Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

scuze am gresit. ai dreptate tu era pe plan orizontal. tot plasticul cu aripioara costa circa 120 euro+ transportul transparent sau fumuriu. doar aripioara in jur de 70 euro + transportul

tot asa transparenta sau fumurie. asta e ce am gasit eu aici. si pe care cat de curand o sa o comand si eu pt ca am aceeasi problema ca si tine!!

ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai spun o data ca vad ca lumea ori nu citeste ori nu intelege. Pt reglarea farurilor la V-Strom nu trebuie decat o surubelnita in cruce putin mai lunga. Se baga pe dedesupt intr-un locas existent sub fiecare din cele 4 suruburi de reglaj si prin invartire antreneaza coroana dintata din capul surubului. Simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai spun o data ca vad ca lumea ori nu citeste ori nu intelege. Pt reglarea farurilor la V-Strom nu trebuie decat o surubelnita in cruce putin mai lunga. Se baga pe dedesupt intr-un locas existent sub fiecare din cele 4 suruburi de reglaj si prin invartire antreneaza coroana dintata din capul surubului. Simplu!

Asa e, dar e si mai simplu daca montezi capace din alea pe suruburi!

Nu mai stai sa scoti cheia sau surubelnita cand vrei sa reglezi farurile, si in plus nici nu trebuie sa te dai jos de pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da trebuie sa ai mana de ginecolog, sa nimeresti dopul printre cabluri si fire. ;)

hai mai bogdane ca nu e chiar asa.

eu am nimerit cu clicketul cu tubulara surubul din partea de sus a farului. asta ma face medic primar ginecolog ? :burnout:

 

si mai pun odata intrebarea pe care am pus-o acu' ceva posturi: ce faci cu parbrizele vechi? nu le dai/vinzi la oamenii mai neindemanatici? ca sunt amator...daca ne intelegem. Oricum te admir pentru cate faci pentru motocicleta ta. Scutul facut de tine arata mai bine decat alea care le gasesti de cumparat. La mine nu e nici timp si nici indemanarea necesara....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde e poza si explicatia? (pentru faruri)

ca ma dau la ele daca imi zici cum.

 

@bogdan_harea: am vazut ca tu in fiecare an (sau si mai des) iti faci parbrize. intrebarea mea era: cu cele vechi ce faci? nu le vinzi/dai la oameni mai neindemanatici, care nu sunt capabili sa le faca singuri? pot fi montate pe sistemul original (ca am vazut ca la tine si sistemul de prindere e schimbat.

Exact asa am si facut. Cel de anul trecut pe care l-am plimbat prin Grecia si Turcia l-am trimis la la Ploiesti. Chiar sant curios daca noul proprietar va fi multumit de el. Deocamdata toate parbrizele mai mult sau mai putin reusite le-am montat pe suportul original. Inca mai lucrez si visez la suportul de parbriz glisant cu actionare electrica.

 

eu reusesc pana si cu manusile de iarna ;)

La mine este mai greu ca dupa montarea xenoanelor s-au inmultit matele sub far :burnout:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti!

 

cunoasteti un mecanic bun sau un atelier unde voi putea face o revizie motorului ( tinand sub control si finantele ) inainte de a-l scoate la plimbari pe sezonul 2009? intentionez ceva gen verificat/reglat carburatia, schimbat bujiilie si filtru de aer, eventual gresat ce trebuie gresat. vorbim despre un dl 1000 in bucuresti sau zona bacaului ori brasov.

las la aprecierea voastra postarea raspunsurilor in cadrul discutiei sau trimiterea lor pe pm.

 

multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In faza asta am ajuns cu ungatorul de lant. Am renuntat la robinetul de benzina pneumatic pt ca nu inchidea bine si mai curgea ulei pe jos. Am cumparat un robinet de benzina clasic, de ATV chinezesc, care inchide si deschide bine, dar manual si pt reglarea picaturilor experimentez un robinet de aer pt acvariu. La 1-2 picaturi /min reglajul se face usor, dar cand micsorez debitul sa ma apropii de o picatura la 4-6 min, mai greu. Mai incearca careva?

post-8769-1234462563_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sambata incep sa trimit primele articole din catalogul Befast. pentru cine e interesat sa le vada , masoare, pipaie, miroasa, calitatea materialelor si modul in care sunt lucrate PM sau mess fabio75t!!

preturile le gasiti in site-ul din semnatura

post-44799-1234462634_thumb.jpgpost-44799-1234462643_thumb.pngpost-44799-1234462652_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti sigur ca robinetul nu inchidea bine si ca nu aspira aer prin alta parte? la mine mai cade cel mult o picatura doua dupa ce opresc motorulda e normal pt ca la capat unde e acul un pic de aer tot intra.

 

:burnout: ;) mare inventie xenoanele..

Am studiat in detaliu,chiar demontand robinetele pneumatice. Curge jos uleiul acumulat chiar de membrana. La robinetul clasic nu exista membrana si nu curge decat cand este deschis. Din acelasi motiv intra si aer pe tub , pt ca este tras de acceasi membrana. Oricum nu m-ar deranja ca la fiecare plecare de pe loc sa actionez robinetul. Vreau totusi sa am un control cat mai precis si constant al numarului de minute intre doua picaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul "lucruri interesante de pus pe motor", eu mi-am facut un indicator de treapta de viteza, dar... n-am apucat sa-l pun pe motor.

De fapt, l-am facut imediat dupa ce mi-am luat V-Stromul, mi-era ca ma incurc in cele 6 viteze ;) , dar intre timp m-am obisnuit, si nici n-am avut chef sa desfac bordul. Ar fi util totusi.

Cutia de viteze are deja un senzor (e practic un potentiometru care scoate diverse tensiuni in functie de treapta de viteza), citesc tensiunea aia cu un microcontroller cu ADC integrat si o afisez pe un display cu leduri (din ala cu 7 segmente, cu o singura cifra). Sistemul e gata si in teste functioneaza, dar pur si simplu mi-a fost lene sa ma apuc sa trag firele prin tot motorul si sa desfac bordul ca sa montez display-ul.

Eu imi tin motorul in fata blocului, n-am nici garaj si nici nu pot sa-l bag in casa ca altii :burnout: , asa ca mi-e mai greu sa lucrez la el.

Daca e cineva interesat, va mai dau detalii.

 

salut, sunt interesat de acest accesoriu daca zici ca se face relativ usor. Daca poti sa mi explici mai detaliat cumse face dar sa iei in considerare ca explici unuia care este pasta la electronica. Pana una alta nu am inteles de ce trebuie desfacut bordul. Cum poti proteja display-ul de ploaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa am si facut. Cel de anul trecut pe care l-am plimbat prin Grecia si Turcia l-am trimis la la Ploiesti. Chiar sant curios daca noul proprietar va fi multumit de el. Deocamdata toate parbrizele mai mult sau mai putin reusite le-am montat pe suportul original. Inca mai lucrez si visez la suportul de parbriz glisant cu actionare electrica.

 

 

La mine este mai greu ca dupa montarea xenoanelor s-au inmultit matele sub far :burnout:

 

Noul propietar este foarte multumit, nici nu se compara cu cel original, doar ca l-am montat putin inclinat, si este muuulta liniste.

P.S. Berea cu prima ocazie cand ne intalnim ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan_harea: ma inscriu la parbrizul care il ai (cand ti-l faci tu pe urmatorul)! se poate?

si daca iti mai faci un scut ma inscriu si la ala pe care il ai (alta piesa pe care ai facut-o cu arta).

 

Scut mi-am facut si eu (nu atat de astetic ca cel pe care il are Bogdan) din aluminiu striat prins in "pop" nituri, copie fidela dupa cel original. Eu am ramas suspendat "pe burta" de cateva ori pe el in off road si vad ca a tinut. In total 2-3 ore de munca si 15 RON ca am avut eu aluminiul. Cred ca-ti poti face unul la orice tinichigiu la un pret pamantesc dc nu te pricepi sa tai cu flexul sau sa manuiesti o bormasina. Dc vrei masurile le caut si ti le pot da pe PM :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai tare ideie de scut de pe forum. O lopata de zapada din aluminiu de la Metro/Bricostore etc, decupata dupa dorinta si prinsa sub motor. Nu mai stiu cine este autorul , dar mi s-a parut o ideie foarte buna. Legat de estetica scutului meu, eu am mari indoieli, dar protejaza bine si cum nu am alte idei, ramane deocamdata pe pozitie.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt strom75..........Cred si eu ca trebuie sa fie functional ca doar n-o cumperi s-o pui in biblioteca,insa sa stii ca estetica acestui model a fost unu dintre motive din multe altele pentru care am cumparat motocicleta asta."parerea mea"Sa nu zici ca tu ai luat-o fara sa-ti placa cum arata ca nu te cred. Care ar fi motivele tale cand ai luat-o? Nu te supara dar intreb si eu ca n-am ce face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am supar doamne fereste ;)!!! insa din punct de vedere estetic la v-strom a fost mereu criticata. mie imi place da cum gusturile nu se discuta nici eu nu sidicalizez asa ceva. ziceam doar care este parerea generala. cunosc foarte multe persoana care au cumparat-o doar pentru ca e cea mai buna din segmentul sau de piata chiar daca nu erau satisfacuti din punct de vedere estetic. adica raportul calitate pret este cel mai bun, fiabilitatea este cea mai buna, este singura cu care se poate face si on si off........etc. de altfel a castigat trofeul alpenkoenig de trei ori la rand. a patra au zis ca nu are rost sa o mai probeze ca oricum castiga!!!

 

[edit] Awards

Named one of the "ten best" bikes under $10,000 by Motorcyclist (USA) magazine, October, 2007 -- beating out, among many others, the V-Strom 1000.

In a September 2006 article, Cycle World magazine wrote "the DL650 may just be the most shockingly competent machine in the world today." [5]

A 2004 article from MotorcycleUSA.com said "it was hard to imagine another machine with a competitive versatility-per-dollar ratio." [6]

Twice consecutively, the DL650 has earned the title "Alpenkoenig", winning Motorrad magazine's (Germany) grueling trans-alp multi-bike test in 2005 and 2006.[7]

 

aste ar fi cateva motive pentru care am luat-o. ajung?

 

 

:agree: ciao

 

PS: corectez a castigat de doua ori 2005 si 2006 iar in 2007 a iesit a doua pt ca au zic ca e mai putin reusita din punct de vedere estetic!!!! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...