Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Oricum esti tare daca ai asemenea ambitii.

Eu umblu toata tara cu masina de seviciu si sant satul de gropile si tirurile de peste tot, asa ca nu ma tenteaza aceleasi drumuri si in wikend.

Daca tot ai placerea tururilor lungi, iti recomand sa faci o tura in Alpi daca nu ai fact-o deja si atunci sa mai vorbim.

 

 

 

ca sa ajungi din Bucuresti in Alpi tot prin gropile patriei trebuie sa treci

dar sa rezolvat si asta

 

 

/index.php?...lomiti&st=0

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ajungi din Bucuresti in Alpi tot prin gropile patriei trebuie sa treci

dar sa rezolvat si asta

 

 

/index.php?...lomiti&st=0

 

Cam aceeasi tura am facut-o asta vara, pacat ca nu ati fost si in Elvetia, chiar langa granita cu Italia era pasul Stilfser Joch (Umbrailpass) la 2760m, ceva deosebit, nu am intalnit nici unde atatia motociclisti si biciclisti pe km (curbele sant atat de stranse incat nu pot circula masini mari).Am vazut si marmote adevarate, dar nu impachetau ciocolata elvetiana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam aceeasi tura am facut-o asta vara, pacat ca nu ati fost si in Elvetia, chiar langa granita cu Italia era pasul Stilfser Joch (Umbrailpass) la 2760m, ceva deosebit, nu am intalnit nici unde atatia motociclisti si biciclisti pe km (curbele sant atat de stranse incat nu pot circula masini mari).Am vazut si marmote adevarate, dar nu impachetau ciocolata elvetiana.

post-156-1236839111_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum esti tare daca ai asemenea ambitii.

Eu umblu toata tara cu masina de seviciu si sant satul de gropile si tirurile de peste tot, asa ca nu ma tenteaza aceleasi drumuri si in wikend.

Daca tot ai placerea tururilor lungi, iti recomand sa faci o tura in Alpi daca nu ai fact-o deja si atunci sa mai vorbim.

 

:-), pai tocmai incercasem sa te conving ca nu e nimic extraordinar intr-o excursie de o zi pina la lugoj si inapoi. se pare ca nu am reusit. nu zic ca e pentru orice persoana si orice motocicleta, dar nici nu e o treaba de ozenaut; ala mic si negru de respira greu, il stii!

 

adevarul e ca eu nu am masina, nici personala nici de servici. plimbarea cu motocicleta e singura optiune. mergind aproape exclusiv in weekend-uri nici nu ma lovesc de asa de multa aglomeratie; depinde si ce drumuri alegi. de exemplu nu merg decit cam o data la 2 ani pe valea oltului sau brasov-deva ca sa fiu stresat de semafoare.

 

la partea cu alpii m-a ajutat spd cu raspunsul iar anul asta sint in plan si elvetia si alpii maritimi din sud-estul frantei. :)

 

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:-), pai tocmai incercasem sa te conving ca nu e nimic extraordinar intr-o excursie de o zi pina la lugoj si inapoi. se pare ca nu am reusit. nu zic ca e pentru orice persoana si orice motocicleta, dar nici nu e o treaba de ozenaut; ala mic si negru de respira greu, il stii!

 

adevarul e ca eu nu am masina, nici personala nici de servici. plimbarea cu motocicleta e singura optiune. mergind aproape exclusiv in weekend-uri nici nu ma lovesc de asa de multa aglomeratie; depinde si ce drumuri alegi. de exemplu nu merg decit cam o data la 2 ani pe valea oltului sau brasov-deva ca sa fiu stresat de semafoare.

 

la partea cu alpii m-a ajutat spd cu raspunsul iar anul asta sint in plan si elvetia si alpii maritimi din sud-estul frantei. :)

 

succes

 

Deci dupa cum vad esti umblat, scuze nu stiam. Totusi, asa-i ca nu se poate compara un drum la Lugoj cu unul in Alpi, mai ales pe vremea asta cand nu stii de cate ori o sa te ploua intr-o zi.

Si noi avem in plan o tura de vreo 4000 km in vara asta prin 9 tari, poat ne intalnim!

Drum bun si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ploua plecam duminica dimineata la 9,00 spre Velico Tarnovo si Triavna. Cca 440km :friends: :cheers:
Salve,ma bag si eu,unde e locul de intalnire? lei, euro, leva sau card ?

Maine se pare ca nu ploua, e doar frig si innorat. :lol:

Vin si eu daca nu e vremea prea deprimanta. Unde ne vedem?

Eu imi iau cardul si atat. Nu gasesti casa de schimb deschisa duminica. La unele magazine poti sa platesti in euro, dar iti calculeaza la un curs nesimtit rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Ruse si in Velico gasesti casa de schimb duminica garantat, pt lei si euro. Pe un site meteo la Triavna dadea maine ploaie torentiala. Hotaram ora de plecare si locul de intalnire mai pe seara si ochii mari pe vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca nici n-am prea cautat case de schimb duminica, mi-a fost mai comod sa scot de la bancomat. Dar daca zici ca gasim, iau si niste roni la mine.

 

In alta ordine de idei, weekendul urmator e intalnirea de deschidere a sezonului la Veliko Tarnovo, pt cine e interesat:

/index.php?showtopic=329549

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de buletin ,permis,talon cu rca la zi mai trebuie ceva ?

Nu, doar sa te asiguri ca ai si "cartea verde" atasata de RCA, pt orice eventualitate.

Practic, la granita nu-ti cer decat buletinul, si uneori nici macar pe ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok baieti,hotarati ora ,locul de intalnire si anuntati ,sunt cu ochii pe voi

si daca o fi sa ploua asta e ,ca doar n-o ploua tot drumu,Bucuresti-Giurgiu nu se aude de asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia nu-i nimic, ce ziceti de asta:

post-6232-1237147179_thumb.jpg

...sau asta:

post-6232-1237147198_thumb.jpg

...sau asta:

post-6232-1237147205_thumb.jpg

...sau asta: :friends:

post-6232-1237147213_thumb.jpg

Da, alea toate sunt V-Stromuri. Sau, ma rog, au fost. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

As avea si eu vreo doua intrebari.

Cum se comporta 650-ul in teren? Aici nu ma refer la hard-enduro sau ceva de genul asta. Ma intreb cum se prezinta pe drumuri de tara, forestiere, nisip si noroi.

Ati auzit pe cineva sa-si fi pus roata de 21 pe fata?

Eventual aveti niste poze-filme cu locurile off road pe unde se poate ajunge cu motorul asta?

 

Multumesc :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

As avea si eu vreo doua intrebari.

Cum se comporta 650-ul in teren? Aici nu ma refer la hard-enduro sau ceva de genul asta. Ma intreb cum se prezinta pe drumuri de tara, forestiere, nisip si noroi.

Ati auzit pe cineva sa-si fi pus roata de 21 pe fata?

Eventual aveti niste poze-filme cu locurile off road pe unde se poate ajunge cu motorul asta?

 

Multumesc :kiss:

 

Salut,

Ai aici un link cu cateva opoze cu vaca pe un fel de offroad: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156028

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cauciucuri de off poate face mai mult decat arata. Dar si cu cauciucurile din fabrica am reusit sa fac drumuri forestiere mai mult decat dificile, doar ca trebuie sa o iei usurel fara graba si sa te gandesti bine pe unde pui rotile ca daca ai scapat-o nu e asa usor de redresat ca o enduro. Pentru filme cauta si tu pe youtube ca e plin.

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut o tura scurta in jurul Sibiului.

Scurta pentru ca era totusi frig.

Parbrizul de la Bogdan e minunat. Aud acum si motorul... e liniste...

Singura kestie e ca e inalt. Nu sunt inca obisnuit cu el. Distorsioneaza drumul in fata motorului. Asta cred ca e doar kestie de obisnuinta. Am mers pana la 130 (ca am scapat mana in gaz intr-o depasire) si nu se simte nici un fel de diferenta fata de 90.

Mai Bogdane, tu ai masurat parbrizele alea? sau ti-au iesit asa din intamplare. La bracarea rotii oglinda ajunge la 1 cm de parbriz. E ceva de speriat. Nici aia din fabrica nu faceau asa bine parbrizul. Una peste alta sunt extraordinar de multumit. Parbrizul ala isi face datoria.

 

Pentru oras ar merge mai jos. Stia Bogdan de ce incerca sa ii faca un sistem de inaltare si coborare fara sa fie desfacut. Cred ca ala ar fi idealul. O sa incep sa ma gandesc si eu la asta.

Sistemul cu sinele e bun. Dar ar trebui si o metoda de blocare a lor si atunci nu mai ai nevoie de motor electric. Merge si manual. Sa il poti cobora si ridica fara chei sau surubelnite. Ceva simplu.

 

Aaaaa... si inca ceva pentru Bogdan si Strom75. Pentru sistemul ala de ungere al lantului: nu mergea mai bine o electrovalva cuplata pe contact? Atunci cand pui contactul sa deschida uleiul. Asta e inca un sistem pe care o sa incerc sa il fac. Am vazut ca pe bascula, in partea stanga (unde e lantul) exista sudata o piulita pe care poate fi prins ceva de metal care sa tina teava pe pinion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci dupa cum vad esti umblat, scuze nu stiam. Totusi, asa-i ca nu se poate compara un drum la Lugoj cu unul in Alpi, mai ales pe vremea asta cand nu stii de cate ori o sa te ploua intr-o zi.

Si noi avem in plan o tura de vreo 4000 km in vara asta prin 9 tari, poat ne intalnim!

Drum bun si asfalt uscat.

 

din pacate nici drumul nu a fost bun si nici asfaltul uscat, :kiss:

 

am tras simbata o trinta cu motorul pe autostrada. m-a prins furtuna pe autostrada la plecare la 8:20 dimineata si pina sa gasesc o iesire am intrat pe zapada inghetata. am incercat sa merg prudent dar la 1200 de m de iesirea spre gaesti mi-a fugit spatele. aveam cam 95-100 km/h. am cazut pe partea dreapta si am alunecat vreo 25 de m. in alunecare am iesit aproape complet de pe banda 1 pe care mergeam si am ajuns pe banda de urgenta. nu aveam masini in spate iar caderea a fost prin alunecare. io nu am nimic, motocicleta are o semnalizare sparta si capatul de ghidon rupt + bara de protectie si scarita de pasager slefuite.

 

apoi am mers intr-a I-a pe banda de urgenta 1200 de m si pe marginea drumului pina la gaesti. de la gaesti pina la bucuresti a fost ud dar fara gheata pe jos, am mers normal.

 

nu aveam de unde sa stiu ca la jumatatea autostrazii e infern. prognoza meteo spunea nori sau ploaie. am vrut sa ies de pe autostrada dar am cazut la 1200 de m de iesire. trecerea de la ploaie la lapovita apoi ninsoare s-a facut in citiva km. nu prea stiu ce as fi putut face ca sa evit caderea. mergeam constant, nu am schimbat directia de mers. cred ca a fost o denivelare sau un sleau in zapada inghetata care a pornit derapajul apoi nu a mai fost nimic de facut decit sa cad cit mai gratios, :rolleyes:

 

succes si noroc

adrian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...