Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am reusit intr-un final luni spre seara sa iau si eu talonul si pacuta de la Pipera si ieri am bagat prima suta de km intr-o tura prin jurul Buurestiului. Ca prima impresie, mi s-a parut o motocicleta "bine legata", cu un cuplu fenomenan in turatii mici. Pozitia este super relaxanta si "naturala", practic nu trebe sa ma intind/aplec dupa nimic. Este acea ergonomie care din punctul meu de vedere conteaza enorm (nu numai la moto).

Practic dupa prima tura, nu am gasit decat un singur minus, care sincer sa fiu nici ala nu stiu daca e chiar un minus...Sus in ture, se plafoneaza, de la 160km/h e lenesa rau, adica nu ca e lenesa, nu prea mai trage deloc (un lucru normal cred, dar fiind ca viteza constructiva e 180km/h).

Venit de pe sportiva, am senzatia ca am dat o benzinara pe un diesel :D Practic am dat cuplu mic, acceleratie liniara in ture multe si am luat cuplu mare cu "zvac" si schimbari "dese".

In concluzie, imi place tare V-Stromica asta al meu si abia astept sa mai fac ceva km, ca sa ne imprietenim mai bine!

Incearca filtru de aer si bujii iridium noi, o vizita la Fabio pt clapete si pastilele la supape si daca nici asa nu se rezolva mai uita-te in talon, ca ti-ai luat mobra de enduro-turing de plimbare, nu de alergat "cai verzi pe pereti". :) Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca filtru de aer si bujii iridium noi, o vizita la Fabio pt clapete si pastilele la supape si daca nici asa nu se rezolva mai uita-te in talon, ca ti-ai luat mobra de enduro-turing de plimbare, nu de alergat "cai verzi pe pereti". :)

vine omul de pe f4 si 600 rr - greu de comparat cu vishtromul la "lenesitate".

dar incet incet se obisnuieste omul si va aprecia celelalte avantaje la dl.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de exemplu ca nu mai trec cei 10 amperi prin contactul de pornire care la un moment dat cedeaza - asta a fost motivul principal.

(ca si principiu mi se pare de porc cum au gandit circuitul standard - prin buton tot curentul)

si secundar - cica cantitatea de lumina va fi mai mare cu becurile alimentate prin relee din cauza contactele imperfecte - asta de vazut dupa montare (sau poate nu o sa fie nici o diferenta).

si cam astea au fost motivele.

 

ps - se poate confectiona kitul ala cu 2 relee normale auto si ceva mufe din alea auto cu 3 pini - alimentare directa de la baterie (cu siguranta pe cablu) + comanda releelor se ia dintr-una din mufele care alimenteaza becurile standard.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

nu - luminile functioneaza la fel ca si cu cele standard - doar alimentarea lor se face de la baterie - comanda releelor se ia din mufa existenta de alimentare bec(semnal pe faza scurta in mufa standard - comanda faza scurta la cele 2 relee si la fel pt faza lunga).

se poate pune un alt buton care sa comande pornirea/oprirea fazei scute - imi sta si asta pe cap dar am zis pas (sincer mi se pare util la pornirile cand sta prea mult bateria si mai pierde din curent stand sau daca ai multi consumatori si esti la limita - momentan nu ma irita niciuna din problemele astea 2).

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este si asta o imbunatatire pt cine isi doreste mai multa lumina si mai putini watti consumati - 80 versus 110/120.

din punctul meu de vedere nu - prea multe cabluri si chestii adaugate sub bord.

in plus curentul (mai mic este adevarat) trece tot prin buton.

la dl este suficienta lumina cu cele doua becuri standard - nu cred ca e nevoie de modificari spre xenon.

becurile xenon mai au o placere la mine - sa te lase cand ti-e lumea mai draga (la monofarul anterior a cedat de 2 ori - o data noaptea (noroc cu proiectoarele aditionale dar nu a fost funny deloc) si o data chiar in ziua de dinainte de a pleca in concediu (moment in care am si revenit la bec si asa a ramas)).

 

numai bine,

paul



LE - scuze - am realizat abia acum - xenonul are alimentare separata de la baterie - NU mai trece curent prin buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul Vstrom-ului cu bixenon este maxim. Maxim am spus pt ca pe langa lumina net superioara functioneaza pe ambele faze. In plus exista loc sub bord pt balaste, parca special lasat.

Inca un Vstrom echipat pt curse lungi

post-8769-0-70772700-1396453201_thumb.jpg

post-8769-0-16522800-1396453221_thumb.jpg

post-8769-0-51538600-1396453240_thumb.jpg

post-8769-0-98909000-1396453257_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa nu mai traga dupa 160. Aia este o viteza la care merge cu oricare din treptele 3,4,5,6

Trebuie sa mearga hotarata pana la 190 iar apoi mai incet pana la 200, viteza indicata ca reala este ceva mai mica.

 

In treapta 3 si 4 sigur la mine nu ajunge la 160. Ce-i drept, nu am apucat o linie as de lunga incat sa trag maxim de ea sa vad daca merge mai tare, dar de la 160 mi s-a parut lenesa...

Incearca filtru de aer si bujii iridium noi, o vizita la Fabio pt clapete si pastilele la supape si daca nici asa nu se rezolva mai uita-te in talon, ca ti-ai luat mobra de enduro-turing de plimbare, nu de alergat "cai verzi pe pereti". :)

La Fabio ajung sigur pentru furca aia si poate o ia si el la o tura sa vada ce i se pare "necurat" la ea. Partea cu alergat de "cai verzi pe pereti" este foarte adevarata. Practic odata cu V-Stromica pentru mine s-a reinventat motociclismul. In afara ca are 2 roti si ghidon, nu prea seamana nimic cu ce stiam eu de la moto anterioare. Sunt la fel de incepator ca in prima zi dupa luarea permisului. It feels fucking awesome!!!

 

vine omul de pe f4 si 600 rr - greu de comparat cu vishtromul la "lenesitate".

dar incet incet se obisnuieste omul si va aprecia celelalte avantaje la dl.

 

numai bine,

paul

Exact la asta m-am gandit si eu, ca sunt obisnuit cu sportive. Nici nu m-am dat pana acum pe altceva, sa zici ca am luat de la un prieten o tura alt timp de moto...deobicei luat tot sportive, mai mari! :D

Dar sunt convis ca o sa ma obisnuiesc cu ea, iar de placut....imi place muuuult!

 

 

Inca un Vstrom echipat pt curse lungi

Cam la ce pret ajung 2 side-uri cu tot cu suportul de prindere? Aproximativ ma intereseaza. Din cate am inteles, esti chiar producator :)

 

 

 

P.S. Inca astept sfaturi legate de modelul gumelor, mai ales de la cei care au testat mai multe si pot face o comparatie pe "pielea lor"

Editat de Uzzy77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt fan Tourance Clasic. Foarte bune pe sosea uscat sau ud sau forestier uscat. Le-am folosit pe trei motoare cu pauze de EXP sau altele.

Pt preturi ai PM. Cum vad ca suntem vecini fa-mi o vizita in Babesti 15 B.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut pana acum Anakee 1, TKC 80, TrailAttack si acum Anakee 2. Mi-as mai luat tot Anakee dar din pacate cica nu se mai fac. TrailAttack au fost ok la inceput dar s-au intarit la jumatatea vietii si aveam tot timpul impresia ca fuge spatele in curbe. Si in ceea ce priveste mersul pe ploaie am reusit sa frec scaritele pe serpentine cu Anakee. TKC nu te intereseaza daca nu faci off. Si Anakee 1 si TrailAttack m-au tinut ambele peste 15000, Anakee chiar spre 20 si ceva daca mai tin bine minte.

 

Asta am facut cu Anakee 2...

post-3733-0-90089900-1396468261_thumb.jpg

post-3733-0-76809400-1396468273_thumb.jpg

Editat de igi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-ai pus scraitele mai jos șmecherache ? ca eu in weekend am ajuns la 1cm de marginea cauciucului si tot n-am ajuns la pintenul ala :)

de regula dau cricul central pe jos si mai rar cu scarita :)

si eu is in dilema cu cauciucurile . dupa ce am scapat vacuta pe jos pe un sleau in padure, ma gandeam la niste Karoo3. dupa ce am citit o parte din review-urile de pe advrider m-am mai linistit si cred ca raman la TR91. n-am avut niciodata emotii cu ele (doar doua trante :D ) singurele dati cand mi-au alunecat au fost cele in care am cazut. probabil ca daca as fi avut ABS si o frana mai buna pe spate ar fi fost mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

eu sunt fan anakee 2 pe fata - pe ploaie mergi in acelasi stil ca si pe asfalt uscat.

pe spate anakee 2 se patratzea destul de repede - de aceea pe spate prefer tourance.

dupa ce au scos anakee 3 - e mai putin aderent ca anakee 2 dar mai dur (cam la aceeasi nivel cu tourance).

ar fi combinatia mea de vis - anakee2 pe fata si 3 pe spate dar din pacate am 3 pe fata si tourance exp pe spate si mai am muuult de tocat la ele ca tin ca dracu de mult ca si numar de km.

anakee 2 (sau tourance simplu) se descurca mult mai bine in curbele cu nisip versus anakee3 sau tourance next.

strict strada in tari civilizate as incerca pilot power 3.

 

stima,

paul

 

@igi - cica mai au anakee2 la anvelopemoto.eu dot 2013 din astea facute in china dar nush daca aceasi aderenta cu alea din facute in germania.

@igi - pari din alta categorie in sensul bun - ceva "studii" in domeniu sau nativ?

asteptam poze cu scaritele pasagerului ...

@restul - stiu ca la un moment dat se organizau ceva cursuri moto prin tara organizate de prietenii unguri. mai stie cineva ceva cum ca s-ar mai face?

as fi interesat sa trec si eu peste stransul din buci in anumite momente ale vietii de motociclist.

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Studiez" de la 13 ani mersul pe 2 roti (motorizat) si in rest motorul e de vina, are un tacanit la ghidon.

 

Mi-am luat in toamna dar din cate imi aduc aminte nu sunt China. O sa ma uit sa vad. Era vorba de urmatorul schimb.

 

Cursuri se fac la Amkart si au fost si cativa vstromisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sint secrete preturile sau sint preferentiale de ce nu poti spune ce pret au? de exemplu cele din poza de mai sus am vazut ca nu ai preturi afisate nici pe site poate ma insel insa cei care nu au preturi la vedere au si ceva de ascuns este posibil sa nu fie cazul la tine dar esti dubios

Ma feresc sa dau preturi in afara topicurilor dedicate vanzarii pt a nu fi socotita reclama. Se zice ca un moderator zelos te poate penaliza. Problema rubricilor de vanzare, nu sunt frecventate, asa ca preturile de acolo nu se afla. Ti-am trimis PM aseara si daca mai sunt nelamuriri ma gasesti la 0722646373.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt fan Tourance Clasic. Foarte bune pe sosea uscat sau ud sau forestier uscat. Le-am folosit pe trei motoare cu pauze de EXP sau altele.

Pt preturi ai PM. Cum vad ca suntem vecini fa-mi o vizita in Babesti 15 B.

Ohoo, chiar foarte vecini. Am de traversat Maniu si ajung la tine :) Am nr. tau de telefon, cand se mai indreapta putin vremea (mie nu-mi place pe frig) dau o fuga sa le vad si eu LIVE si sa le "pipai" putin.

 

Legat de gume, pana acum am

 

1 x Tourance

2 x Anakee 2 (daca se mai gaseste DOT bun)

 

Sa inteleg ca Anakee ar fi mai ok pe ploaie? Eu am o fobie de asfalt ud...nu stiu de ce, nu am cazut niciodata pana acum si nici nu am nimic de povestit (cum ca am scapat din ceva nasol). Pur si simplu cand e ud ma panichez in curbe...este legat strict de crieru meu cel fin! Asa ca, as opta pentru varianta cu mai multa aderenta pe ud dintre cele 2.

Ca si preturi, cel putin la cei de la anvelopemoto.eu sunt cam pe acolo majoritatea +/- 100 de lei la pereche, deci partea financiara sa zic ca n-ar influenta alegerea modelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca Anakee ar fi mai ok pe ploaie? Eu am o fobie de asfalt ud...nu stiu de ce, nu am cazut niciodata pana acum si nici nu am nimic de povestit ...

cunoastem senzatia de fobie ... du-te si pipaie un anakee 2 si un tourance "oridecare" si ne povestesti dupa ... daca gasesti facute in DE as merge pe alea (versus ceva mai eftine chinezesti de la anvelopemoto - am eu ideile mele (si unele chiar fixe - recunosc :D)).

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunoastem senzatia de fobie ... du-te si pipaie un anakee 2 si un tourance "oridecare" si ne povestesti dupa ... daca gasesti facute in DE as merge pe alea (versus ceva mai eftine chinezesti de la anvelopemoto - am eu ideile mele (si unele chiar fixe - recunosc :D)).

stima,

paul

 

Din pct de vedere tehnic nu cred ca e foarte grav faptul ca anvelopele sunt facute in China, problemele ar fi eventual economoce/politice, da nu vreau sa intru in discutia asta.

Ieri mi-am montat tourance-urile chinezesti :-). S-au echilibrat destul de usor, pe spate 0 grame plumb, pe fata vreo 5 parca. La "pipait" par ok, dar nu le-am testat decat putin prin oras - la franare, intre reactiile ABS-ului suiera pe asfalt, mi-am amintit de tourace-urile care le-am avut in trecut :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pct de vedere tehnic nu cred ca e foarte grav faptul ca anvelopele sunt facute in China, problemele ar fi eventual economoce/politice.

corect - nu este grav deloc doar faptul ca sunt facute in china si nu asta am vrut sa zic subtil.

ramane de vazut la calitatea materialului folosit si cum se manifesta in timp dar asta probabil o sa fie greu de masurat.

personal as prefera cele facute in europa chiar pentru un pret usurel mai mare - (evident ca stiu ca-s nesemnificativ dar sunt capos). eu am dat pe spate cand am vazut ca kitul ala de la eastern beaver e trimis de fapt din fujimimachi dar m-am mai usurat cand am vazut ca de fapt aia e in Japonia (ca tipul cu ideile din spate e canadian si s-a mutat).

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am facut cu Anakee 2...

 

Asta se poate face cu orişice cauciuc pe asfalt uscat, chiar şi când mergeam cu TKC80 trebuia să ridic piciorul de pe scăriţă pentru a o lăsa să se plieze în curbele strânse. S-a întâmplat ca odată să nu ridic piciorul de lene şi mi-am luat-o în freză: s-a răsucit motocicleta în jurul scăriţei la ieşirea de pe curbă. Iar pe acele de păr atingi şi dacă mergi liniştit, dat fiind diferenţa de nivel din apexul curbei şi ( în special ) dâmburile ce se crează pe drum ( vezi Cheia ). O singură dată mi-a fost frică să mă aplec mai mult, eram între Vatra Dornei şi Gura Humorului astăvară, iar la o coborâre largă ( > 100km/h ) am simţit că nu mai vor cauciucurile să se lase mai mult, iar unghiul de înclinare a fost mai mare faţă de ce întâmpini pe ale noastre "serpentine" din Meridionali.

 

Totuşi, ca şi remarcă : dacă începe scăriţa să atingă asfaltul în curbe, ridicaţi piciorul de pe ea şi lăsaţi-o să se plieze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...