big_boy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Ar doilea lant de la DID la care sar "o"-ringurile din el pacat la ca nu este nici macar la jumatate ca uzura, la Regina nu am patit asa, nici la DID-ul original. O sa montez un RK sapt viitoare ca de DID mi s-a luat. Mai pateste cineva asta?Ai ungator de lant sau dai cu speray? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Am ungator. Uzura lantului este insesizabila si are peste 35000km o singura data a fost nevoie sa-l intind in toamna. Am patit cu DID VX treaba asta de doua ori si intre ele un lant REGINA care s-a uzat mai repede dar avea "O"-ringurile intregi Uleiul din ungator este ulei de uns lantul la drujba Dolmar, Makita, Divinol acelasi cu care ung lanturile dintotdeauna. Sa aiba treaba cu mersul iarna pe cacao-ul ala de material antiderapant si din cauza ca a atacat lantul si a ruginit sa fi fortat garniturile din lant. Eu alta explicatie nu gasesc de se intampla numai primavara. Nu se pune problema sa fie fake-uri ca sunt luate de pe motonetro.ro Editat Martie 16, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Mai frati V-Stromisti mai experimentati, ce e cu flacaii astia care au inceput sa umple ambulantele ? Clasicul virat la stanga al conservarilor nu e o cauza ultra-stiuta ? De ce se expun in zone aglomerate ? De fapt , am vazut si eu un viteaz cu un CBR galben ieri , in intersectia de la Salajan plecand in mare tromba , ridicand fata , pe verde , e adevarat , dar printre autobuze , in fata pietei si a benzinariilor ...iar traficul era tare aglomerat . De cate ori scapi din d'astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Mai frati V-Stromisti mai experimentati, ce e cu flacaii astia care au inceput sa umple ambulantele ? Clasicul virat la stanga al conservarilor nu e o cauza ultra-stiuta ? De ce se expun in zone aglomerate ? De fapt , am vazut si eu un viteaz cu un CBR galben ieri , in intersectia de la Salajan plecand in mare tromba , ridicand fata , pe verde , e adevarat , dar printre autobuze , in fata pietei si a benzinariilor ...iar traficul era tare aglomerat . De cate ori scapi din d'astea ? De vitejii de prin oras sunt satul... am zeci de exemple de cretini care se plimba doar pana la iesirea din Ploiesti in forja maxima linie dreapta printre masini si la capatul bulevardului unde nu mai exista public si intorc, ore intregi, in gasca chiar, cand pe o roata cand pe doua important este sa urle tobele sa ude pi... evident majoritatea au gume dinainte de hristos cele mai ieftine placute de frana din lemn de brad ca sa ajunga banii de rizome si alte trompete urlatoare. Astia se cern de la an la an ori se lasa daca au norocul ori se baga la 2m sub pamant, resursa este regenerabila ca apar mereu altii mai curajosi si cu mult mai putina minte. Ei bine de astia nu imi este mila ca se fac pulbere, sper doar sa nu ia si pe altii nevinovati cu ei cand o vor face e doar o chestiune de timp. Daca din octombrie pana in martie ma feresc doar de masini restul anului pe langa masini trebuie sa mai feresc si motociclisti kkti posesori de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 De vitejii de prin oras sunt satul... am zeci de exemple de cretini care se plimba doar pana la iesirea din Ploiesti in forja maxima linie dreapta printre masini si la capatul bulevardului unde nu mai exista public si intorc, ore intregi, in gasca chiar, cand pe o roata cand pe doua important este sa urle tobele sa ude pi... evident majoritatea au gume dinainte de hristos cele mai ieftine placute de frana din lemn de brad ca sa ajunga banii de rizome si alte trompete urlatoare. Astia se cern de la an la an ori se lasa daca au norocul ori se baga la 2m sub pamant, resursa este regenerabila ca apar mereu altii mai curajosi si cu mult mai putina minte. Ei bine de astia nu imi este mila ca se fac pulbere, sper doar sa nu ia si pe altii nevinovati cu ei cand o vor face e doar o chestiune de timp. Daca din octombrie pana in martie ma feresc doar de masini restul anului pe langa masini trebuie sa mai feresc si motociclisti kkti posesori de motociclete. Perfect de acord,nu mai vorbim ca nu poarta nici un fel de echipament de protectie. In alta ordine de idei,ieri am facut o tura scurta pana la Sibiu iar la dus am facut schimb cu un prieten care de curand si-a cumprat un Gladius. Ma lasat masca motorasul ala! Felul cum trage in orice treapta,cum dezvolta puterea,n-ai zice ca are doar 650 cmc,mi-a placut foarte mult.Foarte diferit de ce am eu pe V-strom 2007. Intrebarea este: noul V-strom are acelasi motor? Ca daca da,ma bate un gand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Ovidiu, motorul de gladius este identic cu cel de pe noul v-strom de 650 fix aceleasi rapoarte, aceeasi curba de putere/cuplu si cam acelasi consum. Tuturor ne-a placut evolutia Suzuki in ceea ce priveste v2-ul de 650 Editat Martie 16, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Perfect de acord,nu mai vorbim ca nu poarta nici un fel de echipament de protectie. In alta ordine de idei,ieri am facut o tura scurta pana la Sibiu iar la dus am facut schimb cu un prieten care de curand si-a cumprat un Gladius. Ma lasat masca motorasul ala! Felul cum trage in orice treapta,cum dezvolta puterea,n-ai zice ca are doar 650 cmc,mi-a placut foarte mult.Foarte diferit de ce am eu pe V-strom 2007. Intrebarea este: noul V-strom are acelasi motor? Ca daca da,ma bate un gand! Pot confirma. Am mers cu Gladius si am noul Vstrom mic. Motoarele in sine sunt foarte asemanatoare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Motorul de Gladius are in acte 72 cp iar V-strom-ul,si cel nou,67 cp. Deci ceva diferente sunt,probabil din electronica. Si cutia mi s-a parut altfel,mult mai finuta si exacta. Poate reusesc sa fac o tura cu asta nou ( V-strom) tare-s curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Un mic off...Mestereala de iarna.Ca la Strom nu prea ai ce mesteri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Daca are cineva nevoie de o sea retapitata , esapament OEM, parbriz PUIG, arcuri furca originale toate pentru V-strom 04-11 , sa imi dea PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Un mic off...Mestereala de iarna.Ca la Strom nu prea ai ce mesteri...Frumoasa n-am ce zice, da' n-as iesi pe strada cu asa o mobra decat deghizat cu mustati si barba, sa nu ma recunoasca vechinii, ca s-ar prapadi de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Frumoasa n-am ce zice, da' n-as iesi pe strada cu asa o mobra decat deghizat cu mustati si barba, sa nu ma recunoasca vechinii, ca s-ar prapadi de ras. Dece zici asta?E toy for old boy....Care e problema?Si eu am vecini ciudati(romani),dar culmea!Nu au ridicat nici macar o spranceana.....Din contra!E foarte haios sa mergi cu dracovenia asta!Mai ales cand o auzi cum bombane in mers.... Editat Martie 16, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Dece zici asta? bogdan nu vrea sa recunoasca dar este invidios ... se "vede" de aici! stima, paul Daca are cineva nevoie de o sea retapitata , esapament OEM, parbriz PUIG, arcuri furca originale toate pentru V-strom 04-11 , sa imi dea PM aaa ... tu luashi mobra lui yamoco ... stima si sa va purtati de grija! ps - te-as fi scapat de sa dar este un pic prea inalta pentru mine acum si e pacat sa o duc la modificat. paul Editat Martie 16, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 2 din accesoriile montate in iarna asta - faruri de ceata pe led si schimbator Sw-Motech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 2 din accesoriile montate in iarna asta - faruri de ceata pe led si schimbator Sw-Motech. 1a.jpg 2a.jpg 3a.jpg foarte misto sistemul de prindere pt proiectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ma bate un gand pt. o toba .... ce parare aveti? Pret: 499 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ma bate un gand pt. o toba .... ce parare aveti? REMUS.jpg Pret: 499 eur daca e cu evacuare cu tot - e foarte oki pretul. daca nu - un pic cam scump. leovince sbk2 - 510eu, arrow - 740eu, mai faceau si takkoni - 400 eu dar nu stiu daca cu evacuare cu tot (poti sa vb cu Lucian/yamoco). cu o toba aftermarket si cu snorkelul scos de la airbox - zici ca ai turbo la sunet - o placere. 2 din accesoriile montate in iarna asta - faruri de ceata pe led ... foarte fain gandit suportul si solid. de cine e facut? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Motorul de Gladius are in acte 72 cp iar V-strom-ul,si cel nou,67 cp. Deci ceva diferente sunt,probabil din electronica. Si cutia mi s-a parut altfel,mult mai finuta si exacta. Poate reusesc sa fac o tura cu asta nou ( V-strom) tare-s curios! 72cp are noul v-strom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 daca e cu evacuare cu tot - e foarte oki pretul. daca nu - un pic cam scump. leovince sbk2 - 510eu, arrow - 740eu, mai faceau si takkoni - 400 eu dar nu stiu daca cu evacuare cu tot (poti sa vb cu Lucian/yamoco). cu o toba aftermarket si cu snorkelul scos de la airbox - zici ca ai turbo la sunet - o placere. Ce inseamna cu evacuare cu tot? Adica impreuna cu tevile de sub motor? De ce e mai bine asa, ca mie mi se pare ca daca e fara (numai toba in sine) e mai usor de montat si nu am emotii ca nu s-ar potrivi pe sub scutul deja montat?!?! foarte fain gandit suportul si solid. de cine e facut? Sw-Motech. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 sa Ce inseamna cu evacuare cu tot? Adica impreuna cu tevile de sub motor? da - cu tevile alea cu tot de la iesire pana la toba. acum vad ca tu ai modelul nou dar cred ca si la asta nu au facut toba separata de tevile de evacuare - poti sa confirmi? probabil gasesti si doar toba si o adaptezi pe galeriile existente (taind intre toba standard si sonda lambda - parearea mea e ca e pacat sa faci asta) dar in principiu firmele serioase iti vor vinde si evacuarea - alte diametre si alte coturi la imbinari spre iesire. tot firmele serioase zic in specificatii daca galeriile lor merg cu scut sau cric central (la cric e cea mai mare problema) - de exemplu la k-uri arrow nu merge cu cricul central dar stiam de la inceput in ce ma bag. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 aaa ... tu luashi mobra lui yamoco ... stima si sa va purtati de grija! ps - te-as fi scapat de sa dar este un pic prea inalta pentru mine acum si e pacat sa o duc la modificat. paul Da , eu sunt , multumesc , deja e rezervata saua colegului kr3ator .Parbrizul la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 da - cu tevile alea cu tot de la iesire pana la toba. acum vad ca tu ai modelul nou dar cred ca si la asta nu au facut toba separata de tevile de evacuare - poti sa confirmi? probabil gasesti si doar toba si o adaptezi pe galeriile existente (taind intre toba standard si sonda lambda - parearea mea e ca e pacat sa faci asta) dar in principiu firmele serioase iti vor vinde si evacuarea - alte diametre si alte coturi la imbinari spre iesire. tot firmele serioase zic in specificatii daca galeriile lor merg cu scut sau cric central (la cric e cea mai mare problema) - de exemplu la k-uri arrow nu merge cu cricul central dar stiam de la inceput in ce ma bag. stima, paul Da, asa cred si eu, toba nu este separate de tevile de evacuare. Intrebarea mea este cum naiba imi dau seama daca se potriveste impreuna cu scutul/cricul central, ca nu am gasit nici o specificatie tehnica..... Mai sus ziceai ceva de un "snorkel"....oare si la toba asta se poate scoate, respective monta la loc, fara nici o interventie? Multumesc de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Intrebarea mea este cum naiba imi dau seama daca se potriveste impreuna cu scutul/cricul central, ca nu am gasit nici o specificatie tehnica..... Mai sus ziceai ceva de un "snorkel"....oare si la toba asta se poate scoate, respective monta la loc, fara nici o interventie? Multumesc de info! daca nu gasesti la producator pe site si nici pe net info fix despre modelul respectiv - doar incercand iti poti da seama. da-le eventual un mail si intreaba-i - probabil or mai vandut si la altii cu L2. snorkelul este conducta aceea de cauciuc curbata de la intrarea in cutia filtrului de aer - se poate da jos si pune inapoi fara stres (trebuie dat jos rezervorul ca sa ajungi la el). stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Un mic off...Mestereala de iarna.Ca la Strom nu prea ai ce mesteri... Meserie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ma bate un gand pt. o toba .... ce parare aveti? REMUS.jpg Pret: 499 eur La ce foloseste? De banii astia te plimbi ceva ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.