pana la urma vin si eu maine, iar ajutorul lui bozoro sigur deslusim problema, daca e una. In plus Duminica, va veni din Iasi mecanicul meu cu platforma, tot posesor de v-strom, in care am toata baza, deci isi va da si el cu parerea... In ceea ce priveste miarul/incarcatul full si pasagerul la drum lung, nu-mi fac probleme cu cel de 650, intrucat pasagera are numai 40 kg... am loc de bagaje "la discretie"... iar pentru mine 130 ca viteza de croaziera e suficienta. N-am simtit nici o lipsa de putere la un f650 din '96, nu vad de ce as simti la V-stromul de 650. Noroc bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Cu multi ani in urma asa am zis si eu despre o Transalp.Dupa aia imi venea sa o aprind cand vedeam ce face cilindreea mare....Un turer bun incepe cam de la 1000.Iar unul chiar beton de la minim 1200.650-urile asa si asa(v-urile).Monocilindricele sunt poveste de doi bani....la ture adevarate,desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Stai linistit cu asa zisa lipsa de putere. O sa te bucuri de flexibilitatea marita a 650- ului fata de miar. Bineinteles ca nu contest caii in plus ai miarului si ajutorul lor la anumite depasiri insa 650-ul iti ofera suficiente satisfactii. Sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Pai nu am avut o SV de 650?Mai al dreacu decat Stroama!Degeaba!Nimic nu se compara cu faptul ca atunci cand ai sub tine vreo 440-450 kg.sau mai mult chiar si accelerezi brutal,ai plecat ca din tun.Inchei discutia aici,deoarece nu are rost sa polemizez cu cei care nu au avut un ranjet pe toata mecla ivit atunci cand au incordat hotarat,cel putin un miar,incarcat full. Editat Decembrie 13, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Pai nu am avut o SV de 650?Mai al dreacu decat Stroama!Degeaba!Nimic nu se compara cu faptul ca atunci cand ai sub tine vreo 440-450 kg.sau mai mult chiar si accelerezi brutal,ai plecat ca din tun.Inchei discutia aici,deoarece nu are rost sa polemizez cu cei care nu au avut un ranjet pe toata mecla ivit atunci cand au incordat hotarat,cel putin un miar,incarcat full. Bine zis, eu n-am ascultat sfatul TUTUROR prietenilor care-mi recomandu 650...merg cu miarul si "ranjesc" tot timpul ! 15000km anul asta, o placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Bine zis, eu n-am ascultat sfatul TUTUROR prietenilor care-mi recomandu 650...merg cu miarul si "ranjesc" tot timpul ! 15000km anul asta, o placere. eu unul n-as da 650 pe 1000. Si da, am mers cu miar - si in oras si in tura. si cu siguranta toti ranjim in casca - si aia cu 650 si aia cu 1000 - probabil din motive diferite. stima. paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Mersi dar nu ma "coafeaza". E suficient 650-ul. Motoreta respectiva e adusa special pentru mine si in proportie de 99% se va incheia tranzactia. N-as vrea sa bat maine un drum pana la Bucuresti sa o vad eu (sunt convins ca e ok) si apoi sa dorm o noapte acolo asteptand mecanicul (tot posesor de v-strom) cu remorca, cand pot veni direct duminica cu el daca "bozoro" zice ca-i ok. Singura nelamurire a mea e ca tipul cand a cumparat-o, mi-a zis ca se aude un zgomot in momentul in care nu e cuplat ambreiajul, iar cand il cuplezi dispare. Chipurile ar fi ceva comun la v-strom, asa zice el... Asta ar fi singura nelamurire. Acel zgomot sa nu fie vreo bataie sau ceva... sau sa nu fie nimic si sa i se fi parut lui... etc. Iti trimit in urmatoarele minute PM. Mersi fain! ps: sa-mi zici ce bere preferi Daca se duce bozoro sa o vada nu mai ai nevoie de alt mecanic, Gata domnilor.Mos Craciun a venit si la mine.2010 cu abs si toate cele.sa fie intr-un ceas bun si multa sanatate tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Gata domnilor.Mos Craciun a venit si la mine.2010 cu abs si toate cele.sa fie intr-un ceas bun si multa sanatate tuturor. Asteptam poze ! Unul care compara cu mult bun simt 650-ul cu 1000-arul, nu se da balena si nu e atoatestiutor. Vezi concluzia finala http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Dragi V-Stromeri , doamna din imagine este o fericita posesoare din 2008 . Mobra galbena a fost adusa de Mos Craciun , de noua . Stiti cum a numit-o ? Mom -Strom !!! Inainte de ea, a avut un KLR 650 din 2005 dar si-a dorit o motocicleta cu care sa mearga mai bine pe asfalt, intrucat dorea sa participe la un raliu ( de amatori , desigur ) . Si pentru ca atunci nu exista nici un raliu dedicat acestei motociclete , a organizat ea unul : 2011 North American - V-Strom west rally Pe bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Oameni buni vreau si eu sa cumpar doua piese din furca v-stromului (damper rods le numesc englezoii) pt un proiect, are cineva disponibil. Macar de inchiriat ca sa incerce strungarul sa le faca de la zero dar mai lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Salut, In cazul in care nu gasesti imprumut, una noua costa 115 lei, termen livrare doua saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Multumesc, am mai sters din mesaje. Poti sa imi spui si anul de fabricatie al motocicletei ? Ambele piese costa 50 euro, termen livrare doua saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Salut, In cazul in care nu gasesti imprumut, una noua costa 115 lei, termen livrare doua saptamani. Astept sa vad poate gasesc unele second, sau macar una de imprumut sa vad daca poate face strungarul dupa ea doua bucati cu 40mm mai lungi. Altfel noi nu renteaza sa le iau si sa pun flexul pe ele in caz ca nea caisa spune sa sunt prea complicat de facut. Multumesc de oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Asteptam poze ! Unul care compara cu mult bun simt 650-ul cu 1000-arul, nu se da balena si nu e atoatestiutor. Vezi concluzia finala Ce vrei sa spui?Ca m-am dat balena?Am mers cu ambele si am ajuns la concluzia ca in afara de consum, aia mica nu ma avantajeaza deloc,desi are multe alte puncte pozitive.Eu ma refer strict la pretentiile mele fata de un motor.Mai aud pe unii care se plang ca e grea.O fi, dar e bicicleta dupa ce te deprinzi cu ea.Si la urma urmei ea ma duce in carca,nu invers.... http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Cat timp te referi la pretentiile si concluziile conform experientei tale totul e OK si in limitele bunului simt. Atata vreme cat emiti pareri de genul ca esti unicul posesor de "ranjet" iar noi astialalti ar trebui sa debordam de tristete si "vezi Doamne" nu ne inaltam la valentele experientei tale, nu mai e OK. La fel si cu dispretul tau vis a vis de....gadgeturi inutile la o anume V Star 1100. Conteaza mult modul in care exprimi o parere , fie ea avizata sau mai putin... Si cu asta basta, ajung si eu la concluzia ta cu polemizatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) Asteptam poze ! Unul care compara cu mult bun simt 650-ul cu 1000-arul, nu se da balena si nu e atoatestiutor. Vezi concluzia finala Ce vrei sa spui?Ca m-am dat balena?Am mers cu ambele si am ajuns la concluzia ca in afara de consum, aia mica nu ma avantajeaza deloc,desi are multe alte puncte pozitive.Eu ma refer strict la pretentiile mele fata de un motor.Mai aud pe unii care se plang ca e grea.O fi, dar e bicicleta dupa ce te deprinzi cu ea.Si la urma urmei ea ma duce in carca,nu invers.... http://www.jackphelps.com/vstrom/comparison.htm Daca te mananca in coor sa mergi dupa un 650 pe off o sa vezi ca diferenta nu este doar de consum. Aia mare are draci pe ea si rupe aderenta imediat, scutura mult mai tare si cutia nu este la fel de elastica, plus ca mie-mi pare ca are tendinta sa se infiga in nisip/noroi in loc sa treaca peste. Altfel sunt de acord cu tine pentru turing si asfalt si pasager si orice mai vrei tu este peste 650. Mai sunt oameni ca mine care nu vor sa auda de miar, cel putin nu de cel pana in 2014. Mobra asta are limitari mult mai mari decat puterea motorului suspensia si franele si la 650 si la 1000. Cu ce ma ajuta ca V-stromul are 150 de cai daca tot aceeasi garda la sol o are si tot la fel de tare pot lua curbele, sau daca la 200 este velier oricum n-as putea alerga cu 280 cat ar prinde poate un motor de 150 de cai. La neajunsuri nu ma refer la ESA sau la alte kkturi gen semnale pe led, tempomat sau o infectie de cardan dublu articulat oricum desi are 12 ani de cand e in productie tot are o tinuta de drum mai buna ca un cazan cu blazon alb albastru l.e. Care mergeti pe vremea asta si la voi oscileaza temperatura intre 2 si 3 liniute? Editat Decembrie 14, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 La neajunsuri nu ma refer la ESA sau la alte kkturi gen semnale pe led, tempomat sau o infectie de cardan dublu articulat oricum desi are 12 ani de cand e in productie tot are o tinuta de drum mai buna ca un cazan cu blazon alb albastru ce cazan ai testat tu, in afara de cz si vstrom? si ma refer test adevarat, nu stat pe motor la smaeb? ai habar macar ce vorbesti? cu ce faci comparatie? cu f650gs? nu cred ca ai facut comparatie cu clasa de 1200 ga/gsa. si f800gs e la ani lumina distanta de vstrom. si apropos de mancatu in poponeata, du-te in offroad dupa un 800gs si vorbim dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Astept sa vad poate gasesc unele second, sau macar una de imprumut sa vad daca poate face strungarul dupa ea doua bucati cu 40mm mai lungi. Altfel noi nu renteaza sa le iau si sa pun flexul pe ele in caz ca nea caisa spune sa sunt prea complicat de facut. Multumesc de oferta vrei sa lungesti furca?, mai usor sa-i faci 2 prelungitoare pe strung care se prind in capul tuburilor interioare, un strungar destept iti face prelungitoare cu reglaj de preload. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 vrei sa lungesti furca?, mai usor sa-i faci 2 prelungitoare pe strung care se prind in capul tuburilor interioare, un strungar destept iti face prelungitoare cu reglaj de preload. Cred ca vrea sa mareasca si cursa suspensiilor si asta presupune si modificari la interior. Asteptam detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Cat timp te referi la pretentiile si concluziile conform experientei tale totul e OK si in limitele bunului simt. Atata vreme cat emiti pareri de genul ca esti unicul posesor de "ranjet" iar noi astialalti ar trebui sa debordam de tristete si "vezi Doamne" nu ne inaltam la valentele experientei tale, nu mai e OK. La fel si cu dispretul tau vis a vis de....gadgeturi inutile la o anume V Star 1100. Conteaza mult modul in care exprimi o parere , fie ea avizata sau mai putin... Si cu asta basta, ajung si eu la concluzia ta cu polemizatul. Yamo!Cine plm.a decretat ca aia cu 650 sunt intr-un anume fel?Am spus ca prefer sa vorbesc cu cei cu motor identic cu al meu,deoarece sunt mai multe sanse sa fim pe aceeasi lungime de unda...Ce tot ii dai cu dispret,cu atitudine superioara si cu alte rahaturi?Citeste inca odata ce am scris,daca esti greu de bostan....Ori daca te-a deranjat faptul ca am remarcat ca erau prea multe tinichele pe VStarul ala,asta e...!!!Dar nu veni acum cu dejectii de genul asta....In ceea ce ma priveste orice motorist are tot tot respectul meu,indiferent de marca,cilindree si tinichele...Ce tot vii cu basini gen "vezi Doamne" nu ne inaltam la valentele experientei tale"? Am sustinut eu asa ceva?Eu vorbesc despre cum vad situatia referitor la motorul meu,intelegi?Asta-i tot!Fiecare are ce motor vrea si este liber sa-si spuna parerea si sa isi puna experientele avute pe tapet,aici..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 @transilvania 72: esti ca o placa stricata frate.... Inteleg ca tot ridici in slavi cilindreea....ca sa-ti vinzi motoreta......dar ce ti-e asa greu sa intelegi ca pt majoritatea, 650 e ARHISUFICIENT... Eu tot dupa DL650 salivez, si momentan am un V de 1000..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.