Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am un prieten a scos 3,5% de la reghin la pitesti,acum 3 zile cind a luat-o.

 

Da am am auzit si eu ca se scot consumuri din astea... doar ca erau carati pe platforma si ei erau cu motorul pornit. :)

 

Am avut si eu un amic cu Solenza...si el baga benzina din cand in cand ca a naibii "zambetu' lu' Iliescu" nu consuma nimic.

 

Brake, nu fac misto, doar buzaresc :). Da' spunei lu' amicu sa vina sa mearga si cu a mea, poate o invata la sub 4%.

Editat de Edutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai mult conteaza cum conduci...avem in familie un BMW 520i....eu cand merg cu el scot 6.5 , 6.8 % consum afara

fratele meu cand are sub 8 inseamna ca a mers incet, asta ca sa dau un exemplu la aceeasi masina cu 2 soferi diferiti.

Si eu scot cu 650 consum de 4% daca merg frumos...la mers normal de 100-120 scot cam 4.5%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu imi iese sub 5 :/ .

 

Daca ma uit la avatarul tau inteleg de ce.

De la mersul pe o roata nu scade consumul.

 

Eu am un mediu de 4.6. La drum intins am scos 4.2 (acum la drumul spre si dinspre V-Stromania).

Mi se pare rezonabil. O singura data am scos 3.8 la o tura de 300 km dar mers in ritm de masina (dupa o coloana de 4 masini in care erau prietenii mei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar eram curios de alte vee-uri cat scot:)

si mai ales de cele cu pc

pt ca desi vanzatorul nu mi-a spus, cea cumparata de mine are http://www.daijiro.com/. adica am descoperit-o din intamplare, asa ca deocadata o consider bonus, ramane sa vad daca in sens pozitiv sau negativ...drept urmare consum minim 6% scos la drum lung cu de toate in autostrada cu 120-140.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar eram curios de alte vee-uri cat scot:)

cred ca cea mai relevanta imagine o vei avea daca te uiti un pic pe: http://www.spritmonitor.de/en/.

si pt 650 si pt 1000 (se poate face search si pe ani).

dl650:

Count Fuel type min Ø max

270 Gasoline 3,31 4,78 6,87

dl1000:

Count Fuel type min Ø max

53 Gasoline 4,35 6,25 8,27

 

(din lectura e foarte oki PC pe dl1000 - corecteaza un pic harta standard).

personal mersul la consum mi se pare lipsit total de partea distractiva a motociclitului (si nu, nu sunt vre-un "alergator").

daca ai admisia echilbrata, filtru aer curat, bujiile oki (si nu cred ca-s cerinte exagerate) "inclin" sa cred ca mobrele noastre (din aceeasi clasa) consuma la fel (folosite in aceleasi conditii) - singura diferenta este data de "sofer".

 

Mie nu imi iese sub 5 :/ .

:D daca nu ma insel ai mobra lui yamoco - el a fost cel care m-a facut sa parcurg drumul arad-timisoara de vre-o 6 ori intr-o zi cu diverse stiluri de mers ca sa imi dovedesc mie ca se poate - (recunosc ca uitandu-ma retrospectiv la faza mi se pare stupid :D).

 

bafta si sa ne bucuram de ce avem ca e oki,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal mersul la consum mi se pare lipsit total de partea distractiva a motociclitului (si nu, nu sunt vre-un "alergator").

 

Daca mergi la consum pe curbe e al dracu de distractiv :D Eu incerc sa o tin la 90-100km/h indiferent de curbe :D daca vezi ce fete fac cei din grup cand ajungem in benzinarie mori de ras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi la consum pe curbe e al dracu de distractiv Eu incerc sa o tin la 90-100km/h indiferent de curbe daca vezi ce fete fac cei din grup cand ajungem in benzinarie mori de ras

:))) inteleg ce vrei sa zici (eu sunt dintre cei din grup :D) dar in spiritul deschis al discutiei - nu cred ca mergi cu a sasea la viteza aia -> deci nu mergi la consum. :D

mai am un prieten cu un transalp din '90 - merge la drum intins cu 100-120 si pe curbe cu 90-100 si este cel mai "constant" dintre cunoscuti.

dupa fiecare tura de oravita-resita (https://goo.gl/maps/H5q78) retraiesc de fiecare data sentimentul ca inca nu stiu sa merg cu mobra din dotare.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivane mersul ala constant pe curbe este singura sansa sa poti merge cu rachete de peste 150 de cai in acelasi grup. ca daca te apuci sa franezi inainte de fiecare curba si apoi sa accelerezi pana in urmatoarea ramai in urma rau unde mai pui ca dezechilibrezi si mobra la ce suspensii lungi si moi are.

Alt avantaj este ca nu se mai prinde pasagerul de halul in care mergi si nu trebuie sa mai opresti sa "picteze decorul"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca nu viteza a 6-a te face sa consumi putin. ci locul unde tii acul turometrului. incearca sa il tii constant la 4500-5000. nu cobora sub, nu trece peste. foloseste cum trebuie cutia sa nu fie nevoie sa tragi de motor. o sa vezi ca iesi mai bine la consum.


» Post actualizat in 09 Jul 2014 10:02

igi, la bascula nu ai rulmenti. ai ace. nu exista aftermarket. numai originali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce cote au rulmentii de la bascula? Am constatat ca am joc la ei.

eu nu am gasit aftermarket (am cautat la rolling - magazin destul de oki rulmenti timisoara si pe net).

doar oem - 2x 0926325059SU - 140/buc in tm si are cote 25X33X35, trebuie sa aibe oring pe exterior (daca totusi cauti aftermarket)

daca cauti alte surse decat suzuki - cei OEM sunt facuti de IKO parca.

eu am comandat din greseala 4 (deci 2 sunt disponibili la mine in dulapul cu piese) daca nu gasesti mai ieftini - te invit.

ar fi de vazut si starea bucsilor daca e oki.

2x 6125131E00SU (190/buc in timisoara).

 

sa verifici/ungi si aia la tripod+oase + bucsile aferente inainte de a desface ceva (ca sa eviti sa dai bascula jos de 2 ori).

PS - de ma scapi de rulmentii din dulapul meu - iti imprumut cheia aia speciala de strans axul de la bascula la cuplu.

:D

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am auzit ca luna asta prin 20 este ceva intrunire de motoare la Oravita.

A mai fost cineva la aceasta intrunire? cum este pe acolo cu organizarea alea alea? am auzit ca se tine pe un strand ceea ce nu suna rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine zornaie aia dreapta (scarita pasager).

Trebuie sa fac rost de niste cauciuc sa pun intre scarita si suport. Urat mai face!

 

V-stromania de toamna: http://vstromania.ro/forum/54-propuneri-intalniri-si-calatorii-interne-si-internationale/8076-v-stromania-2014-de-toamna?limit=20&start=20

 

Iata ca ieri s-a descoperit motivul real al zornaielii: aparatoarea de lant. Surubul din spate era desfacut si la o anumita turatie partea de tabla de la aparatoare intra in vibratii si face ca dracii. Cred ca din cauza castii eu auzeam zornaitul in partea dreapta. Ieri a inceput sa faca ca si cum se taraia dupa mine o piesa de metal (cu casca in capa asa se auzea). Se auzea asa de clar incat am oprit is m-am dat jos de pe motor sa vad ce tarai dupa mine. Nimic. Motorul pornit si nici un zgomot. Cand plecam de pe loc incepea sa faca. La a doua oprire am descoperit ca surubul din spate nu mai era deloc. Am pus altul si gata. Nu mai zornaie deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe curbe cu 90-100 si este cel mai "constant" dintre cunoscuti.

dupa fiecare tura de oravita-resita (https://goo.gl/maps/H5q78) retraiesc de fiecare data sentimentul ca inca nu stiu sa merg cu mobra din dotare.

 

Eu nu inteleg cum e fizic posibil sa iei curbele de pe portiunea carasova-anina cu 90 la ora. Cu masina portiunea aia se strabate cu maxim 30-50 la ora. Ma refer strict in cele "jde curbe" nu portiunea dintre curbe. Cu motoru sunt cateva in care eu nu reusesc nici cum sa merg mai repede de 40 la ora. Pana la 90 e cale lunga :( Chiar as vrea sa vad persoana si motorul care reuseste pe toate curbele alea sa nu o lase sub 70.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg cum e fizic posibil sa iei curbele de pe portiunea carasova-anina cu 90 la ora. Cu masina portiunea aia se strabate cu maxim 30-50 la ora. Ma refer strict in cele "jde curbe" nu portiunea dintre curbe. Cu motoru sunt cateva in care eu nu reusesc nici cum sa merg mai repede de 40 la ora. Pana la 90 e cale lunga :( Chiar as vrea sa vad persoana si motorul care reuseste pe toate curbele alea sa nu o lase sub 70.

pai poate o sa avem ocazia de o tura impreuna :).

eu pe curbele respective merg fix ca o masina - 30-50. evident nu am stat cu speedometrul pe el in curbe dar pot sa iti spun ca MERGE foarte intins pe curbe (nu intre curbe). ce e si mai interesant e ca la transalp are dus de tot telescopul spate si aia de fata e mai "flexibila" fata de dl. dar nu are treaba. nici cu ceata si nici cu praful/pietrisul din curbe.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca ma uit la avatarul tau inteleg de ce.

De la mersul pe o roata nu scade consumul.

 

Eu am un mediu de 4.6. La drum intins am scos 4.2 (acum la drumul spre si dinspre V-Stromania).

Mi se pare rezonabil. O singura data am scos 3.8 la o tura de 300 km dar mers in ritm de masina (dupa o coloana de 4 masini in care erau prietenii mei).

Nu sunt eu in avatar. Nu am facut wheelie niciodata cu stroama. Insa e adevarat ca merg destul de tare. De aici ai consumul bun de 5+

Bucuresti-Predeal-Rasnov-Fagaras retur 495 km. Viteza medie 85 pe gps ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate mansonul de cauciuc da cu prenadez si cand il bagi la loc il bagi cat poti de mult spre saiba metalica care produce vibratia. de obicei se rezolva asa. eventual mai pui si un colier de plastic pe dedesubt.

rezolvat pana la urma cu o saiba rotunda de diametru potrivit si grosime cam 1mm intre manson si saiba patrata standard. vis!

ps - pierdut siguranta de la boltul acela care tine scarita spate ... asigurat pana la urma romaneste cu o sarma de diametru potrivit dar maine voi bate magazinele la cautat sigurantza din aia cat putza de furnica. pana mea!

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu mi-ai zis daca o sa vinzi mobra. vreodata. :D

nu nu sau cel putin nu de buna voie!

PS - caut un bugspoiler OEM si mai caut un anakee 3 pt spate dar nu "china".

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...