Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare,

 

Am ajutat un prieten bun sa-si ia un V Strom 650 din 2011. A dat 1600 e pe el. Motorul e OK in mare, a fost cazut.

 

Vroiam sa va intreb daca aveti ramase piese pentru reconstructia mobrei.

 

Avem nevoie de aripa fata, carena stanga care acopera rezervorul, ghidon, parbriz, semnal fata stanga si scarita din stanga.

 

In rest mai peticim, incerc sa-i mai printez eu cate ceva maruntisuri.

 

Va multumesc anticipat pentru ajutor fie si numai cu o idee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am ajutat un prieten bun sa-si ia un V Strom 650 din 2011. A dat 1600 e pe el. Motorul e OK in mare, a fost cazut.

 

Vroiam sa va intreb daca aveti ramase piese pentru reconstructia mobrei.

 

Avem nevoie de aripa fata, carena stanga care acopera rezervorul, ghidon, parbriz, semnal fata stanga si scarita din stanga.

 

In rest mai peticim, incerc sa-i mai printez eu cate ceva maruntisuri.

 

Va multumesc anticipat pentru ajutor fie si numai cu o idee.

cred ca mai am pe acasa aripa veche care e ok - e taiata 3cm din fata si slefuita apoi cu noua forma. merge pana cand isi cumpara una noua daca tine sa fie perfecta.

mai am si carena fata argintie dar nu mai stiu de pe care parte, parbriz este, scarite parca este mai multe bucati.

ghidon - poate daca doreste de transalp 650 :D.

facem sa fie bine sa scoatem ceva bani de benzina.

fac niste poze si revin candva pe miercuri - eventual daca poti sa lasi o adresa de mail.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Cum fac sa nu mai vibreze o oglinda AM? Dupa 80 km/h nu prea se mai vede in ea.

 

Multumesc anticipat!

Presupun ca vibreaza de la vant. Ceea ce inseamna ca nu e ceea ce trebuie. Nu vad cum ai putea sa o faci sa nu vibreze. Daca nuca e slabita poti doar sa ii dai un punct de lipici cand e reglata. Dar nu prea mare ca sa il poti rupe daca pui inaltatoare si iti schimbi pozitia in sa. Cand mergi pe drum de tara vibreaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e o chinezarie, arata bine si se vede bine in ea, doar ca vibreaza prea tare, cred ca-i pun un lipici dupa inaltatoare.

Alea de Tuono nu-s prea scurte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea de Tuono nu-s prea scurte?

mie nu imi par sa fie scurte. doua minusuri as comenta la ele - mi-ar fi placut sa fie mai late in partea interioara (sa vad bine unghiul mort cand sunt reglate asa cum imi place mie) si al doilea ar fi ca isi modifica pozitia la gropi.

altfel se vede foarte fain in ele si pozitie.

pe cutiile alor mele scria vicma.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Pentru a schimba simeringurile de la supape trebuie dat jos motorul la un DL650 sau se poate si cu el pe mobra?

 

Multumesc,

Mihai

salut Mihai,

Eu din cate imi amintesc spatiul de la reglatul de supape parca nu este loc de scos chiulasa din fata (cu demontat radiator). Cea din spate cred ca iese cu motorul in cadru.

Oricum - un mecanic va prefera sa dea jos motorul din cadru pentru ca este mult mai usor de lucrat si de dat jos/pus motorul nu este asa complicat.

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am facut plata pt VStromanie.

 

Vedem mai spre eveniment cum rezolvam cu camera.

 

Cine stie unde gasesc o husa de GPS, compatibila cu un tel Allview cu display de 5.2 inch. Montabila pe suportul vechi de la Touratech. (se prinde cu dat gauri pt 4 suruburi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SW motech are gentute. Vezi pe gentimoto.ro.

Si au 4 gauri.


» Post actualizat in 10 Jun 2015 19:18

Referitor la camera te pun in una cu 2 paturi si vedem cine mai e solo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie unde gasesc o husa de GPS, compatibila cu un tel Allview cu display de 5.2 inch. Montabila pe suportul vechi de la Touratech. (se prinde cu dat gauri pt 4 suruburi)

 

sau il cumperi pe asta :) /index.php?/topic/725295-vand-suport-gps-telefon-mobil-pt-motor/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Pentru a schimba simeringurile de la supape trebuie dat jos motorul la un DL650 sau se poate si cu el pe mobra?

 

Multumesc,

Mihai

salut, de ce ai vrea sa schimbi simeringurile la supape???

 

Gata, am facut plata pt VStromanie.

 

Vedem mai spre eveniment cum rezolvam cu camera.

 

Cine stie unde gasesc o husa de GPS, compatibila cu un tel Allview cu display de 5.2 inch. Montabila pe suportul vechi de la Touratech. (se prinde cu dat gauri pt 4 suruburi)

eu 90% vin singur. nu stiu cum e organizata treaba o sa il intrebam pe Vraji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, de ce ai vrea sa schimbi simeringurile la supape???

 

eu 90% vin singur. nu stiu cum e organizata treaba o sa il intrebam pe Vraji.

 

Salut Bozoro,

 

Consuma ulei cam mult mobra mea: minim 200 mililitri la 1000 km. Am incercat si cu Motul 7100 10w40 full synthetic si cu Bel Ray 15w50 full synthetic si la fel de mult consuma. Din ce am discutat cu mai multi simeringurile de la supape ar fi de vina.

 

Daca ai cumva alta parere te rog spune-mi.

 

Mersi,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

din pacate consumul de ulei SINTETIC este aproape normal la mobra asta. toti avem aceasta problema cu acest ulei. incerca intai cu semisintetic, recomand 5100 10w50. si vezi consumul. molecula uleiului sintetic este mai mica decat cea a uleiului semisintetic si la un motor cu tolerante mari ca al vstromului se strecoara mai usor pe unde nu trebuie. si nici nu e un ulei recomandat la un motor care nu e foarte performant. semisintetic este mai mult decat suficient.

o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

din pacate consumul de ulei SINTETIC este aproape normal la mobra asta. toti avem aceasta problema cu acest ulei. incerca intai cu semisintetic, recomand 5100 10w50. si vezi consumul. molecula uleiului sintetic este mai mica decat cea a uleiului semisintetic si la un motor cu tolerante mari ca al vstromului se strecoara mai usor pe unde nu trebuie. si nici nu e un ulei recomandat la un motor care nu e foarte performant. semisintetic este mai mult decat suficient.

o zi buna

Initial am pus 5100 10w40, dar si acesta l-a mancat...nu cred ca asa mult si repede ca cele sintetice, dar tot l-a mancat. Am sa incerc si 5100 10w50 sa vad. Mobra are 55k km acum si din ce am mi-a spus vechiul proprietar jocul la supape a fost verificat la 25k km si era ok.

 

Ce altceva imi recomanzi sa verific la 55k km?

 

Mersi,

Mihai

 

Ce altceva imi recomnzi sa ii verific?

Editat de mihai.ch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 55k de abia a terminat rodajul. :) o sincronizare, reglat socul automat daca e nevoie, de facut furca daca nu a fost facuta, verificat rulmentii la roti si la bascula......nu prea multe. e antiglont mobra asta.

 

Mersi de info! :)

 

Sincronizarea trebuie sa o fac, restul le-am facut.

 

Toate cele bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi consuma pic de ulei si am bagat numai Motul si Motorex sintetic in ea incepand cu 6000km.

Consumul de ulei e normal numai daca o tii in ture multe pentru perioada lungi de timp, gen trecut autostrada europeana in blana.

Pe forum a fost cel putin un caz de motor gripat in urma consumului de ulei si necompletare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Multumesc pt oferta, dar e prea mic. Dimens tel meu sunt 148,8x72,4x5,5mm

 

Aveam ceva pe masura asta si trebuie schimbat. Oricum, am nevoie doar de gentuta fara suport. Si vreau sa fie mai larga, GPS-ul meu cel vechi inca merge, dar e dezlipita din placa de baza mufa USB, pb a tot fortat cat am mers cu el alimentat.

 

Bafta la vanzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu-mi consuma pic de ulei si am bagat numai Motul si Motorex sintetic in ea incepand cu 6000km.

Consumul de ulei e normal numai daca o tii in ture multe pentru perioada lungi de timp, gen trecut autostrada europeana in blana.

Pe forum a fost cel putin un caz de motor gripat in urma consumului de ulei si necompletare.

supscriu pentru prima parte. 70500 km la bord.

pentru a doua parte - nu pot spune ca am tinut-o blana - cu pasager si bagaje la 160 km/h cred ca era pe la 7000rpm (cu pinion de 16) deci departe de blana dar tot fara consum de ulei.

Acum sa vedem cum se manifesta si cu axele de sv.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...