Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am un disc frana spate de oferit pentru cazuri de urgenta (tocmai ce l-am inlocuit de pe motor pentru ca ajunsese la 4mm grosime).

E utilizabil in caz de forta majora (nu e ondulat) daca placutele au carne multa.

 

PS: verificati rulmentul care tine foaia spate, injinerii de la Suzuki au pus acolo un rulment chior, fara simeringuri pe laterale care ramane fara vaselina si aduna mizerie.

Al meu la 54.000 km e dus deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am husa rezervor si pot zice ca e f buna mai ales vara ,ca nu ai contact direct cu rezervorul si e mai bine ca nu transpiri asa mult.Pt tankbag este iarasi foarte comoda numai ca trebuie sa cumperi tankbag cu agatatori pentru husa pt. ca nu poto foloso cele megnetice


» Post actualizat in 10 Aug 2014 12:11

Puzderie de 650-uri...Miare nu prea vad!

cred ca cu noul model o sa fie mai multe ca innainte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un disc frana spate de oferit pentru cazuri de urgenta (tocmai ce l-am inlocuit de pe motor pentru ca ajunsese la 4mm grosime).

E utilizabil in caz de forta majora (nu e ondulat) daca placutele au carne multa.

 

PS: verificati rulmentul care tine foaia spate, injinerii de la Suzuki au pus acolo un rulment chior, fara simeringuri pe laterale care ramane fara vaselina si aduna mizerie.

Al meu la 54.000 km e dus deja.

 

Nici rulmentii de la roti nu-s ce-i mai tari, la 33000 unul de pe fata era copt rau, s-a imprastiat tot cand l-am scos din lagar, preventiv i-am schimbat pe toti, roata fata/spate, inclusiv pinion spate, inital erau capsati doar pe o parte, am pus rulmenti capsati pe ambele parti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici rulmentii de la roti nu-s ce-i mai tari, la 33000 unul de pe fata era copt rau, s-a imprastiat tot cand l-am scos din lagar, preventiv i-am schimbat pe toti, roata fata/spate, inclusiv pinion spate, inital erau capsati doar pe o parte, am pus rulmenti capsati pe ambele parti...

Nasol, deci trebuie cumparati toti...

» Post actualizat in 11 Aug 2014 09:38

Am luat de la Badi, 100RON toti 5 de la roti, rezolvare ieftina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, aia sunt, strada Laminorului.

Eu am vorbit cu ei pe mail (rapsund foarte repede) si odata de mi-au confirmat ca au pe stoc m-am dus direct si am ridicat marfa.

 

Am schimbat rulmentul de la foaie fara probleme, cu o tubulara de 32 il dai afara pe cel vechi de la care recuperezi camasa exterioara pentru a-l presa pe cel nou.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol, deci trebuie cumparati toti...

» Post actualizat in 11 Aug 2014 09:38

Am luat de la Badi, 100RON toti 5 de la roti, rezolvare ieftina :)

iarna trecuta ii dadeam pe gratis pe cei pentru roata fata si nu i-a vrut nimeni :D

am luat din greseala cotele pentru DL650 in loc de cel de 1000 :D . DL1000 are un ax destul de baban pe fata.

» Post actualizat in 11 Aug 2014 20:35

nu uitati de simeringuri ! cel de pe foaie e greu de gasit si din proprie experienta zic ca mai degraba cumparati tot kitul de simeringuri pt roti decat sa-i cautati pe bucati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc :)

 

Dar sunt praf cu mecanica :D nu stiu ce sa le cer...

 

Si daca le zic toti ce 5 rulmenti pt V-Strom, nu cred ca e destul

Roata fata: 2x 6203-2RS, dimensiuni: 17x40x12mm

Roata spate: 2x 6204-2RS, dimensiuni: 20x47x14mm
Pinion spate: 1x 62/32-2RS, 32x65x17mm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Roata fata: 2x 6203-2RS, dimensiuni: 17x40x12mm

Roata spate: 2x 6204-2RS, dimensiuni: 20x47x14mm
Pinion spate: 1x 62/32-2RS, 32x65x17mm

de gasit pe viitor usor cu google ul aceste informatii :)) dimensiuni rulmenti vstrom, dimensiune rulment vstrom, dimensiune rulment v-strom, dimensiuni rulmenti v-strom, dl650 :) vstrom 650, v-strom 650

cred ca am introdus suficiente cuvinte cheie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am mai pus simeringuri si le-am lasat pe cele vechi. Am preferat sa pun rulmenti capsulati (2RS) merg fara probleme cei de la roti, cel de la foaie l-am schimbat de vreo doua ori, prima data era spart a doua oara gripat.

Bine ca i-ai adus in discutie pentru ca multi uita sa-l verifice sau sa-l schimbe. Oricum toti sunt ieftini si pica greu.

Costuri mici de exploatare ca la v-strom nu cred ca mai gasesti la vreo mobra din zilele noastre. Este motocicleta pe care o cumperi ii schimbi periodic consumabilele si te bucuri de plimbari pe orice drumuri si pe orice vreme.

Referitor la filtrul K&N eu il folosesc de peste 80k si niciodata nu am gasit praf in spatele lui, cu cel original din pasla se intampla destul de des. Il spal ung odata la doua schimburi de ulei 12000km sau mai repede daca incepe sa creasca consumul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu schimbam discul de frana, nici nu-mi dadeam seama ca e belea.

Ultima data cand am desfacut roata spate (in primavara cand am schmbat arcul de la amortizor) mi-au parut ok rulmentii.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa iti prinzi urechile in rulmenti si semeringuri!!! :))))

De-aia vin cu ea la cine trebuie cand am ceva de facut ;)

 

In iarna f probabil urmeaza schimbarea rulmentilor, anul asta am nimerit mai des decat as fi vrut pe nisip fin, pietris, noroi, ploaie etc

Si daca tot trebuie schimbati candva, si solutia e ieftina si 4ever, de ce sa nu o fac din timp? (Cine stie, poate ma hotaresc spontan sa fac o drumetie in jurul lumii, mobra se stie ca poate)

 

Din fericire sez asta a ramas mobra doar la orizontala.

 

..uite ca a ajuns benzina sa fie cea mai scumpa cheltuiala in excursii (nu mancarea, cazarea sau imbunatatirile pe care vrem sa le aducem mobrelor)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

solutii ieftine sunt, 4ever nu. chiar si aia se strica si o sa trebuiasca schimbati si ei la timpul lor. eu tin mereu prin dulap rulmenti de stroama fata si spate de la koyo (s-au dovedit cei mai ok pana acum). am gasit si de foaie tot koyo cei mai rezistenti pana acum. paradoxal skf m-au dezamagit desi cica sunt cei mai cei. tin mai putin decat koyo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am preferat sa pun rulmenti capsulati (2RS) merg fara probleme cei de la roti, cel de la foaie l-am schimbat de vreo doua ori, prima data era spart a doua oara gripat.

Rulmentii capsulati au din fabrica extrem de putina vaselina. In conditiile rotilor, ploaie, praf, slare cu jet,vaselina zboara. Bine este ca la montaj sa se bage suplimentar.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentii capsulati au din fabrica extrem de putina vaselina. In conditiile rotilor, ploaie, praf, slare cu jet,vaselina zboara. Bine este ca la montaj sa se bage suplimentar.

si atentie si la vaselina pe care o bagati !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, sint in Azuga un pic fortat caci nu era dedtinatia pt azi. Maine treb sa o desfac sa verific bujiile. Stiti in zona / azuga- brasov/ pe cineva dispus sa o vada un pic si sa ma ajute/descurce?

 

Buc-Ploiesti a mers perfect. La ploiesti m am oprit iar cand sa plec am pornit-o, a luat scanteie, a luat benzina dar s a oprit ca si cum s ar ineca. Ma rog, am reusit sa o fac sa mearga si pana la sinaia, mama aglomerarilor, a mers. Acolo in coloana se oprea des, balbaiala, rateuri, pocnituri pana a ramas doar intr-un piston. M am oprit la petrom dupa sinaia, i am scos ce benzina mai aveam de la agip pantelimon si am facut plinul+ solutie injectoare. Pana la azuga tot nasol facea. Incerc sa vaz daca a murit fo bujie, am mai auzit...dar nu crez sa am cheie de bujii si nu mi ar strica ajutor si o ureche mai acordata. Daca ecsista si e dispusa.:) merci!

» Post actualizat in 16 Aug 2014 11:30

Am schimbat bujiile dar e altceva. Deci o aduc pe platforma acas. Plimbari frumoase!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa salut toti cei care sunt inscrisi pe V -stromania (eu nu sunt) pentru simplul motiv ca am vazut un grup foarte unit,respectos si cu multa dorinta de libertate pe doua roti.Personal nu sunt inscris din simplul motiv ca lucrez afara si am preferat motociclism.ro pentru ca este mai ,,plin de viata'' si pentru ca sansa de a reusi vreodata sa vin la vreo intalnire ntre noi (voi) este foarte mica.Cred ca o inscriere la alt forum unde dupa aceea nu poti fi prezent nici macar ca user nu isi avea rostul.

 

Va salut,Cristi

 

p.s. din cand in cand citesc toate topicurile noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, sint in Azuga un pic fortat caci nu era dedtinatia pt azi. Maine treb sa o desfac sa verific bujiile. Stiti in zona / azuga- brasov/ pe cineva dispus sa o vada un pic si sa ma ajute/descurce?

 

Buc-Ploiesti a mers perfect. La ploiesti m am oprit iar cand sa plec am pornit-o, a luat scanteie, a luat benzina dar s a oprit ca si cum s ar ineca. Ma rog, am reusit sa o fac sa mearga si pana la sinaia, mama aglomerarilor, a mers. Acolo in coloana se oprea des, balbaiala, rateuri, pocnituri pana a ramas doar intr-un piston. M am oprit la petrom dupa sinaia, i am scos ce benzina mai aveam de la agip pantelimon si am facut plinul+ solutie injectoare. Pana la azuga tot nasol facea. Incerc sa vaz daca a murit fo bujie, am mai auzit...dar nu crez sa am cheie de bujii si nu mi ar strica ajutor si o ureche mai acordata. Daca ecsista si e dispusa. :) merci!

» Post actualizat in 16 Aug 2014 11:30

Am schimbat bujiile dar e altceva. Deci o aduc pe platforma acas. Plimbari frumoase!

e tarziu probabil ... in dealer mode zice ceva erori?

dupa ce rezolvi - zi-ne si noua te rog care a fost problema.

paul

Rulmentii capsulati au din fabrica extrem de putina vaselina. In conditiile rotilor, ploaie, praf, slare cu jet,vaselina zboara. Bine este ca la montaj sa se bage suplimentar.

o sa desfac unul sa verific. nu prea vad cum ai mai putea sa bagi vaselina in zona de uzura in spatele "capselor".

» Post actualizat in 17 Aug 2014 01:06

o sa desfac unul sa verific. nu prea vad cum ai mai putea sa bagi vaselina in zona de uzura in spatele "capselor".

:D

mie imi pare destula vaselina:

post-18136-0-64170300-1408237534_thumb.jpgpost-18136-0-90444600-1408237539_thumb.jpg

 

exemplarul este un skf 2RSH/C3.

 

stima,

paul

» Post actualizat in 17 Aug 2014 01:07

o sa desfac unul sa verific. nu prea vad cum ai mai putea sa bagi vaselina in zona de uzura in spatele "capselor".

:D

mie imi pare destula vaselina:

post-18136-0-64170300-1408237534_thumb.jpgpost-18136-0-90444600-1408237539_thumb.jpg

 

exemplarul este un skf 2RSH/C3.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt rotile moto, eu stiam din batrani ca: se iau rulmenti capsulati, se scoate capacul dintr-o parte, se baga vaselina din belsug si se monteaza rulmentii cu capacele ramase spre exterior. Mizeria n-are cum sa intre decat printre axul rotii si interiorul rulmentului, ceea ce e foarte putin probabil....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...