joebrown Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Mulţumesc tuturor pentru urările voastre. Este L4. Intenţionez să-i mai montez scut sub motor, engine guard, manete încălzite şi proiectoare de ceaţă (acestea din urmă nu neapărat de la ei; momentan merg cu fază lungă aprinsă pe timpul zilei, pentru a mă face cât mai vizibil. Sunt înjurături pe care mi le asum, până la găsirea proiectoarelor). Cu respect, Cristi L. Salutare! In legatura cu manerele incalzite, vreau sa recomand cu "multa caldura" acest echipament universal, de la Oxford - Heaterz Premium Adventure - Heated Grips: http://oxford-products.com/us/products/Heaterz-Premium-Adventure-%252d-Heated-Grips.html Este extraordinar de bun! Trebuie legat direct la baterie, are absolut tote cablajele/accesoriile necesare in kit, nu mai trebuie sa pui nici un cui. Usor de instalat! Are modul de "battery saver", ce inseamna ca in data ce ai oprit motorul, dupa un scurt tip clipeste ledul verde de pe bordul lui de comanda, ce inseamna suspendarea alimentarii manerelor. Indata cei ai dat drumul la motor, reia activitatea. Eu am folsit doar treapta 1 din cele 5 si este suficient. Se simte intr-un minut, dupa ce l-ai pornit. Profilul si materialul manerelor este de calitate.Recomand! Eu am cumparat de aici, cu 200 de lei, merita pretul: http://consumabile.bepagroup.ro/accesorii-moto/manere-incalzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Misto. Si ce scumpe erau acu ceva ani smecheriile astea... Care ti in timpul zilei parcat un albastru WOW in zona Piata Victoriei? Il admir de ceva vreme (si mai sunt destule in zona aia, plus multe multe vad pe strazi in ultima vreme), insa abea azi am observat aripa de roata spate. Spune-mi te rog de unde o ai, si cum se mai prinde in afara de evidentele 2 locuri de la fosta protectie de lant. M-am pricopsit si eu cu asa ceva de la "Robyb" din Tm, insa nu mi-am dat seama cum sa il prind. Mai are o gaura pe partea dreapta, cam in dreptul celei mai departate de roata de la protectia de lant. Daca o prind doar in cele 2 prinderi de la lant, bate in roata pe partea cealalta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Salutare! In legatura cu manerele incalzite, vreau sa recomand cu "multa caldura" acest echipament universal, de la Oxford - Heaterz Premium Adventure - Heated Grips: http://oxford-products.com/us/products/Heaterz-Premium-Adventure-%252d-Heated-Grips.html Este extraordinar de bun! Trebuie legat direct la baterie, are absolut tote cablajele/accesoriile necesare in kit, nu mai trebuie sa pui nici un cui. Usor de instalat! Are modul de "battery saver", ce inseamna ca in data ce ai oprit motorul, dupa un scurt tip clipeste ledul verde de pe bordul lui de comanda, ce inseamna suspendarea alimentarii manerelor. Indata cei ai dat drumul la motor, reia activitatea. Eu am folsit doar treapta 1 din cele 5 si este suficient. Se simte intr-un minut, dupa ce l-ai pornit. Profilul si materialul manerelor este de calitate.Recomand! Eu am cumparat de aici, cu 200 de lei, merita pretul: http://consumabile.bepagroup.ro/accesorii-moto/manere-incalzite am mai intebat mai demult ....se incalzesc uniform ? eu am modelul mai vechi si am observat ca se incalzeste doar o parte a mansonului si nu tot mansonul. le folosesc de cativa ani si cu siguranta nu voi renunta vreodata la mansoanele incalzite dar as vrea sa gasesc o solutie sa se incalzeasca uniform pe toata suprafata . tot de la Bepa iau si eu majoritatea consumabilelor pentru ca au cam cel mai mic pret si sunt si prieten cu Alin de dinainate de a avea magazinul. » Post actualizat in 21 Aug 2014 06:52 Subscriu la parerea lui zece d rosu : 11.000 km cu Tourance (classic / simplu), om vedea cat mai tin.... Conti TCK70 = interesant ! doar 11000 ? eu am facut vreo 18mii cuTR91 de pe spate iar ala de pe fata inca mai duce vreo 5mii. chiar asa putin va tine pe voi un cauciuc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Merci frumos de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 cu Tourance eu am facut 30.000. e adevarat ca erau slik cand le-am schimbat. dar in ultima zi m-am dus pe amkart si m-am dat cu ele pana la scarite. fara probleme. pe la 25.000 erau la limita marturului de schimbare. da nu m-am indurat sa le schimb ca mergeau excelent pe uscat. probabil pe ploaie ma imprastiam urgent da acu 2 ani vara a fost mai uscata ca asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Multumesc de pareri si sfaturi...cred ca voi alege intre K60 Scout si Toutance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Multumesc de pareri si sfaturi...cred ca voi alege intre K60 Scout si Toutance. Mai bine decide-te pe un Tourance , am auzit numai de rau despre Toutance )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joebrown Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Dragi VstrOAMENI buni! Vstromul meu de 1000, din 2007, recent cumparat, avea 35.000 km, am bagat in ea si eu cam 5.000, iar dupa ce m-am obisnuit cu zgomotul sculei, mi-am dat seama, ca cutia de viteze intreapta a 6., scoate un sunet interesant. Parca canta sau plange cutia. Doar, cand trage. Cand e in frana de motor, nu. Deja pot sa-mi dau seama dupa sunet, fara a ma uita la bord, daca sunt in a 6., doar dau putin gaz. Intrebare: acest sunet al cutiei este normal? Fac si celelalte exemplare, sau doar al meu? Oare este ceva pe moarte in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Si al meu face asa dar se aude f incet, cred ca e 100% normal, mie imi place ca stiu cand sunt in a 6-a. De cand am pus motul 7100 full sintetic s-a mai diminuat zgomotul, abia se aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Mai bine decide-te pe un Tourance , am auzit numai de rau despre Toutance )))))) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Stie cineva cine e riderul? /index.php?%2Ftopic%2F717134-accident-pod-drpciv%2F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Ştie cineva care societate de asigurare mă poate ajuta cu un casco pentru motocicleta mea? Cu bine, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Ştie cineva care societate de asigurare mă poate ajuta cu un casco pentru motocicleta mea? Cu bine, Cristi L. Firmele serioase nu mai fac la motociclete, iar restul le cam fac degeaba ca-ti gasesc zeci de motive sa nu-ti despagubeasca.....iar primele de asigurare se situeaza cam de la 500 eur in sus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leontiev Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Faza e că niciun RCA nu depăşeste valoarea de 5000 EUR, pe când motocicleta, fără accesorii, a costat cam 8000 EUR. Cu bine, Cristi L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Daca faci un casco de 8 mii euro pe an, cred ca vor sari toate firmele de asigurare sa-ti faca casco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Dragi VstrOAMENI buni! Vstromul meu de 1000, din 2007, recent cumparat, avea 35.000 km, am bagat in ea si eu cam 5.000, iar dupa ce m-am obisnuit cu zgomotul sculei, mi-am dat seama, ca cutia de viteze intreapta a 6., scoate un sunet interesant. Parca canta sau plange cutia. Doar, cand trage. Cand e in frana de motor, nu. Deja pot sa-mi dau seama dupa sunet, fara a ma uita la bord, daca sunt in a 6., doar dau putin gaz. Intrebare: acest sunet al cutiei este normal? Fac si celelalte exemplare, sau doar al meu? Oare este ceva pe moarte in ea? in primul rand mororul de 1000 e ceva diferit de cel de 650 deci nu putem vorbi de aceleasi zgomote. eu cred ca de fapt tu auzi oala de ambreiaj ia vezi cum suna in intervalul 2000-3000 de ture. de la 3500 la 4000 e iar un sunet diferit ar asta intardevar este cauzat de motor din cauza lipsei de cuplu din cauza unei mapari gresite din fabrica. asta e cel mai putin sesizant dar se simte o scadere a cuplului. cu oala de ambreiaj e poveste veche. pe scurt e o problema de proiectare pe care se pare ca nu au corectat-o nici la modelul nou. dupa 30k km toate o o vibratie ciudata pe la 2500 de ture. nu se strica dar se aude aiurea. zici ca se rupe ceva in el . daca esti slab de inima nu o sa dormi prea bine cateva luni pana te obisnuiesti cu ideea ca asa fac toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 (editat) bre, parca mai demult fabio avea de vanzare un bagster + tankbag bagster si nu_mai_stiu_cine interesat de husa dorea sa vanda tankbagul ca nu ii trebuia. aici parca cauta cineva un tankbag compatibil cu bagster: /index.php?/topic/717151-cumpar-tankbag-topsellerie-sau-bagster/&do=findComment&comment=3819599 poate va rezolvati problema. daca confund - imi cer scuze! Editat August 22, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 (editat) Eu vroiam doar tank cover-ul; I-am spus lui Fabio sa nu stea dupa mine si sa vanda tank cover-ul + tank bag-ul daca gaseste. A gasit in prima sapt, pt ca desi nu mi-am permis, pretul era f bun pt amandoua Pt posesorul Stroamei albastre cu WOW: vazand ca nu primesc raspuns pe forum, mi-am ingaduit azi sa ma uit cu atentie, ingenuncheat pe langa mobra, la prinderile de la aripa. Am observat ca e prinsa doar in cele 2 de la fosta protectie de lant. Nu imi dau seama cum de nu bate in roata... Editat August 22, 2014 de Horia_Long_Xiao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Intr-adevar am cauta combinatia asta pentru Horia dar nu a fost de gasit atunci. Asa ca s-a vandut cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joebrown Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Salutare! Crezi ca, daca este vorba de fenomenul ce zici tu, zgomotul acesta, descrisa de mine, apare doar in treapta a 6.? Ambreiajul are acelasi functie si in celelalte trepte si lucreaza/se compoirta la fel, corect? Atunci eu de ce aud asta doar in a 6.? Mersi. in primul rand mororul de 1000 e ceva diferit de cel de 650 deci nu putem vorbi de aceleasi zgomote. eu cred ca de fapt tu auzi oala de ambreiaj ia vezi cum suna in intervalul 2000-3000 de ture. de la 3500 la 4000 e iar un sunet diferit ar asta intardevar este cauzat de motor din cauza lipsei de cuplu din cauza unei mapari gresite din fabrica. asta e cel mai putin sesizant dar se simte o scadere a cuplului. cu oala de ambreiaj e poveste veche. pe scurt e o problema de proiectare pe care se pare ca nu au corectat-o nici la modelul nou. dupa 30k km toate o o vibratie ciudata pe la 2500 de ture. nu se strica dar se aude aiurea. zici ca se rupe ceva in el . daca esti slab de inima nu o sa dormi prea bine cateva luni pana te obisnuiesti cu ideea ca asa fac toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Nu are nimic.pune benzina si dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 Baietii imi vand i vstromul DL 650A 2010.In tara din 2012Stare tehnica 10/10Stare estetica 9.5/10Dotari: ABS,top case si sidecaseuri kappa ,Forkbrace, circuit frana fata spate insertie metalica galfer, cric central, priza 12v, crashguard givi scut motor plastic, hadnguards, parbriz MRA lung variabil, ungator de lant semnalizatoare albe, Ce am schimbat de curand : lant foaie pinion, bujii,filtru aer,ce am schimbat anul acesta uleiul si ulei furcace am schimbat anul trecut cauciucurile42000kmtoate actele de provenienta5300euro0766663837 - Daca stiti pe cineva va rog dati-mi un semn. Eu vreau sa trec la categoria 1000cmc Scuze ca am pus aici un anunt de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 (editat) Eu vreau sa trec la categoria 1000cmc 1000 si mai cum se numeste? bafta! PS - daca viitorul proprietar nu isi doreste bugspoiler-ul - sunt primul pe lista! Editat August 23, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 (editat) am eu bugspoiler. Editat August 24, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 am eu bugspoiler. OEM? si cu prinderile? da-mi si mie neshte poze pe pilcs/yahoo.com poate poate faci un costromist fericit ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.