andrei belcic Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Dap, astia. Aia cu bile fac gropite imediat. Astia cu role mai greu. Ca la Dacia 1310. Pe fata avea cilindrici cu bile si ii schimbai des iar pe spate avea conici cu role si doar ii mai strangeai cand capatau oarece joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Doresc niste pareri despre astea: http://www.louis.de/_40af628158f9d51685e250e2a31e1b3f82/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008405 Postez la sectiunea de V-strom, chiar daca ar intra bine la discutii generale. Stiu ca s-a mai tot discutat, dar nu gasesc concret o concluzie. E vorba despre perna cu gel de la Louis - au doua marimi - care s-ar potrivi mai bine la locul din fata de la Strom ? Asta ar fi o prima intrebare, a doua ar fi daca merita la pretul asta redus si daca isi face cat de cat treaba sau dau banii degeaba. Airhawk mi se pare scump si parca spunea cineva ca iti da o senzatie stranie de lipsa de contact cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) cea de gel o am si am pus-o in sa(am sos din burete si am pus perinita de gel marimea xl) si se simte o imbunatatire dar la drumuri lungi de 5 ani(etape zilnice intre 400-1000km) merg cu Airhawk(nu exista ceva mai bun ) si daca o reglezi cum trebuie nu simti aceea lipsa de contact ..singurul inconvenient este ca daca mergi off road si te ridici in picioare isi mai modifica pozitia si de aceea pt aceste etape am bagat cea cu gel in sa si pe acesta o pun in bagaje..si asa am comfort maxim la Africa Twin care are o sa dintre cele mai incomode!! Editat Martie 12, 2014 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Am eu de vanzare, daca te intereseaza (stare foarte buna, putin folosita). Pret pt. Vstromist 250 lei. http://mercador.ro/i/oferta/perna-air-hawk-IDLMNN.html?code=31cd38f4fc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. Ideea e ca merg destul de mult pe drumuri proaste si forestiere cu pasager si simt ca imi bat joc de VStrom pe drumuri rele. Daca a mai fost careva in situatie asemnatoare ca asta rog sa scrie aici impresii/pareri. Multumesc anticipat! Confunzi V-Stromul cu vreun CBR. Daca nu era de mers pe drumuri proaste, nu-mi luam V-Strom. In alta ordine de idei, am reusit in sfarsit sa schimb arcul din amortizorul spate cu unul de la Wilbers. Maine testez sa vad cum se comporta, Intre timp a murit bateria de la stat pe bara, Invarte dar nu destul de tare incat sa pormeasca motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Dupa 50ooo km nu am cum sa il confund. Eu cand zic de drumuri proaste ma refeream la macadam si forestier. Am pus si eu arc hyperpro, dar imbunatatirea a fost relativ mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 De vreo 2 ani ma bate gandul sa trec la Africa Twin. Is curios daca e careva pe aci care are experiente pe ambele motoare si argumente pro/contra. vorbeste cu Raul (rul pe forum) ...cred ca el poate sa te lamureasca. ... or mai fi si altii. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 vorbeste cu Raul (rul pe forum) ...cred ca el poate sa te lamureasca. ... or mai fi si altii. numai bine, paul Si sa-i spuna ca diferenta dintre VStrom si AT e ca cea intre VFR si Tenere..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 nush ce o sa ii zica dar cred ca dupa discutie o sa fie omul o idee (cel putin) mai lamurit. dar am prins subtilitatea ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 (editat) Apropo de AT. In urma cu 2-3 ani, la o intrunire in Iasi, a fost un concurs intitulat "motocicleta autobuz". Un tip a reusit sa urce pe AT-ul lui 12 oameni (ce-i drept, 7-8 din ei aveau varste mai fragede si probabil sub 40-50kg), dar oricum 12. A mers cu motoreta aproximativ 20m, in drumul lui intersectand o buturuga (nu avea pic de vizibilitate in fata, din cauza celor "cocotati" peste tot, se mergea la "ghici"), care nu era chiar mica (probabil avea undeva la 40-50 cm inaltime, fiind folosita pe post de scaun). Pot spune ca intr-o fractiune de secunda am crezut ca va trebui chemata salvarea sa culeaga "pasagerii" de pe jos... Nici n-am vazut cand a zburat buturuga aia la 2-3m in lateral. Mobra n-a patit nimic. Super tare! Atunci mi-am zis: "Urmatoarea mobra va fi AT"... nu prea mi-a priit consumul la motoreta aia, in rest... 'bulletproof' le: am gasti si 2 fotografii pe site-ul celor de la esd. nu se observa prea bine, dar ... http://eastsidedogs.ro/gallery/2011bikersweekend.php Sper sa nu se supere careva ca le-am postat aici. Editat Martie 12, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Apropo de AT. In urma cu 2-3 ani, la o intrunire in Iasi, a fost un concurs intitulat "motocicleta autobuz". Un tip a reusit sa urce pe AT-ul lui 12 oameni (ce-i drept, 7-8 din ei aveau varste mai fragede si probabil sub 40-50kg), dar oricum 12. A mers cu motoreta aproximativ 20m, in drumul lui intersectand o buturuga (nu avea pic de vizibilitate in fata, din cauza celor "cocotati" peste tot, se mergea la "ghici"), care nu era chiar mica (probabil avea undeva la 40-50 cm inaltime, fiind folosita pe post de scaun). Pot spune ca intr-o fractiune de secunda am crezut ca va trebui chemata salvarea sa culeaga "pasagerii" de pe jos... Nici n-am vazut cand a zburat buturuga aia la 2-3m in lateral. Mobra n-a patit nimic. Super tare! Atunci mi-am zis: "Urmatoarea mobra va fi AT"... nu prea mi-a priit consumul la motoreta aia, in rest... 'bulletproof' le: am gasti si 2 fotografii pe site-ul celor de la esd. nu se observa prea bine, dar ... http://eastsidedogs.ro/gallery/2011bikersweekend.php Sper sa nu se supere careva ca le-am postat aici. Daca vede Ministerul Transporturilor asta, inlocuieste autobuzele scoleare cu Africa Twin-uri. Sunt constient ca Africa Twin-ul e mai capabila opffroad dar in acealsi timp nu are "facilitatile" V-Stromului gen ABS, injectie, putere.Plus ca nu se mai fabrica de peste 10 ani. Asa ca daca tot fac compromisuril prefer sa le fac in favoarea V-Stromului. Ps: am incercat un drum cu noua suspensie spate si parca a mai castigat garda la sol motocicleta. Are acceasi suplete fara pic de preload ca si cu arcul vechi (cu preload la maxim) dar nu te mai afunzi atunci cand treci prin gropi/santuri Din partea mea combinatia de arcuri liniare Sonic Springs pe fata si Wilbers pe spate e un mod relativ ieftin (~250 EUro) de a tuna suspensia Buba actuala e ca imi curge o jamba. Sa merg pe simeringurile originale sau pe aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Buba actuala e ca imi curge o jamba. Sa merg pe simeringurile originale sau pe aftermarket? si alea originale sunt facute tot de un "aftermarket". pretul este cam de 3-4 ori mai mare la orginale. astepti cam 2 saptamani. cauciucul din care sunt facute cele de la athena mie mi se pare de calitate - pare moale. tot la ei mai sunt unele modele cu 2 arcuri - daca gasesti - cred ca tin mai mult. pp ca ai schimbat uleiul de curand - circula mai bine si face presiune mai mare - curg simeringurile de ulei. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 de aia e bine ca la 2-3 schimburi de ulei sa pui semeringuri noi. pune Athena sau Allballs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 dap. mie mi-a curs cate un simering de doua ori in ultimii 8 ani. ... si de fiecare data dupa un schimb proaspat de ulei in furca (o fac anual cel putin o data din diverse motive). dupa ce s-a intamplat a doua oara fix la fel mi-am spus ca da, la 2-3 schimburi - alte simeringuri ulei. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 eu schimb uleiul la fiecare 2 ani, asa ca anul asta e a treia oara si alea originale sunt facute tot de un "aftermarket". pretul este cam de 3-4 ori mai mare la orginale. astepti cam 2 saptamani. cauciucul din care sunt facute cele de la athena mie mi se pare de calitate - pare moale. tot la ei mai sunt unele modele cu 2 arcuri - daca gasesti - cred ca tin mai mult. pp ca ai schimbat uleiul de curand - circula mai bine si face presiune mai mare - curg simeringurile de ulei. numai bine, paul tocmai ma pregateam sa schimb uleiul din jambe asa ca nu e deranj prea mare. Neaparat simeringuri cu nas dublu (alea cu 2 arcuri de care pomenesti) de aia e bine ca la 2-3 schimburi de ulei sa pui semeringuri noi. pune Athena sau Allballs. Fabio, care sunt codurile la Athena/AllBalls de simeringuri care se potrivesc la Vstrom? 350RON toata distractia cu piese de origine, plecand de la premisa cuzinetilor in mintile lor Simering praf - 51173-27G00-000 - 108 lei pe bucata disponibil la comanda 7 zile maximSimering ulei - 51153-27G00-000 - 68 lei pe bucata disponibil la comanda 7 zile maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) uau, de unde ai preturile alea? allballs sunt 145 setul complet Editat Martie 13, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 piata neagra ... .... tot de acolo m-ar interesa 2 axe cu came - admisie, gen 2 pt SV650. s-ar putea? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 nu sefu, asta e pretul oficial allballs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 bre, io chiar am glumit (un pic sau mai mult prost inspirat) - chiar nu e treaba mea care? si de unde? ... da-mi si mie un pret te rog la axele alea (ca sa imi tai un pic din elan) dar pentru efort promit ca la un moment dat sa impartasesc avantaje axelor de SV. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 De pe net luate : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Poate sa-mi spuna cineva unde anume exact se afla garajul lui Fabio pe sos.Viilor. Tre' sa duc motorul acolo pe platformA ca nu mai vrea sa porneasca deloc . Vreau sa ii fac si o revizie completa. Stie cineva .....un punct de reper ,ceva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Cum vii dinspre Trafic Greu, faci stanga spre Viilor si apoi dreapta pe Viilor. La 50m pe dreapta cum mergi spre Cutitul de Argint. Vis a vis sunt magazine de piese camioane, autocare. La strada service-ul moto are magazine de piese si consumabile moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Tre' sa duc motorul acolo pe platformA ca nu mai vrea sa porneasca deloc . cum se manifesta? benzina? senzorii de la ambreiaj/cric verificat? PS - rar am vazut dl intreg pe platforma si ar fi pacat ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Stiu,asa este,ar fi pacat. Dar nu vrea. Cred ca sunt bujiile și am și inecato.bateria a fost pe redresor,dupa câteva încercări da semne ca nu mai vrea sa o i-a(bateria),am pus și cablurile sa iau de la masina,iar nu vrea,sigurantele sunt ok, luminile se aprind și sunt în putere.în orice caz trebuia sa o duc sa-i fac o revizie. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.