bocosb Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu! Cum zice unu pe advrider: "Jap and German bikes make you smile but nothing makes you laugh like a russian bike, you definitely need a good sense of humour if you decide to live with one" ) Ma bate si pe mine gandul sa imi fac upgrade la furca fata sezonul urmator.. la 180$ piesele alea merita daca au efect asa cum se zice. Cu amortizorul pe spate e mai problematic ca ala e cat un sfert de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Coclauri , azi : Profitand de vremea frumoasa de la pranz , am iesit din nou pentru o inspectie a starii dealurilor , viilor , stanilor si pentru continuarea procesului de imprietenire cu noua mea jucarie . In sensul asta am progresat mult in ultimele zile , lucru care s-a vazut , dealtfel . In ce sens ? In sensul ca am facut corp comun si am reactionat mult mai bine la o situatie grea, care s-ar fi lasat cu o cazatura zdravana daca am fi fost pe la inceputuri , acum vreo 10 zile . Ce s-a intamplat ? Am trecut de cateva ori in timpul zilei pe langa o curte , cam izolata . Mai trecusem pe acolo si in zilele trecute si nu era nimic special . Dar azi au aparut 2-3 caini care alergau dupa mine de fiecare data . Cunosteam terenul , drumul era de pamant batatorit , cu ceva sleauri , dar in linie dreapta, asa ca solutia de scapat de caini era sa ii dau gaz pana cand dulaii renuntau la fuga , de oboseala . A tinut de vreo 3 ori....pana cand , a 4-a oara am sesizat ca un catelandru negricios, ce mi se paruse cel mai tupeist din haita, isi ia o pozitie de observatie si atac pe un damb mai inalt ca sa ma vada mai bine venind . I-am dat gaz mai din timp si am trecut prin dreptul lor mai repede decat datile trecute, dar negriciosul s-a lansat si el catre mine , cu tupeu maxim . Tinta lui era sa ajunga in fata rotii mele si am sesizat asta , asa ca am pregatit o manevra de fandare care mi-a reusit . Cainele si-a continuat atacul catre cizma mea de data asta , insa ... nu stiu cum a reusit ... dar a ajuns , cred,sub scut si.. urma sa ajunga sub roata spate . Pana sa simt ca l-am lovit am apasat frana spate ca sa-l evit , dar am blocat spatele , am uitat de ambreiaj si...am oprit motorul. Mergeam taras si lovirea inevitabila a cainelui a produs o dezechilibrare pronuntata . . Grav ! Eram in treapta a 3-a ...Becul rosu din bord aprins brusc m-a facut sa uit de caine si sa ma concentrez pe evitarea caderii si repornirea motorului . Uimitor, le-am reusit pe ambele ... in fractiuni de secunda . Am ramas cuplat in a 3-a si gaz ...pentru ca haita inca era in preajma ! Noroc cu practica intensiva din ultimele zile . Asa ca ...mare , mare atentie la caini ! Credeam ca instinctul lor de conservare ii impiedica sa intre chiar intre roti ... dar iata ca nu ! Si 2 poze dintre vii cu Muscat de Hamburg ... Erau bine astazi, nu-i asa ? Si as mai spune noroc ca aveam cauciucuri de strada tocite...care mi-au permis sa merg un pic taras cu spatele fara sa imi reduca viteza in mod dramatic, pentru ca daca aveam caramele serioase , cu motorul oprit si cuplat in viteza, m-ar fi pus jos pana muscam eu ambreiajul... cu cainele innodat printre roti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Ai grija .nu ai protectii si pe unde mergi la o cazatura ai puso.pacat de ea,arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Ai grija .nu ai protectii si pe unde mergi la o cazatura ai puso.pacat de ea,arata bine. Multam' de grija. Sper sa nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu! Ural-urile nu mai sunt chiar ce au fost, de cativa ani vin echipate cu carburatoare Mikuni, aprindere Bosch, frane Brembo, suspensii Ohlins, etc. O mare parte din productie se comercializeaza doar in SUA. Btw, la Stroama e putin mai dificil de adaptat atas datorita cadrului care nu ofera loc pentru prinderea din fata, cea de jos. O alta problema ar fi cum franeaza roata de la atas? Pana si Ij-urile cu atas aveau frana la roata atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solaleailie Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Salut am mers cu un ij jupiter 4 cu atas cred ca pentru v-strom nu ar fi o problema montatul si demontaul nu dureaza foarte mult timp.La mine localitate un lacatus cu scule foarte vechi si rudimentare a construit un atas pentru o mobra,cel mai greu aspect ar fi omologarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Bineinteles ca, incepator fiind, nu pot decat sa imi dau cu parerea Asta e boala noastra traditionala, romaneasca , dar tentatia e mare, ce sa-i faci . Parerea mea e ca un miar V-Strom face acelasi lucru ca un 650 , dar e : - mai scump + mai greu + mai gurmand+ cu ceva mai multe probleme . Dealtfel, cred ca incetarea vanzarii miarului in Europa a fost " ajutata " si de succesul deosebit al Stroamei de 650 . Si de prezenta identicei KLV 1000 pe aceeasi piata . Sau a provocat prezenta KLV ... Vorba 'ceea : " jocuri , poturi si focuri de arma... " de unde stii ? e bine ca poti sa compari 98 CAI cu 66.6 cai si 101Nm cu 63Nm. ....asta ca sa vezi cat de penibila e comparatia. miarul a fost scos de pe piata si din cauza prostiei suzuki care nu l-au imbunatatit ani de zile si s-au trezit ca nu mai respectau normele de poluare. de asta miarul din 2008 s-a mai putut vinde doar in anumite tari . ....vorba "ceea" : "stai jos...ai nota 4 " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) de unde stii ? e bine ca poti sa compari 98 CAI cu 66.6 cai si 101Nm cu 63Nm. ....asta ca sa vezi cat de penibila e comparatia. miarul a fost scos de pe piata si din cauza prostiei suzuki care nu l-au imbunatatit ani de zile si s-au trezit ca nu mai respectau normele de poluare. de asta miarul din 2008 s-a mai putut vinde doar in anumite tari . ....vorba "ceea" : "stai jos...ai nota 4 " Nu e buna gandirea asta desi are un sambure de adevar ce e drept. - daca are 30 de cai in plus este mai rapida pe curbe ? sau limita este data tot de pozitia scaritelor? - daca are cuplu mai mare e mai buna pe off? sau este penalizata de greutatea mai mare pe fata si de aderenta pe care o pierde mai repede din cauza puterii mai mari? Aici si suspensiile sunt foarte asemanatoare deci avantaje nu prea sunt - daca este mai puternica teoretic este mai buna la touring dar cum consuma mai mult are autonomie mai mica iar timpul castigat in mers il pierzi alimentand Fiecare avem dreptate pentru ca suntem diferiti si avem nevoi diferite. Bine ca avem de unde alege Editat Decembrie 29, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 dar iesirea de pe curbe cum e ? eu n-am nimic cu 650-ul...dar vad ca ca unii cu 650 li s-a urcat la cap ca a lor e cea mai mare...dar ii astept la vara in Vama Veche la 100m pana in barca celor de la cherhana sa bem o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) ... nah - mi-am comandat valvele alea de la ricor - va tin la curent de cum se manifesta. interesant ca inca se mai pot face imbunatatiri "home made" si la alea: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=486633 stima, paul PS - ca tot suntem la capitolul suspensii - a investigat cineva alte variante mai eftine fata de wilbers/ohlins pentru suspensia spate? elka 3way? Editat Decembrie 30, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 de unde stii ? .........marul a fost scos de pe piata si din cauza prostiei suzuki care nu l-au imbunatatit ani de zile si s-au trezit ca nu mai respectau normele de poluare. Eu cred ca Suzuki au fost foarte destepti : Au lansat miarul in 2002 . Au vandut foarte bine pana in 2008 cand trebuiau sa il upgradeze ( cu costuri mari ) si asta in conditiile in care vindeau deja bine 650-ul care era deja conform cu normele prezente si viitoare , era mai ieftin si avea volume de vanzari mari . Asa ca Suzuki a pasat problema la Kawa , au vandut IMPREUNA modelul KLV1000 in reteaua verde , ca sa creeze o nevoie in randul fanilor Suzuki ce ar trebui sa fie pregatiti sa cumpere acum noul miar , 2014 . Asta insa va insemna o scadere a pretului pe piata de sh pentru vechiul miar , insa nu va influenta semnificativ vanzarile noului , pentru ca vorbim de alta motocicleta . Daca cineva de la imparatia Suzuki citeste , poate confirma teoria mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 PS - ca tot suntem la capitolul suspensii - a investigat cineva alte variante mai eftine fata de wilbers/ohlins pentru suspensia spate? elka 3way? hyper pro: http://www.hyperpro.com/hyperpro/en/node/20 imi iau in ianuarie modelul "Type 461". in romania le aduce tiberiu troia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 ... nah - mi-am comandat valvele alea de la ricor - va tin la curent de cum se manifesta. interesant ca inca se mai pot face imbunatatiri "home made" si la alea: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=486633 stima, paul PS - ca tot suntem la capitolul suspensii - a investigat cineva alte variante mai eftine fata de wilbers/ohlins pentru suspensia spate? elka 3way? aftermarket de gsxr 750 din anii 96-99 mareste cursa suspensiei spate cu 4,5 cm si inalta spatele cu 5cm sau amortizor de zx9r din 94-97 full reglabil, full servisabil are si rezervor separat de azot. mareste cursa suspensiei tot cu 4,5 cm si inalta spatele cu 2,5cm amortizoarele astea se vand la 200-250 de lei si posibil sa mai dai 50-100 de lei pe ceva bucsi pentru potrivire daca difera la prinderi. Cel mai ieftin aftermarket este Hagon dar uitate atent ca am vazut cateva rupte pe advrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 V Stromul e definitiv rutier,indiferent de cilindree.Pentru off exista altceva ...Dati-va odata cu miarul pe curbe,incarcat full,la deal pe autostrada,etc si vorbim dupa...A mea,cu PC3 si derestrictor + 2 persoane si top case greu la viteze intre 70 si 190 a scos exact 6 la suta.Ce vreti mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 v-stromul este ce vrei tu si fix cum il folosesti tu : incarcat pe autostrada, pe curbe cu grupul de vitezane, cu 130 pe un drum neasfaltat, sau ingropat pana la axul rotii in zapada sau noroi tine doar de preferintele utilizatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 v-stromul este ce vrei tu si fix cum il folosesti tu : incarcat pe autostrada, pe curbe cu grupul de vitezane, cu 130 pe un drum neasfaltat, sau ingropat pana la axul rotii in zapada sau noroi tine doar de preferintele utilizatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) hyper pro: http://www.hyperpro.com/hyperpro/en/node/20 imi iau in ianuarie modelul "Type 461". in romania le aduce tiberiu troia. vad ca standard are rebound si high/low speed compression reglabile. preload/length sunt optionale. tu pentru care varianta ai optat si care e pretul adus in ro? numai bine, paul Editat Decembrie 30, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 vad ca standard are rebound si high/low speed compression reglabile. preload/length sunt optionale. tu pentru care varianta ai optat si care e pretul adus in ro? numai bine, paul Daca nu vrei sa inalti sau sa cobori mobra ia varianta cu cele mai multe reglaje rebound si hi/lo compression si fara alte artificii. robinetul de preload merita doar daca schimbi des incarcarea mobrei si asta la arcuri liniare sau dual rate. Arcurile de la hyperpro sunt progresive si nu prea umblii la preload zilnic. ca oricum sag-ul se regleaza putin diferit ps si cel fara remote preload are reglaj dar clasic pe piulita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 vad ca standard are rebound si high/low speed compression reglabile. preload/length sunt optionale. tu pentru care varianta ai optat si care e pretul adus in ro? numai bine, paul cum a scris si florin, reglajul preload-ului exista dar nu e hidraulic. suspensia spate tipul 461 costa 615 euro + tva. reglajul hidraulic al preload-ului costa 179 euro + tva; nu dau atitia bani pentru un reglaj pe care il fac o data si cam asa ramine pentru ca merg singur si nu prea bag forestiere, 95% merg sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Daca nu vrei sa inalti sau sa cobori mobra ia varianta cu cele mai multe reglaje rebound si hi/lo compression si fara alte artificii. robinetul de preload merita doar daca schimbi des incarcarea mobrei si asta la arcuri liniare sau dual rate. Arcurile de la hyperpro sunt progresive si nu prea umblii la preload zilnic. ca oricum sag-ul se regleaza putin diferit ps si cel fara remote preload are reglaj dar clasic pe piulita salut, eu merg des cu sau fara pasager (dupa cum are chef prietena sa vina cu moto sau nu in tura respectiva) sau in oras zilnic - este unul din motivele pentru care imi place preloadul hidraulic de la amortizorul standard. multumesc de info - mai vad cum ma hotarasc. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 am dat de 2 vstromaniaci (ca daca era noiembrie le zicea vstromisti) care se plimbau agale la iesirea din mangalia spre 2 mai . unul mergea spre mangalia si celalat spre vama dar s-a intors dupa celalalt in curba aia de la santier care erati bre ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 a modificat cineva evacuarea stock la 650 ? Cu ce rezultate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 a modificat cineva evacuarea stock la 650 ? Cu ce rezultate ? Modifica suspensiile sau franele de banii aia si daca vrei galagie pui mana pe bormasina si faci toba ciur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 S-au facut incercari nereusite de modificare, din care m-am ales cu un capac de toba, pe care l-am folosit la toba falsa "reusita", in care tineam diverse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 nu are rost. cu 150 euri iti iei o toba dea gata si suna mai misto decat una modificata. cat despre performante......poate fo juma de cal asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.